landrover defender, nissan patrol

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
maticV
Prispevkov: 175
Pridružen: Sr Okt 01, 2008 9:47 pm
Kraj: Maribor

landrover defender, nissan patrol

OdgovorNapisal/-a maticV » Ne Okt 25, 2009 10:13 pm

Bliža se zima in ponovno razmišljam o nakupo terenca, pa me zanima če pozna kdo katerega od teh 2eh?

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?id=3211444&obv=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3137719&show=1

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » Po Okt 26, 2009 12:20 am

Živ

O defu je že nekje nekaj napisanega( bivši policijski, itd.)
patrola je pa za pogledat koliko je dejansko obnovljen.
Sicer pa velja isto za defa.

Situacija je tudi za presodit za kakšen namen boš avto potreboval.

Def kot za vsak dan je samomor---->za teren ga ni boljšega serijskega avta
patrol je malenkost bolši---->ni slab na terenu, ni pa najboljši :D

Pa da ne boš mislil da nakladam... Defa imam sam, patrola GR pa vozim občasno na kakšnem izživljanju.
LP


Če te matra pa še kakšna konkretna stvar pa le vprašaj.
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

Uporabniški avatar
JamesB
Prispevkov: 83
Pridružen: So Maj 10, 2008 6:32 am
Kraj: Koper

OdgovorNapisal/-a JamesB » Po Okt 26, 2009 6:14 am

NISSAN Patrol GR 2.8 TD Y60; 235/85x16 Malatesta Kaiman ali BFGoodrich 33x10.5 R15 KM2
NISSAN Patrol GR 2.8 TD Y60; BFGoodrich 33x12.5 R15

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » Po Okt 26, 2009 7:20 am

Vsaj nekdo ki je po pravici povedal :D
Land Rovers are like women:

They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.

ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

dodd
Prispevkov: 213
Pridružen: Po Feb 09, 2009 3:12 pm

OdgovorNapisal/-a dodd » Po Okt 26, 2009 12:34 pm

Pozdravljen,

res ni nobeden od omenjenih toda za ta denar ti priporočam Mitsubishi Pajero 2,5 TD dolgo model. Nimaš kaj zgrešit. Izredno hvaležen terenec, z ugodno nizko porabo, poceni vzdrževanjem in solidnimi terenskimi zmogljivostmi!

Lp, Tom
ALIENA NE CURES.

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » Po Okt 26, 2009 12:45 pm

dodd napisal/-a:Pozdravljen,

res ni nobeden od omenjenih toda za ta denar ti priporočam Mitsubishi Pajero 2,5 TD dolgo model. Nimaš kaj zgrešit. Izredno hvaležen terenec, z ugodno nizko porabo, poceni vzdrževanjem in solidnimi terenskimi zmogljivostmi!

Lp, Tom


Se podpišem!!!!!!

Uporabniški avatar
maticV
Prispevkov: 175
Pridružen: Sr Okt 01, 2008 9:47 pm
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a maticV » Po Okt 26, 2009 3:08 pm

Da defender ni udoben je dejstvo, smo imel še tastaro 88 pred časom doma... Bol me zanima kako se ti bencinski motorji obnsesje na terenu, ker se mi zdi za ta avto malo premalo 90km....

Kak je pa s temi patroli, na kaj je treba bit pozoren?

thunderteam
Prispevkov: 215
Pridružen: Ne Nov 09, 2008 10:11 am

OdgovorNapisal/-a thunderteam » Po Okt 26, 2009 5:25 pm

DEFENDER
Mam defenderja 90 td 5 in 90 td....pri defenderju je prednost ker dobiš v angliji vse poceni kar se tiče delov.. za teren ne obstaja bolšega... govorim v original stanju... udobje: piha z vseh strani in slabo izoliran.. sedez in volan je zelo blizu vrat.. to je defender.. moreš bit poseben tip za to vozilo... drugače pa je edini v 25 letih ki se ni spremenu (podvozje in karoserija)...
PS. karoserija ne more zgnjit:)
PATROL
patrol je vsekakor bol kulturen kar se tiče notranjosti in zunanjosti..
deli pa niso lih poceni... problemov velikih pa ni.
če je podvozje (kardani,diferenciali,homokinetični zglobi) ok
in da šasija ni gnjila je super.. vsekakor bol trpežen kot DEFENDER..


ce te kej zanima prašaj...

Uporabniški avatar
Al1975
Prispevkov: 405
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 5:15 am
Kraj: Bevke down town
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Al1975 » Po Okt 26, 2009 6:38 pm

Še moj lonček res, da nisem ravno dolgo lastnik Defender-ja in da nisem sprobal veliko drugih terenskih vozi!
Defenderja sem si želel od malih nog in sem si ga tudi kupil!(pa me prav malo briga, če kdo misli drugače)
Mi je vseeno če gnije ali ne. Gnije tudi Suzuki pa kaj vse se, da poštimat samo, če je volja!
Kar se tiče vožnje po terenu je Defender izjemno obvladljiv!
V glavnem jaz bi se odločal ponovno za Def-a.
Kar se pa tiče bencinskega motorja ti bodo pa kaj več vedeli povedati ostali uporabniki foruma tuka in na LR forumu.
Lastniki za katere vem na tem forumu so:
PIČIPOKI
DEF 110
Na LR
Darko B
Pičipoki=pičipoki
No use 4 name = DEF110


Za črenga Defa ti lahko povem da, je lastnik vložil veliko več kot je cena za katero ga prodaja, Bel Def je tudi po fotografiji v precej boljšem stanju kot je bil, ko sem ga šel gledat jaz!(barvo Niko) :aplavz:
Je pa res da če dodaš še kak € (pa ne dosti več)ga dobiš preko mej naše lepe deželice in to bistveno novejšega cca. 10 let (npr TD5)

Izberi modro in predvsem upoštevaj svoje želje! :wink:

PS
Kaj pa manjka temule?
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3193858&show=1
OK res je malo dražji ampak vsaj po opisu ima kar precej poštimanih stvari(sklopka z vztrajnikom cca400€ turbina cca300-400€ itn.)
Ča si ga jaz nebi žekupil bi resno razmišljal o njem! :oops:
Slika

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » Po Okt 26, 2009 6:46 pm

"v angliji vse poceni kar se tiče delov.. "
To je sicer res, sam ko na dva mesca al pa celo vsak mesec kupuješ in menjaš dele za banalne napake, vse skup sploh ni tok pocen. Da o sivih laseh sploh ne govorim.

"za teren ne obstaja bolšega..."
Ne vem kere prednosti maš klele v mislih (špere, pogoni, sprednja toga prema,...). Toyote tut dobr lezejo, patrol tut če montiraš špere. Mislm da ma def tega letnika serijsko zadnjo špero, nism zihr.

Pozicija sedenja v serijskem defu je porazna za dolga potovanja!

"karoserija ne more zgnjit:) "
To ni čist res. Na nekaterih delih je karoserija netana na železo in to je rak rana ker železo in aluminij ni glih najbolša kombinacija.

"drugače pa je edini v 25 letih ki se ni spremenu"
To pa drži. In to je verjetno tut edina prednost!

Sicer nisem imel nikdar defa, berem pa redno LR forum. Predlagam, da mal prebreš in ti bo jasn o čem govorim. Nimam nč proti defu sam kar je res je res!

Aja, pa še ena prednost. K nabaviš defa postaneš del zelo zanimive druščine, kar je def-entivno prednost!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

In nenazadnje se morš vprašat kaj si v resnici želiš neglede na naše pisanje. Če je to def pol ni dileme. Kakorkoli že, def bo vsekakor dobra, zanimiva in poučna izkušnja.

Pa srečno!
Nazadnje spremenil Dimen, dne Po Okt 26, 2009 7:39 pm, skupaj popravljeno 1 krat.

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » Po Okt 26, 2009 6:57 pm

Tole post kar nekaj pove na to temo: http://forum.landrover-klub.si/viewtopi ... highlight=

Uporabniški avatar
Al1975
Prispevkov: 405
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 5:15 am
Kraj: Bevke down town
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Al1975 » Po Okt 26, 2009 7:01 pm

Samo to je čista resnica!
Kot smo po moje skoraj vsi lastniki Def-ov ugtovil je je Def kot lego kocke vedno je z njim zabavno in vedno lahko dodajaš vese in še več :!:
Pa veliko prostora ima za orodje katerga moraš prevažati z seboj!
Slika

Uporabniški avatar
Ipsilon
Prispevkov: 348
Pridružen: Če Jun 01, 2006 6:32 pm
Kraj: Tolmin
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Ipsilon » Po Okt 26, 2009 7:11 pm

Karoserija pri LR ne more zgnit, zato pa lahko preperi :lol: Je pa LR legenda, lušten za predelovat predvsem v ekspedicijsko vozilo, in če si človek, ki mu to veliko pomeni, boš zadovoljen.

Patrol je pa stroj, tovornjak skoraj, trpežen kot hudič. Če je bil dobro obnovljen, ne pa samo malo pokrpan in poštrihan pleh, nimaš kaj dosti za skrbet. Če motor nič ne pušča in dobro vleče, potem bo delal kar še nekaj časa - to je največ odvisno od lastnika. Če je bil primerno vzdrževan, ni strahu, če pa so mu menjali olje bolj po čudežu kot po potrebi, pa zna imeti probleme. Ne sekiraj se zaradi (predvsem internetnega) nabijanja, da so jim pokale glave - tistim, ki ne znajo včasih pogledat na kazalec temperature motorja in so jih (sploh po avtocesti) gnali do onemoglosti, je znala tudi počit - tako kot vsakemu avtu. Pogoni so močni, preveri predvsem menjalnik, ki ima pri večini primerkov (mislim, da sem videl samo dva, kjer ni) načete ležaje. Predvsem v peti prestavi se je guljenje lepo slišalo, krivda pa je v tem, da so dajali napačno preagresivno olje v menjalnik, ki je pojedlo medeninaste komponente. Ni problema, avto se pelje, ampak ropota, tudi pri mojem je bilo tako, pa smo obnovili.

Največja hiba je pleh, tukaj ponaredkov za kupit ni, ampak če je bil kvalitetno obnovljen, bo dober za kar nekaj časa. Večino drugih motornih in pogonskih delov, ki se jih menja v okviru rednih servisov, pa tudi izrednih (zavore, motor, ležaji, semeringi, tesnila), se brez problema dobi - original in kopije - in niso dražji od delov za osebni avto. Torej ne nasedaj (spet internetnim) pametnjakovičem, ki trdijo, da se delov za japonce ne dobi ali pa so 10x dražji kot za ostala vozila.

Za šraufat je patrol enostaven, tudi zelo kvalitetno narejen - meni sta pri mojem, ki ima že 17 let, počila samo dva vijaka, pa še od tega eden zato, ker nismo ugotovili, kje se ga odvije.

Poglej še vrata, predvsem voznikova in zadnje krilo, kjer je obešena rezervna guma - z leti se povesijo, ker se neke aluminijaste puše izrabijo in skrivijo, pa grdo poka. Delajo, ampak je moteče, in treba je samo dobiti strugarja, da ti izstruži nove, pa malo šraufanja in je rešeno. Meni se v treh letih to še ni dalo zrihtat.

Notranjost je bolj špartanska, ampak vseeno luksuzna, če primerjaš z defenderjem. Sedeži so udobni, nastavljajo se zadovoljivo, odvisno od primerka ima tudi precej elektrike (šipe, ogledala, pranje žarometov ipd.). Če je avto res 97 letnik, zna imeti (ali je imel, če niso predelovali) tudi kako klimo in tempomat. Tudi predelave (podvozje, odbijači in vitel) zgledajo kar skrbno narejene. Problem je, če je bil predelan bolj po domače - s kakšnimi doma sešvasanimi vpetji vzmeti in amortizerjev, potem res ne veš, pri čem si.

Avto se tudi po cesti pelje povsem normalno, udobno in hitro, kratek model ima malo živčen zadek, ampak če so gume dobre, ni nobene težave, in tudi večstokilometerska potovanja niso bistveno bolj obremenjujoča kot s kakšno limuzino.

Skratka, avto je dober, pri mojem so bili vsi problemi, na katere sem naletel, posledica neprimernega oziroma pomanjkljivega "vzdrževanja", neznanja mehanikov in rje - upoštevaj, da sem, če podatki ne lažejo, že sedmi ali osmi lastnik v Sloveniji, avto je bil pa pet let star pripeljan iz Nemčije. Zdaj pa sam oceni vzdržjivost.

Če bi izbiral med tema dvema, bi se skoraj zagotovo odločil za Nissana, sploh če hočeš stroj, ki zanesljivo dela. Če pa te mika "duša" LRja in imaš jajca in potrpljenje za kaj takega, potem bo pa defender pravi. Jaz zase vem, da sem se prav odločil

:wink:

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » Po Okt 26, 2009 7:17 pm

Moram rečt da tale bencinska mašina niti ni tako slaba.
Slabost na terenu je mogoče malo večja poraba kot bi bila pri dizlu.
Sam imam porabo min. 13,1l(na pag) in max. 19.6(ogromno terena in blata)
Je pa res da imam uplinjač v poraznem stanju in bi z servisom le-tega porabo sigurno znižal za vsaj kakšen liter.

LP če te pa še kaj zanima pa vprašaj.
Land Rovers are like women:

They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.

ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » Po Okt 26, 2009 7:27 pm

Picpoki napisal/-a:Moram rečt da tale bencinska mašina niti ni tako slaba.
Slabost na terenu je mogoče malo večja poraba kot bi bila pri dizlu.
Sam imam porabo min. 13,1l(na pag) in max. 19.6(ogromno terena in blata)
Je pa res da imam uplinjač v poraznem stanju in bi z servisom le-tega porabo sigurno znižal za vsaj kakšen liter.

LP če te pa še kaj zanima pa vprašaj.


Glede motorja se strinjam. Sam poraba je pa res porazna glede na perfomanse. Ampak, mogoče je rešitev v predelavi na plin. In ker je frgazer so plinske naprave poceni. Nazadnje sem zasledil enošobni sistem za 300€ na bolhi. Preveri!

Res pa je da je plin popolnoma neuporaben v afriki. Sam za dnevno vožnjo je pa zmaga! :D :D :D

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » Po Okt 26, 2009 8:15 pm

Pri meni je itak v teku predelava v dizla.
ker sedaj ne vem kako bi v afriki v šusu zdržal 625km. Nimam toliko prostora za jerry cane :D

Se pa že kaže kako bo to rentabilna zadeva, tale predelava :lol:
Land Rovers are like women:

They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.

ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

kokl
Prispevkov: 9
Pridružen: Po Jan 26, 2009 10:28 pm

Re: landrover defender, nissan patrol

OdgovorNapisal/-a kokl » Po Okt 26, 2009 8:37 pm

maticV napisal/-a:Bliža se zima in ponovno razmišljam o nakupo terenca, pa me zanima če pozna kdo katerega od teh 2eh?

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?id=3211444&obv=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3137719&show=1


Kakršno vprašanje, takšno odgovori:
Vsak bo hvalil to kar ima....
Če si upaš, boš kupil Defenderja; Če si pa glih poročen pa Nisana...

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3175
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

Re: landrover defender, nissan patrol

OdgovorNapisal/-a compadre » Po Okt 26, 2009 8:47 pm

kokl napisal/-a:
maticV napisal/-a:Bliža se zima in ponovno razmišljam o nakupo terenca, pa me zanima če pozna kdo katerega od teh 2eh?

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?id=3211444&obv=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3137719&show=1


Kakršno vprašanje, takšno odgovori:
Vsak bo hvalil to kar ima....
Če si upaš, boš kupil Defenderja; Če si pa glih poročen pa Nisana...


res je, da vsak cigo svojga konja hvali........,samo je pa tudi veliko resnice v tem, kar je napisal Ipsilon :wink:
And on the 8th day God created Land Rover

Uporabniški avatar
pinzi
Prispevkov: 192
Pridružen: Ne Nov 02, 2008 12:24 am
Kraj: Hagau

OdgovorNapisal/-a pinzi » Po Okt 26, 2009 10:21 pm

Def ....drugače pa je edini v 25 letih ki se ni spremenu (podvozje in karoserija)...



Sicer mi je vseeno kakšen avto je komu všeč in komu ni. Sam toliko v vednost letos praznujejo v Puch-u 30 let od pričetka izdelave prvega G - Geländewagen!! Za razliko Def-a, ki je novejši vizualno precej lepši kot starejši mi ni jasno kaj so v teh letih spremenili pa na G-ju razen tega, da so dodali plastične robove in močnejše motorje??

LP pa brez zamere

Uporabniški avatar
Ipsilon
Prispevkov: 348
Pridružen: Če Jun 01, 2006 6:32 pm
Kraj: Tolmin
Kontakt:

Re: landrover defender, nissan patrol

OdgovorNapisal/-a Ipsilon » To Okt 27, 2009 1:24 am

kokl napisal/-a:
maticV napisal/-a:Bliža se zima in ponovno razmišljam o nakupo terenca, pa me zanima če pozna kdo katerega od teh 2eh?

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?id=3211444&obv=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3137719&show=1


Kakršno vprašanje, takšno odgovori:
Vsak bo hvalil to kar ima....
Če si upaš, boš kupil Defenderja; Če si pa glih poročen pa Nisana...

Heh, normalno da hvališ tisto, kar imaš - drugače bi že davno zamenjal. In ja, tisti, ki hočejo defenderja, to ponavadi tudi vedo in so pripravljeni požret marsikaj, da se jim ta želja izpolni.

Uporabniški avatar
Al1975
Prispevkov: 405
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 5:15 am
Kraj: Bevke down town
Kontakt:

Re: landrover defender, nissan patrol

OdgovorNapisal/-a Al1975 » To Okt 27, 2009 6:02 am

Ipsilon napisal/-a:Heh, normalno da hvališ tisto, kar imaš - drugače bi že davno zamenjal. In ja, tisti, ki hočejo defenderja, to ponavadi tudi vedo in so pripravljeni požret marsikaj, da se jim ta želja izpolni.


Šta je istina je istina! To vam ja garantiram! :aplavz:
Tudi tole s strani gospe :zena_z_valjarjem: :po_glavi: :jako_jezen: :!:
Amap zame osebno ga čez :veselo_za_volanom: z Def-om ni :!:
Slika

Vikerson
Prispevkov: 38
Pridružen: Če Apr 23, 2009 1:09 pm
Kraj: Sežana

OdgovorNapisal/-a Vikerson » To Okt 27, 2009 11:18 am

Pozdravljen.
Tudi jaz sem lastnik Patrola in ga ni boljšega terenca zame,
avto je neuničljiv gre kamor hočeš enostaven za predelovat in ko odmotiraš auspuh dela ko ferguson :)
Nevem sicer kako je z defenderji lahko pa ti povem da smo pri naši hiši menjali že nekaj terencev galoperja,pajerota,jeepa cherokija,frontero in do zdaj je bil najbol prepričljiv patrol.
Mojega sem komplet obnovil sej ne da bi bilo treba sam picajzli smo pač taki. V dveh mesecih sem imel zrihtano vse od motorja do karoserije in podvozja bil je čisti užitek šraufat to mašino zdej ima 300 tisoč prevoženih in dela ko urca stavim testise da jih naredi še enkrat toliko.

Kot pravim ne poznam defenderjev a glede na druge terence je zame patrol prava izbira.Priporočam,.

Uporabniški avatar
def110
Prispevkov: 323
Pridružen: To Maj 06, 2008 12:51 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a def110 » To Okt 27, 2009 12:44 pm

2,5 bencinski motor v defu je dovolj močan za teren, končna hitrost je dobra, problem je kak daljši klanec, tam je treba prestaviti v nižjo. Motor je zelo zanesljiv, v bistvu je to povrtan 2,25 motor, prirejen za neosvinčen bencin. Blok, ležaji, ojnice so enake kot pri 2,5 dizlu. Ima dvojni weberjev vplinjač, v razdelilcu so platine. Pri meni se poraba giblje med 12 in 17 litri. Kar se šasije tiče, če je vsaj malo vzdrževana, bo zdržala zelo dolgo. Problematična je lahko požarna stena ter vrata (alu-fe). Jaz sem v slabih dveh letih naredil čez 40kkm, veliko avtocest, terena,1 mesec Afrike, pa me ni nikoli pustil na cedilu.
Il potere logora chi non ce l'ha

tristo
Prispevkov: 13
Pridružen: Po Dec 22, 2008 9:11 pm
Kraj: vipava

OdgovorNapisal/-a tristo » Pe Okt 30, 2009 1:38 pm

zdravo
za patrola ti lahko garantiram da je komplet obnovljen od šasije do karoserije zavor vseh zglobov in drugega, ker je od prijatelja in sem mu pomagal tudi sam obnavljat. avto je res v odličnem stanju. tudi sam imam gr-ja katerega bom ravno tako obnovil.

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » Pe Okt 30, 2009 5:06 pm

Priznam. če nebi bil tako trapast na defenderja bi bil verjetno druga izbira discovery :D Tretja pa zagotovo GR :lol:
Land Rovers are like women:

They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.

ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 68 gostov