NISSAN NAVARA

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
aljo
Prispevkov: 151
Pridružen: Ne Nov 15, 2009 7:07 pm
Kraj: Šentjernej

NISSAN NAVARA

OdgovorNapisal/-a aljo » Če Dec 03, 2009 9:03 am

Zdravo zanima me če kdo ve kako je kaj z nissan navaro 2.5 td model 2008 zanima pa me predusem kako se obnese na terenu in pa servisi. l.p

aljo
Prispevkov: 151
Pridružen: Ne Nov 15, 2009 7:07 pm
Kraj: Šentjernej

OdgovorNapisal/-a aljo » Če Dec 03, 2009 9:06 am

se opravičuje motor je 2.5dci in pa kako je z menjalniko kaj predlagate avtomatika ali ročni. :D

Uporabniški avatar
5x4
Prispevkov: 944
Pridružen: Če Feb 09, 2006 12:18 am
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a 5x4 » Če Dec 03, 2009 5:08 pm

mene avtomatik ravno ne navdušuje, je pa res, da ročnega nisem probal. imam občutek, da pri avtomatiku preveč v vrtljaje sili motor predn menja v višjo prestavo. pa samo 4 brzine ima. za teren bi si verjetn raje kupil ročnega. je pa res, da mogoče preveč pričakujem od tovrstnega avta (v smislu poskočnosti...) in me samo zato avtomatik ne prepriča.

Uporabniški avatar
jereb
Prispevkov: 579
Pridružen: Pe Okt 10, 2003 11:11 pm
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a jereb » Če Dec 03, 2009 8:56 pm

Za na teren, absolutno prevelik oziroma predolg avto.
Odličen za vleko prikolice ampak z nikakvo sklopko (šla u maloro pri 60 000 km, zato nekateri bolj priporočajo avtomatika, katerega še nisem peljal tako, da ti ne morem povedat kakšna je razlika.
LP by Jereb

Uporabniški avatar
andsuzuki
Prispevkov: 378
Pridružen: Pe Jul 07, 2006 2:49 pm
Kraj: Banjška planota, Goriška

OdgovorNapisal/-a andsuzuki » Pe Dec 04, 2009 8:54 am

Za navaro nevem, vendar za pathfinder-ja (isti motor) pravijo, da je veliko boljši - poskočnejši z ročnim menjalnikom in da je avtomatik malo podhranjen.
Kdor dela, greši, reče petelin in zleze z race
Lp Andrej

Uporabniški avatar
marolt 4x4
Prispevkov: 2871
Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
Kraj: Mozirje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a marolt 4x4 » Pe Dec 04, 2009 11:04 am

jereb napisal/-a:Za na teren, absolutno prevelik oziroma predolg avto.
Odličen za vleko prikolice ampak z nikakvo sklopko (šla u maloro pri 60 000 km, zato nekateri bolj priporočajo avtomatika, katerega še nisem peljal tako, da ti ne morem povedat kakšna je razlika.


ti je pa dolgo zdržala. Men je šla pri 22.000 km. :evil:
Bi rad probal avtomatika, ker ročnega si sigurno ne bom več kupu.
Slika

aljo
Prispevkov: 151
Pridružen: Ne Nov 15, 2009 7:07 pm
Kraj: Šentjernej

OdgovorNapisal/-a aljo » Pe Dec 04, 2009 7:59 pm

No vidim da očitno ni navara nekako "popolna" po me zanima ker bi namreč rad imel tako imenovan "poltovornjak" kaj menite o isuzuju d-max.
OGLEDAN PA JE BIL TALE:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2489908&show=1 :D

Uporabniški avatar
kloshar
Prispevkov: 1094
Pridružen: So Feb 18, 2006 12:35 pm

OdgovorNapisal/-a kloshar » Po Dec 07, 2009 12:54 pm

sem imel dve leti navaro d40 z ročnim menjalnikom in nisem imel pripomb (razen velikosti oz. medosne razdalje na terenu), vozil pa sem tudi d-maxa in hi-luxa in sta za na teren isto "s**nje" kot navara, razlike so malenkostne.... vsi imajo (pre)dolgo medosno..... za po cesti pa je Navara med vsemi definitivno najudobnejša in najzmogljivejša. sklopka je bla pr meni OK, bi pa (če bi spet kupoval navaro) vzel avtomatika..... čist subjektivno mnenje, mam pač raje avtomatike ... za po lažjem terenu bo pa vsak pick-up zadovoljiv...
Slika

Uporabniški avatar
Filko
Prispevkov: 337
Pridružen: To Jan 06, 2004 7:58 am
Kraj: Nazarje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Filko » Po Dec 07, 2009 1:52 pm

Avtomatik ima 5 prestav in ne 4.
Je pa normalno občutek da je podhranjen motor, če je pa diesel, pri 2k začne malo vlečt, pri 2,5k max navor, pri 3 je pa konec ljubezni kot pri vsakem dieslu in zato je občutek malo bolj čuden.
Absolutno za avtomatika, pri ročnem je treba skos prestavljat, pa sej kdo pa še ma danes ročni menjalnik :lol:
Extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6.

marko
Prispevkov: 24
Pridružen: So Avg 02, 2008 7:51 pm

OdgovorNapisal/-a marko » Po Dec 07, 2009 6:53 pm

pravkar smo se vrnili z raida po tunisu in lahko ti povem ,da se navara z potrebnimi predelavami obnese več kot odlično.Sklopka in menjalnik imata 130.000,00 km in vse deluje brezhibno.Tudi poraba je napram pajeru,katerega sem imel sorazmerno majhna.

Če koga zanima kaj vse je potrebno predelat mu lahko pomagam

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1039
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » Po Dec 07, 2009 7:50 pm

marko napisal/-a:Če koga zanima kaj vse je potrebno predelat mu lahko pomagam


Dej ne bit tok skrivnosten. Povej več!!

Uporabniški avatar
jereb
Prispevkov: 579
Pridružen: Pe Okt 10, 2003 11:11 pm
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a jereb » Po Dec 07, 2009 8:48 pm

Filko; glede podhranjenosti pri Navari, se pa nebi strinjal s teboj. Avto leti ku snet kladu, navora kot norc. Ni pa to vozilo s katerim bi divjal, kot s kakšnim pritlehnim avtom.
In, če ga voziš kot tovornjak (prestavljanje do 2.5k obratov) ima zelo majhno porabo, manj kot npr. Jeep 2.1td.
LP by Jereb

marko
Prispevkov: 24
Pridružen: So Avg 02, 2008 7:51 pm

OdgovorNapisal/-a marko » To Dec 08, 2009 9:11 am

Seznam je kr dolg,saj Navara ni pravi terenec,zato sam na hitro.
Šus plata pod motorjem,reduktorjem in rezervarjem,novi amortizerji z regulacijo spredaj zadaj ,šuste spredaj,zračne blazine zadaj ali pa ojačitev in dvig listntih vzmeti,zasčita cevi za abs,menjava zavornih cevi zadaj,dvig prednjih amortizerjev za 2 cm,gume mud terain 255/85/16,elektronika steinbauer za motor,ciklonski filter goriva takoj za rezervarjem,snorkel, vinch in še kaj bi se našlo.Vse to rabiš v pesku z terensko tu pri nas pa nimam izkušenj.

Uporabniški avatar
maticV
Prispevkov: 175
Pridružen: Sr Okt 01, 2008 9:47 pm
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a maticV » Če Dec 10, 2009 8:52 am

Ti pickupi se na tereno obnašajo dokaj podobno, edina vlka prednost navare je, da jo original lahko kupiš z 100% zaporo zadnjega diffa, kar pa ti bo v terenu prišlo prav. Naša navara ima okrok 110000KM prvi lastnik, navaden menjalnik pa s sklopki ni bilo težav. Seveda pa je kup drugih težav ki jih je avto imel-ima.

Mislim pa da so vpadni koti veliko slabši kot pri Rangerju, tako spredaj kot zadaj.

Uporabniški avatar
Filko
Prispevkov: 337
Pridružen: To Jan 06, 2004 7:58 am
Kraj: Nazarje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Filko » Če Dec 10, 2009 9:04 am

Jereb, rekel sem da je podhranjen za avtomatski menjalnik, oziroma ne pa je podhranjen, ampak ne vleče, ker je pač diesel.
Extremely anti diesel guy

It's better been judged by 12 then carried by 6.

Uporabniški avatar
andsuzuki
Prispevkov: 378
Pridružen: Pe Jul 07, 2006 2:49 pm
Kraj: Banjška planota, Goriška

OdgovorNapisal/-a andsuzuki » Če Dec 10, 2009 9:51 am

maticV napisal/-a: Seveda pa je kup drugih težav ki jih je avto imel-ima.

Lahko kaj več poveš glede teh težav? Hvala
Kdor dela, greši, reče petelin in zleze z race

Lp Andrej

Uporabniški avatar
maticV
Prispevkov: 175
Pridružen: Sr Okt 01, 2008 9:47 pm
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a maticV » Če Dec 10, 2009 2:09 pm

Avto kupljen nov - luščenje barve na volanskih komandah(tempomat, telefon)

cca 20000KM Interkuler spušča na zvaru.
cca 60000KM Prižiganje lučke za 100 zaporo diferenciala med vožnjo(avto ni naredil niti 3km po terenu)
cca 80000Km napaka na podvozju, mislim da je bila roka spredaj (ševedno ni videl terena.

Problem z zadnjimi vrati na kesonu, poknil zvar na levi in desni strani


Zaenkrat ima avto 110000KM, upam da nebo več težav :oops:

Uporabniški avatar
jereb
Prispevkov: 579
Pridružen: Pe Okt 10, 2003 11:11 pm
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a jereb » Če Dec 10, 2009 8:34 pm

Filko napisal/-a:Jereb, rekel sem da je podhranjen za avtomatski menjalnik, oziroma ne pa je podhranjen, ampak ne vleče, ker je pač diesel.

Se pardoniram, sva bla na različnih valovnih dožinah :stisk_roke:
LP by Jereb

bine
Prispevkov: 96
Pridružen: To Jan 06, 2009 7:45 pm

OdgovorNapisal/-a bine » To Dec 15, 2009 4:21 pm

Jaz imam navaro točno leto in en dan.
34.000 km, avtomatik, večinoma vozim po asfaltu :oops:
Problemov nobenih (če odštejem, da se mije januarja enkrat snela cevka tekočine za vetrobransko steklo in sem to skontal šele po drugem polnjenju :oops: ), poraba majhna (nisem resetiral računalnika od prvega dne in povprečje kaže 10,7)... zadnji del nekoliko nemiren, če si nepazljiv.

Po snegu gre k tank, problemi so v garažnih hišah zaradi dolžine... vozil sem se pa po domačem kolovozu, ko sem drva in krompir prevažal ... pa med gradnjo hiše, da nisem bil napoti kamionarjem.
Glede na to, da sem bil prej razvajen (volvo s80 in xc90), me je Navara presenetila v pozitivnem smislu. Je pa res, da bi se bolje počutil s stalnim 4x4 pogonom.

Lansko leto sem se oziral tudi za Ford Ranger pa ni bilo avtomatika na voljo. Mitsubishi predolg rok dobave, v Hi-Lux pa mi je bilo premalo prostora, volan dobesedno na nogah. Isuzu je "zver", pa se mi nekako ni dalo iti pogledati... Navara pa je bila na zalogi in po letu dni lahko rečem, da sem zelo zadovoljen.

Saj res: ali kdo ve, kje je tista web stran, kjer so zbrani vsi crash testi?


Dopolnitev: očitek imam samo na vrata kesona, ker jih je treba orenk zaloputnit, da se zaprejo. Hi-lux recimo lahko zapreš "z dvema prstoma", kot vsaka normalna vrata.
Če bi lahko takrat izbiral bi vzel Mitsubishi, ker se odpre zadnja šipa in ker ima (če se prav spomnim) tudi možnost stalnega 4x4 pogona.
Ker pa je bil dobavni rok 4-6 mesecev pa nisem toliko čakal.

creative
Prispevkov: 51
Pridružen: Ne Okt 14, 2007 8:58 am
Kraj: CERKNICA

OdgovorNapisal/-a creative » Sr Dec 16, 2009 9:57 am

Link do crash testov-http://www.euroncap.com/home.aspx

LP

bekor
Prispevkov: 5
Pridružen: To Dec 25, 2007 6:49 pm

OdgovorNapisal/-a bekor » Če Dec 17, 2009 4:15 pm

Imam Navaro D40 l.07, MY08. Bliža se 60.000 km.
Ni težav, torej redni servis.
Kateri servis mi priporočate ?

tiger32
Prispevkov: 10
Pridružen: To Apr 01, 2008 12:35 pm
Kraj: celje

OdgovorNapisal/-a tiger32 » Če Jan 14, 2010 8:18 am

priporočam Nissan Krulc v Moravčah

abele14
Prispevkov: 82
Pridružen: Pe Nov 27, 2009 4:21 pm
Kraj: postojna

OdgovorNapisal/-a abele14 » Če Jan 14, 2010 5:56 pm

Navara 173km ročni menjalnik leti! Men je prikolico vozila cca 5ton skupne,naredil sem 12000km.zelo vredu sam pri speljevanju sem jo moral kr gnat,da ni crklna :twisted: rabi pač svoje obrate,zarad tega verjetno nekaterim sklopke najebejo :pes_me_vlece: na lijakovi dirki sem peljal sode pira k šanku,zvrhano pa je mal priklop nasedal(prvi dan na start hard proge)originalna ma pač rajš autocesto :oops: lp.pastwjnčan :skace_od_srece:

Uporabniški avatar
5x4
Prispevkov: 944
Pridružen: Če Feb 09, 2006 12:18 am
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a 5x4 » To Feb 16, 2010 8:26 pm

mi lahko kdo pove namen gumba pri avtomatiku- shift lock. ne bi rad kr nekaj stiskal. če prav razumem zaklene prestavo. in potem?

Uporabniški avatar
golnar
Prispevkov: 148
Pridružen: Če Dec 24, 2009 12:14 pm
Kraj: Okolica Ivančne Gorice

OdgovorNapisal/-a golnar » To Feb 16, 2010 9:25 pm

ti ne šalta v nižjo/višjo, torej se loh z polnim obratim zaženeš v hrib, ali pa z motorjem v obratih bremzaš v dolino


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gosti