Mraz
14 let sem delal kot bencin kelner. To z žarnico je bila definitivno ustaljena praksa, najsi bo za Ruse ali za Slovence.
Kar se pa tiče goriva na Petrolu je popolnoma zmotno mnenje o dodajanju vode med gorivo. Voda se ne meša z gorivom in če bi bila slučajno v rezervoarju bi jo senzorji zaznali in takoj zvočno opozorili. Merila v rezervoarju merijo na 0,1 mm natančno, naj si gre za "vodo" ali gorivo. Tudi sesalne cevi so dvignjene, tako, da ni možnosti črpanja usedlin in nesnage.
Za goriva so predpisani standardi (prepis evropskega standarda) po katerih moramo izpolnjevat vse parametre za prodajo goriva na našem trgu.
In še o dodatku mešano v gorivo. Dodatki učinkovito čistijo šobe, nesnago iz cevovodov in rezervoarja. V kolikor ste imeli probleme z zamašenimi filtri, ste se vprašali, kje je prejšnji lastnik točil in kaj je točil? Če se vam je vsa ta leta nabirala nesnaga v rezervoarju in naprej po cevovodih je normalno, da se vam filtri pogosteje mašijo. Z rednim točenjem in pa redno menjavo filtrov se z časom izognete morebitnim težavam.
lp
Kar se pa tiče goriva na Petrolu je popolnoma zmotno mnenje o dodajanju vode med gorivo. Voda se ne meša z gorivom in če bi bila slučajno v rezervoarju bi jo senzorji zaznali in takoj zvočno opozorili. Merila v rezervoarju merijo na 0,1 mm natančno, naj si gre za "vodo" ali gorivo. Tudi sesalne cevi so dvignjene, tako, da ni možnosti črpanja usedlin in nesnage.
Za goriva so predpisani standardi (prepis evropskega standarda) po katerih moramo izpolnjevat vse parametre za prodajo goriva na našem trgu.
In še o dodatku mešano v gorivo. Dodatki učinkovito čistijo šobe, nesnago iz cevovodov in rezervoarja. V kolikor ste imeli probleme z zamašenimi filtri, ste se vprašali, kje je prejšnji lastnik točil in kaj je točil? Če se vam je vsa ta leta nabirala nesnaga v rezervoarju in naprej po cevovodih je normalno, da se vam filtri pogosteje mašijo. Z rednim točenjem in pa redno menjavo filtrov se z časom izognete morebitnim težavam.
lp
Trdo delo ni še nikogar ubilo....toda zakaj tvegati!!!
Malo butasto se mi je zdelo vprašati če je kaj takega možno.
Sem zadnjič vžigal avto in ni bilo problema. Ko pa sem ga prvič pustil zunaj pa je na komando dal samo tk, tk. Takoj sem pomislil na krtačke. Potem sem ga pustil kašni dve uri, potem pa sem ga začel prepričevati s kladvom. Pa še vedno nič. No čez par minut je pa tudi brez kladva zakašljal. Bom jutri probal kaj bo rekel po dveh dneh v garaži.
Sem zadnjič vžigal avto in ni bilo problema. Ko pa sem ga prvič pustil zunaj pa je na komando dal samo tk, tk. Takoj sem pomislil na krtačke. Potem sem ga pustil kašni dve uri, potem pa sem ga začel prepričevati s kladvom. Pa še vedno nič. No čez par minut je pa tudi brez kladva zakašljal. Bom jutri probal kaj bo rekel po dveh dneh v garaži.
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
Sem. Sem moral še vodo odtajat v motorju...
Sem pa bil v petek v novem mestu ob 6h zjutraj. pri -10 sem bil zunaj brez bunde, ko sem šel pa doma do avta sem pa skoraj zmrznil. Ko sem prišel domov sem izvedel zakaj. Ker smo imeli -20.
Par dni nazaj pa menda celo -23.
Sem pa bil v petek v novem mestu ob 6h zjutraj. pri -10 sem bil zunaj brez bunde, ko sem šel pa doma do avta sem pa skoraj zmrznil. Ko sem prišel domov sem izvedel zakaj. Ker smo imeli -20.
Par dni nazaj pa menda celo -23.
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
pinzi napisal/-a:14 let sem delal kot bencin kelner. To z žarnico je bila definitivno ustaljena praksa, najsi bo za Ruse ali za Slovence.
Kar se pa tiče goriva na Petrolu je popolnoma zmotno mnenje o dodajanju vode med gorivo. Voda se ne meša z gorivom in če bi bila slučajno v rezervoarju bi jo senzorji zaznali in takoj zvočno opozorili. Merila v rezervoarju merijo na 0,1 mm natančno, naj si gre za "vodo" ali gorivo. Tudi sesalne cevi so dvignjene, tako, da ni možnosti črpanja usedlin in nesnage.
Za goriva so predpisani standardi (prepis evropskega standarda) po katerih moramo izpolnjevat vse parametre za prodajo goriva na našem trgu.
In še o dodatku mešano v gorivo. Dodatki učinkovito čistijo šobe, nesnago iz cevovodov in rezervoarja. V kolikor ste imeli probleme z zamašenimi filtri, ste se vprašali, kje je prejšnji lastnik točil in kaj je točil? Če se vam je vsa ta leta nabirala nesnaga v rezervoarju in naprej po cevovodih je normalno, da se vam filtri pogosteje mašijo. Z rednim točenjem in pa redno menjavo filtrov se z časom izognete morebitnim težavam.
lp
Pri takih standardih in podobni šari mi prosim povej zakaj kolegu pri tej temperaturi Ranger trokira (tankano petrol), meni navara laufa ko šus(tankano na molu). meli smo skoz pod minus 12 in zakaj naredim z molovo nafto tudi do 100 km več na tank.
LP by Jereb
- Mitsurugi2
- Prispevkov: 660
- Pridružen: Po Feb 02, 2009 10:20 pm
Pri enaki poti vsak dan v službo in nazaj cca 100 km v obe smeri in 3 leta zapored se da porabo čist enostavno primerjat. Peugeot 206 2.0 hdi, z Agipovo nafto povprečna poraba 4.9 litra. Z Petrolovo pa 5.5 litra. Kar je dobrih 10%. Pri terencu in rezervarju cca 70 litrov je razlika očitna. S tem da ko sem parkrat tankal na Petrolu sem dobil za darilo vodo v rezervar.
Kar se pa tiče žarnice v rezervarju... Da segreješ 1000 litrov nafte potrebuješ žarnico od lokomotive... Če kapne kapljica mrzle nafte na vročo žarnico ta verjetno poči? Al kaj?
Če smo šli z kamijonom v Rusijo smo pa itak tankal rusko nafto ki je bila boljša za celo svetlobno stoletje od Petrolove....
Kar se pa tiče žarnice v rezervarju... Da segreješ 1000 litrov nafte potrebuješ žarnico od lokomotive... Če kapne kapljica mrzle nafte na vročo žarnico ta verjetno poči? Al kaj?
Če smo šli z kamijonom v Rusijo smo pa itak tankal rusko nafto ki je bila boljša za celo svetlobno stoletje od Petrolove....
glej....taprav šofer ne bo kartako obesil žarnico, bo verjetno žarnico navezal na šipko (kovinsko cev v rezervoarju) za odvzem goriva....tam je tudi najpomembnejše, da se ne ustvarja parafin, ki zabije dovod goriva in filtre
poleg tega pa je bila obvezna oprema tudi letlampa (ročni gorilnik, prej na bencin, zdaj na plin, na kartuše - camping gaz), kup pucvole, nekaj bencina in en kup stic za predfilter na ac-pumpici
poleg tega pa je bila obvezna oprema tudi letlampa (ročni gorilnik, prej na bencin, zdaj na plin, na kartuše - camping gaz), kup pucvole, nekaj bencina in en kup stic za predfilter na ac-pumpici
And on the 8th day God created Land Rover
kraševc napisal/-a:robinzon napisal/-a:... Da segreješ 1000 litrov nafte potrebuješ žarnico od lokomotive...
Kakšna pa misliš, da je razlika med žarnico za avto oz. kamion in pa žarnico od lokomotive?
Edina razlika je, pri nazivni napetosti in še to je odvisno s katero lokomotivo primerjaš .
LP
Brižitke imajo špic lampo kar direkt na 3kv prklopljeno !
LP by Jereb
jereb napisal/-a:kraševc napisal/-a:robinzon napisal/-a:... Da segreješ 1000 litrov nafte potrebuješ žarnico od lokomotive...
Kakšna pa misliš, da je razlika med žarnico za avto oz. kamion in pa žarnico od lokomotive?
Edina razlika je, pri nazivni napetosti in še to je odvisno s katero lokomotivo primerjaš .
LP
Brižitke imajo špic lampo kar direkt na 3kv prklopljeno !
Buhvarej, da bi blo res , že tako naredijo skoraj dan .
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 112 gostov