Suzuki samurai - zgodba o uspehu kinderjajčka
me pa res zanima kam pride ta samurajček brez predelav, naspram kii.
za nekoga ki ne plazi samo po terenu,se mi zdi kia veliko bolj primerna kot te male škatlice.po cesti se da lepo peljat 150-170 km/h, v njo nabašeš lahko celo družino,pržgeš klimo in uživaš v dokaj udobni vožnji.
ni narejena za extreme (suv), je pa zadovoljiva.treba je imet dore gume kar pa je pogoj za vsak avto.
z ferozo se pelješ po cesti 100 pa lahko kamot ženi jebeš vse po spisku ,ker tak ni variante da te sliši.če imaš srečo (ali kapo) tud pljučnice ne boš dobil, je pa res adrenalinska vožnja ,saj imaš občutek da se pelješ 200.radio brez ojačevalca nima smisla imet....1600 ccm je v ferozi kmalu premalo,sploh z modelom brez reduktorja,kar kii z 2000ccm in 94 kw ni za očitat.
da se ne more primerjat z pravimi terenci na terenu je logično,saj je vendar suv.se mi pa zdi, da za je za nekoga ,ki potrebuje avto za vsakdanjo rabo in tu pa tam preplezat kak hrib ali slabo cesto,za to ceno,z to opremo,avto na mestu.
drži pa da smo na off road forumu!!!!!!!!
trdim le da kia ni tako slaba ,kot jo nekateri pljuvate,ker je pač kia.nekaterim se pač dopadejo stare štirikotne oblike,nekaterim pa je bolj všeč moderno zasnovana oblika.....jaz osebno,za moje potrebe sem zadovoljen....
http://www.youtube.com/watch?v=gNciQCq8 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=74pl3m0j ... re=related
ni za hvalit,ni pa za v smeti.odvisno za kaj rabiš....
za nekoga ki ne plazi samo po terenu,se mi zdi kia veliko bolj primerna kot te male škatlice.po cesti se da lepo peljat 150-170 km/h, v njo nabašeš lahko celo družino,pržgeš klimo in uživaš v dokaj udobni vožnji.
ni narejena za extreme (suv), je pa zadovoljiva.treba je imet dore gume kar pa je pogoj za vsak avto.
z ferozo se pelješ po cesti 100 pa lahko kamot ženi jebeš vse po spisku ,ker tak ni variante da te sliši.če imaš srečo (ali kapo) tud pljučnice ne boš dobil, je pa res adrenalinska vožnja ,saj imaš občutek da se pelješ 200.radio brez ojačevalca nima smisla imet....1600 ccm je v ferozi kmalu premalo,sploh z modelom brez reduktorja,kar kii z 2000ccm in 94 kw ni za očitat.
da se ne more primerjat z pravimi terenci na terenu je logično,saj je vendar suv.se mi pa zdi, da za je za nekoga ,ki potrebuje avto za vsakdanjo rabo in tu pa tam preplezat kak hrib ali slabo cesto,za to ceno,z to opremo,avto na mestu.
drži pa da smo na off road forumu!!!!!!!!
trdim le da kia ni tako slaba ,kot jo nekateri pljuvate,ker je pač kia.nekaterim se pač dopadejo stare štirikotne oblike,nekaterim pa je bolj všeč moderno zasnovana oblika.....jaz osebno,za moje potrebe sem zadovoljen....
http://www.youtube.com/watch?v=gNciQCq8 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=74pl3m0j ... re=related
ni za hvalit,ni pa za v smeti.odvisno za kaj rabiš....
- Gašperček 413
- Prispevkov: 234
- Pridružen: Ne Mar 19, 2006 1:32 am
- Kraj: bled
he he ko si zapel ko mutav na telefon če gledaš kot avto je jasno, da je kia boljša od nive, samuraja itd.... Vendar tukaj druge stvari prinesejo več točk.
Tista gajba ki jo omenjaš bi pa tudi nam prišla prav.... tako da če boš kaj kolovratil po gorenjskem jo le prinesi. Najprej isprobat kio pol pa še ocenit kar je v gajbi.
Če si začetnik pol priporočam najprej blatno kopel, tam nimaš kaj zjebat. Za plezanje je pa treba mal več znanja če ne bo avto kaput.....
Nekaj takega bi že moralo it z kio..
http://www.youtube.com/watch?v=esUfAZte6iA
Bil bi pa zelo presenečen kaj zmore originalen samuraj. Sem bil 2 leti na čisto stock samuraju le terenske gume je imel. Pa tudi zdaj nimam bistveno predelano, avto je na pogled tak kot originalen.
2gašperček.....za ograjo je pa boljša kia, to pa drži manj jih je treba k so daljše no pa cenejše tut.
Tista gajba ki jo omenjaš bi pa tudi nam prišla prav.... tako da če boš kaj kolovratil po gorenjskem jo le prinesi. Najprej isprobat kio pol pa še ocenit kar je v gajbi.
Če si začetnik pol priporočam najprej blatno kopel, tam nimaš kaj zjebat. Za plezanje je pa treba mal več znanja če ne bo avto kaput.....
Nekaj takega bi že moralo it z kio..
http://www.youtube.com/watch?v=esUfAZte6iA
Bil bi pa zelo presenečen kaj zmore originalen samuraj. Sem bil 2 leti na čisto stock samuraju le terenske gume je imel. Pa tudi zdaj nimam bistveno predelano, avto je na pogled tak kot originalen.
2gašperček.....za ograjo je pa boljša kia, to pa drži manj jih je treba k so daljše no pa cenejše tut.
Malo podpore za uporabnika uzitek, da ne bo ravno sam proti vsem
Končna lestvica prvih 10 vozil prvega prvenstva Slovenije v off roadu ( vsaj mislim, da je bilo prvo ) iz daljnega leta 2000 za takratno skupino B ( bencinarji nad 1900ccm ) - točke si dobil iz nekakega seštevka spretnostne in hitrostne preizkušnje :
1. - Kia Sportage
2. - Jeep CJ5
3. - Wrangler
4. - Wrangler
5. - Pajero
6. - Niva
7. - Pajero
8. - Toyota BJ45
9. - Cherokee
10. - Pajero
Končna lestvica prvih 10 vozil prvega prvenstva Slovenije v off roadu ( vsaj mislim, da je bilo prvo ) iz daljnega leta 2000 za takratno skupino B ( bencinarji nad 1900ccm ) - točke si dobil iz nekakega seštevka spretnostne in hitrostne preizkušnje :
1. - Kia Sportage
2. - Jeep CJ5
3. - Wrangler
4. - Wrangler
5. - Pajero
6. - Niva
7. - Pajero
8. - Toyota BJ45
9. - Cherokee
10. - Pajero
LP Andrej
Cap, dobra ni kaj tudi slepa kura zrno najde.....
Vendar je za realno sliko treba kaj več kot naš DP. Vsi vemo da je ena sama žalost, večino tekem prevoziš z osebnim avtom, skupni čas vseh voženj za celo sezone je 15 minut in prevženo skupno par km. Poleg tega gre za B razred, kjer je dovolj da prideš na vse tekme in si zmagal, ker ni konkurece. Pa iz tistih časov ce spomnem da so bili v avtu tudi po štirje, Borut Veselko je vozil kar celo družino, ženo in dva sinova in dosegal boljše čase kot marsikateri tekmovalec za DP.
No pa če odmislimo žalost od našega DP, o kvaliteti govori zudi podatek da na naših tekmah ni nikoli nobenih tujcev, bi bilo dobro imeti podatke za celo sezono. Pa malo primerjati z časi A razreda in kaj je tam notri.
Takrat je B razred veljal za penzionistični, šele kasneje se je pojavil tudi kakšen resen tekmovalec, pa še teh je danes v B razredu manj kot prstov na eni roki.
Je pa podatek realna slika o kvaliteti našega DP. Tudi v hardu je dovolj da nabaviš dober vinč in prideš na vse tekme pa si med prve tri tudi če nimaš pojma o pojmu. Progce so kratke, redno na tekme pride manj kot pet ekip, sistem pa predpotopen in zastarel. Žal je tako da naš DP nima neke veze z offroadom. Peskovnik za otroke. Zgodilo se je da so kar met tekmo skrajšali progo za več kot pol, ker prvi avto ni zvozil in ko sem povprašal zakaj je bilo potrebno sem dobil odgovor: če tako dober avto ni zvozil pol ostali še do tja ne boste prišli. Šlo je pa za največjo kanto na tekmi, le kolesa je imel največja. Dogajalo se je pa tudi da je bil skupni čas tekme v hardu 13-15 minut, kar lahko prevoziš tudi brez motorja samo z winčem Jebeš tak DP.
Vendar je za realno sliko treba kaj več kot naš DP. Vsi vemo da je ena sama žalost, večino tekem prevoziš z osebnim avtom, skupni čas vseh voženj za celo sezone je 15 minut in prevženo skupno par km. Poleg tega gre za B razred, kjer je dovolj da prideš na vse tekme in si zmagal, ker ni konkurece. Pa iz tistih časov ce spomnem da so bili v avtu tudi po štirje, Borut Veselko je vozil kar celo družino, ženo in dva sinova in dosegal boljše čase kot marsikateri tekmovalec za DP.
No pa če odmislimo žalost od našega DP, o kvaliteti govori zudi podatek da na naših tekmah ni nikoli nobenih tujcev, bi bilo dobro imeti podatke za celo sezono. Pa malo primerjati z časi A razreda in kaj je tam notri.
Takrat je B razred veljal za penzionistični, šele kasneje se je pojavil tudi kakšen resen tekmovalec, pa še teh je danes v B razredu manj kot prstov na eni roki.
Je pa podatek realna slika o kvaliteti našega DP. Tudi v hardu je dovolj da nabaviš dober vinč in prideš na vse tekme pa si med prve tri tudi če nimaš pojma o pojmu. Progce so kratke, redno na tekme pride manj kot pet ekip, sistem pa predpotopen in zastarel. Žal je tako da naš DP nima neke veze z offroadom. Peskovnik za otroke. Zgodilo se je da so kar met tekmo skrajšali progo za več kot pol, ker prvi avto ni zvozil in ko sem povprašal zakaj je bilo potrebno sem dobil odgovor: če tako dober avto ni zvozil pol ostali še do tja ne boste prišli. Šlo je pa za največjo kanto na tekmi, le kolesa je imel največja. Dogajalo se je pa tudi da je bil skupni čas tekme v hardu 13-15 minut, kar lahko prevoziš tudi brez motorja samo z winčem Jebeš tak DP.
Predelava samuraja za začetnike.
http://www.youtube.com/watch?v=FyH7KRhe ... re=related
Ostali štirje deli so desno na you tube.
http://www.youtube.com/watch?v=FyH7KRhe ... re=related
Ostali štirje deli so desno na you tube.
En samurajček, ki je pa meni všeč.
Več o njem pa na cardomain strani, kjer je na sedmih straneh poslikal kako je šel avto iz originalnega v tega na sliki.
http://www.cardomain.com/ride/730205
Več o njem pa na cardomain strani, kjer je na sedmih straneh poslikal kako je šel avto iz originalnega v tega na sliki.
http://www.cardomain.com/ride/730205
http://www.nivaoffroadteam.com/forum/vi ... Ai+terenci
Brez komentarja, škoda, da slovenčki izumljamo toplo vodo
LP Franci
Brez komentarja, škoda, da slovenčki izumljamo toplo vodo
LP Franci
Wine,Women&LandRovers*Not necessarly in that order
Daj še napiši katero so samuraji in katero SJ-ji. Sem mislil da je to isti šmorn
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
Bom k bo cajt. Ni tako malo tega. Od l.1970 jih je poln k
HS, LJ, SJ, samurai, JB, JA
Samurai je le od letnika 1992 in gre v resnici za model. Ljudje pa kar vsem pravijo pač samuraj. Na oko so si podobni, gajba je od l. 82 ko je prišla ven serija LJ enaka, razlika je v bočnih smernikih, maski, odbijačih, ogledalih.....bistvena razlika je pa v podvozju. Načeloma ni nič narobe če so vsi samuraji vendar če greš recimo 200 km daleč po polosovino zaradi oglasa kjer nekdo pravi da prodaja samuraja po delih, potem pa ugotoviš da gre v resnici za SJ 413 je pa kriza. Pol te pa še debelo gleda ko mu rečeš da to ni samuraj, še bolj pa debelo gleda in obrača prometno ko mu rečeš da naj pokaže kje to piše da gre za samuraja, pa ne najde nikjer. Samurai je samo komercialni naziv enega od modelov. Da o morju imen na drugih trgih niti ne govorimo. Zanimivo je da jimnyju nihče ne reče samuraj, čeprav gre tudi za "samuraja" čeprav je poslednji mohikanec med samuraji. V ZDA je od leta 1970 jimny.
HS, LJ, SJ, samurai, JB, JA
Samurai je le od letnika 1992 in gre v resnici za model. Ljudje pa kar vsem pravijo pač samuraj. Na oko so si podobni, gajba je od l. 82 ko je prišla ven serija LJ enaka, razlika je v bočnih smernikih, maski, odbijačih, ogledalih.....bistvena razlika je pa v podvozju. Načeloma ni nič narobe če so vsi samuraji vendar če greš recimo 200 km daleč po polosovino zaradi oglasa kjer nekdo pravi da prodaja samuraja po delih, potem pa ugotoviš da gre v resnici za SJ 413 je pa kriza. Pol te pa še debelo gleda ko mu rečeš da to ni samuraj, še bolj pa debelo gleda in obrača prometno ko mu rečeš da naj pokaže kje to piše da gre za samuraja, pa ne najde nikjer. Samurai je samo komercialni naziv enega od modelov. Da o morju imen na drugih trgih niti ne govorimo. Zanimivo je da jimnyju nihče ne reče samuraj, čeprav gre tudi za "samuraja" čeprav je poslednji mohikanec med samuraji. V ZDA je od leta 1970 jimny.
-
- Prispevkov: 39
- Pridružen: Pe Jul 24, 2009 2:49 pm
- Kraj: Earth
ko smo že pri kinderjajčkih..........češka liga
http://www.youtube.com/watch?v=dCl1IEDWL2o
http://www.youtube.com/watch?v=qC_I8x4BVZ8&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=dCl1IEDWL2o
http://www.youtube.com/watch?v=qC_I8x4BVZ8&NR=1
Now here's something you don't see everyday...
Correction: This a modified Suzuki Samurai - not a Rover! Sorry, we got some bad intel!
A company called, appropriately, Transmutant, has stitched an airplane on top of a perfectly good Land Rover Suzuki Samurai (at least that's what they claim) to create this... this... thing.
The driver can try to look as tough as he wants, but you're not going too fool anybody driving around in this contraption. And the "pepto pink" paint job? James Bond he is not.
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Všečen ta!!
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- thundercat
- Prispevkov: 535
- Pridružen: So Jan 01, 2011 7:18 pm
- Kraj: Dolenjska
Sem prestavil post semle. Meni je pa tale všeč :
http://cgi.ebay.co.uk/Suzuki-Samurai-SJ ... 415643a3df
http://cgi.ebay.co.uk/Suzuki-Samurai-SJ ... 415643a3df
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: Google [Bot] in 106 gostov