Stran 1 od 1

homologacija oz. atest motorja

Objavljeno: Če Jan 27, 2005 6:01 pm
Napisal/-a ferrarist
živijo!!!
kako poteka urejanje dokumentov,če zamenjaš motor(da ne zamenjaš z enakim,ampak drugim...)???

LP Ferrarist

atest

Objavljeno: Pe Jan 28, 2005 8:57 pm
Napisal/-a jožko
Kolikor je meni poznano, pri zamenjavi motorja (tip motorja) je potrebno urediti dokumentacijo na LPP Ljubljana se pravi vpisati predelavo na homologacijski kartonček.

Objavljeno: So Jan 29, 2005 12:32 am
Napisal/-a ferrarist
ne,vpiše se v prometno,ne v homologacijo...pa tudi vem,da je treba it na LPP...sam nevem,kakšne dokumente moreš imet,da ti stvar uštimajo...danes sm gledu motor,pa sm vidu,da sta si 1.6 16V(swift limuzina) in 1.3 od samija skorej ista-v bistvu nism opazu skorej nobene razlike...razen tega,da piše na pokrovu glave 16V...


LP Ferrarist

Objavljeno: So Jan 29, 2005 2:32 am
Napisal/-a slayer
Kot prvo imet dokumente od motorja katerega staviš noter (kupo prodajno pogodbo - dokazat lastništvo avta iz katerega jemlješ). Motorja sta navzven že ista, važno pa je kaj je noter. :twisted:

Objavljeno: So Jan 29, 2005 10:25 am
Napisal/-a zuki
fearista je ze res da sta na zunaj enaka ,samo bos mogu rezat pozarno steno in pol n vem kako bojo zadovolni z tem?
Ce ne pa pejd na Predmejo pogledat samuraja z masino od bmw 316
lp zuki

Objavljeno: So Jan 29, 2005 11:08 am
Napisal/-a ferrarist
ma mislim,d nbo treba neč rezat...k sta motorja skorej enaka(šrauf na šrauf...),sam morem še detajlno pregledat...kako bi se karburator oz. uplinjač z enim injektorjem obnesu under water???to me še najbol martra...


ma mislim,da med tema dvema motorjema bi razliko vidu le tisti,k ima samurajčka v krvi(če izločimo napis 16 valve)



LP Ferrarist

Re: homologacija oz. atest motorja

Objavljeno: Po Maj 14, 2018 8:07 am
Napisal/-a wranglerTJ
Pozdravljeni.
Da ne odpiram nove teme pisem pod to saj se navezuje ravno na homologacijo motorja.
Imam Wrangler TJ letnik 97 2.5l 118hp-benzina euro1 in nameravam zamenjat motor. Montiral bi: 2.4jtd-diesel motor, 5cyl 180hp 399nm euro4. Razlog za menjavo je na prvem mestu poraba saj original pije cca16l/100km bencine(mam predelano na plin tako da je poraba okoli 20plina); 2 razlog je moč ker je avto dvignjen, gume so 33x12.5-15, od Skyjacker-ja vzmeti ter amortizerji; long arm doma narejen, prednji in zadnji diff od patrola y60 - - je kar nekaj stvari kar ga dodatno bremza pa se prednji, zadnji, bocni rolbarji.. vitla.. kr nekaj dodatne teze. Vozim ga vecinoma na obratih da kam gre. Po dolgem premisleku in iskanju sem zakljucu da bi tale motor bil odlicen saj z konji je 3hp mocnejsi od wranglerja 4.0l, navora ma krnekaj vec.. je pac diesel.. rezervne dele dobim skoraj zastonj in vzdrzevanje je bistveno ceneje kot z usa deli pri orig. motorju. (Lepo se ga da tudi cipat- edc16 centrala; alientech softwere). Preidem k bistvu.. Za motor imam racun da ni ukraden, list z podatki proizvajalca motorja (emisije, euro standard,...) tudi lahko zvrtam na spletu, potrdilo o strokovni vgradnji pooblascenega serviserja tudi lahko uredim in seveda list z podatki od avta (zavorni ucinki,... pravtako zvrtam na spletu). Zadevo bi rad homologiral. Na LPP sm uprasal in so mi odgovorili da ce ni motor ki ga zelim montirat bil serijsko montiran v tem modelu avta je homologacija nemogoca. Zanima me ali kdo ve kaka je moznost da bi v slo to homologiral oz se da v europi v kaki drugi drzavi homologirat? Placam!!
Hvala za odgovore, l.p Luka

Re: homologacija oz. atest motorja

Objavljeno: Po Maj 14, 2018 8:16 am
Napisal/-a rx
v sloveniji nemogoče. v nemčiji se da, vendar potegne toliko stroškov za seboj, da se bolj splača vtaknit noter l6 motor in pozabit na diesel.

Re: homologacija oz. atest motorja

Objavljeno: Po Maj 14, 2018 1:38 pm
Napisal/-a wranglerTJ
Hvala za odgovor rx. No v premeru kot predlagas bi potemtakem raje kot l6-4.0l montital v8-5.7l (chevy-gm-350) ko ma ze v startu 250hp+ pa zvon in sklopko narocim kr ceu kit pri advance adapters.. pa se nosilce motorja dobis zraven. Mam 2taki masini doma ko cakajo boljse case. Ena je mpi od corvette let.97 druga karb. Sm sanjal tudi o tej predelavi in v tem premeru se nebi obremenjeval z homologacijo saj je bencin-bencin in bi kr na "crno" vozu. Ko jih ... Smo pa spet pri porabi :/ ta spije vec kot vidi in js ki delam letno cca 25.000 km iz svojega zepa raje ne zmecem tolko za gorivo. Cestna taksa za 4.0 in vec je pa itak 500e+.. nahh negrem v to.. Ta diesel mi je simpaticen, porabi manj kot 10l, je enostaven, poceni kosi lepo se ga da odpret,... se na olje od friteze bi delal cetudi je commonrail.. (sprobano v avtu). No tudi ta je doma na paleti in mislim da kr v roku par mescov bo noter. Nemcija pravis hmm razlozi mi to bolj podrobno kr se res zanimam. Hvala za ogdovore
Lp Luka

Re: homologacija oz. atest motorja

Objavljeno: Po Maj 14, 2018 5:27 pm
Napisal/-a wrangler 2.5d
Živijo

Meni je uspelo zamenjati in homologirati dizel motor v TJ-ja.

Pošlji na privat če hočeš dodatne informacije.

Lp

Re: homologacija oz. atest motorja

Objavljeno: Po Maj 21, 2018 4:02 pm
Napisal/-a wranglerTJ
Zivjo, ze 2x sem poskusal poslat zs. za "wrangler 2.5D" pa stoji v mapi odposlji.. Bom kr tle.. Kontaktiraj me kadrkoli na 040 600 199
Hvala, lp. Luka

Re: homologacija oz. atest motorja

Objavljeno: Po Jul 02, 2018 4:19 pm
Napisal/-a Bađo
Ste ze kj pogruntal glede homologacije iz bencin na dizel?