Obnova servo črpalke

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
dule
Prispevkov: 92
Pridružen: Pe Maj 16, 2008 7:57 pm
Kraj: tam nekje

Obnova servo črpalke

OdgovorNapisal/-a dule » To Maj 11, 2010 5:45 pm

Namen imam obnoviti servo črpalko volana.Podjetja ki ponujajo obnovo v LJ.sta Helica in Servocom,ker pa ja v ceni cca 70€ razlike me zanima če ima kdo kakšne izkušnje z njimi.Ali velja načelo dražje je-boljše je?Ker nebi rad 2x plačeval in šravfal me zanima vaše mnenje.
Hvala!
LP Dule

kosnik
Prispevkov: 16
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 1:16 pm
Kraj: Bohinj

OdgovorNapisal/-a kosnik » To Maj 11, 2010 10:12 pm

živjo
jaz sam vem za servocom v lj,servo imas v 2,dneh porihtan,saj na fordu dela bp.

Uporabniški avatar
Driver
Prispevkov: 342
Pridružen: Pe Jan 26, 2007 11:28 am
Kraj: Idrija

OdgovorNapisal/-a Driver » Po Jun 01, 2015 8:22 am

Tudi jaz imam za obnoviti servo črpalko od LC BJ73 in glavo volana od LJ70. Z obeh pušča olje in ob hladnem sistemu je prve pol minute volan trd.
V servocomu mi je ponudil osnovno ceno obnove črpalke 90€, glave volana pa 250€ + ddv (cca 420€ z ddv). V Helici mi je sporočil samo cene dela in sicer 120 za glavo volana in 38€ +ddv za črpalko (cca 190€ samo za delo).

Lahko kdo priporoči kakšno cenejšo možnost ali je najbolj odkartati € in odnesti v servocom?

Nekaj let nazaj sem na Toyoti spraševal za ceno kompleta tesnil samo za glavo volana in mislim, da je bila okrog 180€. Torej tudi, če bi se sam lotil zamenjave ne bi prišel ravno poceni skozi.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Po Jun 01, 2015 9:35 am

Pred kratkim smo šli čez to na 80ki,
cele zgodbe ne bom pisal, je predolga.
V domači delavnici se je potem obnovila glava, ki je bila sprva po besedah servocoma testirano brezhibna (kakor tudi pumpa, volan pa še kar ni delal), kasneje se pa po njihovih besedah ni dala obnovit. Tesnila so se pa dala naredit, ker toyotin komplet tesnil ne vsebuje vseh tesnil. Pa še precej ceneje je bilo.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

abajc3
Prispevkov: 15
Pridružen: Pe Dec 20, 2013 6:15 pm
Kraj: ajdovščina

OdgovorNapisal/-a abajc3 » Sr Avg 19, 2015 12:48 am

še moja izkušnja s servocom:

šlo se je za general motorsovo servo pumpo, katere ni hotel obnoviti nihče pri nas razen oni. Vsi drugi so trdili da imajo ameriške pumpe neke drugačne ležaje in se tega ne da.

nesemo pumpo na servocom, tam jo obnovijo, mi jo zmontiramo, odzračimo in stestiramo. vse ok, lastnik gre z avtom na dopust. po manj kot 1000km pumpa odpove. po trditvah servocoma smo bili krivi mi, ker kao jermen ni šel ravno. ponovno damo obnovit, zmontiramo jermen do mm ravno. pumpa odpove že med odzračevanjem. v obeh primerih je praktično zrilo osovino ven iz pumpe. le ta ima na zadnji strani segerjev obroček, kateri jo drži na mestu in katerega je na prvi pogled nemogoče dati nazaj, ko je enkrat snet. po njihovih besedah smo spet mi krivi, češ da bi zdaj mogli pumpo podložit, tako da bo jermen šponal osovino v pumpo. ponovno obnova, montaža in narejenih par km, potem pa spet pok.

lastnik je nato obupal, naročili smo profesionalno obnovljeno pumpo iz amerike in trenutno je gor že par 1000km brez težav.


mogoče jim gre obnova evropskih pump boljše od rok, ampak mene v nobenem primeru ne vidijo več tam.


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 59 gostov