Stran 5 od 7

Objavljeno: Po Sep 01, 2014 3:14 pm
Napisal/-a Dimen
Ker imaš denar že rezerviran, predlagam uradni servis, ki da garancijo na delo. Pri garažcih so lahko potencialno problemi, če kaj odleti v kratkem po servisu.

p.s. Sm mislu, da so ketne večne. Moja vozi nissan note in ima tut ketno (105kkm). A me more kej skrbet??? K ne mislm dajat 2k€ za zamenjavo. Zgleda so ratal jajčka teli nissani. Upam, da ti bo menjalnik služil!

Objavljeno: Po Sep 01, 2014 4:55 pm
Napisal/-a bine
Saj ketna in ostalo je že vse zamenjano (prejšnji teden) in plačano.
Za zanesljivega serviserja v LJ sem vprašal za naprej... pa očitno ne bo odgovora :twisted:

Kot rečeno, me je ta strošek res presenetil. Konec koncev je to več kot 10% vrednosti novega vozila.... in predvsem je vprašanje, kako potem ostale Navare zdržijo; tiste, ki so bolj obremenjene... ker tale moja je bolj kot ne "mestna" gospa 8)

Objavljeno: Po Sep 01, 2014 8:16 pm
Napisal/-a jereb
Mal se boš moral pozanimat okoli po lj in bližnji okloci. Jest mislim, da se najde kakšen servis, saj Navara ni neko čudo znanosti od avta. Jaz žal ne zaupam več na pooblaščene servise, že zaradi tega, ker mi je svinarija da je bil servis na 30kkm skoraj 400 eur notri so dali olje valvoline dura blend dizel kateri je kar poceni. Tudi kosi so se izkazali, da niso vedno original najboljši, to so dokaz krdanski križi, če bi ugradili kopijo kateri imajo za spodmazovanje bi držali še danes če bi jim bi le enkrat na leto privoščil mal masti.
Problemi z preklopom iz 4 v 2 kolesni pogon imam tudi sam od vsega začetka novega. Tako da nikoli ne prekljapljam med vožnjo, ker enostavno nočem razkirat da kaj odleti.

Objavljeno: Po Sep 01, 2014 9:02 pm
Napisal/-a miran
Na servisih, še zlasti na uradnih, kjer je vse pošlihtano in prešteto do sekunde, naredijo (no ja, naj bi) le in izključno le tisto, kar predpiše proizvajalec vozila v seznamu opravil. Kje pa piše, da je treba niplne na kardanu podmazovati? In zato jih ne podmažejo. A sploh še imajo mazalke?
Miran

Objavljeno: Po Okt 19, 2015 10:49 pm
Napisal/-a jereb
Da obudim temo.
Šel mi je ležaj zadnje osi na Navari.
Original se menja samo komplet z osjo. Ampak je cena, da te skipa.
Od kopij sem prišel do ležaja brez osi, vendar je znamke Optimal za katero pravijo, da ni ravno najboljše kvalitete.
Ali ga je kdo menjal in kje se da dobit robo. Euroton, Kotal in Potokar lahko dobijo samo Optimal, Ist pa še čakam odgovor.

Objavljeno: Po Okt 19, 2015 11:02 pm
Napisal/-a miran
Brskam po mojih zvezkih in mi je padel ven www.tuli.si Pojma nimam, kakšni so, a na svoji strani pravijo, da imajo vse sorte ležajev. Pa v Kopru imamo eno trgovino z ležaji http://www.trgovina-lezaji.si/ponudba/skf/ , na drugi strani ceste je http://www.tehimpex.si/
A pri vseh teh verjetno rabiš podatke o ležaju in ne o avtomobilu :?
Uspešen lov ti želim!
Miran

Objavljeno: To Okt 20, 2015 11:13 am
Napisal/-a OrangePower
Kolega imel isti problem.
Tinex Kranj povprašaj.
Če ne bdo imeli pa povej ti zrihtam točen podatek.

Je pa on star ležaj zbiu dol in dal drugega gor, mislim da ga je mogel malo pripikat z varilnim aparatom.

Novo je blo okol 700€ ali še več, drug ležaj pa okol 70 ali 100eur...

Objavljeno: To Okt 20, 2015 7:04 pm
Napisal/-a kloshar
Kle maš Timkenov set, to je tudi originalna vgradnja na Navarinih Dana 44 zadnjih premah

http://www.ebay.co.uk/itm/Fits-NISSAN-N ... SwofxUgaI9

Objavljeno: To Okt 20, 2015 8:47 pm
Napisal/-a jereb
Hvala fantje za pomoč.
Klošar, dal si mi odgovor ravno. ko sem hotel povprašati o kvaliteti teh ležajev :wink: , preden ga naročim.

Objavljeno: To Okt 20, 2015 9:20 pm
Napisal/-a jereb
Našel sem eno zanimivo stran od mbs z specifikacijami ležajev in je v pdf obliki. Žal jo ne znam prilimat na forum. Če bi jo kdo lahko objavil naj mi pošlje na zs mail in mu pošljem datoteko.

Objavljeno: Po Nov 02, 2015 3:55 pm
Napisal/-a jereb
Ležaj je zmontiran. Ležaj je res isti kakor za prvo vgradnjo tako, kot je rekel Kloshar.
Bi pa upozoril kdor bo imel iste probleme, naj naroči cel set, ker moraš vmesni konusni obroček razrezat, da dobiš ležaj in semering iz osi.

Narediti sem mogel tudi abciger za snet semering kateri je nameščen v diferncial.
Če si bo kdo lako kako pomagal prilagam slikico primitivnega abcigerja.
Slika
In še risba zadnje polosi z difom.
http://www.partsbase.org/nissan/navara- ... rear-axle/

Objavljeno: Sr Nov 04, 2015 8:15 pm
Napisal/-a jereb
Obljuba dela dolg. Namreč že dolgo nazaj je bilo govora o porabi, tako, da sem končno danes slikal števec.
Zadnje tankanje je bilo opravljeno na Petrol Vrhnika (petrolova nafta se je poboljšala :wink: ), danes pa tankano na Mol Logatec.
Upam, da se bom spomnil pri naslednjem tankanju, da slikam še enkrat.
Vožnja na zadnejm tanku je bila mešana (mestna, malo relacije in nekaj avtoceste).
Desno spodaj stanje prevoženih km od zadnjega točenja goriva.
Na računu količina točenega goriva.
Presodi naj vsak sam.

Slika

Objavljeno: Če Nov 05, 2015 9:19 am
Napisal/-a miran
Madonca, zakompliciral pa si. Menda ja ne greš po mojih stopinjah :wink: :wink:
Namesto, da bi en mož izračunal ta enostavni ulomek, naj ga sedaj 100+ ljudi računa... ajajaj!

Za vsak slučaj, če ne veš:
formula za izračun porabe goriva v litrih na 100 prevoženih km je naslednja:
poraba v l/100 km = natočeni litri krat sto deljeno s prevoženimi kilometri od prejšnjega tankanja (vsakič tankano čisto do vrha!).
Seveda ti pa števec prevoženih kilometrov skoraj sigurno laže in ga je treba umeriti oz. upoštevti njegovo odstopanje. Da o natančnosti števca litrov na črpalki ne izgubljamo besed ....


Miran

Objavljeno: Če Nov 05, 2015 1:49 pm
Napisal/-a Dimen
Še hitreje: porabljeni litri deljeno z kilometri.
Npr.: 72l / 530km = 0,135 oz. 13,5l/100km

Objavljeno: Če Nov 05, 2015 10:28 pm
Napisal/-a jereb
miran napisal/-a:Madonca, zakompliciral pa si. Menda ja ne greš po mojih stopinjah :wink: :wink:
Namesto, da bi en mož izračunal ta enostavni ulomek, naj ga sedaj 100+ ljudi računa... ajajaj!

Za vsak slučaj, če ne veš:
formula za izračun porabe goriva v litrih na 100 prevoženih km je naslednja:
poraba v l/100 km = natočeni litri krat sto deljeno s prevoženimi kilometri od prejšnjega tankanja (vsakič tankano čisto do vrha!).
Seveda ti pa števec prevoženih kilometrov skoraj sigurno laže in ga je treba umeriti oz. upoštevti njegovo odstopanje. Da o natančnosti števca litrov na črpalki ne izgubljamo besed ....


Miran

Meni je to čisto jasno kako se računa porabo,samo predložil sem še realno sliko :wink:.

Objavljeno: Če Dec 10, 2015 10:45 am
Napisal/-a bine
To imaš ti hibridno vozilo.
Jaz pod 9,5 nisem prišel nikoli.
ok, kake pol litra gre na račun avtomatika, ali morda liter?

Objavljeno: Pe Dec 25, 2015 8:56 pm
Napisal/-a jereb
Na našem trgu ni še duha na sluha :wink:, Tajci jih pa že predelujejo.
https://youtu.be/Vhxy8y4oN8U

Objavljeno: Sr Jan 06, 2016 12:25 pm
Napisal/-a bine
Kot sem napisal v sosednji temi - počila glava motorja.
Okrog 6jurjev bo najbrž :evil:

Sem pa pogledal vse račune za servisiranje in se je nabralo dobrih 10.400 eurov (brez teh pričakovanih 6).
Prvih 160k km dobre 4300 eurov, naslednjih 40k km pa še 12.000 eurov
:evil: :evil: :evil:

Objavljeno: Če Jan 14, 2016 12:52 pm
Napisal/-a jereb
Uuu Bine, naj gre u tri pm. ti pa res nimas sreče s to škatlo :( .

Objavljeno: Če Jan 14, 2016 1:46 pm
Napisal/-a jereb
Ali imajo navare z boljšo opremo sovoznikov sedež nastavljiv sedalni del tako kot je voznikov?

Objavljeno: Če Jan 14, 2016 8:49 pm
Napisal/-a borisk
mislim da ne, 2006 ko jo je kupil fotr, so bili na voljo 3je paketi opreme in je v najdražjem navadn sedež. mogoče po naročilu. ni pa tista nastavitev bogvekaj :wink:

Objavljeno: Pe Jan 15, 2016 1:33 pm
Napisal/-a jereb
:zena_z_valjarjem: ima probleme s križem in ji je prvi del sedalnega dela previsok in jo na daljši relaciji začne matrat križ in noge. Na voznikovem sedežu pa teh problemov nima, kjer prvi del spusti dol,zadnji del rahlo gor.
Sam,če ona vozi pol pa mene vse matra :wink:
Sem že razmišljal, da bi zamemjal sedež vendar moram si mal cajta vzet in pogledat pri drugih terencih kakšne sedeže imajo in kaj bi šlo s čim manj predelavami v Navaro.

Objavljeno: Pe Jan 15, 2016 2:18 pm
Napisal/-a miran
Na sovoznikovem sedežu ima probleme zato, ker ima cajt in ji ne preostane drugega, kot misliti na probleme ali jih ustvarjati, če jih ni. Kadar pa šofira, je pa polno zaposlena (uuu ovinki, pa koliko je norcev na cesti ....) in nima časa poleg cestnih problemov v glavi obdelovati še svojih. In k temu noben sedež ne bo pomagal. Kupi si potapljaške štofelce za v ušesa.
Verjemi mi, imam dooooolgoletne izkušnje .... :?
LP
Miran

Objavljeno: Pe Jan 15, 2016 3:40 pm
Napisal/-a jereb
:D :D

Objavljeno: Pe Jan 15, 2016 3:48 pm
Napisal/-a mamut
sedež iz navare iz tržišča z desnim volanom :wink: