NISSAN NAVARA
Da malo obudim staro temo... o Navari.
Tri leta, 93.000 km.
Pri cca 70k crknil "križnik kardana", v garanciji.
Pri 90k pa je začela nagajati klima. Deluje normalno cca pol ure, potem pa na levi strani piha mrzlo, na desni strani pa normalno toplo.
Če navijem na 27 stopinj, levo piha mrzlo še naprej, na desni strani pa vse OK.
Najprej so klimo na novo "sprogramirali", par tednov je bilo OK. Potem se je ponovilo in menda je nekaj narobe z motorčkom (?).
Naročen nov, čakam na premontažo. Tik pred iztekom garancije.
Opazil sem tudi zgoraj omenjen vklop lučke zapore diferenciala med vožnjo.
Ko se je prvič prižgala, sem po nekaj metri zapeljal na izogibališče in se je ugasnila še preden sem avto ustavil.
Potem se je prižgala še parkrat... zapeljal na izogibališče, prestavil v prosti tek, vklopil 4x4 in 4LO in pritisnil na stikalo zapore. Prižgala se je ABS lučka, nato sem stikalo zapore ugasnil, ABS ugasnil in tudi lučka zapore je ugasnila... prestavil spet nazaj na 2WD, speljal in... tako še parkrat v dnevu ali dveh. Zdaj je kakšnih 10 dni že mir.
Na servisu so rekli, da je to najbrž zato, ker zapora ni nič v uporabi.
Drugače pa sem zelo zadovoljen, čeprav zdaj ne vozim več krompirja in ostalih pridelkov v prtljažniku in je manj offroad.
(za na njivo imam traktor ).
Aja: tisti shift-lock gumb na avtomatskem menjalniku. Bom pogledal še enkrat v knjigo, ampak če se ne motim, se uporablja za "kao" optimalno vožnjo-porabo na odprti avtocesti. Mora pa biti mašina že ogreta.
Jaz sem na začetku to parkrat poskusil pa se mi je zdelo, da nekoliko pod višjimi obrati pelješ... nisem pa meril porabe, zato ne vem.
V glavnem pa tega ne uporabljam... .če že so kje kakšne strmine, potem raje prestavim v drugo ali prvo prestavo "na roke".
Tri leta, 93.000 km.
Pri cca 70k crknil "križnik kardana", v garanciji.
Pri 90k pa je začela nagajati klima. Deluje normalno cca pol ure, potem pa na levi strani piha mrzlo, na desni strani pa normalno toplo.
Če navijem na 27 stopinj, levo piha mrzlo še naprej, na desni strani pa vse OK.
Najprej so klimo na novo "sprogramirali", par tednov je bilo OK. Potem se je ponovilo in menda je nekaj narobe z motorčkom (?).
Naročen nov, čakam na premontažo. Tik pred iztekom garancije.
Opazil sem tudi zgoraj omenjen vklop lučke zapore diferenciala med vožnjo.
Ko se je prvič prižgala, sem po nekaj metri zapeljal na izogibališče in se je ugasnila še preden sem avto ustavil.
Potem se je prižgala še parkrat... zapeljal na izogibališče, prestavil v prosti tek, vklopil 4x4 in 4LO in pritisnil na stikalo zapore. Prižgala se je ABS lučka, nato sem stikalo zapore ugasnil, ABS ugasnil in tudi lučka zapore je ugasnila... prestavil spet nazaj na 2WD, speljal in... tako še parkrat v dnevu ali dveh. Zdaj je kakšnih 10 dni že mir.
Na servisu so rekli, da je to najbrž zato, ker zapora ni nič v uporabi.
Drugače pa sem zelo zadovoljen, čeprav zdaj ne vozim več krompirja in ostalih pridelkov v prtljažniku in je manj offroad.
(za na njivo imam traktor ).
Aja: tisti shift-lock gumb na avtomatskem menjalniku. Bom pogledal še enkrat v knjigo, ampak če se ne motim, se uporablja za "kao" optimalno vožnjo-porabo na odprti avtocesti. Mora pa biti mašina že ogreta.
Jaz sem na začetku to parkrat poskusil pa se mi je zdelo, da nekoliko pod višjimi obrati pelješ... nisem pa meril porabe, zato ne vem.
V glavnem pa tega ne uporabljam... .če že so kje kakšne strmine, potem raje prestavim v drugo ali prvo prestavo "na roke".
Četrto leto.
Servis na 120.000 km /729 eurov, od tega 24 eurov nadomestno vozilo/.
Menjava filtrov, praznjenje polnjenje diferenciala, menjava jermenov razdelilnega sistema, nove metlice brisalcev, olje... vse b.p.
Pred enim letom pri 90.000 so bili samo filtri in olje.... 442 eurov (brez nadomestnega vozila).
Status: zadovoljen z avtom. čeprav priznam, da mi diši novi Ford Ranger wildtrack
Ampak je čakalna doba 6 mesecev (delajo ga v Južni Afriki) in tudi zato bo do nadaljnjega ostalo samo pri dišavah
Servis na 120.000 km /729 eurov, od tega 24 eurov nadomestno vozilo/.
Menjava filtrov, praznjenje polnjenje diferenciala, menjava jermenov razdelilnega sistema, nove metlice brisalcev, olje... vse b.p.
Pred enim letom pri 90.000 so bili samo filtri in olje.... 442 eurov (brez nadomestnega vozila).
Status: zadovoljen z avtom. čeprav priznam, da mi diši novi Ford Ranger wildtrack
Ampak je čakalna doba 6 mesecev (delajo ga v Južni Afriki) in tudi zato bo do nadaljnjega ostalo samo pri dišavah
Kupiš gasilni aparat in je problem rešen! Nikol ne veš kdaj bo prišel prav.
Tist ptič v luči ki čivka v vzvratni prestavi je vedno problem na tehničnem, v praksi je nepotreben in moteč. V Nemčiji so ga že davno tega odkljukali, ker je šel ljudem na živce. Kar predstavljal si, da delaš v skladišču, kjer je cca sto kamijonov na dan.... Ali pa da prideš sredi noči domov in zbudiš pol ulice z parkiranjem svojega terenca.....
Če ga že montiraš, ga daj tako, da omogoča izklop. Pa bo volk sit in koza cela.
Tist ptič v luči ki čivka v vzvratni prestavi je vedno problem na tehničnem, v praksi je nepotreben in moteč. V Nemčiji so ga že davno tega odkljukali, ker je šel ljudem na živce. Kar predstavljal si, da delaš v skladišču, kjer je cca sto kamijonov na dan.... Ali pa da prideš sredi noči domov in zbudiš pol ulice z parkiranjem svojega terenca.....
Če ga že montiraš, ga daj tako, da omogoča izklop. Pa bo volk sit in koza cela.
Saj gasilni aparat imam, ampak sem ga pozabil v traktorju
Da se to ne bo ponovilo, sem danes kupil še enega.
Glede piskanja pa točno vem, kako je bilo, ko so dostavljali robo pod oknom... ob petih zjutraj mamicujim
In sedaj živim na deželi nikakor ne nameravam onesnaževati miru okrog bajte.
Očitno pa bo do naslednjega tehničnega treba nekaj zmontirat (poznaš koga v LJ?)?
Da se to ne bo ponovilo, sem danes kupil še enega.
Glede piskanja pa točno vem, kako je bilo, ko so dostavljali robo pod oknom... ob petih zjutraj mamicujim
In sedaj živim na deželi nikakor ne nameravam onesnaževati miru okrog bajte.
Očitno pa bo do naslednjega tehničnega treba nekaj zmontirat (poznaš koga v LJ?)?
bine napisal/-a:Očitno pa bo do naslednjega tehničnega treba nekaj zmontirat (poznaš koga v LJ?)?
A ne obstajajo neke žarnice, ki znajo tudi piskat? In samo to žarnico daš v rikverc luč in piska.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
bine napisal/-a:Danes sem imel tehnični pregled/registracijo.
Ker je Navara tovorno vozilo (C), moraš imeti gasilni aparat.
Moral bi imeti tudi opozorilno piskanje, ko prestaviš v vzratno.
Ali ste tudi ostali lastniki pickupov na to naleteli in kako ste rešili?
Na tehničnem so me sicer spustili skozi.
Imel tehničnega oktobra in me ni nobeden nič vprašal glede tega.
LP by Jereb
Danes .. ops, včeraj ... sem bil na tehničnem: kontrolor je vse pregledal, a za gasilni in rikverc piskač ni vprašal. Pa je dal vsaj 5x v rikverc. Razen če ne rabiš piskača, če imaš rikverc kamero.
Tudi zablokiranega EGR ventila naprava za merjenje izpušnih plinov ni zaznala.
Res je, da te tehnični stane 40 evrov/leto, a dajatve za kamion (te nosilnosti) so nižje kot za osebni avto.
Miran
Tudi zablokiranega EGR ventila naprava za merjenje izpušnih plinov ni zaznala.
Res je, da te tehnični stane 40 evrov/leto, a dajatve za kamion (te nosilnosti) so nižje kot za osebni avto.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
-
- Prispevkov: 727
- Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm
Poraba se mi je zadnja dva ali tri tanka občutno povečala.
Vsa ta leta vedno tankam na MOLu in pri 130.000km je znašala povprečna poraba 10,6.
Zdaj je poskočila na 10,8 in četudi jemljem računalnik malo z rezervo, sem občasno "na roke" izračunal (poln tank/prevoženi km) in je bilo tu nekje.
Včasih celo po 10L.
Danes 11,8... prejšnji teden 11,6.
Ali se je MOL poslabšal (danes testno tankal Agip), ali se kaj dogaja z mašino?
Ko sem pred 20 leti imel Nivo, je lokalni mehankar malo pošraufal in je bilo spet OK za nekaj časa.
Grem zatežit na servis?
Vsa ta leta vedno tankam na MOLu in pri 130.000km je znašala povprečna poraba 10,6.
Zdaj je poskočila na 10,8 in četudi jemljem računalnik malo z rezervo, sem občasno "na roke" izračunal (poln tank/prevoženi km) in je bilo tu nekje.
Včasih celo po 10L.
Danes 11,8... prejšnji teden 11,6.
Ali se je MOL poslabšal (danes testno tankal Agip), ali se kaj dogaja z mašino?
Ko sem pred 20 leti imel Nivo, je lokalni mehankar malo pošraufal in je bilo spet OK za nekaj časa.
Grem zatežit na servis?
jereb napisal/-a:Za na teren, absolutno prevelik oziroma predolg avto.
Odličen za vleko prikolice ampak z nikakvo sklopko (šla u maloro pri 60 000 km, zato nekateri bolj priporočajo avtomatika, katerega še nisem peljal tako, da ti ne morem povedat kakšna je razlika.
Tale s sklopko in 60 tisoč km pa je malo bosa ... Imam 120 pa dela bp. Res je dolg, a se da z njim priti povsod kjer pride def 110.
Vzamem nazaj. Sem bil mislil, da je govora o Pick up-u NP 300 oz stari navari D22.
Nazadnje spremenil tracar, dne To Maj 07, 2013 2:09 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
marolt 4x4 napisal/-a:jereb napisal/-a:Za na teren, absolutno prevelik oziroma predolg avto.
Odličen za vleko prikolice ampak z nikakvo sklopko (šla u maloro pri 60 000 km, zato nekateri bolj priporočajo avtomatika, katerega še nisem peljal tako, da ti ne morem povedat kakšna je razlika.
ti je pa dolgo zdržala. Men je šla pri 22.000 km.
Bi rad probal avtomatika, ker ročnega si sigurno ne bom več kupu.
Janez, ko voziš noge ne smeš imeti na sklopki ...
Vzamem nazaj. Sem bil mislil, da je govora o Pick up-u NP 300 oz stari navari D22.
bine napisal/-a:Poraba se mi je zadnja dva ali tri tanka občutno povečala.
Vsa ta leta vedno tankam na MOLu in pri 130.000km je znašala povprečna poraba 10,6.
Zdaj je poskočila na 10,8 in četudi jemljem računalnik malo z rezervo, sem občasno "na roke" izračunal (poln tank/prevoženi km) in je bilo tu nekje.
Včasih celo po 10L.
Danes 11,8... prejšnji teden 11,6.
Ali se je MOL poslabšal (danes testno tankal Agip), ali se kaj dogaja z mašino?
Ko sem pred 20 leti imel Nivo, je lokalni mehankar malo pošraufal in je bilo spet OK za nekaj časa.
Grem zatežit na servis?
Slabša nafta, isti problem. Skozi tankam na Molu.
Zadnje čase naredim več kot 50 km manj.
Tankam vedno cca 65 l(liter gor dol). Naredim v najboljšem primeru tudi 840 km v najslabšem 670 km, povprečno pa cca 750km.
LP by Jereb
Zanimivo, torej nisem edini.
Jaz sicer preko 800 nisem nikoli naredil... ponavadi tankam tam okrog 650km, ker mi ravno tako znese, da sem na MOLu.
Sedaj imam Agip, vendar mislim, da ne bo nič bolje.
V sredo bom verjetno tankal in potem bom videl porabo.
Se je pa morala nafta res poslabšati, saj se tudi pozimi, ko sem občasno vozil 4x4, poraba ni tako vidno zvišala.
Jaz sicer preko 800 nisem nikoli naredil... ponavadi tankam tam okrog 650km, ker mi ravno tako znese, da sem na MOLu.
Sedaj imam Agip, vendar mislim, da ne bo nič bolje.
V sredo bom verjetno tankal in potem bom videl porabo.
Se je pa morala nafta res poslabšati, saj se tudi pozimi, ko sem občasno vozil 4x4, poraba ni tako vidno zvišala.
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 74 gostov