Mitsubishi Pajero Pinin

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
jernej123
Prispevkov: 37
Pridružen: Pe Sep 11, 2009 9:15 pm

OdgovorNapisal/-a jernej123 » So Jan 30, 2010 9:34 pm

Lep pozdrav.

Zdaj imam pa eno resno vprašanje.

Glede na to da nimam veliko izkušenj z vožnjo 4x4 avtomobila po klancu v snegu, ne vem točno do kam so meje kar se naklona in višine snega tiče.

Namreč moj pinin se do 20 cm snega na dokaj strmemu klancu z dvema ostrima ovinkoma (za 180 stopinj), obnaša zelo dobro, pridem do hiše brez problema, ko pa je toliko snega kot naprimer danes (od 30 do 40 cm), pa da je povrhu še moker sneg, pa obstanem že na prvem ovinku, nekako ne gre več naprej. Vem da je verjetno v veliki meri kriva moja neizkušenost ampak vseeno se mi zdi da bi se moglo bolje odnest.

Zato me zanima, koliko je po vašem mnenju odvisno od avtomobila (mogoče bi bilo bolje če je diesel, večja medosna razdalja, višji avto), kajti nekako imam sam predstavo da bi v takšen klanec tudi z malo več snega moralo iti, zato da bo šlo sem pripravljen avto tudi prodati ali zamenjati za starejši avto z manj opreme, toda z boljšimi offroad karakteristikami, ker v primeru naraščaja in takšnih razmerah, je lahko situacija kar nevšečna (npr. nujen obisk zdravnika).

Vem da sem imeu že kar nekaj brezveznih idej :), toda zdaj pa resno sprašujem, kajti današnja situacija mi je dala malo misliti, pa upam da se bo dalo komu brati. :)

Lep pozdrav

Vito_
Prispevkov: 997
Pridružen: Po Feb 21, 2005 12:14 pm

OdgovorNapisal/-a Vito_ » So Jan 30, 2010 9:43 pm

- zapore si vklopil? katere pa sploh imaš? (mimogrede - si ugotovil, zakaj ti poka?)
- reduktor imaš?
- koliko koles se ti vrti, ko 'obstaneš'?
- katere gume si kupil?
- a nasedeš?

A si probal počasi ali hitro? :lol:

jernej123
Prispevkov: 37
Pridružen: Pe Sep 11, 2009 9:15 pm

OdgovorNapisal/-a jernej123 » So Jan 30, 2010 10:01 pm

Ja vklopil sem reduktor, tudi zaporo diferenciala sem vklopil (odkrito povem da ne vem katera imam), zavrtela so se spredna kolesa in potem ni šlo več nikamor, v enem stanju ne nazaj ne naprej.Kupil sem gume cooper discoverer, po ravni cesti se lepo vidi da avto z spodnjo zaščito naseda po tleh (snegu), samo na ovinku takšnega občutka nimam.
Probal sem počasi, kajti zaradi ostrega ovinka drugače kakor v prvi prestavi ne moreš.
Pokanje - križ kardana

Uporabniški avatar
jereb
Prispevkov: 641
Pridružen: Pe Okt 10, 2003 11:11 pm
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a jereb » So Jan 30, 2010 10:14 pm

Danes je full zaj... sneg in še za povrh so spodaj ledene plate in prejšnji zmrznjen sneg.
LP by Jereb

Vito_
Prispevkov: 997
Pridružen: Po Feb 21, 2005 12:14 pm

OdgovorNapisal/-a Vito_ » So Jan 30, 2010 10:21 pm

Po moje nisi nasedel, ampak samo malo platko čistiš.

Torej - imaš zaporo, zavrtelo se je pa samo spredaj? :?

Veš kaj ... po moje boš moral malo bolj znanstveno do tega pristopit, ne takole čez palc. Malo naštudiraj, kaj sploh imaš, preveri, kako in zakaj se vklopi vsaka stvar, in nazadnje ali ti dela ali ne.

Pa kakšen tečaj vožnje za začetek toplo priporočam.

To bi moral narediti že s tem avtom, kaj bi kupoval novega?!

jernej123
Prispevkov: 37
Pridružen: Pe Sep 11, 2009 9:15 pm

OdgovorNapisal/-a jernej123 » So Jan 30, 2010 10:22 pm

To je res glede snega, je res kr težek sneg, in pozabu sm napisat da imam makadamsko cesto, ki seveda ni bla v celoti splužena, oziroma je bila posipana.

jernej123
Prispevkov: 37
Pridružen: Pe Sep 11, 2009 9:15 pm

OdgovorNapisal/-a jernej123 » So Jan 30, 2010 10:25 pm

Aja to sm še pozabil napisat.
Zdej točno ne vem kako je prav, toda ko imaš vklopljen reduktor oziroma zaporo, bi avto po spuščanju po klancu navzdol moral lezti počasi, meni pa leze počasi samo po ne tako strmem klancu (mogoče kaj narobe), in potem tudi reduktor in zapora za v hrib ne delujeta ok? Je to sploh možno?

Rookie81
Prispevkov: 113
Pridružen: Če Apr 16, 2009 7:16 pm
Kraj: Unec

OdgovorNapisal/-a Rookie81 » So Jan 30, 2010 10:31 pm

če je težek sneg, moker, tud z terencem ne prideš daleč, se hitro vkoplješ, zapaca lamele na gumah pa maš slike profil, pol pa sam še drsaš. Po suhmu je pa veselica.
Nazadnje spremenil Rookie81, dne Ne Jan 31, 2010 11:35 am, skupaj popravljeno 1 krat.

jernej123
Prispevkov: 37
Pridružen: Pe Sep 11, 2009 9:15 pm

OdgovorNapisal/-a jernej123 » Ne Jan 31, 2010 11:08 am

No glede na današnji dogodek mi je pa jasno zakaj nisem prišel do hiše z avtu.
Pokličem sestriča, da mi pride sneg orat, in glej ga hudiča, še z zelo modernim traktorjem je glih komaj prišel v hrib, toda ne čisto do vrha.
Tako da se bom očitno moral sprijaznit da imam zelo strm hrib, in si za zraven kupit še kakšno frezo in sproti orat.

jernej123
Prispevkov: 37
Pridružen: Pe Sep 11, 2009 9:15 pm

OdgovorNapisal/-a jernej123 » Ne Jan 31, 2010 2:08 pm

Po končanem kidanju, sem se odločil da preverim če deluje zapora diferenciala, in sem se malo vozil po hribu gor in dol, ter preverjal če deluje in ugotovil da zadeva deluje tako kot mora. Sem pa tudi ugotovil da mi res manjka izkušenj, in vidim kako zelo pomembno je če veš kaj delaš (js še ne), nobena vožnja po hribu gor ni bila enaka in vedno me je zmatralo na drugem mestu, kar mi pove da delam veliko napak, tako je po mojem kriva v zadostni meri tudi moja vožnja.
Se pa res tolažim s tem, da kako naj bi js prišel gor če še s traktorjem nisma mogla.
LP

marc
Prispevkov: 74
Pridružen: Ne Jan 03, 2010 8:57 pm

OdgovorNapisal/-a marc » To Feb 02, 2010 7:52 pm

Hi,
koliko % klanec pa imaš do hše?

Glede kardana in drugih delov avtomobila in uporabe ti priporočam service manuals in navodila za uporabo avtomobila.
To ne pomeni da ne znaš avtomobil uporabljat ampak vedno se kaj najde ko neveš zanj.
Drugače pa gre mašinca?

Lep pozdrav Marcel.

madmax
Prispevkov: 294
Pridružen: Sr Jan 14, 2009 11:14 pm

OdgovorNapisal/-a madmax » So Nov 19, 2016 4:36 pm

Sem privlekel tole temo iz naftalina.

Problem:

očetov pinin 1.8MPI, med vožnjo od druge prestave naprej se je občasno začel pojavljati problem in sicer izgleda kot da bi med vožnjo stisnil sklopko in pritisnil na plin, obrati grejo gor, vleče pa ne. Filing kot bi vozil avtomatika.

Ima kdo kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Sklopka? Visko sklopka? Ali kaj tretjega?

Hvala za mnenja. Sicer gre drug teden do mehanika, vendar več (off road) glav več ve. 8)

madmax
Prispevkov: 294
Pridružen: Sr Jan 14, 2009 11:14 pm

OdgovorNapisal/-a madmax » So Nov 19, 2016 4:53 pm

Pogon drugače dela normalno, motor teče lepo, tako da malce sumim sklopko, čeprav med prestavljanjem ne spodrsava, to se dogaja med samo vožnjo v prestavi (bolj pogosto v višjih).

Ideje??

šrauf
Prispevkov: 202
Pridružen: Če Okt 16, 2003 9:41 pm

OdgovorNapisal/-a šrauf » So Nov 19, 2016 5:39 pm

Skoraj zagotovo drsi sklopka. V nižjih prestavah je zaradi prestavnega razmerja manj navora na sami sklopki, zato ne drsi, v višjih pa se prenaša večja sila in če ni vse OK, pač nekje nekaj spusti (v tvojem primeru zadrsi sklopka).

Amritaya
Prispevkov: 41
Pridružen: Po Jul 09, 2007 12:23 pm

OdgovorNapisal/-a Amritaya » So Nov 19, 2016 7:35 pm

Imam Pathfinderja,sem imel isti problem in sem moral menjat sklopko in ustrajnik...

madmax
Prispevkov: 294
Pridružen: Sr Jan 14, 2009 11:14 pm

OdgovorNapisal/-a madmax » Ne Nov 20, 2016 6:23 pm

Hvala. Uf, to zna biti pa kar strošek. :?


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: Hribovc in 66 gostov