nakup lade nive
nakup lade nive
Kupujem lado nivo, pa me zanima od katerega letnika dalje imajo nive večtočkovni Boschev vbrizg goriva (GM-ova elektronika baje ni bila najboljša), samodejno nastavljanje ventilov in napenjanje verige.
Namen imam namreč kupiti malo mlajšo za dolgotrajnejšo uporabo.
Prosim da mi tudi poveste kakšne težave lahko pričakujem pri nivi oziroma mi svetujete kakšen alternativen avtomobil. Ne mislim se voziti prav veliko po cestah.
Hvala.
Namen imam namreč kupiti malo mlajšo za dolgotrajnejšo uporabo.
Prosim da mi tudi poveste kakšne težave lahko pričakujem pri nivi oziroma mi svetujete kakšen alternativen avtomobil. Ne mislim se voziti prav veliko po cestah.
Hvala.
Niva pride v poštev predvsen zaradi stroškov.
Ja sem pa tudi malo "počen" na ruse. Tekmovati ne mislim, voziti se mislim po gozdovih, poligonih, progah za motokros... tam kjer se pač da.
Za avto imam namen dati do 1,5 mio z vso opremo ki jo mislim dokupiti (dobre terenske gume, enkrat v prihodnosti tudi vitel).
Ja sem pa tudi malo "počen" na ruse. Tekmovati ne mislim, voziti se mislim po gozdovih, poligonih, progah za motokros... tam kjer se pač da.
Za avto imam namen dati do 1,5 mio z vso opremo ki jo mislim dokupiti (dobre terenske gume, enkrat v prihodnosti tudi vitel).
Če si počen na ruse, potem kakšne hude izbire res ni.
Za miljon pa pol se mi zdi da boš lahko nivo super zrihtal za to za kar jo misliš met.
Kaj pa je treba predelat, prerihtat itd pa si poglej tule:
http://www.nivaoffroadteam.com/forum/viewtopic.php?t=85
kjer je vigadu* že enkrat enmu razlagal.
LP Ludwig
*op.p.
vigadu= enota za vedenje o nivah in se označuje z Vg
npr. mehanik na lada sevisu z znanjem 0.3 Vg ima 100 jurjev plače.
mehanik z zananjem 0.33 Vg pa že 138 jurjev.
Za miljon pa pol se mi zdi da boš lahko nivo super zrihtal za to za kar jo misliš met.
Kaj pa je treba predelat, prerihtat itd pa si poglej tule:
http://www.nivaoffroadteam.com/forum/viewtopic.php?t=85
kjer je vigadu* že enkrat enmu razlagal.
LP Ludwig
*op.p.
vigadu= enota za vedenje o nivah in se označuje z Vg
npr. mehanik na lada sevisu z znanjem 0.3 Vg ima 100 jurjev plače.
mehanik z zananjem 0.33 Vg pa že 138 jurjev.
God shave the queen...
Od nekod imam v glavi da so menjali ajnšpric okoli 97ega leta. Mogoče se motim. Za ca 1,3 miljona(potem še slabih 300k za gume&vitlo) boš sigurno dobil bosch.
Ludwig, glede Vg-jev in podobnih enot, a imaš tudi licenco za švasanje ruskega pleha^H^H^H^H rje? Da ocenim koliko Fr-jev si (Fr=okrajšava od Fredi=enota za znanje švasanja ruske rje)
Ludwig, glede Vg-jev in podobnih enot, a imaš tudi licenco za švasanje ruskega pleha^H^H^H^H rje? Da ocenim koliko Fr-jev si (Fr=okrajšava od Fredi=enota za znanje švasanja ruske rje)
ti tega KAKADUJA kar pust pri miru k te bo sam nategnu-v obeh pomenih besede(Jaz že vem ker sem tko rit skupi tišču...........pa še brant se nisem mogel ker sem bil glih pod dozo pa me je hotu izkoristit....ps
kup si kar koli druzga.......dobr je pa če ima trde diferenciale(samurai je ista cena k niva
kup si kar koli druzga.......dobr je pa če ima trde diferenciale(samurai je ista cena k niva
Ja, Svetelč, če si pa tako luštna p... Samo poglej si slikico.
Šrauf verjetno si že ugotovil, da je Svetelč dvorni norček tega foruma in ga
ni jemati resno. Za to kar si omenil bo niva kar v redu. Res je, da je tovarniška
niva zelo dober in usklajen terenec in prideš z njo dalj kot z mnogimi drugimi nepredelanimi terenci.
Ko začneš pa s predelavami se pa začnejo razne težave.
Je pa res, da je to špartanski terenec - komforta ni niti za lek. Če ti je to pomembno,
boš nad nivo razočaran.
Šrauf verjetno si že ugotovil, da je Svetelč dvorni norček tega foruma in ga
ni jemati resno. Za to kar si omenil bo niva kar v redu. Res je, da je tovarniška
niva zelo dober in usklajen terenec in prideš z njo dalj kot z mnogimi drugimi nepredelanimi terenci.
Ko začneš pa s predelavami se pa začnejo razne težave.
Je pa res, da je to špartanski terenec - komforta ni niti za lek. Če ti je to pomembno,
boš nad nivo razočaran.
Nazadnje spremenil vigadu, dne So Okt 18, 2003 9:34 pm, skupaj popravljeno 3 krat.
Svetelch,
glede na to da me daje Vigadu v isti koš kot tebe, te prosim da se
ZADRŽIŠ, (čeprav vem da bo težko) kadar ti začnejo padati na um takele norosti..
Sej obstajao tudi forumi v Amsterdamu, ki obravnavajo te teme in mislim da se bo tudi zate našel prostorček...
Imej eno mejo..
Šrauf,
glede na to da praviš da si mahnjen na ruse, ni prevelike alternative.
(Ural 6x6, UAZ več pa ne vem...)
Druge opcije za ta denar pa so:
Wrangler, Pajero, Patrol, Samuraj
Bizjak prodaja patrola 2.8 TD. Trenutno je pri kleparju, ker je dal celega barvat. Motor je super verjetno pa si lahko ta trenutek izbereš tudi barvo.
Avto je dvignjen s Trial master vzmetmi in amortizerji za 7 cm (300.000 Sit), ima gudričke mud terain, se mi zdi da 31 col....cena pred barvanjem pa je bila miljon.
Po moje, za to za kar ga misliš ti imet super avto. Diesel motor 120 KM in ogromno navora, poraba 12l, trdi diferencijali, močne akse, ki jih ne boš kar tako polomil, gume že gor, pvišan ravno prav, luči na strehi...se pravi nobonih extra stroškov ko ga enkrat kupiš.
Jaz bi kupil patrola, seveda pa smo različnih mnenj...svetelch bo verjetno padel v nezavest, ko bo videl da ti nissana priporočam.
Drugače pa Patrola dobiš od 800k Sit naprej. Jaz ga imam in sem prezadovoljen z njim.
LP Ludwig
glede na to da me daje Vigadu v isti koš kot tebe, te prosim da se
ZADRŽIŠ, (čeprav vem da bo težko) kadar ti začnejo padati na um takele norosti..
Sej obstajao tudi forumi v Amsterdamu, ki obravnavajo te teme in mislim da se bo tudi zate našel prostorček...
Imej eno mejo..
Šrauf,
glede na to da praviš da si mahnjen na ruse, ni prevelike alternative.
(Ural 6x6, UAZ več pa ne vem...)
Druge opcije za ta denar pa so:
Wrangler, Pajero, Patrol, Samuraj
Bizjak prodaja patrola 2.8 TD. Trenutno je pri kleparju, ker je dal celega barvat. Motor je super verjetno pa si lahko ta trenutek izbereš tudi barvo.
Avto je dvignjen s Trial master vzmetmi in amortizerji za 7 cm (300.000 Sit), ima gudričke mud terain, se mi zdi da 31 col....cena pred barvanjem pa je bila miljon.
Po moje, za to za kar ga misliš ti imet super avto. Diesel motor 120 KM in ogromno navora, poraba 12l, trdi diferencijali, močne akse, ki jih ne boš kar tako polomil, gume že gor, pvišan ravno prav, luči na strehi...se pravi nobonih extra stroškov ko ga enkrat kupiš.
Jaz bi kupil patrola, seveda pa smo različnih mnenj...svetelch bo verjetno padel v nezavest, ko bo videl da ti nissana priporočam.
Drugače pa Patrola dobiš od 800k Sit naprej. Jaz ga imam in sem prezadovoljen z njim.
LP Ludwig
God shave the queen...
Ludwig sploh te ne dajem v isti koš kot Svetelča, še posebej ne,
ker v košu kjer je Svetelč ni prostora za nikogar več.
Hmm, Ural 6x6. Kar sline se mi cedijo. Ravno zdaj sem na lovu na
druge diferenciale, pa mi takale reč požene kri po žilah.
Aja, kupim differenciale od kakega težjega terenca, če kdo ve za kakšne.
ker v košu kjer je Svetelč ni prostora za nikogar več.
Hmm, Ural 6x6. Kar sline se mi cedijo. Ravno zdaj sem na lovu na
druge diferenciale, pa mi takale reč požene kri po žilah.
Aja, kupim differenciale od kakega težjega terenca, če kdo ve za kakšne.
Med samurajem in nivo je velika razlika kar se tiče 4 kolesnega pogona.
Niva ima stalni 4 kolesni pogon (sem spadajo še landroverji in bojda novi
puch G) medtem ko ima samurai tako, kot velika večina ostalih terencev
vklopljiv 4 kolesni pogon. Zato niva potrebuje za izenačevanje različnih poti med
sprednjimi in zadnjimi kolesi dodaten - sredinski diferencial, ki je pri nivi združen
s reduktorjem. Princip je isti, kot pri dvokolesnem pogonu pri različni poti med
zunanjem in notranjem kolesu v ovinku. Pri terencih z vklopljivim 4 kolesnim
pogonom se večinoma voziš z zadnjim pogonom, na terenu oziroma spolzki
podlagi, kjer lahko kolesa spodrsavajo in s tem izenačujejo različne poti, pa
lahko vklopiš 4 kolesni pogon. Če ga vklopiš na trdi podlagi, kolesa ne morejo
izenačevati poti in brž se kaj zlomi.
Torej je na spolzki podlagi niva z vključeno zaporo sredinskega diferenciala
enakovredna samuraju z vključenim 4 kolesnim pogonom, vsaj kar pogonov
tiče. Niva zapor na sprednjem in zadnjem diferencialu nima, samo sredinsko.
Zato se pa lahko z nivo voziš s 4 kolesnim pogonov po cesti.
Res je, da so imeli stari samuraji (SJ413) zaporo zadnjega diferenciala
serijsko, vendar so redki in stari. Takega ima tudi Svetelčev kolega,
zato je tudi tako glasen, njegova mahindra ima pa namesto zapore
palčko. Vem, da ostali vse to že veste, tole pisanje je bolj namenjeno
Svetelču, ki je še bolj amater na tem področju.
Niva ima stalni 4 kolesni pogon (sem spadajo še landroverji in bojda novi
puch G) medtem ko ima samurai tako, kot velika večina ostalih terencev
vklopljiv 4 kolesni pogon. Zato niva potrebuje za izenačevanje različnih poti med
sprednjimi in zadnjimi kolesi dodaten - sredinski diferencial, ki je pri nivi združen
s reduktorjem. Princip je isti, kot pri dvokolesnem pogonu pri različni poti med
zunanjem in notranjem kolesu v ovinku. Pri terencih z vklopljivim 4 kolesnim
pogonom se večinoma voziš z zadnjim pogonom, na terenu oziroma spolzki
podlagi, kjer lahko kolesa spodrsavajo in s tem izenačujejo različne poti, pa
lahko vklopiš 4 kolesni pogon. Če ga vklopiš na trdi podlagi, kolesa ne morejo
izenačevati poti in brž se kaj zlomi.
Torej je na spolzki podlagi niva z vključeno zaporo sredinskega diferenciala
enakovredna samuraju z vključenim 4 kolesnim pogonom, vsaj kar pogonov
tiče. Niva zapor na sprednjem in zadnjem diferencialu nima, samo sredinsko.
Zato se pa lahko z nivo voziš s 4 kolesnim pogonov po cesti.
Res je, da so imeli stari samuraji (SJ413) zaporo zadnjega diferenciala
serijsko, vendar so redki in stari. Takega ima tudi Svetelčev kolega,
zato je tudi tako glasen, njegova mahindra ima pa namesto zapore
palčko. Vem, da ostali vse to že veste, tole pisanje je bolj namenjeno
Svetelču, ki je še bolj amater na tem področju.
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 81 gostov