NISSAN NAVARA

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Sus
Prispevkov: 2
Pridružen: Po Maj 06, 2013 6:37 pm

OdgovorNapisal/-a Sus » Ne Maj 19, 2013 5:31 pm

malo brskam po forumu in zbiram čim več informacij o Nissan Navari oz Pick up NP 300.
nism zihr za te oznake zato dodajam sliko:
Slika

pred kratkim smo kupili na firmi tega Nissana, Picu up 2.5D, ročni menjalnik (spoh nism vedel da obstajajo avtomatiki) z prevoženimi 63.000km. avto ohranjen v piko!
ker smo gradbena firma in imamo vsak dan zadej priključeno prikolico ki je vedno na ful obtežena, enkrat smo sklopko zakurili (ker nihče ne ve zakaj obstaja reduktor) in od tkrt naprej je začela spodrsavati ...

smo zamenjali z novo sklopko, se mi zdi da je bila okoli 370e se mi zdi da je bila tudi originalna! mehanik sestavil skupej, testna vožnja ODLIČNA! sklopka laufa kokr mora. 8)

ni bilo narejenih 5.000km z novo sklopko je začela tresti košara, in ko je zelo obremenjen avto tudi spodrsavati... smešno mi je to ker mehanik ni nič kriv on je staro v pričo mene vzel ven in novo noter ...

in sedej me zanima nekej, vi ki se bolj spoznate na te terence, je možno da so originalne sklopke za te mašine preslabe? da imajo kakšno napako sklopke? mašina?
ker kokr vem originalna tovarniška vgradnja sklopne bi MORALA zdržati vsaj nad 150.000km a ta je zdržala slabih 66.000km

upam da bom dobil kakšn uporaben odgovor

hvala in lp

bine
Prispevkov: 96
Pridružen: To Jan 06, 2009 7:45 pm

OdgovorNapisal/-a bine » Pe Maj 31, 2013 12:38 pm

Dimen napisal/-a:Meni avto! Kaže, da ti poraba resno načenja živce.


In po čem ti to sklepaš? :roll:

Sicer pa včeraj spet tankal Agip. Tokrat 11,2.
Naslednjič grem pa na MOL.

Uporabniški avatar
jereb
Prispevkov: 579
Pridružen: Pe Okt 10, 2003 11:11 pm
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a jereb » Pe Maj 31, 2013 10:20 pm

bine napisal/-a:
Dimen napisal/-a:Meni avto! Kaže, da ti poraba resno načenja živce.


In po čem ti to sklepaš? :roll:

Sicer pa včeraj spet tankal Agip. Tokrat 11,2.
Naslednjič grem pa na MOL.

Ali imaš avtomatika?
LP by Jereb

bine
Prispevkov: 96
Pridružen: To Jan 06, 2009 7:45 pm

OdgovorNapisal/-a bine » Po Jun 03, 2013 9:54 am

Ja, seveda avtomatika.

Uporabniški avatar
jereb
Prispevkov: 579
Pridružen: Pe Okt 10, 2003 11:11 pm
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a jereb » Sr Jun 05, 2013 10:14 pm

Sem že z ene parim govoru, k imajo avtomatike, da jih težko spravijo pod 11l/100km
LP by Jereb

bine
Prispevkov: 96
Pridružen: To Jan 06, 2009 7:45 pm

OdgovorNapisal/-a bine » Če Jun 06, 2013 12:19 pm

Jaz sem imel od samega začetka krepko pod 11.
V določenih intervalih tudi pod 10.
Povprečje pri 130.000km pa 10.6; občasno sem tudi "na roke" izračunal porabo po tankanju, pa nikoli ni bilo čez 11.
Kot sem opisal, sem občutno porast zaznal šele pred nekaj tedni, ko se je tudi povprečje povišalo na 10.9.
Zdaj sem 4x tankal Agip, pa ni vidne razlike... naslednji teden se vračam spet na MOL.

Vem, da sem s Petrolom ali OMV naredil tudi po 70km manj kot z MOL nafto, nekako 10% več naredim z MOL.
Pri prejšnjih avtomobilih je bilo enako (velja za Agip in MOL), sedaj lahko samo ugibam, ali sta tudi MOL in Agip poslabšala nafto, ker nima smisla biti boljši za isto ceno?

Uporabniški avatar
jereb
Prispevkov: 579
Pridružen: Pe Okt 10, 2003 11:11 pm
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a jereb » Če Jun 06, 2013 1:49 pm

Zadnje dva tankanja.
tankano omv škofja loka 66,45l narejenih 771 km
tankano mol logatec 65,42 narejenih 742km.
LP by Jereb

tracar
Prispevkov: 226
Pridružen: To Dec 20, 2011 12:54 pm

OdgovorNapisal/-a tracar » To Jun 11, 2013 10:36 am

Sus napisal/-a:malo brskam po forumu in zbiram čim več informacij o Nissan Navari oz Pick up NP 300.
nism zihr za te oznake zato dodajam sliko:
Slika

pred kratkim smo kupili na firmi tega Nissana, Picu up 2.5D, ročni menjalnik (spoh nism vedel da obstajajo avtomatiki) z prevoženimi 63.000km. avto ohranjen v piko!
ker smo gradbena firma in imamo vsak dan zadej priključeno prikolico ki je vedno na ful obtežena, enkrat smo sklopko zakurili (ker nihče ne ve zakaj obstaja reduktor) in od tkrt naprej je začela spodrsavati ...

smo zamenjali z novo sklopko, se mi zdi da je bila okoli 370e se mi zdi da je bila tudi originalna! mehanik sestavil skupej, testna vožnja ODLIČNA! sklopka laufa kokr mora. 8)

ni bilo narejenih 5.000km z novo sklopko je začela tresti košara, in ko je zelo obremenjen avto tudi spodrsavati... smešno mi je to ker mehanik ni nič kriv on je staro v pričo mene vzel ven in novo noter ...

in sedej me zanima nekej, vi ki se bolj spoznate na te terence, je možno da so originalne sklopke za te mašine preslabe? da imajo kakšno napako sklopke? mašina?
ker kokr vem originalna tovarniška vgradnja sklopne bi MORALA zdržati vsaj nad 150.000km a ta je zdržala slabih 66.000km

upam da bom dobil kakšn uporaben odgovor

hvala in lp


Imam NP 300, ki se je ravnokar vrnil z resne ekspedicije ... Sklopka (orginalna) zdržala vse napore, tako da ... Pozabil povedati, da ima avto 120 tisoč. Zakaj ti je začela spodrsavati nova pa je vprašanje za strokovnjaka. Sicer pa obstajajo off road sklopke, ki so veliko bolj trpežne - cena cca 700 evrov plus.

Uporabniški avatar
marolt 4x4
Prispevkov: 2871
Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
Kraj: Mozirje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a marolt 4x4 » Sr Jun 12, 2013 11:52 am

A ste menjali samo lamelo sklopke al komplet?
Slika

bine
Prispevkov: 96
Pridružen: To Jan 06, 2009 7:45 pm

OdgovorNapisal/-a bine » Če Jun 13, 2013 10:36 am

jereb napisal/-a:Zadnje dva tankanja.
tankano omv škofja loka 66,45l narejenih 771 km
tankano mol logatec 65,42 narejenih 742km.


:shock: :shock: 8,6 in 8,8L/100km :shock:
A to govoriš za Navaro, ročni menjalnik ali...?

Sem pa prejšnji teden tankal MOL in jih vprašal, če se je že kdo pritožil.
Jasno,da se ni ;-) ... no, zadnja Agip poraba je bila 11,3.

Danes ali jutri bom videl, koliko bo spet MOL.

Sus
Prispevkov: 2
Pridružen: Po Maj 06, 2013 6:37 pm

OdgovorNapisal/-a Sus » Če Jun 13, 2013 5:22 pm

marolt 4x4 napisal/-a:A ste menjali samo lamelo sklopke al komplet?


menjali smo komplet, sklopka in lamela. ves olje v menjalniku in difu.
malo sem tuhtal zakaj bi sploh sklopka začela spodrsavati, imamo namreč strm klanec in 1kubik peska na prkolci skoraj vsak dan- v rikverc v tist klanec, brez "špere" in seveda neizkušeni voznik ki mora 10x popravljati smer prikolice kar pomeni tapkanje po sklopki :roll:

smešno mi je da Renault Kangoo skorej z isto težo na prikolici res da z veliko težavo pride v tisti klanec ampk sklopka ne crkne ...

so potem res te nissanove mašine tok PRE-močne za te sklopke, lamele?

hvala za hitr odgovor!

Lp

Uporabniški avatar
jereb
Prispevkov: 579
Pridružen: Pe Okt 10, 2003 11:11 pm
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a jereb » Pe Jun 14, 2013 12:38 pm

bine napisal/-a:
jereb napisal/-a:Zadnje dva tankanja.
tankano omv škofja loka 66,45l narejenih 771 km
tankano mol logatec 65,42 narejenih 742km.


:shock: :shock: 8,6 in 8,8L/100km :shock:
A to govoriš za Navaro, ročni menjalnik ali...?

Sem pa prejšnji teden tankal MOL in jih vprašal, če se je že kdo pritožil.
Jasno,da se ni ;-) ... no, zadnja Agip poraba je bila 11,3.

Danes ali jutri bom videl, koliko bo spet MOL.


Zdaj je boljša nafta,zgleda, da so menjal z zimske na letno. Samo kot vidiš ni neke razlike med MOL-om in OMV.
Menjalnik imam ročni. Avto je pa tolk močan, da se ga da skoz vozit pod 2 jurja obratov.
Mam pa tudi poslikan števec in račun, bom enkrat prilimal, ko se mi bo dal ukvarjat s slikam, tako, da nebi kdo rekel, da nakladam :wink: .
LP by Jereb

bine
Prispevkov: 96
Pridružen: To Jan 06, 2009 7:45 pm

OdgovorNapisal/-a bine » Po Jun 17, 2013 12:14 pm

Pozimi jaz nisem opazil nobenega povečanja porabe, čeprav sem vozil kar precej tudi 4x4.

Sem pa v soboto tankal spet na MOL in poraba je bila 10,6.
Tako, da se očitno vračam počasi nazaj na prejšnjo porabo (cca 15 litrov je bilo še Agip, ostalo MOL).
Kot kaže, je bila nekaj časa res slabša nafta... moram vprašati kako pogosto polnijo cisterne...

bine
Prispevkov: 96
Pridružen: To Jan 06, 2009 7:45 pm

OdgovorNapisal/-a bine » Sr Jul 31, 2013 3:46 pm

Da še malo poročam - danes tankal (MOL): poraba 10,6.

bine
Prispevkov: 96
Pridružen: To Jan 06, 2009 7:45 pm

OdgovorNapisal/-a bine » To Jul 29, 2014 3:06 pm

No, leto je spet naokrog....
Navara ima 160.000 in danes se je prižgala lučka, ki v priročniku ni opisana.

Po razlagi serviserja, gre za opozorilno lučko sajastih delcev, ki je po cca 30km vožnje ugasnila. Da je v tem primeru dobro avto malo poforsirat na več kot 2500 obratov.

Problem pa je v tem, da avto nima moči... tudi po avtocesti ga nisem spravil čez 120kmh... tiščiš do konca na 3500+ obratih, več ne gre.
Zelo počasi pridobiva na hitrosti (recimo od 60-80, nekoliko bolje potem od 80-100)... vsekakor to ni to.

Hiter priklop na računalnik ni pokazal nobene napake.
Sedaj sledi "razkopavanje".... je že kdo imel podoben primer?

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4126
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » To Jul 29, 2014 6:07 pm

Če ti gori lućka sajastih delcev, je treba iti na avtocesto in kar nekaj časa terati avto na višjih obratih. Takrat namreč gospa elektronika ugotovi, da je motor dovolj segret in vklopi program za sežig saj v filtru sajastih delcev.
Koliko časa (po mojem vsaj 5 do 10 minut) in na koliko obratih (pazi: obratih in ne kilometrih na uro!!) pa ne vem.
Miran

PS: malo preberi o tem filtru
http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_particulate_filter
za več info pa še malo poguglaj. Filtru se reče DPF
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Zajček
Prispevkov: 879
Pridružen: Če Feb 08, 2007 7:23 am
Kraj: notranjska

OdgovorNapisal/-a Zajček » To Jul 29, 2014 6:17 pm

to so novi dizli..............

V veliki Britaniji sem imel rent-a-car Opel Insignio s prevoženih 3000 milj. Prvi dan sem naredil z njo čez dvesto milj, je bilo vse v redu. Nato sem se dva dni vozil samo na kratke relacije.......gorela je lučka, avto je izpisoval: "nujno nadaljujte z vožnjo". Ko sem spet naredil relacijo, so se napake izbrisale. Verjetno isti problem: filter trdih delcev. :roll:

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4126
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » To Jul 29, 2014 6:18 pm

Hm, še malo tuhtam:
Kakšno olje pa daješ v motor? Berem malo po Navara forumu ( http://www.nissan-navara.net/viewtopic. ... 53&start=0 ) in omenjajo, da vedno ob "sežigu" saj zamenjajo olje. Na servisih dajejo notri olja za DPF, ki so precej dražja od običajnih olj. Mogoče pa je kaj pozitivnega v teh oljih.
Očitno se ta filter pri mestni (z malo obrati) vožnji prej zapaca kot pri vožnjah na odprtih cestah.
V glavnem še ena eko pogruntavščina, ki nam greni živce.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

bine
Prispevkov: 96
Pridružen: To Jan 06, 2009 7:45 pm

OdgovorNapisal/-a bine » Sr Jul 30, 2014 8:16 am

Hvala obema za komentar.
ja, saj to mi je serviser rekel, na avtocesto pa nad 2500 obrati.
In sem naredil krog po LJ obvoznici med 2500-3500, ampak ni nič drugače.
Avto nima moči, na obvoznici, gas do daske pa ni šlo čez 120km/h.

Danes zjutraj se je po nekaj kilometrih spet prižgala ta lučka.
Sem prestavil v tretjo prestavo (drugač imam avtomatika) in po kakšnih 10 km je lučka ugasnila. (včeraj je gorela ene 30-35km)
Še vedno pa moči ni.

Olje: ne menjam sam, kaj dajo not na servisu (grem iskat račun, če kaj gor piše). Avto redno servisiram 1x letno (nazadnje decembra).

Evo na računu piše: Mot.olje Solaris DPF 5W30 ELF, 7 kos, 141,05€ (+ddv)

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4126
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Sr Jul 30, 2014 9:24 am

Hm, lučka ne gori več, avto pa še vedno v "počasnem" načinu (limp mode po angleško)? Če ne boš skuril teh saj in dopovedal Računalniku, da so skurjene, bo treba verjetno resetirati računalnik (ECU).
Obstajata dva domača načina za reset:
1/ odklopiš akumulator, spojiš + in - kabla od avta, da izničiš vse morebitne preostale naboje v omrežju in priklopiš nazaj kabla na svoji mesti (najprej + in na koncu -). Ima pa ta sistem eno slabost: pozabijo se nastavitve radia, avtomatika stekel ne deluje več in še kaj (pri Merčotu mi je nekoč ob odklopu akumulatorja šel eden od računalnikov - 500 EUR škode)
2/ uporabiš proceduro resetiranja ECU-ja z dajanjem in odvzemanjem kontakta in pritiskanjem pedala za plin in na koncu z vožnjo, ki tvoj ECU ponovno nauči, kako ti voziš. Procedura ni nek bav bav, a treba jo je imeti napisano in jo natančno izvajati. Jaz si je še nisem napisal :( . Poglej na zgoraj navedeni forum pod "ECU reset", je o tem ogromno napisanega.
Bolj strokovna možnost resetiranja je z analizatorjem ECU-ja, če ga imaš.
Ali pa pelješ na servis in ti oni tik tak naredijo, koliko to stane, pa ne vem.
LP
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

bine
Prispevkov: 96
Pridružen: To Jan 06, 2009 7:45 pm

OdgovorNapisal/-a bine » Sr Jul 30, 2014 11:12 am

Ja, lučka je ugasnila (tudi včeraj), moči pa ni.

Saj sem že dogovorjen za servis.
Problem je, ker šele v ponedeljek, prej v LJ nima nihče časa :-(
hm, morda pa pokličem še v Moravče.

Uporabniški avatar
Benfl
Prispevkov: 163
Pridružen: Ne Feb 28, 2010 12:30 pm
Kraj: Goriška

OdgovorNapisal/-a Benfl » Sr Jul 30, 2014 1:51 pm

Vzrok za padec moči se lahko skriva tudi v senzorju pretoka zraka. Ker ECU ne ve koliko zraka vstopa v motor tudi ne more pravilno izvesti program čiščenja filtra saj (dviga tepm izpušnih plinov), posledično ti zato javlja to napako. Poskušaj narediti test in sicer odklopi senzor pretoka zraka. ECU bo s tem preklopil na rezervni program s konstantno vrednostjo pretoka zraka. Naredi testno vožnjo in če bo motor deloval bolje (več moči, mirnejši tek,...) je napaka v senzorju.

bine
Prispevkov: 96
Pridružen: To Jan 06, 2009 7:45 pm

OdgovorNapisal/-a bine » Če Jul 31, 2014 11:20 am

Hvala.
Jaz nimam teh sposobnosti "šraufanja".
Pri Krulcu so danes ugotovili, da je crknil nek senzor, da turbina zato ne deluje. Jutri ga bodo zamenjali. Stane okrog 200€.

Hvala vsem še enkrat za nasvete.

Sem pa izvedel tudi to, da je pri Navari dokaj šibka točka preklop na 4x4 in potem nazaj. Meni se je že parkrat zgodilo, da se ni razklenilo nazaj na dvokolesni pogon (utripa na konzoli, ampak se čuti, da je še vedno 4x4).
Ugotovil sem, da je "workaround", da ustaviš, preklopiš na 2 in zapelješ kak meter v rikverc. Potem je v redu. Menda se to zobniki obrabijo in bi bilo treba zamenjat cel sklop kar pa ni ravno poceni.

Aja, pa menjati bo treba tudi verigo... to pa je od 1400-2000€ :?

badb0y
Prispevkov: 15
Pridružen: To Apr 08, 2014 9:14 am

OdgovorNapisal/-a badb0y » Če Jul 31, 2014 12:55 pm

Za reinkernacijo DPF-ja ni potrebo avta "tišat" v obrate. Morejo pa biti konstantni obrati in relacija. Tako je bilo meni razloženo pri Bmw-ju. In sem na taki način tudi delal. Lahko pa se sproži tudi preko računalnika.


Malo pa me bega vaša poraba.. Sam imam Nissan Pathfinder 2,5dci 2009 AUT in ga po mestu ne spravim pod 13 bolje rečeno 14. Relacija pri hitrosti okoli 130 pa je 11,5l.

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4126
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Če Jul 31, 2014 1:30 pm

bine napisal/-a:Hvala.
Jaz nimam teh sposobnosti "šraufanja".
Pri Krulcu so danes ugotovili, da je crknil nek senzor, da turbina zato ne deluje. Jutri ga bodo zamenjali. Stane okrog 200€.

Hvala vsem še enkrat za nasvete.

Sem pa izvedel tudi to, da je pri Navari dokaj šibka točka preklop na 4x4 in potem nazaj. Meni se je že parkrat zgodilo, da se ni razklenilo nazaj na dvokolesni pogon (utripa na konzoli, ampak se čuti, da je še vedno 4x4).
Ugotovil sem, da je "workaround", da ustaviš, preklopiš na 2 in zapelješ kak meter v rikverc. Potem je v redu. Menda se to zobniki obrabijo in bi bilo treba zamenjat cel sklop kar pa ni ravno poceni.

Aja, pa menjati bo treba tudi verigo... to pa je od 1400-2000€ :?


Obvesti nas, kateri senzor so ti zamenjali.
Za čiščenje senzorja pretoka zraka ni treba biti noben šraufarski expert. Bolj domače, a vseeno še učinkovito, čiščenje je enostavno in lahko izvedljivo.
Glede prekolpa iz 4x4 v 4x2 (ali iz Lo v Hi) pri Navari (ne vem kateri avto ima to še tako blesavo urejeno preko elektronike) in tudi pri vseh ostalih avtih s klasičnim preklopom, je treba biti malo potrpežljiv. Dokler ne preklopi oz. izklopi je treba tudi večkrat zapeljati kak meter naprej in nazaj (z naravnost naravnanimi kolesi). Vožnja s 4x4 brez centralnega diferenciala po nedrseči podlagi lahko povzroči zelo zoprne in drage poškodbe.
Kar se verige tiče, pa na že večkrat omenjenem Navara forumu vsi toplo priporočajo menjavo za ne-OEM (torej ne originalno od proizvajalca predvideno) dvojno verigo. Seveda okvara verige pusti zelo drage posledice, a vseeno ne hiti in si vzemi malo časa pa preberi, kar pišejo.
Ne pozabi, da je mentaliteta vseh servisov le storitev s čimmanj napora. Cena jih ne zanima, malo so pa celo veseli, če se moraš vrniti čez kakšno leto ali dve za isto storitev. :wink:
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov