špera
Če je govora o šperah in ni izrecno povedano da gre za blokado centralnega diferencijala še šteje da gre za blokado diferencijalov. Vsaj v offroaderskih krogih.
Je pa pri serijskih vozilih vedno samo zadaj ali obe, nikoli samo spredaj. Vsaj meni ni znan tak primer.
Drugače pa imaš prav, vprašanje je posplošeno in kot tako nejasno.
Je pa pri serijskih vozilih vedno samo zadaj ali obe, nikoli samo spredaj. Vsaj meni ni znan tak primer.
Drugače pa imaš prav, vprašanje je posplošeno in kot tako nejasno.
- Mitsurugi2
- Prispevkov: 660
- Pridružen: Po Feb 02, 2009 10:20 pm
Hvala za pojasnila. Ja mislil sem blokade na zadnjem pa eventuelno na prvem dif. Če pa ima avto sredinjski dif. pa je tako nujna blokada,drugače je avto neuporaben za teren.
Zanima me če kdo ve kako je z starimi pajeroti in nisani ali imajo kateri že špero. Govorim o 100% blokadah.
Vsak nasvet pa zelo cenim.
Zanima me če kdo ve kako je z starimi pajeroti in nisani ali imajo kateri že špero. Govorim o 100% blokadah.
Vsak nasvet pa zelo cenim.
kingroad napisal/-a:Patrol GR ima avtomatske, po potrebi jih vklopiš ročno.lp
Daj, prosim, zadihaj, se skoncentriraj, trikrat premisli in potem razumljivo zapiši...
Najprej neke bedarije v prejšnjem postu pišeš, zdaj pa tole skropucalo. Morda si celo prav mislil, napisal pa tako, da bo kakšnega začetnika še bolj zmedlo. Avtomatika pa jo ročno vklapljaš?!?
pubec napisal/-a:kingroad napisal/-a:Patrol GR ima avtomatske, po potrebi jih vklopiš ročno.lp
Daj, prosim, zadihaj, se skoncentriraj, trikrat premisli in potem razumljivo zapiši...
Najprej neke bedarije v prejšnjem postu pišeš, zdaj pa tole skropucalo. Morda si celo prav mislil, napisal pa tako, da bo kakšnega začetnika še bolj zmedlo. Avtomatika pa jo ročno vklapljaš?!?
Ker nikoli ne dela
V osnovi naj bi vsi 4x4 imeli 3 differenciale.
Blokada ali zapora diffa ima funkcijo, da se obe osovini vrtita z enako močjo in hitrostjo.
Sredinski diff je na reduktorju, prvi in zadnji pa vsi veste kje je.
Vklopniki so na tistem vozilu, ki ima priklopljiv prvi pogon in je v sami osnovi narejen z blokado sredinskega diffa. Vklopniki imajo funkcijo ločiti pesto od polosovine, da se kardan in polosovine med vožnjo ne vrtijo v prazno.
Veliko vprašanj je bilo, zakaj nekaj poka spredaj.
Zato, ker je zašperan sredinski diff, ki enako poganja oba kardana, prvi in zadnji konec pa ne pobirata enake poti v zavojih.
Dokler se pelješ naravnost, vsa kolesa pobirajo enako pot.
V zavoju pa zunanje kolo porabi veliiiiiiiiiiiiiiko več poti kot notranje.
Od tod posledica pokanja, poskakovanja.
Lada niva ima vse tri diffe, blokado sredinskega.
Če še vedno ni komu jasno, naj si kupi lado nivo na odpadu in naj jo razstavi.
Po dvorišču se malo igraš in vse ti postane kristalno jasno.
Funcija diffov na pogonu je podobna. Zaradi zavijanja se kolesa ne smeta enakomerno vrteti. Posledično na slabi podlagi vrti manj obremenjeno kolo v prazno.
Upam, da je zdaj bolj razumljivo. hihi
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI
Zdravo!
Se strinjam s Stripijem. Je pa še ena možnost. Nissan pickup, mitsubishi l-200, nekateri pajero sport in podobni pa se ob preklopu v 4x4 zgodi sledeče.
Prej omenjeni terenci nimajo sredinskega diferenciala, kar pomeni da se ob preklopu v 4x4, prvi in zadnji diferencial togo povežeta. Zato tudi pri teh avtih ni priporočljiva vožnja po asfaltu in manj drseči podlagi ravno zaradi vzroka, ki ga je navedel Stripy. Zadeva zgleda tako kot da bi pri ostalih terencih vklopil zaporo sredinskega diferenciala. Pri mojem l-200 in še nekaterih pa je tudi serijsko vgrajena zadnja špera.
lp
Lovro
Se strinjam s Stripijem. Je pa še ena možnost. Nissan pickup, mitsubishi l-200, nekateri pajero sport in podobni pa se ob preklopu v 4x4 zgodi sledeče.
Prej omenjeni terenci nimajo sredinskega diferenciala, kar pomeni da se ob preklopu v 4x4, prvi in zadnji diferencial togo povežeta. Zato tudi pri teh avtih ni priporočljiva vožnja po asfaltu in manj drseči podlagi ravno zaradi vzroka, ki ga je navedel Stripy. Zadeva zgleda tako kot da bi pri ostalih terencih vklopil zaporo sredinskega diferenciala. Pri mojem l-200 in še nekaterih pa je tudi serijsko vgrajena zadnja špera.
lp
Lovro
tree??? what tree???
Ubogi Rafter se trudi, da bi vsaj slovnico znali uporabljati.
G.FERRARIST- moderator, pa niti slovenščine ne zastopi.
Lahko prevedem v angleščino, nemščino, kitajščino, japonščino, katerikoli jezik želiš, v Ferrariju rabiš samo en ( 1 ) diff brez blokade in šejka, da ti plačuje gorivo. , pa so vse tvoje.
Nebivedu ima več pojma o teh zadevah, kot se ferrariju sanja.
Nimam želje gnojnice stresat po najbolj pametnih kavčroaderjih.
Preberite si prispevek najmanj 20x, in ga naglas berite, da pride bistvo v vaše otopele možgane, da začno vaše male sive celice nazaj funcionirati.
Če še vedno ne dojamete, vam ni pomoči, ter lahko ostanete na kavču.
Alien je lepo dopisal, čeprav bi moralo biti že iz mojega prispevka razvidno, če ga parkrat prebereš.
V prtljažniku ponavadi prevažam balast, ali pa opremo, da kretene spravim nazaj na cesto.
Sicer pa škoda besed, MODERATOR je najjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjbolj brihten, pa naj vam on odgovarja na vaša neumna vprašanja.
Moja malenkost gre koze past v VUKOJEBINE, vi pa verjemite pametnjakovičem, ki še prave poledice niso videle v življenju, ter sploh ne vedo, kaj pomeni imeti zimske gume na avtu 8 mesecev.
Lovro je nazorno odgovoril na tematiko, potrjujem njegovo mišljenje, da je več kot 90% terencev narejenih brez sredinskega diffa, kar je posledica priklop na 4x4, namesto da bi vozilo imelo stalni 4 kolesni pogon. Stalni 4x4 potrebuje sredinski diff brez blokade, ko pa pride do problemov, najprej vklopiš sredinsko blokado, če še vedno ne gre iz sranja ven, vklopiš zadnjo blokado in tako naprej.
Obstaja tudi križna špera, ampak upam, da bo g.Ferrarist napisal prispevek o tem, kakor ga je za cinkanje v Celju, kar je storil enkrat v življenju, ostali uporabniki tega foruma pa pocinkovalnico uporabljamo najmanj 50X na leto, pa smo še vedno bebci in o tem nimamo blage veze.
Sorry g.Moderator, toliko snega, kot so ga moje roke premetale z lopato, niti tvoje gume na vseh tvojih strojih niso povozile.
Čeprav si kovinar, o transmisijah nimaš blage veze. Preberi si kakšen svoj doktorat, ali pa vprašaj nas idiote, o čem debata sploh teče, da boš lahko naprej pametoval.
Drži se raje tipkovnice, in se ne oglašaj tam, kjer nimaš niti za Burek.
Če želiš, ti ga pošljem po DPD, ali hitri pošti.
Mater si mi dvignu pritisk. Zdaj si grem pa sixpack odpret, pa upam da ne boš pametoval, dokler se ne bom naspal, ker boš drugače slišal tisto kar si zaslužiš.
Rafter in Miran- ne bit jezna, ampak sem bil še nežen, glede na tisto kar mu pripada.
En frutek je bil zadosti, da mi je razfukalo pancirko.
lp
G.FERRARIST- moderator, pa niti slovenščine ne zastopi.
Lahko prevedem v angleščino, nemščino, kitajščino, japonščino, katerikoli jezik želiš, v Ferrariju rabiš samo en ( 1 ) diff brez blokade in šejka, da ti plačuje gorivo. , pa so vse tvoje.
Nebivedu ima več pojma o teh zadevah, kot se ferrariju sanja.
Nimam želje gnojnice stresat po najbolj pametnih kavčroaderjih.
Preberite si prispevek najmanj 20x, in ga naglas berite, da pride bistvo v vaše otopele možgane, da začno vaše male sive celice nazaj funcionirati.
Če še vedno ne dojamete, vam ni pomoči, ter lahko ostanete na kavču.
Alien je lepo dopisal, čeprav bi moralo biti že iz mojega prispevka razvidno, če ga parkrat prebereš.
V prtljažniku ponavadi prevažam balast, ali pa opremo, da kretene spravim nazaj na cesto.
Sicer pa škoda besed, MODERATOR je najjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjbolj brihten, pa naj vam on odgovarja na vaša neumna vprašanja.
Moja malenkost gre koze past v VUKOJEBINE, vi pa verjemite pametnjakovičem, ki še prave poledice niso videle v življenju, ter sploh ne vedo, kaj pomeni imeti zimske gume na avtu 8 mesecev.
Lovro je nazorno odgovoril na tematiko, potrjujem njegovo mišljenje, da je več kot 90% terencev narejenih brez sredinskega diffa, kar je posledica priklop na 4x4, namesto da bi vozilo imelo stalni 4 kolesni pogon. Stalni 4x4 potrebuje sredinski diff brez blokade, ko pa pride do problemov, najprej vklopiš sredinsko blokado, če še vedno ne gre iz sranja ven, vklopiš zadnjo blokado in tako naprej.
Obstaja tudi križna špera, ampak upam, da bo g.Ferrarist napisal prispevek o tem, kakor ga je za cinkanje v Celju, kar je storil enkrat v življenju, ostali uporabniki tega foruma pa pocinkovalnico uporabljamo najmanj 50X na leto, pa smo še vedno bebci in o tem nimamo blage veze.
Sorry g.Moderator, toliko snega, kot so ga moje roke premetale z lopato, niti tvoje gume na vseh tvojih strojih niso povozile.
Čeprav si kovinar, o transmisijah nimaš blage veze. Preberi si kakšen svoj doktorat, ali pa vprašaj nas idiote, o čem debata sploh teče, da boš lahko naprej pametoval.
Drži se raje tipkovnice, in se ne oglašaj tam, kjer nimaš niti za Burek.
Če želiš, ti ga pošljem po DPD, ali hitri pošti.
Mater si mi dvignu pritisk. Zdaj si grem pa sixpack odpret, pa upam da ne boš pametoval, dokler se ne bom naspal, ker boš drugače slišal tisto kar si zaslužiš.
Rafter in Miran- ne bit jezna, ampak sem bil še nežen, glede na tisto kar mu pripada.
En frutek je bil zadosti, da mi je razfukalo pancirko.
lp
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI
še en tak žaljiv post (do kogarkoli in ne samo mene) pa zastonj letiš do Banovcev in nazaj (ali pa nikoli več nazaj)
nevem kaj ti je stopilo na živec....glede moje slovnice nevem kaj te moti...mogoče pa samo to,da ti nekaj ne gre v glavo,ne razumeš ali pa si samo nerodno napisal in sem te zato popravil....bistvo je,da si se (verjetno) s tistimi tremi smeški posmehoval nekomu,ki je poskušal po svoje razložit delovanje blokad,si se naredu pameten in ravno tako zajebal...in če ima avto sredinski diferencial,ne more met priklopljivega prednjega...razen redkih izjem...večina ima pa priklopljivga ...
glede žaljenja:potemtakem bi lahko jaz tebi napisal,da vrni se doktorirat v risanko,pa ti nisem in nebom,ker nisem taka p***a kot ti...je že res da nimam Ferrarija...pa vseeno ne ti meni šalala o šejkih,ferrariju in tankanju goriva....imam avto,ki sem ga predelal kompletno sam in ima konjev kolkor jih ti verjetno nikoli neboš vidu s tremi avti skupaj....no,mogoče pa,ampak še vedno dvomim
đo Nebivedujevem znanju nisem tukaj čisto nič rekel,fant ve dosti,je fejst fant,ampak na žalost zna vsake tolk mal zakomplicirat....kar gre njemu in kar gre meni sva si že povedala en drugmu in je kadarkoli pri meni dobrodošel in enako tudi mislim da tudi jaz pri njemu....konec koncev-najini odnosi mislim da se te čisto nič ne tičejo
glede na to,da kot izgleda veš več kot jaz o meni samem.....zdej se pa že bojim,da se pod nickom Stripi skriva moj oče,stric,brat...
tukaj se bom pa ustavil....o mojih doktoratih, transmisijah in burekih pa nebom zgubljal besed....pejd pod mrzel tuš,počaki da mine polna luna,pol pa odpiši če maš kej pametnega za povedat....v nasprotnem primeru pa te raje opozorim da raje dvakrat premisliš
LP
nevem kaj ti je stopilo na živec....glede moje slovnice nevem kaj te moti...mogoče pa samo to,da ti nekaj ne gre v glavo,ne razumeš ali pa si samo nerodno napisal in sem te zato popravil....bistvo je,da si se (verjetno) s tistimi tremi smeški posmehoval nekomu,ki je poskušal po svoje razložit delovanje blokad,si se naredu pameten in ravno tako zajebal...in če ima avto sredinski diferencial,ne more met priklopljivega prednjega...razen redkih izjem...večina ima pa priklopljivga ...
glede žaljenja:potemtakem bi lahko jaz tebi napisal,da vrni se doktorirat v risanko,pa ti nisem in nebom,ker nisem taka p***a kot ti...je že res da nimam Ferrarija...pa vseeno ne ti meni šalala o šejkih,ferrariju in tankanju goriva....imam avto,ki sem ga predelal kompletno sam in ima konjev kolkor jih ti verjetno nikoli neboš vidu s tremi avti skupaj....no,mogoče pa,ampak še vedno dvomim
đo Nebivedujevem znanju nisem tukaj čisto nič rekel,fant ve dosti,je fejst fant,ampak na žalost zna vsake tolk mal zakomplicirat....kar gre njemu in kar gre meni sva si že povedala en drugmu in je kadarkoli pri meni dobrodošel in enako tudi mislim da tudi jaz pri njemu....konec koncev-najini odnosi mislim da se te čisto nič ne tičejo
glede na to,da kot izgleda veš več kot jaz o meni samem.....zdej se pa že bojim,da se pod nickom Stripi skriva moj oče,stric,brat...
tukaj se bom pa ustavil....o mojih doktoratih, transmisijah in burekih pa nebom zgubljal besed....pejd pod mrzel tuš,počaki da mine polna luna,pol pa odpiši če maš kej pametnega za povedat....v nasprotnem primeru pa te raje opozorim da raje dvakrat premisliš
LP
- Rafter
- Upravnik
- Prispevkov: 2028
- Pridružen: To Feb 17, 2004 3:03 pm
- Kraj: Southern District of Maribor
- Kontakt:
Kaže da res nakatere polna luna trka.
Stripi, resnica je taka, da se (s vsem dolžnim spoštovanjem) o ukrepih moderatorjev na razpravlja. Naj zaenkrat ostane pri izrečenem, ostalo se pogovarjajte preko ZS.
Raje se spravite v blato ali pa sneg (tam kjer ga že imate).
R.
Stripi, resnica je taka, da se (s vsem dolžnim spoštovanjem) o ukrepih moderatorjev na razpravlja. Naj zaenkrat ostane pri izrečenem, ostalo se pogovarjajte preko ZS.
Raje se spravite v blato ali pa sneg (tam kjer ga že imate).
R.
The whole life sponsored by محمد بن راشد المكتوم
Res, dajte se nekje zmenit (pa ne prek ZS) pa se pogovorite kot "deci". Za tipkovnico zna bit vsak glasen.
Da si sposodim to temo, lahko pa prestavimo v nov topik. In sicer glede vklopnikov......sem bil pri prvem postu res prehiter kar me je nekdo iz galaksije lepo popravil.
Se pravi, na Patrolu GR imam spredaj te hudičeve preklopnike. Vendar sem očitno ali živel v zmoti ali pa imam celo prav. Preklopnik lahko preklopim v stanje AUTO ali LOCK. Se pravi v stanju AUTO se vklaplja "avtomatsko" v stanju LOCK pa zablokiraš - zakleneš. Se pravi ima ražim delovanja ali avtomatski ali ročni (zaklep). Če nimam prav naj me nekdo prosim popravi.
lp
Da si sposodim to temo, lahko pa prestavimo v nov topik. In sicer glede vklopnikov......sem bil pri prvem postu res prehiter kar me je nekdo iz galaksije lepo popravil.
Se pravi, na Patrolu GR imam spredaj te hudičeve preklopnike. Vendar sem očitno ali živel v zmoti ali pa imam celo prav. Preklopnik lahko preklopim v stanje AUTO ali LOCK. Se pravi v stanju AUTO se vklaplja "avtomatsko" v stanju LOCK pa zablokiraš - zakleneš. Se pravi ima ražim delovanja ali avtomatski ali ročni (zaklep). Če nimam prav naj me nekdo prosim popravi.
lp
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: Google [Bot] in 188 gostov