JEEP Cherokee 2.5 td - povpraševanje

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
zarnca
Prispevkov: 9
Pridružen: To Maj 11, 2004 11:51 pm

JEEP Cherokee 2.5 td - povpraševanje

OdgovorNapisal/-a zarnca » Če Avg 12, 2010 1:05 pm

pozdravljeni;

a pozna kdo tole stvar?
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3942660&show=1
Je podložen za 5 cm in kilometrov naj bi imel samo 150.000. Pa tudi tale mi je cenovno zanimiv:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3957296&show=1
Sicer pa avto rabim za zamenjavo sicer odlične Suzuki Vitare 1.6-5v 1993. Avto mi je res služil odlično (uporaba za slabe ceste vendar ne extrem Off) sedaj pa je rja naredila konec. Ali je sploh Jeep 2.5TD ustrezna zamenjava? Nisem navajen popravljat sploh. Ali naj raje vzamem Pajerota (kratkega) ali spet Vitaro?
Lp

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Če Avg 12, 2010 4:45 pm

Če boš vzel 2.5TD boma pač ratala najbolša kolega :D

jeepwrangleroff-road
Prispevkov: 324
Pridružen: Pe Dec 25, 2009 12:33 pm
Kraj: Brkini

OdgovorNapisal/-a jeepwrangleroff-road » Če Avg 12, 2010 8:16 pm

ma uzami čerokija 4.0 alpa več

vitara lx
Prispevkov: 171
Pridružen: Pe Jan 22, 2010 10:24 am
Kraj: gorenska

OdgovorNapisal/-a vitara lx » To Dec 07, 2010 3:19 pm

da ne odpiram nove teme fuuuul se zanimam za nakup čirota 2.5 dizl sport in me zanima kko se kj odnesejo zdj mam vitaro in nimam problemov...slabosti in take stvari prosm

lp aljosa

uzitek
Prispevkov: 577
Pridružen: Ne Jan 17, 2010 9:30 pm
Kraj: oplotnica

OdgovorNapisal/-a uzitek » To Dec 07, 2010 3:47 pm

koliko pa je cena vitare ? če jo prodaš me poklič- 051-832-858

Uporabniški avatar
Mitsurugi2
Prispevkov: 660
Pridružen: Po Feb 02, 2009 10:20 pm

OdgovorNapisal/-a Mitsurugi2 » To Dec 07, 2010 4:20 pm

Večina bo načela debato o glavah in zanič motorju. Sam imam Granda z enakim motorjem katerega sem dobil od očeta ki je bil prvi lastnik.

Odkar sem ga pred 3/4 leta začel popolnoma sam servisirat je avto špica.
Ponavadi je problem pri teh VM Jeepih da imajo 200.000km+ in vmes par lastnikov ki se še učijo upravljati 4x4 vozilo. Na neki internetni strani sem našel PDF z napotki oz navodili za uporabo tako granda kot navadnega čirokija 2.5TD kjer vse lepo piše. Piše tudi koliko kilometrov so rejtani določeni deli.

IZ IZKUŠENJ: Visko sklopka ventilatorja je rejtana 3 do 5 let potem pa adijo glave, ležaji v difu so rejtani nevemkolk tisoč kilometrov in adijo diferencial, part time 4x4 je smrt za najšibkejši člen če ne razumeš delovanja pogona, počena manšeta na zglobu... adijo zglob, za vse to potrebuješ €€€.
Za vzdrževanje dizla potrebuješ malo več €€€, za vzdrževanje jeepa dizla pa še malo zravn. Glavno je da sproti iščeš napake in jih tudi takoj odpraviš ker če ne potem si sprožil domino.

Btw če misliš da boš z dizlom jeepom prišparal narobe misliš.

Osebno sem bil velikokrat razočaran nad samim avtom in nad motorjem dokler nisem začel poizvedovat kaj, zakaj in kako.
VM motori dela odlične motorje in to kar se nam z jeepi dogaja ni njihova krivda. Krivda je delno na vozniku in delno na jeepovih inženirjih. Malo je problem tudi to da je motor ki ga najdeš v grandu in v čirokiju še iz leta 1990 - VM Turbotronic. Zanimivo je pa da v Fordih in Alfah so pa te motorji delal brez problemov. Hlajenje zmaga. Če ga ni je brezveze motor sploh zalaufat. Sej tudi toyote imajo velike probleme s pregrevanjem zaradi visko sklopke ventilatorja, zato pa najdeš po forumih veliko o blue modih in dolivanjem 10000 toyota silicon oil.

Odkar sem odpru visko ventilator ni več pregrevanja, odkar menjam motorno olje in filtre 2x letno ni problemov, odkar menjam vsa pogonska olja in dodajam aditive dela vse, itd...

Imaš pa še opcijo bulletproof motorja 4.0 L6. Tam je pa že dolgo dolgo nazaj bilo vse predvideno in dela tko k je treba. Poraba tm nek od 14 do 18L odvisno od noge, skratka menjaš svečke, filtre, olje, tankaš in to je to. Veliko jih je predelanih na plin tako da nimaš se kej zgovarjat na gorivo.

Glede na to da si do sedaj vozil suzukija potem boš nad udobjem in vodljivostjo navdušen, nad odpovedovanjem raznih komponent pa ne preveč :D

Lp
VM - Turbotronic®

Uporabniški avatar
Mitsurugi2
Prispevkov: 660
Pridružen: Po Feb 02, 2009 10:20 pm

OdgovorNapisal/-a Mitsurugi2 » To Dec 07, 2010 4:29 pm

Aja pozabil toplo priporočat 4.0L čirokija ali pa celo 4.0, 5.2, 5.9 grand cherokeeja. Baje so delal tud 4.0 grande z ročnim AX15 menjalnikom ki je zelo vzdržljiv. Baje je prva stvar ki odleti na bencinarju grandu ravno avtomatski menjalnik.
VM - Turbotronic®

vitara lx
Prispevkov: 171
Pridružen: Pe Jan 22, 2010 10:24 am
Kraj: gorenska

OdgovorNapisal/-a vitara lx » To Dec 07, 2010 4:59 pm

jah ja :? baje je bla glava pa servis jermena pa take stvari menjane avto je brez stabilizatorjev 100% zapora zadnga diffa...

http://www.avto.net/ad.asp?id=4306480 to je ta

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » To Dec 07, 2010 5:06 pm

Mitsurugi2 napisal/-a:Večina bo načela debato o glavah in zanič motorju. Sam imam Granda z enakim motorjem katerega sem dobil od očeta ki je bil prvi lastnik.

Odkar sem ga pred 3/4 leta začel popolnoma sam servisirat je avto špica.
Ponavadi je problem pri teh VM Jeepih da imajo 200.000km+ in vmes par lastnikov ki se še učijo upravljati 4x4 vozilo. Na neki internetni strani sem našel PDF z napotki oz navodili za uporabo tako granda kot navadnega čirokija 2.5TD kjer vse lepo piše. Piše tudi koliko kilometrov so rejtani določeni deli.

IZ IZKUŠENJ: Visko sklopka ventilatorja je rejtana 3 do 5 let potem pa adijo glave, ležaji v difu so rejtani nevemkolk tisoč kilometrov in adijo diferencial, part time 4x4 je smrt za najšibkejši člen če ne razumeš delovanja pogona, počena manšeta na zglobu... adijo zglob, za vse to potrebuješ €€€.
Za vzdrževanje dizla potrebuješ malo več €€€, za vzdrževanje jeepa dizla pa še malo zravn. Glavno je da sproti iščeš napake in jih tudi takoj odpraviš ker če ne potem si sprožil domino.

Btw če misliš da boš z dizlom jeepom prišparal narobe misliš.

Osebno sem bil velikokrat razočaran nad samim avtom in nad motorjem dokler nisem začel poizvedovat kaj, zakaj in kako.
VM motori dela odlične motorje in to kar se nam z jeepi dogaja ni njihova krivda. Krivda je delno na vozniku in delno na jeepovih inženirjih. Malo je problem tudi to da je motor ki ga najdeš v grandu in v čirokiju še iz leta 1990 - VM Turbotronic. Zanimivo je pa da v Fordih in Alfah so pa te motorji delal brez problemov. Hlajenje zmaga. Če ga ni je brezveze motor sploh zalaufat. Sej tudi toyote imajo velike probleme s pregrevanjem zaradi visko sklopke ventilatorja, zato pa najdeš po forumih veliko o blue modih in dolivanjem 10000 toyota silicon oil.

Odkar sem odpru visko ventilator ni več pregrevanja, odkar menjam motorno olje in filtre 2x letno ni problemov, odkar menjam vsa pogonska olja in dodajam aditive dela vse, itd...

Imaš pa še opcijo bulletproof motorja 4.0 L6. Tam je pa že dolgo dolgo nazaj bilo vse predvideno in dela tko k je treba. Poraba tm nek od 14 do 18L odvisno od noge, skratka menjaš svečke, filtre, olje, tankaš in to je to. Veliko jih je predelanih na plin tako da nimaš se kej zgovarjat na gorivo.

Glede na to da si do sedaj vozil suzukija potem boš nad udobjem in vodljivostjo navdušen, nad odpovedovanjem raznih komponent pa ne preveč :D

Lp


Veliko res malo napihjeno....Okol hlajenja se strinjam....okol motorja pa ne preveč. Sem ga predolgo študiral , da bi lahko reku , da je neki biser. Lepo prosim no , da pri 300 tisoč nihajke ventilov tako zrabi , da že dročnik več zračnosti ne more nastavit.....je pa tud mimo....Da ima semering brez vzmeti se sploh ne bi pogovarjal...Da ima sam motor vodno pumpo in izhod vode na eni strani motorja omejen pretok pa samo v prvi glavi....
In točno tako kot je rekel Mitsurugi2, ti avti so zgonjeni in po možnosti neservisirani ( vsaj ne tako kot bi morali bit) in to se sedaj lepo vrača....Če pa poskrbiš za njega kot se spodobi in mu nudiš vse in še več kaj potrebuje pa je res avto , ki ga iščeš z lučjo pri belem dnevu. Ampak to pač stane.

P.s. Mitsurugi2 Se nisma že midva pogovarjala, da mi boš poslal ta fajl?
P.s.s Slučajno ve kdo če paše visko tud od drugih modelov?

Uporabniški avatar
OrangePower
Prispevkov: 1111
Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm

OdgovorNapisal/-a OrangePower » To Dec 07, 2010 5:22 pm

Hahaha, ta pa je že zamenjal lastnikov.
To je moj bivši jeep, na katermu sem nekaj stvari zamenjal potem pa pogruntal da je 2,5TD premalo in sem ga prodal pred 1,5L
Jaz sem na njemu zamenjal vodno pumpo pa jermen pa naredil odklopljive stabilizatorje pa prtlažnik je tudi moje maslo.Še na plazmo smo zrezali jeep ven.
Zamenjal sem mu tudi gume (te ki jih ima sedaj gor) in reduktor ker je bila ketna odtegnjena ter zadnje luči ker so bile počene. Z drugimi besedami sem vložil preveč potem pa avto prodal. Mašina ni bil biser, je pa delala BP.
Avto je delal v redu, takrat ni imel nobene špere, bilo se je lepo furat z njim.

Zakaj sedaj nima stabilizatorjev mi ni znano, saj so bili narejeni da si jih odklopil.
Nisem mu pa nataknil zajl - ne vem čemu služijo in tudi ni dobil "made in doma spacano" snorkla.

Takole je zgledal ko je šel iz rok
Slika

Uporabniški avatar
Mitsurugi2
Prispevkov: 660
Pridružen: Po Feb 02, 2009 10:20 pm

OdgovorNapisal/-a Mitsurugi2 » To Dec 07, 2010 6:02 pm

Ja povej kam ti pošlem.
Za čirokija ne vem, vem pa za granda da je enak kot pri 5.2.
Pri tebi pa mogoče paše od 2.5L, od 4.0 skor sigurno ne ker ima 4.0 6 cilindrov in je bližje hladilniku kot 2.5. Če pa ima od 4.0 je pa jajc od avtomobila in je za v smeti. Sej če gledaš mal avstralce kaj delajo... na 4.0 dajo od 5.2 visko ker je v8 krajši in ima daljšo os visko sklopke. Torej s tem pri 4.0 pridejo bližje hladilniku. Drgač ta firma ki dela za jeep viskote ima tudi eno opcijo elektronski visko. Namest bimetala imaš kabl in računalnik odpira dotok silikona.
Drgač pa pri Crown parts dobiš heavy duty visko torej se pomoje dobi pri Lipa Medno.
Dobiš pa tudi heavy duty varianto Mopar Parts torej pri uradnem serviserju.
VM - Turbotronic®

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » To Dec 07, 2010 6:23 pm

evo compadre...diesel pa na plin :wink:
v terenca da tubo, pa nič fiksirano :lol: vsaj videt ni, al je ene knipinge skozi poden nabil....
Slika

vitara lx
Prispevkov: 171
Pridružen: Pe Jan 22, 2010 10:24 am
Kraj: gorenska

OdgovorNapisal/-a vitara lx » To Dec 07, 2010 7:33 pm

hmm pa ni homologiran snorkel pa glava motorja je bla pobrusena jermena zamenana ......u petk ga grem gledat ce je kdo bliz doma pa da se spozna na jeepe gre lahhk zravn dobi za pivo

Uporabniški avatar
OrangePower
Prispevkov: 1111
Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm

OdgovorNapisal/-a OrangePower » To Dec 07, 2010 8:45 pm

Na tem avtu ni bilo homologirano nič, dvomim da je sedaj kaj drugače. Je pa tako da ne izstopa preveč če se le normalno obnašaš. Jaz v enem letu nisem imel niti enkrat problemov z policaji.

VM ima 4 glave tako da če je bila ena pobrušena se mi to zdi čudno. Pazi kaj ti bodo govorili, če ne poznaž jeepov in tudi VM motorja ga ne it gledat, ker ne boš videl bistvenih stvari. Raje se dogovori s kakšnim iz tvojega konca da gre s teboj. Bi šel jaz za štos, samo sem predaleč doma pa še časa ni čisto nič med tednom pa tudi vikendi do NY so polni...

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Sr Dec 08, 2010 12:19 am

OrangePower napisal/-a:Na tem avtu ni bilo homologirano nič, dvomim da je sedaj kaj drugače. Je pa tako da ne izstopa preveč če se le normalno obnašaš. Jaz v enem letu nisem imel niti enkrat problemov z policaji.

VM ima 4 glave tako da če je bila ena pobrušena se mi to zdi čudno. Pazi kaj ti bodo govorili, če ne poznaž jeepov in tudi VM motorja ga ne it gledat, ker ne boš videl bistvenih stvari. Raje se dogovori s kakšnim iz tvojega konca da gre s teboj. Bi šel jaz za štos, samo sem predaleč doma pa še časa ni čisto nič med tednom pa tudi vikendi do NY so polni...


Iz napisanega sklepam da vitara lx ne pozna dosti teh avtov še manj pa motorja. Jermen ali je menjan ali ne nima veze ( no nima življenjske veze za motor). Motor ima zobniški prenos odmične in pumpe. Jermen žene samo ostalo periferijo ( alternator,klimo,servo,visko...) in tud če ga vtrga motor ne crkne oz. ni drastične škode. Glede na to da pa toliko poudarja , da je bil menjan jermen pa mislim, da ima v mislih pogonski jermen ventilov.....ki pa ga ta motor seveda nima. Za glave pa mislim , da je bilo menjano tesnilo in je to to....Pri tem motorju ne pomaga menjat tesnilo in pobrusit glavo....saj glava poči v notranjosti in ko poči poči....jo menjat ni druge.
Če ga že greš gledat prvo odpri pokrov motorja in odpri expanzijsko in si jo dobro oglej ( sledovi olja, ožganin etc...). Če je le kaj od naštetega bejž stran....Če tega ni jo privij nazaj in vžgi motor ( dobro poslušaj prvi zagon (pozor: motor mora bit mrzel) ) , če slišiš petje dročnikov bejž stran...
Laufaj motor kako minuto dve (malo nabijaj po gasu v mejah normale za hladen motor), ugasni motor in idi odpret expanzisjko. Če slišiš, da je bil kr velik pritisk v njej ....bejš stran. Če ga ni ponovi vajo z odprto expanzijsko mu dodaj malo gasa in opazuj stanje vode v njej....če se gladina dvigne ali če se celo peni....bejš stran. Ko se boš peljal ga zahodi iz nizkih obrator ( tretja nekje od 1300 obratov dalje), če avto pokadi silno črn dim ali pa celo pocuka v območju do 2000 vrtljajev je lahko ali EGR ali slabe šobe. Opazuj tlak olja....pri mrzlem je lahko do 6 barov pri ogretem pa ne sme past kaj dosti pod prvo črtico kakor hitro pa se dotakneš stopalke za plin mora tlak narat in pri ogretem motorju pri normalni vožnji se gibat v območju prve črtice do sredine.

vitara lx
Prispevkov: 171
Pridružen: Pe Jan 22, 2010 10:24 am
Kraj: gorenska

OdgovorNapisal/-a vitara lx » Sr Dec 08, 2010 12:27 am

lisko hvala mas prov nimam pojma o jeepu zato pa sprasujem

Uporabniški avatar
Mitsurugi2
Prispevkov: 660
Pridružen: Po Feb 02, 2009 10:20 pm

OdgovorNapisal/-a Mitsurugi2 » Sr Dec 08, 2010 9:42 am

VM - Turbotronic®

nomi
Prispevkov: 33
Pridružen: So Mar 28, 2009 8:34 pm
Kraj: Žirovnica

OdgovorNapisal/-a nomi » Sr Dec 08, 2010 2:09 pm

Mogoče mal butasto vprašanje :oops: , ampak me vseen zanima :
a velja to, kar je prikazano v filmčkih, za vse avte oz.motorje ?

Zanima me pa zato, ker se mi v ekspanziji pojavlja olje pa ne vem a se sistem še čisti od prej (vem, da je avto imel počeno glavo in sem na ta račun lani moral zamenjat tudi vse cevi za vodo, ker so mi vztrajno pokale - mogoče se bo kdo še spomnil mojih lanskih klicev na pomoč), al se olje pojavlja, ker je glava al pa dihtunga crknila še enkrat. :shock:
Takega brbotanja ni videt, se pravi kompresije ne nabija v ekspanzijo, tudi na oljnem pokrovčku ni nobene pene (to poznam še iz časov Yugota, ne vem, če je še aktualno, bil naj bi pa pokazatelj, da se olje meša z vodo), samo olje v ekspanziji in takoj pod pokrovčkom za dolivanje hladilne tekočine na hladilniku.Olje tudi nikamor ne izgineva oz.je poraba nekako normalna 1l/10000 km, avto pa Terracan Crdi
Hvala vnaprej za odgovore ali razmišljanja na to temo :thank_you: , Grega

Uporabniški avatar
Mitsurugi2
Prispevkov: 660
Pridružen: Po Feb 02, 2009 10:20 pm

OdgovorNapisal/-a Mitsurugi2 » Sr Dec 08, 2010 2:17 pm

Tle je mal drgač se mi zdi. Več ti bo lisko povedal.
VM - Turbotronic®

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3175
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » Sr Dec 08, 2010 9:52 pm

AŁIEN napisal/-a:evo compadre...diesel pa na plin :wink:
v terenca da tubo, pa nič fiksirano :lol: vsaj videt ni, al je ene knipinge skozi poden nabil....
Slika


jajajajaaaa , hihi, bom že jaz enga dizla najdel, da bom nadaljeval projekt :lol:
And on the 8th day God created Land Rover

vitara lx
Prispevkov: 171
Pridružen: Pe Jan 22, 2010 10:24 am
Kraj: gorenska

da ne opiram nove teme

OdgovorNapisal/-a vitara lx » To Avg 09, 2011 10:03 am

da ne odpiram nove teme spet me matra nakup jeepa cherokota 2.5 dizla
v blizini se prodaja en jeep let 1999 samo sem spet v dilemi cena je ugodna samo je pa avto mal zmahan

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » To Avg 09, 2011 5:26 pm

Sem že enkrat napisal.....kupiš....pripelješ.....daš na mizo 5 jurjev ...počakaš par tednov in se odpelješ... :D
Račun za delo pa prejmeš po pošti :)
Tak " hec" je približno Jeep Cherokee 2.5 TD :twisted:

Uporabniški avatar
Mitsurugi2
Prispevkov: 660
Pridružen: Po Feb 02, 2009 10:20 pm

OdgovorNapisal/-a Mitsurugi2 » To Avg 09, 2011 9:20 pm

4.0 :!:
VM - Turbotronic®

vitara lx
Prispevkov: 171
Pridružen: Pe Jan 22, 2010 10:24 am
Kraj: gorenska

OdgovorNapisal/-a vitara lx » Sr Avg 10, 2011 8:07 am

sej to je ta problem bom jest kar pri suzukiju ustal bo najbols

Uporabniški avatar
rene
Prispevkov: 76
Pridružen: Po Okt 05, 2009 7:51 pm
Kraj: branik

OdgovorNapisal/-a rene » Če Avg 27, 2015 12:51 pm

ve kdo kaksno oznako rocnega menjalnika ima disel cherokee?? mogoce ax15?


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 43 gostov