patrol zavore

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Zajček
Prispevkov: 907
Pridružen: Če Feb 08, 2007 7:23 am
Kraj: notranjska

patrol zavore

OdgovorNapisal/-a Zajček » Ne Sep 19, 2010 8:27 pm

Na patrolu l. 1987 moram zamenjati zavore spredaj. Ali moram na kaj posebej paziti? Razdrti je potrebno komplet pesto, kolikor sem gledal.......
Kako je z ležaji - kako oz. koliko se jih zateguje?

Diske že imam, potrebujem še ploščice....... :wink:

Če je že kdo na forumu menjal to na patrolu, mi lahko na kratko opiše postopek, če je možno.........da se ne bom toliko hecal.... :idea:

Patrol 3.3 rules :P

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Ne Sep 19, 2010 9:22 pm

Če boš že menjal ti priporočam da zamenjaš še gibljive cevke. Na mojem patrolu so pravkar nehale služit pa sta ista letnika...

Uporabniški avatar
Huligan
Prispevkov: 1154
Pridružen: Pe Mar 21, 2008 11:40 am
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Huligan » Po Sep 20, 2010 10:41 am

kaj ima pa lezaj pri zavorah. čeljust dol pa disk dol in to je to. Ne vem zakaj bi zglob razdiral če boš samo zavore saniral.
BOLJŠ IZ ŠIHTA SKREGAN KOT ZMATRAN.

Zajček
Prispevkov: 907
Pridružen: Če Feb 08, 2007 7:23 am
Kraj: notranjska

OdgovorNapisal/-a Zajček » To Sep 21, 2010 7:14 pm

Huligan, da ne boš prepameten........... :cry:

Ravnokar sem razdrl prednje pesto pri patrolu: treba je sneti vklopnik pesta, odviti ležaj, sneti zavorno čeljust in potem komplet pesto z diskom vred. Potem odviješ vijake, s katerimi je sešraufan disk s pestom. Pesto nato zbiješ ven iz diska in šele sedaj imaš disk snet...... :P

Python
Prispevkov: 21
Pridružen: Sr Mar 30, 2005 10:12 am
Kraj: Ljubljana-Gunclje

OdgovorNapisal/-a Python » Sr Okt 06, 2010 10:07 pm

Da ne smetim drugje bom kar tukaj vprašal,
danes smo na patrolu 2.8 letnika 92 menjali svečke. Do sedaj je laufal z neoriginalnimi (torej švohnejšimi), zdaj pred zimo je pa bolje da so močnejše:)
A zlomka, ko smo jih zamenjali, jih kar naenkrat noče več prižgati, kar je čudno, ker po elektriki nismo šarili, pa tudi ob hitrem pregledu je vse izgledalo normalno (ponoči ob svetlobi telefona:) Ima kdo idejo kaj bi lahko bilo narobe oziroma kaj smo zašuštrali?
Naj še povem da štrom za vklop teh svečk ni napeljan originalno (svečke se vklopijo s posebnim stikalom in ne avtomatsko ko obrneš ključ) Vendar, kot rečeno, se napeljave nismo dotikali.
You cant say there was no progress... in every war they kill you in a diferent way!

Uporabniški avatar
kingroad
Prispevkov: 182
Pridružen: Sr Sep 01, 2010 10:36 am
Kraj: VACCINIUM MYRTILLUS

OdgovorNapisal/-a kingroad » Sr Okt 06, 2010 10:32 pm

ko boš imel dol čeljusti ti priporočam da jih razdreš in pregledaš še zavorni bat, tesnilo, protiprašne gumice in pa vodila čeljusti.


lp


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 87 gostov