lep pozdrav
zanimam se za nakup lade niva 1700 letnik 98 in nevem kaj paziti teh novih modelov se veliko opazil da jih daje rja za stare motorje vem da so dobri kako pa je z 1,7 vzdrzljivostjo in porabo pa nevem in kaj paziti ob nakapu in pozneje .
druga moznost je vitara 1,6 letnik 90-92 okrog nje pa nevem nic in mi vska nasvet pride prav kaj od omenjenega
tretja moznost pa je daihatsu feroza letnik 90-94 motor 1,6 oo katerem ravno tako nevem nic za vse avte me zanima kako je z deli in vzdrezevanjem
prepricajte me
lp
lada niva 1700 ,vitara 1,6 ali daihatsu feroza
-
- Prispevkov: 18
- Pridružen: Ne Mar 12, 2006 5:57 pm
lada niva 1700 ,vitara 1,6 ali daihatsu feroza
off road je moj life
-
- Prispevkov: 92
- Pridružen: To Jan 15, 2008 10:20 am
- Kraj: Tolmin
Odvisno, za kaj avto rabiš.
Nekaj o Nivi iz prve roke. Svojemu namenu služi (kmetija), čeprav ima par felerjev. Prvi je gotovo pleh- če ni pod streho, cveti kot spomladanski travnik. Motor ne dela nekih ekstra problemov. Menjan je bil termostat, končniki, predihtan cilinder sklopke in menjani ležaji menjalnika za 5. prestavo.
Poraba: Odvisno, kje in kako. Relacija Tolmin-Novo mesto je bila 8.5, krajevne cestne vožnje 10-11, teren 11+.
O Vitari kaj pametnega ne vem povedati. Boljša za cesto, slabša za teren.
Lp, gasper
Nekaj o Nivi iz prve roke. Svojemu namenu služi (kmetija), čeprav ima par felerjev. Prvi je gotovo pleh- če ni pod streho, cveti kot spomladanski travnik. Motor ne dela nekih ekstra problemov. Menjan je bil termostat, končniki, predihtan cilinder sklopke in menjani ležaji menjalnika za 5. prestavo.
Poraba: Odvisno, kje in kako. Relacija Tolmin-Novo mesto je bila 8.5, krajevne cestne vožnje 10-11, teren 11+.
O Vitari kaj pametnega ne vem povedati. Boljša za cesto, slabša za teren.
Lp, gasper
Niva je kr uredu avtoček, le ta pleh pa poraba ga serjeta. Človek se zaradi samega pleha še nebi tako sekiral a kaj ko je podvozje na nekaterih vitalnih delih že prerjavelo(govorim o naši ladi in mojih izkušnjah) za teren pa zagotovo daleč najboljši avto.
Once you go black, you can never go back, 'aaight.
Pozdrav vsem bralcem
Ker od navedenih terenčkov vozim Gramd Vitaro 1,6 lahko napišem moje izkušnje.
To je uporabno vozilo vendar je velikost omejena. Če zložimo zadnje sedeže in odstranimo vzglavnike zadnjih sedežev dobimo kar velik tovorni prostor, ki ima ravno dno. To nam dopušča prevoz večjih predmetov.
Potniki na zadnjih sedežih dovolj prostora za sedenje.
Jaz pogrešam odpiranje zadnjih oken (to namreč ni možno). Vozilo ima klimo tako, da poleti ni problema.
Motor deluje brez problemov, za običajne vožnje po lahkem terenu ima dovolj moči in navora. Ko potrebujemo kaj več, imamo na voljo še reduktor.
Dobra stran štirikolesnega pogona je, da lahko vklapljamo in izklapljamo pogon med vožnjo in pri večji hitrosti (nekateri terenci tega ne dopuščajo).
Uporabljam gume s kockastim dezenom - uporabne na asfaltu in makadamu.
Pri kratkih terencih ne smemo pozabiti, da nas lahko pri malce preveliki hitrosti v ovinku preseneti in nas zadek vozila prehiti.
Poraba na daljših relacijah je pod 10l, lokalno 10+, na lahkem terenu 12
Vse to je seveda odvisno od voznika.
Teža Grand vitare je cca 1360kg, gume dimenzij 195 x 70 -15 col in, če kupiš nalite so tudi dokaj poceni.
V kolikor potrebuješ terenca za težje terenske pogoje, bi svetoval, da se odločiš za dizelski motor, saj ima ta neprimerno boljši navor.
Veliko sreče pri izbiri in nakupu
Ker od navedenih terenčkov vozim Gramd Vitaro 1,6 lahko napišem moje izkušnje.
To je uporabno vozilo vendar je velikost omejena. Če zložimo zadnje sedeže in odstranimo vzglavnike zadnjih sedežev dobimo kar velik tovorni prostor, ki ima ravno dno. To nam dopušča prevoz večjih predmetov.
Potniki na zadnjih sedežih dovolj prostora za sedenje.
Jaz pogrešam odpiranje zadnjih oken (to namreč ni možno). Vozilo ima klimo tako, da poleti ni problema.
Motor deluje brez problemov, za običajne vožnje po lahkem terenu ima dovolj moči in navora. Ko potrebujemo kaj več, imamo na voljo še reduktor.
Dobra stran štirikolesnega pogona je, da lahko vklapljamo in izklapljamo pogon med vožnjo in pri večji hitrosti (nekateri terenci tega ne dopuščajo).
Uporabljam gume s kockastim dezenom - uporabne na asfaltu in makadamu.
Pri kratkih terencih ne smemo pozabiti, da nas lahko pri malce preveliki hitrosti v ovinku preseneti in nas zadek vozila prehiti.
Poraba na daljših relacijah je pod 10l, lokalno 10+, na lahkem terenu 12
Vse to je seveda odvisno od voznika.
Teža Grand vitare je cca 1360kg, gume dimenzij 195 x 70 -15 col in, če kupiš nalite so tudi dokaj poceni.
V kolikor potrebuješ terenca za težje terenske pogoje, bi svetoval, da se odločiš za dizelski motor, saj ima ta neprimerno boljši navor.
Veliko sreče pri izbiri in nakupu
v kolikor potrebuješ terenca za težje terene ne kupuj vitare (MOJE MNENJE! zdi se mi mnogo prenizka)
pri Ladi Nivi 1.7 poraba ni tako hudičevo velika kot si večina misli (cesta poraba ni nad 10, razen če je slab motor itd.).
moja je letnik 00 in jo bom kmalu začel prodajat (lahko me butneš na pm in se en dan uglasiš v Škofji Loki, pa greva en krog, da vidiš kako in kaj gre z nivo po terenu).
l.p.
pajk
pri Ladi Nivi 1.7 poraba ni tako hudičevo velika kot si večina misli (cesta poraba ni nad 10, razen če je slab motor itd.).
moja je letnik 00 in jo bom kmalu začel prodajat (lahko me butneš na pm in se en dan uglasiš v Škofji Loki, pa greva en krog, da vidiš kako in kaj gre z nivo po terenu).
l.p.
pajk
Še jaz in moje mnenje.
Feroze in njive niti ne poznam (Z) njivo sem samo enkrt v življenju oral pa nisem bil ravno preveč navdušen. Sem pa solastnik vitare (tavelike) in morda ima pajk prav je res mogoče malo nizka vendr je ta problem lahko zelo poceni rešljiv. Kar se tiče same vožnje je Def-initivno boljša za vožnjo po tako trdih podlagah kot po mehkejših. Hrupa v vitari je bistveno manj kot v njivi. Da o samem udobju sopotnikov sploh ne govorim. Poraba z gumami 205/75/15 je cca 9,5l kombinirane vožnje. Z vklopljenim 4x4 bi načeloma lahko vozil tudi po asvaltu. Me pa moti ena stvar na terenu nima nekako dovolj navora res da prileze marsikam samo včasij pa je potem spust problematičen. Če se že odločaš za vozilo ki ga boš vsaj 50% vozil po terenu bi se tudi jaz odločal za dizl varjanto kar sem tudi storil in imam vitaro samo še za v trgovino oz. je bolj ženina kot moja.
Pa veliko sreče pri izbiri katerega koli pač.
Feroze in njive niti ne poznam (Z) njivo sem samo enkrt v življenju oral pa nisem bil ravno preveč navdušen. Sem pa solastnik vitare (tavelike) in morda ima pajk prav je res mogoče malo nizka vendr je ta problem lahko zelo poceni rešljiv. Kar se tiče same vožnje je Def-initivno boljša za vožnjo po tako trdih podlagah kot po mehkejših. Hrupa v vitari je bistveno manj kot v njivi. Da o samem udobju sopotnikov sploh ne govorim. Poraba z gumami 205/75/15 je cca 9,5l kombinirane vožnje. Z vklopljenim 4x4 bi načeloma lahko vozil tudi po asvaltu. Me pa moti ena stvar na terenu nima nekako dovolj navora res da prileze marsikam samo včasij pa je potem spust problematičen. Če se že odločaš za vozilo ki ga boš vsaj 50% vozil po terenu bi se tudi jaz odločal za dizl varjanto kar sem tudi storil in imam vitaro samo še za v trgovino oz. je bolj ženina kot moja.
Pa veliko sreče pri izbiri katerega koli pač.
Mel NIVO,FEROZO in VITARO .Niva najudobnejsa na terenu,tudi po cesti se lepse peje ker ima stalen 4 pogon.Pri porabi je bla najhujsa ROZIKApo cesti 14 +, NIVA po cesti 9 do 10 Vitara 9.Pleh rad rjavi pri Ladi (prednji blatnik),tudi Roza ni nevem kaj boljs(sasija ,pa zadaj za kolesi rjavi).
Ce bi izbiral, bi verjetno kr Ladiko vzel, ce je ni imel kak mangup.
Ce bi izbiral, bi verjetno kr Ladiko vzel, ce je ni imel kak mangup.
Jaz sem imel Lado dve leti ,pa mijo je požrla reja.Za porabo se rajši nisem ozeral,čene je nebi imel niti en mesec.Rusu je bila podobno tudi udobje,kar je bilo pozitivnega sem opazu samo po slabem terenu!Sedaj po dolgih letih sem si spet umislu avto za po cesti in po gmajni.Dolgo sem tuhtu pa tuhtu in se nakoncu odloču za Terrano-2 2.4l 5 vraten.Porabi mi realno povprečno 10l ,po gmajni pa tja do 15l!
To je iz moje roke....
To je iz moje roke....
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 117 gostov