Če še kdo ne ve, Sinter dela neke nove obloge (keramične) na sklopke,
sklopka res zdrži dalj, vem iz lastnih izkušenj.
Je pa tudi dvakrat dražja.
Sklopke
Rusi so pred časom dali v obtok "drugačne" beri defektne košare za Nivo. Dobro košaro sklopke prepoznaš tako, da je od potisne plošče do vztrajnika cca 5 mm.
Če je okrog 7 mm je narobe. Na začetku sicer z novo lamelo celo zadeva špila,
vendar zelo hitro začne lamela drseti že pri vožnji po cesti. Pozoren je treba biti tudi na
lamelo - originalna ruska je namreč debela okrog 8 mm (v priročniku piše sicer 8.2 mm)
Če ne zahtevaš ustrezne debeline (material 3.5 mm) dobiš pri sinterju sklopko debelo
okrog 7 mm, narejeno z materialom 3.2 mm debeline. Tudi to je (z dobro košaro) v redu za po cesti, ne pa za offroad, kajti sklopka deluje-drži dobro samo, če deluje na lamelo dovolj velika sila. Torej navadne sklopke se splača kupovati originalne pri Interservisu,
so tudi cenejše in delujejo bolj robustno. Sinter ima pa na voljo tudi keramične obloge - ki imajo kar nekaj prednosti - višji koeficient trenja, večjo odpornost na temperaturo. Meni je pri defektni košari keramična drsela praktično ves čas in je se danes dobra - košara je jasno zanič (ok, bila je zanič že v trgovini ) , da ne govorim kaj je naredilo s potisnim ležajem, prejšnja navadna se je ob enakem tretmanu dobesedno razpadla. Je pa keramična približno 3x dražja od navadne ruske pri Interservisu.
Če je okrog 7 mm je narobe. Na začetku sicer z novo lamelo celo zadeva špila,
vendar zelo hitro začne lamela drseti že pri vožnji po cesti. Pozoren je treba biti tudi na
lamelo - originalna ruska je namreč debela okrog 8 mm (v priročniku piše sicer 8.2 mm)
Če ne zahtevaš ustrezne debeline (material 3.5 mm) dobiš pri sinterju sklopko debelo
okrog 7 mm, narejeno z materialom 3.2 mm debeline. Tudi to je (z dobro košaro) v redu za po cesti, ne pa za offroad, kajti sklopka deluje-drži dobro samo, če deluje na lamelo dovolj velika sila. Torej navadne sklopke se splača kupovati originalne pri Interservisu,
so tudi cenejše in delujejo bolj robustno. Sinter ima pa na voljo tudi keramične obloge - ki imajo kar nekaj prednosti - višji koeficient trenja, večjo odpornost na temperaturo. Meni je pri defektni košari keramična drsela praktično ves čas in je se danes dobra - košara je jasno zanič (ok, bila je zanič že v trgovini ) , da ne govorim kaj je naredilo s potisnim ležajem, prejšnja navadna se je ob enakem tretmanu dobesedno razpadla. Je pa keramična približno 3x dražja od navadne ruske pri Interservisu.
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 47 gostov