Čistilno olje
Čistilno olje
Včasih je bilo treba pri menjavi olja najprej vliti čistilno olje, motor je moral nekaj časa delati, potem so to olje spustiti ven in vlili novo. Tako je pač bilo včasih.
Sedaj pa nekaj vprašanj:
- a bi uporaba takega olja vsaj malo pomagala pri prečiščenju oljnih kanalov v starejšem motorju?
- a se ga sploh še da dobiti?
- kje?
Miran
Sedaj pa nekaj vprašanj:
- a bi uporaba takega olja vsaj malo pomagala pri prečiščenju oljnih kanalov v starejšem motorju?
- a se ga sploh še da dobiti?
- kje?
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Baje da se je včasih dobila neka zadeva ki je spucala motor kar precej konkretno.
Danes se tega ne dobi več. Šefe vlije pol olja pol nafte in malo zažene motor. Baje da pomga.
Danes se tega ne dobi več. Šefe vlije pol olja pol nafte in malo zažene motor. Baje da pomga.
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
Za par minut pod štand gasom?
No ribnil mu ni še nobeden do sedaj.
No ribnil mu ni še nobeden do sedaj.
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
miran napisal/-a:TRCO1 napisal/-a: ....za kater avto pa sprašuješ?
VW LT - ima samonastavljive dročnike ventilov in eden malo glasno dela.
LP Miran
ni rečeno, stari moj.......
prečekiraj malo noknvelo, štift in vakuumpumpo......vglavnem v tem področju
za foro vzami sdamo štift ven, pa probaj zalaufat, čudežno bo tiktiktik izginil....
sam trde zavore boš imel takrat
probaj to, stroškov ni
And on the 8th day God created Land Rover
Prijatelj, za katerega sem to spraševal, je zadevo rešil (kot je jaz ne bi nikoli). Upošteval je nasvet "mojstrov" in zamešal nafto in olje v razmerju 1 l olja + 5 l nafte in to mešanico namesto olja natočil v motor. Vžgal motor za kakšno minutko, malo nateral, pustil stati (da nafta nagrize oljne usedline) čez noč, naslednji dan spet ponovil zagon motorja in čakanje. Potem to brozgo ven, novo olje in nov filter notri, pravi, da mu sedaj dela mašinca kot urca. Tisti dročnik ali kakor se delu že reče, pa ne tolče več. Ves čas je z manometrom kontroliral pritisk olja.
Z rezultatom je zadovoljen.
Hvala za nasvete.
LP Miran
Z rezultatom je zadovoljen.
Hvala za nasvete.
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
- OrangePower
- Prispevkov: 1111
- Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm
miran napisal/-a:Prijatelj, za katerega sem to spraševal, je zadevo rešil (kot je jaz ne bi nikoli). Upošteval je nasvet "mojstrov" in zamešal nafto in olje v razmerju 1 l olja + 5 l nafte in to mešanico namesto olja natočil v motor. Vžgal motor za kakšno minutko, malo nateral, pustil stati (da nafta nagrize oljne usedline) čez noč, naslednji dan spet ponovil zagon motorja in čakanje. Potem to brozgo ven, novo olje in nov filter notri, pravi, da mu sedaj dela mašinca kot urca. Tisti dročnik ali kakor se delu že reče, pa ne tolče več. Ves čas je z manometrom kontroliral pritisk olja.
Z rezultatom je zadovoljen.
Hvala za nasvete.
LP Miran
Je tole še kdo poizkusil, ali je varno?
Čeprav praviš Miran da je to možakar naredil, sem še vedno skeptičen kar se tega tiče.
Sem pa že pred časom bral pri amerikancih da uporabljajo nek seafoam. Nekaj flaške vlijejo v rezervar in nekaj med olje.
Rezultat je pa spet takšen kakor je za pričakovati. Nekaterim se razlika ful pozna, eni je pa ne opazijo...
Mogoče pravijo da se opazi zato, ker se menda iz nekaterih avtomobilov par minut huuudo kadi na izpuhu. Naj bi bilo normalno, ker se mašina "čisti".
http://www.seafoamsales.com/motor-treatment/index.html
Miran, liqui molly in stp imata še vedno tako čistilo. Vliješ ga v motor, ko je staro olje še notri, narediš 10km in zliješ ven vse skupaj, potem pa nov oljni filter(nujno) in novo olje notri v mašino.
Te dodatke dobiš v vsaki štacuni, kjer prodajajo olja in dodatke za motorje.
Te dodatke dobiš v vsaki štacuni, kjer prodajajo olja in dodatke za motorje.
Pred EUR sem bil SIT!
Nebivedu napisal/-a:Miran, liqui molly in stp imata še vedno tako čistilo. Vliješ ga v motor, ko je staro olje še notri, narediš 10km in zliješ ven vse skupaj, potem pa nov oljni filter(nujno) in novo olje notri v mašino.
.
lahko pove kdo kaj več o teh dodatkih? sem ravno pred menjavo olja pa bi še to vlil, če koristi....
Živjo druščina.
Jaz sem ravnokar (pred 300km) prečistil motor z mešanico nafta / olje = 5 / 2. Za to početje sem se odločil, ker se je vsakokrat po cca. 50 km vožnje pričel oglašati en hidravlični lifter. Vakum pumpo sem po metodi stetoskopa izključil kot možni izvor zvoka.
Poznavalci LT-jev v tem primeru svetujejo vse lifterje odmontirat (ne menjat med seboj) in oprat z nafto, da se prečistijo ležišča ventilčkov v telesu lifterja. S takim posegom sem eno staro mašino že lepo rešil. Problem pa je v tem, da mi nič kaj ne diši "šraufanje" po mrazu, pa še mašina je tako lepo suha na pokrovu ventilov...
Prvo sem še pri starem olju vgradil manometer za tlak olja in pomeril normalne tlake pri različnih obratih in temperaturah olja. Pri mešanici olje / nafta sem bil prijetno presenečen, da se pri hladnem motorju tlaki sploh niso kaj dosti zmanjšali. Izvedel sem kakih 10 zagonov motorja za cca. 1 minuto, v terminu 12 ur. Važno je, da nafta deluje dlje časa.... kot pri ročnem pranju, najprej namočiš, pa ščetkaš, pa odmakaš....
Po izpuščanju naftne mešanice sem pustil motor par ur, da se je nafta izcedila, iztočil sem jo tudi iz oljnega filtra, pa ga vrnil v motor - seveda napolnjenega s svežim oljem.
Sledi prav tako nevarna faza čiščenja: V motor sem vlil enega od cenenih veletrgovskih olj in se ležerno peljal kakih 15 km. Tako so se še zadnji ostanki nafte pomešali z oljem.
Sledi faza končne menjave olja in filtra. Mašina sedaj laufa kot urca.
Zadeva je smiselna pri starih motorjih, ki se ne počutijo dobro s sodobnimi sintetičnimi olji. Ta olja imajo že sama po sebi veliko detergentov in sproti čistijo motor. Pa tudi, ko ne veš katera olja je prejšnji lastnik točil v motor.
Pa še enkrat hvala za vse vaše nasvete.
Jaz sem ravnokar (pred 300km) prečistil motor z mešanico nafta / olje = 5 / 2. Za to početje sem se odločil, ker se je vsakokrat po cca. 50 km vožnje pričel oglašati en hidravlični lifter. Vakum pumpo sem po metodi stetoskopa izključil kot možni izvor zvoka.
Poznavalci LT-jev v tem primeru svetujejo vse lifterje odmontirat (ne menjat med seboj) in oprat z nafto, da se prečistijo ležišča ventilčkov v telesu lifterja. S takim posegom sem eno staro mašino že lepo rešil. Problem pa je v tem, da mi nič kaj ne diši "šraufanje" po mrazu, pa še mašina je tako lepo suha na pokrovu ventilov...
Prvo sem še pri starem olju vgradil manometer za tlak olja in pomeril normalne tlake pri različnih obratih in temperaturah olja. Pri mešanici olje / nafta sem bil prijetno presenečen, da se pri hladnem motorju tlaki sploh niso kaj dosti zmanjšali. Izvedel sem kakih 10 zagonov motorja za cca. 1 minuto, v terminu 12 ur. Važno je, da nafta deluje dlje časa.... kot pri ročnem pranju, najprej namočiš, pa ščetkaš, pa odmakaš....
Po izpuščanju naftne mešanice sem pustil motor par ur, da se je nafta izcedila, iztočil sem jo tudi iz oljnega filtra, pa ga vrnil v motor - seveda napolnjenega s svežim oljem.
Sledi prav tako nevarna faza čiščenja: V motor sem vlil enega od cenenih veletrgovskih olj in se ležerno peljal kakih 15 km. Tako so se še zadnji ostanki nafte pomešali z oljem.
Sledi faza končne menjave olja in filtra. Mašina sedaj laufa kot urca.
Zadeva je smiselna pri starih motorjih, ki se ne počutijo dobro s sodobnimi sintetičnimi olji. Ta olja imajo že sama po sebi veliko detergentov in sproti čistijo motor. Pa tudi, ko ne veš katera olja je prejšnji lastnik točil v motor.
Pa še enkrat hvala za vse vaše nasvete.
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 125 gostov