Stran 7 od 19
Objavljeno: To Dec 11, 2012 6:59 pm
Napisal/-a AŁIEN
Majhen ampak tehničar
http://www.youtube.com/watch?v=QzkianN6_Q0
Kljub vsemu je moja želja rubicon, ko bom zbral dost soldov. Sej kinderjajček (malce dodelan) zmore vse, kar zmore rubicon, sam za pred kafano, pa ni ravno primeren
Sicer bi bil jimny tudi vredi, samo zadnje čase berem, da brez špere ni ravno neki terenc.
Objavljeno: To Dec 11, 2012 11:30 pm
Napisal/-a bular
AŁIEN napisal/-a:Sicer bi bil jimny tudi vredi, samo zadnje čase berem, da brez špere ni ravno neki terenc.
Objavljeno: Sr Dec 12, 2012 12:03 pm
Napisal/-a AŁIEN
Objavljeno: So Dec 15, 2012 12:04 pm
Napisal/-a AŁIEN
Objavljeno: Ne Dec 16, 2012 9:45 am
Napisal/-a golenač
Bom mogo patentirat obliko
,
.
Objavljeno: To Dec 18, 2012 10:59 pm
Napisal/-a jurif
Objavljeno: Sr Dec 19, 2012 4:24 pm
Napisal/-a charly
Objavljeno: Če Dec 20, 2012 2:28 pm
Napisal/-a AŁIEN
En, ki je ornk kiksnu
tole se pa dogaja, ko se kekci, ki pojma nimajo, spravijo predelovat terenca...............naredijo slabše, kot je bilo original.
http://www.youtube.com/watch?v=_2La1THaq44
Tole je pa dokaz, da ni vse, kar je predelano in zgleda oh in sploh, tudi v resnici boljše od originala............stock samuri, ki ima od predelav samo prav ogabno podaljšane vage, namaha vse "VAU" terence. Še gume ima eskimo se mi zdi
pa brez špere.......
http://www.youtube.com/watch?v=rwAEoicUTGE
Zabavat se pa da, predelan ali ne........
http://www.youtube.com/watch?v=2Z1xpIjyhBg
Tole je pa dokaz, da če si smotan ti ne pomaga nobena predelava, niti najboljši terenc
http://www.youtube.com/watch?v=fffZtFi5 ... creen&NR=1
Objavljeno: Pe Dec 21, 2012 2:04 pm
Napisal/-a AŁIEN
Objavljeno: Pe Dec 21, 2012 9:30 pm
Napisal/-a moonshiner
Objavljeno: Ne Dec 23, 2012 6:05 pm
Napisal/-a AŁIEN
Rock crawler LJ80, 4 mesto na tuff truck challenge 2012, tekma z nagradnim skladom 25.000$ in udeležbo 71 ekip. Od tega 13 ekip na kinderjačkih in imajo 4,5 in 6 mesto.
LJ 80 ima sicer serijsko 800 ccm motor vendar je ta močno sfriziran in je vgrajen samurajčkov 1300 ccm motor.
http://www.youtube.com/watch?v=j8pefecFSp4
Objavljeno: Ne Dec 23, 2012 8:07 pm
Napisal/-a Riot88
Tale pa ma flexa
Objavljeno: Ne Dec 23, 2012 10:40 pm
Napisal/-a AŁIEN
Z zračnimi amortizerji ni problem..........težje je na baleštrah.....
Objavljeno: To Jan 08, 2013 12:45 am
Napisal/-a AŁIEN
Objavljeno: To Jan 08, 2013 9:59 pm
Napisal/-a thundercat
Madonca so vsi spedenani....
Svaka čast!!
Objavljeno: Če Mar 07, 2013 9:51 am
Napisal/-a AŁIEN
Skoraj ni več avtomobilskega proizvajalca, ki se ne bi zavedal, da so v svetu avtomobilizma trenutno zelo v modi majhni terenci.
http://www.avto-magazin.si/novice/v-nov ... model-gla/
šele zdaj so to pogruntali
po 43 letih od kar to vedo japonci...........
Se pravi, da dokler ni recesije, se nihče ne zaveda da je čist vredi, če imaš majhnega.
Zdaj morjo samo še pogruntat kaj je terenec
Objavljeno: Pe Mar 08, 2013 12:16 pm
Napisal/-a AŁIEN
Če je kdo dovolj "nor", da si želi novega "samuraja":
http://www.suzuki.co.nz/Automotive/Farmworker/
http://www.marutigypsy.com/
Tudi "novi" stari model je v planu:
Maruti Suzuki is all set to revive the Gypsy, a source informs us. The company is looking at improving the Maruti Gypsy at its key area – the powertrain. The recent decline of domestic market share to 40% has really caused India’s largest car maker to enter new segment. Furthermore the shift from small cars to SUVs has led to the company looking at the MPV and SUV segment to get volumes. The XA Alpha Concept which was showcased at the 2012 Auto Expo could very well be the face of the next Gypsy. Maruti Suzuki will certainly not use the XA Alpha name for a production vehicle.
So what could the new Maruti Suzuki Gypsy get? The engines from the Swift and SX4 will debut in the Gypsy and will give the compact SUV a fresh lease of life. Remember the Gypsys are known as mountain goats, due to their light weight offering them go anywhere ability. The new Gypsy is said to maintain this advantage and will use aluminum components for weight reduction. A plastic fuel tank (like the one found on the new Swift) will also be used to save on weight.
The 1.2-litre K-series petrol engine uses VVT and produces 86 BHP of peak power at 6000 RPM and 114 Nm of peak torque at 4000 RPM. The 1.3-litre diesel DDiS motor on the other hand produces 89 BHP of peak power at 4000 RPM and 200 Nm of peak torque at 1750 RPM. Maruti understands that a compact SUV which just 2-doors and a petrol engine won’t work and is striving to launch a compact SUV which has all the right ingredients for success. Both the petrol and diesel engines are extremely frugal and should be priced below Rs. 8 lakhs. A launch is expected in 2013 and the next generation Gypsy will rival the Ford EcoSport and Renault Duster.
Objavljeno: Pe Mar 08, 2013 5:43 pm
Napisal/-a general lee
samo kaj ki bojo že ukinli proizvodnjo predno se bi začeli sploh prodajat u slo
Objavljeno: Po Mar 11, 2013 10:48 am
Napisal/-a AŁIEN
Dvomim da bi se to uvažalo v SLO. Mi smo ratal prefini za takle........pa še vozit se itak ne smeš nikjer več, kaj ti bo pol tak avto.
Razen za:
http://www.youtube.com/watch?v=naXrIcme ... dA&index=1
Pa še tega ni pri nas, pri sosedih ni problem........čeprav smo vsi v EU.
Objavljeno: Ne Mar 17, 2013 8:01 am
Napisal/-a ferrarist
...samurai g-class
))
Objavljeno: Ne Mar 17, 2013 8:46 am
Napisal/-a tuduki
no koment......
Objavljeno: Ne Mar 17, 2013 9:09 am
Napisal/-a ferrarist
Glede na feltne je verjetno AMG
Objavljeno: Ne Mar 17, 2013 8:45 pm
Napisal/-a AŁIEN
Ruski Gwagen za reveže........
bogataši vozijo original reveži pa kopijo Swagen.
Objavljeno: Ne Mar 17, 2013 8:50 pm
Napisal/-a AŁIEN
Objavljeno: Po Mar 18, 2013 12:27 pm
Napisal/-a AŁIEN
Mladinci, da si ne boste kaj naredili s šperami medtem ko se penzionisti okoli vozjo...........
http://suzuki4x4.mojforum.si/suzuki4x4-about719.html