NISSAN NAVARA
Ker imaš denar že rezerviran, predlagam uradni servis, ki da garancijo na delo. Pri garažcih so lahko potencialno problemi, če kaj odleti v kratkem po servisu.
p.s. Sm mislu, da so ketne večne. Moja vozi nissan note in ima tut ketno (105kkm). A me more kej skrbet??? K ne mislm dajat 2k€ za zamenjavo. Zgleda so ratal jajčka teli nissani. Upam, da ti bo menjalnik služil!
p.s. Sm mislu, da so ketne večne. Moja vozi nissan note in ima tut ketno (105kkm). A me more kej skrbet??? K ne mislm dajat 2k€ za zamenjavo. Zgleda so ratal jajčka teli nissani. Upam, da ti bo menjalnik služil!
Saj ketna in ostalo je že vse zamenjano (prejšnji teden) in plačano.
Za zanesljivega serviserja v LJ sem vprašal za naprej... pa očitno ne bo odgovora
Kot rečeno, me je ta strošek res presenetil. Konec koncev je to več kot 10% vrednosti novega vozila.... in predvsem je vprašanje, kako potem ostale Navare zdržijo; tiste, ki so bolj obremenjene... ker tale moja je bolj kot ne "mestna" gospa
Za zanesljivega serviserja v LJ sem vprašal za naprej... pa očitno ne bo odgovora
Kot rečeno, me je ta strošek res presenetil. Konec koncev je to več kot 10% vrednosti novega vozila.... in predvsem je vprašanje, kako potem ostale Navare zdržijo; tiste, ki so bolj obremenjene... ker tale moja je bolj kot ne "mestna" gospa
Mal se boš moral pozanimat okoli po lj in bližnji okloci. Jest mislim, da se najde kakšen servis, saj Navara ni neko čudo znanosti od avta. Jaz žal ne zaupam več na pooblaščene servise, že zaradi tega, ker mi je svinarija da je bil servis na 30kkm skoraj 400 eur notri so dali olje valvoline dura blend dizel kateri je kar poceni. Tudi kosi so se izkazali, da niso vedno original najboljši, to so dokaz krdanski križi, če bi ugradili kopijo kateri imajo za spodmazovanje bi držali še danes če bi jim bi le enkrat na leto privoščil mal masti.
Problemi z preklopom iz 4 v 2 kolesni pogon imam tudi sam od vsega začetka novega. Tako da nikoli ne prekljapljam med vožnjo, ker enostavno nočem razkirat da kaj odleti.
Problemi z preklopom iz 4 v 2 kolesni pogon imam tudi sam od vsega začetka novega. Tako da nikoli ne prekljapljam med vožnjo, ker enostavno nočem razkirat da kaj odleti.
LP by Jereb
Na servisih, še zlasti na uradnih, kjer je vse pošlihtano in prešteto do sekunde, naredijo (no ja, naj bi) le in izključno le tisto, kar predpiše proizvajalec vozila v seznamu opravil. Kje pa piše, da je treba niplne na kardanu podmazovati? In zato jih ne podmažejo. A sploh še imajo mazalke?
Miran
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Da obudim temo.
Šel mi je ležaj zadnje osi na Navari.
Original se menja samo komplet z osjo. Ampak je cena, da te skipa.
Od kopij sem prišel do ležaja brez osi, vendar je znamke Optimal za katero pravijo, da ni ravno najboljše kvalitete.
Ali ga je kdo menjal in kje se da dobit robo. Euroton, Kotal in Potokar lahko dobijo samo Optimal, Ist pa še čakam odgovor.
Šel mi je ležaj zadnje osi na Navari.
Original se menja samo komplet z osjo. Ampak je cena, da te skipa.
Od kopij sem prišel do ležaja brez osi, vendar je znamke Optimal za katero pravijo, da ni ravno najboljše kvalitete.
Ali ga je kdo menjal in kje se da dobit robo. Euroton, Kotal in Potokar lahko dobijo samo Optimal, Ist pa še čakam odgovor.
LP by Jereb
Brskam po mojih zvezkih in mi je padel ven www.tuli.si Pojma nimam, kakšni so, a na svoji strani pravijo, da imajo vse sorte ležajev. Pa v Kopru imamo eno trgovino z ležaji http://www.trgovina-lezaji.si/ponudba/skf/ , na drugi strani ceste je http://www.tehimpex.si/
A pri vseh teh verjetno rabiš podatke o ležaju in ne o avtomobilu
Uspešen lov ti želim!
Miran
A pri vseh teh verjetno rabiš podatke o ležaju in ne o avtomobilu
Uspešen lov ti želim!
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
- OrangePower
- Prispevkov: 1111
- Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm
Kle maš Timkenov set, to je tudi originalna vgradnja na Navarinih Dana 44 zadnjih premah
http://www.ebay.co.uk/itm/Fits-NISSAN-N ... SwofxUgaI9
http://www.ebay.co.uk/itm/Fits-NISSAN-N ... SwofxUgaI9
Ležaj je zmontiran. Ležaj je res isti kakor za prvo vgradnjo tako, kot je rekel Kloshar.
Bi pa upozoril kdor bo imel iste probleme, naj naroči cel set, ker moraš vmesni konusni obroček razrezat, da dobiš ležaj in semering iz osi.
Narediti sem mogel tudi abciger za snet semering kateri je nameščen v diferncial.
Če si bo kdo lako kako pomagal prilagam slikico primitivnega abcigerja.
In še risba zadnje polosi z difom.
http://www.partsbase.org/nissan/navara- ... rear-axle/
Bi pa upozoril kdor bo imel iste probleme, naj naroči cel set, ker moraš vmesni konusni obroček razrezat, da dobiš ležaj in semering iz osi.
Narediti sem mogel tudi abciger za snet semering kateri je nameščen v diferncial.
Če si bo kdo lako kako pomagal prilagam slikico primitivnega abcigerja.
In še risba zadnje polosi z difom.
http://www.partsbase.org/nissan/navara- ... rear-axle/
LP by Jereb
Obljuba dela dolg. Namreč že dolgo nazaj je bilo govora o porabi, tako, da sem končno danes slikal števec.
Zadnje tankanje je bilo opravljeno na Petrol Vrhnika (petrolova nafta se je poboljšala ), danes pa tankano na Mol Logatec.
Upam, da se bom spomnil pri naslednjem tankanju, da slikam še enkrat.
Vožnja na zadnejm tanku je bila mešana (mestna, malo relacije in nekaj avtoceste).
Desno spodaj stanje prevoženih km od zadnjega točenja goriva.
Na računu količina točenega goriva.
Presodi naj vsak sam.
Zadnje tankanje je bilo opravljeno na Petrol Vrhnika (petrolova nafta se je poboljšala ), danes pa tankano na Mol Logatec.
Upam, da se bom spomnil pri naslednjem tankanju, da slikam še enkrat.
Vožnja na zadnejm tanku je bila mešana (mestna, malo relacije in nekaj avtoceste).
Desno spodaj stanje prevoženih km od zadnjega točenja goriva.
Na računu količina točenega goriva.
Presodi naj vsak sam.
LP by Jereb
Madonca, zakompliciral pa si. Menda ja ne greš po mojih stopinjah
Namesto, da bi en mož izračunal ta enostavni ulomek, naj ga sedaj 100+ ljudi računa... ajajaj!
Za vsak slučaj, če ne veš:
formula za izračun porabe goriva v litrih na 100 prevoženih km je naslednja:
poraba v l/100 km = natočeni litri krat sto deljeno s prevoženimi kilometri od prejšnjega tankanja (vsakič tankano čisto do vrha!).
Seveda ti pa števec prevoženih kilometrov skoraj sigurno laže in ga je treba umeriti oz. upoštevti njegovo odstopanje. Da o natančnosti števca litrov na črpalki ne izgubljamo besed ....
Miran
Namesto, da bi en mož izračunal ta enostavni ulomek, naj ga sedaj 100+ ljudi računa... ajajaj!
Za vsak slučaj, če ne veš:
formula za izračun porabe goriva v litrih na 100 prevoženih km je naslednja:
poraba v l/100 km = natočeni litri krat sto deljeno s prevoženimi kilometri od prejšnjega tankanja (vsakič tankano čisto do vrha!).
Seveda ti pa števec prevoženih kilometrov skoraj sigurno laže in ga je treba umeriti oz. upoštevti njegovo odstopanje. Da o natančnosti števca litrov na črpalki ne izgubljamo besed ....
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
miran napisal/-a:Madonca, zakompliciral pa si. Menda ja ne greš po mojih stopinjah
Namesto, da bi en mož izračunal ta enostavni ulomek, naj ga sedaj 100+ ljudi računa... ajajaj!
Za vsak slučaj, če ne veš:
formula za izračun porabe goriva v litrih na 100 prevoženih km je naslednja:
poraba v l/100 km = natočeni litri krat sto deljeno s prevoženimi kilometri od prejšnjega tankanja (vsakič tankano čisto do vrha!).
Seveda ti pa števec prevoženih kilometrov skoraj sigurno laže in ga je treba umeriti oz. upoštevti njegovo odstopanje. Da o natančnosti števca litrov na črpalki ne izgubljamo besed ....
Miran
Meni je to čisto jasno kako se računa porabo,samo predložil sem še realno sliko .
LP by Jereb
Na našem trgu ni še duha na sluha , Tajci jih pa že predelujejo.
https://youtu.be/Vhxy8y4oN8U
https://youtu.be/Vhxy8y4oN8U
LP by Jereb
ima probleme s križem in ji je prvi del sedalnega dela previsok in jo na daljši relaciji začne matrat križ in noge. Na voznikovem sedežu pa teh problemov nima, kjer prvi del spusti dol,zadnji del rahlo gor.
Sam,če ona vozi pol pa mene vse matra
Sem že razmišljal, da bi zamemjal sedež vendar moram si mal cajta vzet in pogledat pri drugih terencih kakšne sedeže imajo in kaj bi šlo s čim manj predelavami v Navaro.
Sam,če ona vozi pol pa mene vse matra
Sem že razmišljal, da bi zamemjal sedež vendar moram si mal cajta vzet in pogledat pri drugih terencih kakšne sedeže imajo in kaj bi šlo s čim manj predelavami v Navaro.
LP by Jereb
Na sovoznikovem sedežu ima probleme zato, ker ima cajt in ji ne preostane drugega, kot misliti na probleme ali jih ustvarjati, če jih ni. Kadar pa šofira, je pa polno zaposlena (uuu ovinki, pa koliko je norcev na cesti ....) in nima časa poleg cestnih problemov v glavi obdelovati še svojih. In k temu noben sedež ne bo pomagal. Kupi si potapljaške štofelce za v ušesa.
Verjemi mi, imam dooooolgoletne izkušnje ....
LP
Miran
Verjemi mi, imam dooooolgoletne izkušnje ....
LP
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
sedež iz navare iz tržišča z desnim volanom
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 145 gostov