Stran 1 od 7

NISSAN NAVARA

Objavljeno: Če Dec 03, 2009 9:03 am
Napisal/-a aljo
Zdravo zanima me če kdo ve kako je kaj z nissan navaro 2.5 td model 2008 zanima pa me predusem kako se obnese na terenu in pa servisi. l.p

Objavljeno: Če Dec 03, 2009 9:06 am
Napisal/-a aljo
se opravičuje motor je 2.5dci in pa kako je z menjalniko kaj predlagate avtomatika ali ročni. :D

Objavljeno: Če Dec 03, 2009 5:08 pm
Napisal/-a 5x4
mene avtomatik ravno ne navdušuje, je pa res, da ročnega nisem probal. imam občutek, da pri avtomatiku preveč v vrtljaje sili motor predn menja v višjo prestavo. pa samo 4 brzine ima. za teren bi si verjetn raje kupil ročnega. je pa res, da mogoče preveč pričakujem od tovrstnega avta (v smislu poskočnosti...) in me samo zato avtomatik ne prepriča.

Objavljeno: Če Dec 03, 2009 8:56 pm
Napisal/-a jereb
Za na teren, absolutno prevelik oziroma predolg avto.
Odličen za vleko prikolice ampak z nikakvo sklopko (šla u maloro pri 60 000 km, zato nekateri bolj priporočajo avtomatika, katerega še nisem peljal tako, da ti ne morem povedat kakšna je razlika.

Objavljeno: Pe Dec 04, 2009 8:54 am
Napisal/-a andsuzuki
Za navaro nevem, vendar za pathfinder-ja (isti motor) pravijo, da je veliko boljši - poskočnejši z ročnim menjalnikom in da je avtomatik malo podhranjen.

Objavljeno: Pe Dec 04, 2009 11:04 am
Napisal/-a marolt 4x4
jereb napisal/-a:Za na teren, absolutno prevelik oziroma predolg avto.
Odličen za vleko prikolice ampak z nikakvo sklopko (šla u maloro pri 60 000 km, zato nekateri bolj priporočajo avtomatika, katerega še nisem peljal tako, da ti ne morem povedat kakšna je razlika.


ti je pa dolgo zdržala. Men je šla pri 22.000 km. :evil:
Bi rad probal avtomatika, ker ročnega si sigurno ne bom več kupu.

Objavljeno: Pe Dec 04, 2009 7:59 pm
Napisal/-a aljo
No vidim da očitno ni navara nekako "popolna" po me zanima ker bi namreč rad imel tako imenovan "poltovornjak" kaj menite o isuzuju d-max.
OGLEDAN PA JE BIL TALE:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2489908&show=1 :D

Objavljeno: Po Dec 07, 2009 12:54 pm
Napisal/-a kloshar
sem imel dve leti navaro d40 z ročnim menjalnikom in nisem imel pripomb (razen velikosti oz. medosne razdalje na terenu), vozil pa sem tudi d-maxa in hi-luxa in sta za na teren isto "s**nje" kot navara, razlike so malenkostne.... vsi imajo (pre)dolgo medosno..... za po cesti pa je Navara med vsemi definitivno najudobnejša in najzmogljivejša. sklopka je bla pr meni OK, bi pa (če bi spet kupoval navaro) vzel avtomatika..... čist subjektivno mnenje, mam pač raje avtomatike ... za po lažjem terenu bo pa vsak pick-up zadovoljiv...

Objavljeno: Po Dec 07, 2009 1:52 pm
Napisal/-a Filko
Avtomatik ima 5 prestav in ne 4.
Je pa normalno občutek da je podhranjen motor, če je pa diesel, pri 2k začne malo vlečt, pri 2,5k max navor, pri 3 je pa konec ljubezni kot pri vsakem dieslu in zato je občutek malo bolj čuden.
Absolutno za avtomatika, pri ročnem je treba skos prestavljat, pa sej kdo pa še ma danes ročni menjalnik :lol:

Objavljeno: Po Dec 07, 2009 6:53 pm
Napisal/-a marko
pravkar smo se vrnili z raida po tunisu in lahko ti povem ,da se navara z potrebnimi predelavami obnese več kot odlično.Sklopka in menjalnik imata 130.000,00 km in vse deluje brezhibno.Tudi poraba je napram pajeru,katerega sem imel sorazmerno majhna.

Če koga zanima kaj vse je potrebno predelat mu lahko pomagam

Objavljeno: Po Dec 07, 2009 7:50 pm
Napisal/-a Dimen
marko napisal/-a:Če koga zanima kaj vse je potrebno predelat mu lahko pomagam


Dej ne bit tok skrivnosten. Povej več!!

Objavljeno: Po Dec 07, 2009 8:48 pm
Napisal/-a jereb
Filko; glede podhranjenosti pri Navari, se pa nebi strinjal s teboj. Avto leti ku snet kladu, navora kot norc. Ni pa to vozilo s katerim bi divjal, kot s kakšnim pritlehnim avtom.
In, če ga voziš kot tovornjak (prestavljanje do 2.5k obratov) ima zelo majhno porabo, manj kot npr. Jeep 2.1td.

Objavljeno: To Dec 08, 2009 9:11 am
Napisal/-a marko
Seznam je kr dolg,saj Navara ni pravi terenec,zato sam na hitro.
Šus plata pod motorjem,reduktorjem in rezervarjem,novi amortizerji z regulacijo spredaj zadaj ,šuste spredaj,zračne blazine zadaj ali pa ojačitev in dvig listntih vzmeti,zasčita cevi za abs,menjava zavornih cevi zadaj,dvig prednjih amortizerjev za 2 cm,gume mud terain 255/85/16,elektronika steinbauer za motor,ciklonski filter goriva takoj za rezervarjem,snorkel, vinch in še kaj bi se našlo.Vse to rabiš v pesku z terensko tu pri nas pa nimam izkušenj.

Objavljeno: Če Dec 10, 2009 8:52 am
Napisal/-a maticV
Ti pickupi se na tereno obnašajo dokaj podobno, edina vlka prednost navare je, da jo original lahko kupiš z 100% zaporo zadnjega diffa, kar pa ti bo v terenu prišlo prav. Naša navara ima okrok 110000KM prvi lastnik, navaden menjalnik pa s sklopki ni bilo težav. Seveda pa je kup drugih težav ki jih je avto imel-ima.

Mislim pa da so vpadni koti veliko slabši kot pri Rangerju, tako spredaj kot zadaj.

Objavljeno: Če Dec 10, 2009 9:04 am
Napisal/-a Filko
Jereb, rekel sem da je podhranjen za avtomatski menjalnik, oziroma ne pa je podhranjen, ampak ne vleče, ker je pač diesel.

Objavljeno: Če Dec 10, 2009 9:51 am
Napisal/-a andsuzuki
maticV napisal/-a: Seveda pa je kup drugih težav ki jih je avto imel-ima.

Lahko kaj več poveš glede teh težav? Hvala

Objavljeno: Če Dec 10, 2009 2:09 pm
Napisal/-a maticV
Avto kupljen nov - luščenje barve na volanskih komandah(tempomat, telefon)

cca 20000KM Interkuler spušča na zvaru.
cca 60000KM Prižiganje lučke za 100 zaporo diferenciala med vožnjo(avto ni naredil niti 3km po terenu)
cca 80000Km napaka na podvozju, mislim da je bila roka spredaj (ševedno ni videl terena.

Problem z zadnjimi vrati na kesonu, poknil zvar na levi in desni strani


Zaenkrat ima avto 110000KM, upam da nebo več težav :oops:

Objavljeno: Če Dec 10, 2009 8:34 pm
Napisal/-a jereb
Filko napisal/-a:Jereb, rekel sem da je podhranjen za avtomatski menjalnik, oziroma ne pa je podhranjen, ampak ne vleče, ker je pač diesel.

Se pardoniram, sva bla na različnih valovnih dožinah :stisk_roke:

Objavljeno: To Dec 15, 2009 4:21 pm
Napisal/-a bine
Jaz imam navaro točno leto in en dan.
34.000 km, avtomatik, večinoma vozim po asfaltu :oops:
Problemov nobenih (če odštejem, da se mije januarja enkrat snela cevka tekočine za vetrobransko steklo in sem to skontal šele po drugem polnjenju :oops: ), poraba majhna (nisem resetiral računalnika od prvega dne in povprečje kaže 10,7)... zadnji del nekoliko nemiren, če si nepazljiv.

Po snegu gre k tank, problemi so v garažnih hišah zaradi dolžine... vozil sem se pa po domačem kolovozu, ko sem drva in krompir prevažal ... pa med gradnjo hiše, da nisem bil napoti kamionarjem.
Glede na to, da sem bil prej razvajen (volvo s80 in xc90), me je Navara presenetila v pozitivnem smislu. Je pa res, da bi se bolje počutil s stalnim 4x4 pogonom.

Lansko leto sem se oziral tudi za Ford Ranger pa ni bilo avtomatika na voljo. Mitsubishi predolg rok dobave, v Hi-Lux pa mi je bilo premalo prostora, volan dobesedno na nogah. Isuzu je "zver", pa se mi nekako ni dalo iti pogledati... Navara pa je bila na zalogi in po letu dni lahko rečem, da sem zelo zadovoljen.

Saj res: ali kdo ve, kje je tista web stran, kjer so zbrani vsi crash testi?


Dopolnitev: očitek imam samo na vrata kesona, ker jih je treba orenk zaloputnit, da se zaprejo. Hi-lux recimo lahko zapreš "z dvema prstoma", kot vsaka normalna vrata.
Če bi lahko takrat izbiral bi vzel Mitsubishi, ker se odpre zadnja šipa in ker ima (če se prav spomnim) tudi možnost stalnega 4x4 pogona.
Ker pa je bil dobavni rok 4-6 mesecev pa nisem toliko čakal.

Objavljeno: Sr Dec 16, 2009 9:57 am
Napisal/-a creative
Link do crash testov-http://www.euroncap.com/home.aspx

LP

Objavljeno: Če Dec 17, 2009 4:15 pm
Napisal/-a bekor
Imam Navaro D40 l.07, MY08. Bliža se 60.000 km.
Ni težav, torej redni servis.
Kateri servis mi priporočate ?

Objavljeno: Če Jan 14, 2010 8:18 am
Napisal/-a tiger32
priporočam Nissan Krulc v Moravčah

Objavljeno: Če Jan 14, 2010 5:56 pm
Napisal/-a abele14
Navara 173km ročni menjalnik leti! Men je prikolico vozila cca 5ton skupne,naredil sem 12000km.zelo vredu sam pri speljevanju sem jo moral kr gnat,da ni crklna :twisted: rabi pač svoje obrate,zarad tega verjetno nekaterim sklopke najebejo :pes_me_vlece: na lijakovi dirki sem peljal sode pira k šanku,zvrhano pa je mal priklop nasedal(prvi dan na start hard proge)originalna ma pač rajš autocesto :oops: lp.pastwjnčan :skace_od_srece:

Objavljeno: To Feb 16, 2010 8:26 pm
Napisal/-a 5x4
mi lahko kdo pove namen gumba pri avtomatiku- shift lock. ne bi rad kr nekaj stiskal. če prav razumem zaklene prestavo. in potem?

Objavljeno: To Feb 16, 2010 9:25 pm
Napisal/-a golnar
ti ne šalta v nižjo/višjo, torej se loh z polnim obratim zaženeš v hrib, ali pa z motorjem v obratih bremzaš v dolino