buggy
buggy je zelo raztegljiv in nikoli do konca definiran pojem, vendar nekaj narejeno iz samonosne karoserije in z motorjem in menjalnikom pred prvimi kolesi nikakor ne spada v to kategorijo. Po veliko dela boš ugotovil da si v temo brcnu in naredil zadevo ki je uporabna le za kakšen krog po domačem dvorišču. Škoda časa in denarja. In avta, ki ga imaš namen uničiti, če je v dobrem stanju.
O voznih lastnostih takega "buggya", pa niti ni vredno izgubljati besed.....Izdelati RWD buggy je dokaj preprosta reč medtem ko uporaben 4WD zahteva veliko znanja predvsem pa denarja.
No upam da ti nisem vzel vse volje že na začetku, gre samo za moje mnenje in ni nujno da imam prav.....
O voznih lastnostih takega "buggya", pa niti ni vredno izgubljati besed.....Izdelati RWD buggy je dokaj preprosta reč medtem ko uporaben 4WD zahteva veliko znanja predvsem pa denarja.
No upam da ti nisem vzel vse volje že na začetku, gre samo za moje mnenje in ni nujno da imam prav.....
grušt lahko dobiš na kakšnem gradbišču, tudi v baumaxu in obiju jih imajo
Če pa govorimo o buggyju je to okvir ali pa šasija. Prvo sam izdelaš, dajo se tudi kupit vendar si s tistim ne boš dosti pomagal, šasijo pa lahko od kakšnega avta ponucaš ali pa tudi sam izdelaš.
Preden se lotiš zadeve si moraš biti na jasnem glede sledečega:
Kaj bi sploh rad, kakšen je namen uporabe, kakšen je proračun in kaj si sposoben narediti in kako opremljeno delavnico imaš.
Zadeva je lahko zelo enostavna in hitro narejena če je človek realen in ostaja v okvirih svojih zmožnosti. Če je nerealen je pa to že v štartu zgrešen projekt in never ending story......
Bukovec, se mi zdi da si ti en še zelo mlad pubec.......zato moraš mal več povedat kaj bi sploh rad. Če rečeš samo "rad bi naredil buggy" je to zelo raztegljiv pojem. Med par sto € in nekaj deset tisoč €. Verjetno gre pri tebi za tisto prvo, pa vendar moraš vedet kaj bi rad, vsaj približno.....
Če pa govorimo o buggyju je to okvir ali pa šasija. Prvo sam izdelaš, dajo se tudi kupit vendar si s tistim ne boš dosti pomagal, šasijo pa lahko od kakšnega avta ponucaš ali pa tudi sam izdelaš.
Preden se lotiš zadeve si moraš biti na jasnem glede sledečega:
Kaj bi sploh rad, kakšen je namen uporabe, kakšen je proračun in kaj si sposoben narediti in kako opremljeno delavnico imaš.
Zadeva je lahko zelo enostavna in hitro narejena če je človek realen in ostaja v okvirih svojih zmožnosti. Če je nerealen je pa to že v štartu zgrešen projekt in never ending story......
Bukovec, se mi zdi da si ti en še zelo mlad pubec.......zato moraš mal več povedat kaj bi sploh rad. Če rečeš samo "rad bi naredil buggy" je to zelo raztegljiv pojem. Med par sto € in nekaj deset tisoč €. Verjetno gre pri tebi za tisto prvo, pa vendar moraš vedet kaj bi rad, vsaj približno.....
Če imaš denar je tu kar nekaj uporabnega... Vprašanje je le če bi tu homologacijo tudi priznali...
2WD
http://www.blitzworld.co.uk/content.php?categoryId=188
4x4
http://www.blitzworld.co.uk/content.php?categoryId=183
malo večji 4x4
http://www.blitzworld.co.uk/content.php?categoryId=189
lp,
2WD
http://www.blitzworld.co.uk/content.php?categoryId=188
4x4
http://www.blitzworld.co.uk/content.php?categoryId=183
malo večji 4x4
http://www.blitzworld.co.uk/content.php?categoryId=189
lp,
ti je že alien na dolgo in široko razložil...
večalimanj so vsi individualno narejeni, je tudi gotovih za kupit, vendar se bi jaz pazil tistih kitajskih, ki imajo steno milimetersko na cevi in slabi vari, vijaki izpod 5 trdote......pravtako tistih kmečkih, ki jih najdeš občasno na a-netu, ko vidiš švas na švasu......bolje, da si kar trugo zraven kupiš in nagrobni kamen povrh
glede načrtov je pa takole; na netu jih je ogromno.....nekje sem slišal za google
samo zgleda da res ne veš, kaj pravzaprav hočeš, ker če že stakneš nekje načrt, ki bo najverjetneje iz USA, ker jih v EU zelo malo ali skoraj nič, se boš kot prvo jebal z pretvorbo enot iz imperiala v metrično, ko ti bo to uspelo, boš pa pogruntal, da tudi materjali, mere in vse luknje hodijo navskriž, ker recimo ne boš pri nas 50,8x50,8mm cevi......
kar pa je še dejstvo, narediš okvir in šasijo po dobljenem načrtu, si omejen na tisti pogon, za katerega je bil skonstruiran
prvo sam sebi točno definiraj, kaj hočeš; en sedež, dva sedeža, kakšen motor, koliko moči, 2WD, 4WD, kakšen budžet imaš, ali greš sam v projekt ali imaš kompanjona, in ko ga enkrat imaš, kje se boš vozil in kako, doma za bajto ali tudi okoli po kakšnih progah (tu pa spet rabiš prevoz)..........in seveda, če ti to ate pa mama dovolita
večalimanj so vsi individualno narejeni, je tudi gotovih za kupit, vendar se bi jaz pazil tistih kitajskih, ki imajo steno milimetersko na cevi in slabi vari, vijaki izpod 5 trdote......pravtako tistih kmečkih, ki jih najdeš občasno na a-netu, ko vidiš švas na švasu......bolje, da si kar trugo zraven kupiš in nagrobni kamen povrh
glede načrtov je pa takole; na netu jih je ogromno.....nekje sem slišal za google
samo zgleda da res ne veš, kaj pravzaprav hočeš, ker če že stakneš nekje načrt, ki bo najverjetneje iz USA, ker jih v EU zelo malo ali skoraj nič, se boš kot prvo jebal z pretvorbo enot iz imperiala v metrično, ko ti bo to uspelo, boš pa pogruntal, da tudi materjali, mere in vse luknje hodijo navskriž, ker recimo ne boš pri nas 50,8x50,8mm cevi......
kar pa je še dejstvo, narediš okvir in šasijo po dobljenem načrtu, si omejen na tisti pogon, za katerega je bil skonstruiran
prvo sam sebi točno definiraj, kaj hočeš; en sedež, dva sedeža, kakšen motor, koliko moči, 2WD, 4WD, kakšen budžet imaš, ali greš sam v projekt ali imaš kompanjona, in ko ga enkrat imaš, kje se boš vozil in kako, doma za bajto ali tudi okoli po kakšnih progah (tu pa spet rabiš prevoz)..........in seveda, če ti to ate pa mama dovolita
And on the 8th day God created Land Rover
Ja lahko bi tako rekli, tudi ime naj bi izhajalo iz "bug" hrošč. Iz predelav hroščev naj bi tudi nekako izhajale smernice kaj naj bi buggy bil oziroma kako naj bi zgledal. No potem se je pa ta buggy prijel vsega kar leze in gre ni se pa dalo definirati oblike oziroma ne spada med nobeno kategorijo. Predvsem gre pa za samogradnje.
Vsekakor je še danes najbolj enostavna izdelava na bazi hrošča. Praktično vse bistvane dele imaš narejene le za nadgradnjo je potrebno nekaj dela in domišljije. Poleg tega se pa tega hudiča potem dalo tudi registrirat. Še danes se da, sicer mal težje kot nekoč ampak vendarle. Le splača se ne več.
Bukovec, okvirja se ne splača kupovat, prvo ker so dragi in kot drugo nastane problem, ker moraš uporabiti mehaniko za katero je narejen.
Okvir se dela doma in sicer na podlagi želja in mehanike katero si preskrbiš že prej ali pa jo recimo že imaš. Najbolj ražširjeno je da uporabiš motor in menjalnik FWD avtomobila katerega vpneš v okvit za sedeži. Torej dobiš motor v sredini in RWD. Ti se tudi zelo dobro obnesejo. Potem je še zadnje čase vedno bolj priljubljena uporaba motorjev od motociklov in zadnja os katere oporabjajo na angleških dirkah in ima drugačen diferencijal z 100% špero. Pogon je z verigo. To varianto odlikuje velika moč, majhna teža in enostavnost izdelave. To so prave rakete.
Izdelava okvirja po načrtih nekoga drugega se tudi ne splača ker moraš potem iskat točno določene mehanske dele, kar zna biti zelo teško delo predvsem pa drago.
Po tvojem pisanju sodim da si začetnik in bi se tega lotil prvič. Potem je najboljše in najenostavnejše da začneš na osnovi hrošča na katerem si boš nabral iskušenj. Primerni za predelavo so 1200, 1200J in 1300 medtem ko 1300J in 1300S nista zaradi prve preme ki ima vijačne vzmeti. Če boš v temo brcnu boš kvečjemu ob par sto ojrov, če pa ti uspe boš imel pa za zelo malo cekinov spodobno igračo za prosti čas.
4WD pa brez iskušenj in kupa denarja pozabi. Če pa že hočeš 4WD, kupi odsluženega samuraja, odvij karoserijo stran, naredi rollbar in gasa. Zaradi mene tudi če mu rečeš buggy. Videl sem kosilnico iz samurajeve šasije narejeno in lastnik oziroma mojster, ki je to izdelal temu reče kar...ne boš verjel....kosilnica. Bo že držalo.....
Vsekakor je še danes najbolj enostavna izdelava na bazi hrošča. Praktično vse bistvane dele imaš narejene le za nadgradnjo je potrebno nekaj dela in domišljije. Poleg tega se pa tega hudiča potem dalo tudi registrirat. Še danes se da, sicer mal težje kot nekoč ampak vendarle. Le splača se ne več.
Bukovec, okvirja se ne splača kupovat, prvo ker so dragi in kot drugo nastane problem, ker moraš uporabiti mehaniko za katero je narejen.
Okvir se dela doma in sicer na podlagi želja in mehanike katero si preskrbiš že prej ali pa jo recimo že imaš. Najbolj ražširjeno je da uporabiš motor in menjalnik FWD avtomobila katerega vpneš v okvit za sedeži. Torej dobiš motor v sredini in RWD. Ti se tudi zelo dobro obnesejo. Potem je še zadnje čase vedno bolj priljubljena uporaba motorjev od motociklov in zadnja os katere oporabjajo na angleških dirkah in ima drugačen diferencijal z 100% špero. Pogon je z verigo. To varianto odlikuje velika moč, majhna teža in enostavnost izdelave. To so prave rakete.
Izdelava okvirja po načrtih nekoga drugega se tudi ne splača ker moraš potem iskat točno določene mehanske dele, kar zna biti zelo teško delo predvsem pa drago.
Po tvojem pisanju sodim da si začetnik in bi se tega lotil prvič. Potem je najboljše in najenostavnejše da začneš na osnovi hrošča na katerem si boš nabral iskušenj. Primerni za predelavo so 1200, 1200J in 1300 medtem ko 1300J in 1300S nista zaradi prve preme ki ima vijačne vzmeti. Če boš v temo brcnu boš kvečjemu ob par sto ojrov, če pa ti uspe boš imel pa za zelo malo cekinov spodobno igračo za prosti čas.
4WD pa brez iskušenj in kupa denarja pozabi. Če pa že hočeš 4WD, kupi odsluženega samuraja, odvij karoserijo stran, naredi rollbar in gasa. Zaradi mene tudi če mu rečeš buggy. Videl sem kosilnico iz samurajeve šasije narejeno in lastnik oziroma mojster, ki je to izdelal temu reče kar...ne boš verjel....kosilnica. Bo že držalo.....
bukovec napisal/-a:a ma kdo kak načrt???
pozdraljen
se popolnoma strinjam z zadnjim ostom od aliena.
načeta ne rabiš.
rabiš le motor menjalnik in eventuelno direnciale oz roke, volanski mehanizem. in pa kup kovinskih profilov oz cevi
šasije od jeepov oz avtomobilov ti ne priporočam, saj boš z nji samo pridobil na leži po nepotrebnem.
vse ostalo je plod domišlije, lahko si pomagaš enimo s slikco katerega ki ti je všeč....
naj ti pa povem da te bo spodoben 4wd buggy stal okrog 5.000€
PS. ne vem zakaj imem občutek da tega buggyja ne bomo nikoli vidli
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: Google [Bot] in 180 gostov