pajero špera

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
kokl
Prispevkov: 9
Pridružen: Po Jan 26, 2009 10:28 pm

OdgovorNapisal/-a kokl » Sr Dec 08, 2010 8:29 pm

simicbranko napisal/-a:kakor jaz vidim so te stari terenci skoraj vsi ena jajca. Mislim da če nimaš res tpravga terenca te te novi povozijo.


Ojle

Se bolj redko oglašam, ampak na tole mi je pa dalo misliti

Glede na "pametne" nasvete sem se odločil, da ne bom več hodil na extremne dirke z Defenderjem 4.0 automatic V8 v katerega sem (brez veze ?!) vložil kakšno leto dela, en kup ojrov in šper; ampak kar z Allroadom 2,7 biturbo z 250 konji in z letnimi gumami. Ker je skoraj 10 let star, ga tudi ni pretirano škoda.

Definitivno se bom vsaj do dirke nobel peljal, potem bomo pa že videli kako bo...( itak vedno kaj polomim, ali pa se zrolam...)

Uporabniški avatar
Mitsurugi2
Prispevkov: 660
Pridružen: Po Feb 02, 2009 10:20 pm

OdgovorNapisal/-a Mitsurugi2 » Sr Dec 08, 2010 9:27 pm

Tole je naprimer v Dana LSD diferencialih:

Slika
VM - Turbotronic®

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Sr Dec 08, 2010 11:17 pm

kokl napisal/-a:Se bolj redko oglašam,...


Večkrat se oglasi, se bom večkrat nasmejal.... :lol:
Jaz se tudi sprašujem le zakaj si šel nabavljat defenderja, če je bil allroad že doma :shock: čudno res...

Fr3nky razmišljaš že v pravi smeri samo predstavljaš si bolj teško....
Ko imaš kolo v zraku ima tisto kolo ki je na tleh še vedno pogon vendar do določene meje....LSD pomeni LIMITED slip diff....
Za lažjo predstavo pretvorimo % v kile. Torej če je 100% sto kg je 30% LSD 30kg. In če poenostavimo, se kolo, ki je v zraku do obremenitve 30 kg ne bo zasukalo v prazno, ko je ta sila večja se kolo začne sukat ker LSD ne zmore več. Deluje pa vedno. Vendar v ekstremnih razmerah ne računat preveč na LSD, je pa izredno dober na mokrem, snegu, pesku in blatu vendar dokler so kolesa na tleh. v takih primerih je do določene meje celo boljši od 100% blokade, ker lahko voziš hitreje skozi ovinke kar totalna blokada ne dovoljuje.
Treba je pa vedet da vpliva na vožnjo, močnejši je LSD večji je vpliv ker ga pač ne moreš izklopit. Obstajajo pa druge vrste ki se vklopijo šele ob zdrsu. Ampak so redke v serijskih avtomobilih. Vendar še vedno z omejeno močjo, še vedno je LSD neglede na VRSTO. Potem so pa še elektronske zadeve ki delujejo samodejno. Nič pa ne more nadomestiti 100% mehanske špere pa naj naredijo karkoli. Vendar fantje za te stvari je treba imeti skoraj orožni list. Ne se hecat s temi stvarmi ker boste končali na strehi ali pa v najboljšem primeru na boku še preden se boste zavedli kaj se sploh dogaja. Če jo nimaš bo avto popustil oziroma diff in OK, če jo pa imaš se pa avto ne bo kar tako zaustavil ampak bo šel okoli če nimaš občutka kje je meja. Že brez ogromno "strokovnjakov" konča na strehi.
Preberite si še enkrat mamutov post.

cero
Prispevkov: 447
Pridružen: Sr Nov 18, 2009 10:03 am
Kraj: maribor

OdgovorNapisal/-a cero » Sr Dec 08, 2010 11:59 pm

alo pjebi pa to je vse skupaj brezveze dif zavarit pa je to to
ali pa še druga rešiteu kupite si vsi KIJE :skace_od_srece: :skace_od_srece: :skace_od_srece: :skace_od_srece:

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Če Dec 09, 2010 1:48 am

CERO bemu sunac da te bom tožil.......karkoli napišeš se moram smejat pa tudi če je ravnokar sosedu pes crknu....
Ne samo da imaš prav ampak si mimogrede novo znamko avtomobila pogruntal....KIJA :shock:

No pa še navodila kako zavarit diff da ti ne bo treba pojasnjevat nekaterim kako se to dela....

Slika

Uporabniški avatar
stripi
Prispevkov: 662
Pridružen: Če Mar 20, 2008 4:06 pm
Kraj: vukojebine

OdgovorNapisal/-a stripi » Če Dec 09, 2010 10:19 pm

Da bo ziher, naj pa še ležaje zavarijo.

Sigurno bo 100% špera. :lol:
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI

Uporabniški avatar
Mitsurugi2
Prispevkov: 660
Pridružen: Po Feb 02, 2009 10:20 pm

OdgovorNapisal/-a Mitsurugi2 » Pe Dec 10, 2010 10:29 am

VM - Turbotronic®

SVrider
Prispevkov: 157
Pridružen: Po Jan 25, 2010 2:32 pm
Kraj: Gorenjska

OdgovorNapisal/-a SVrider » Pe Dec 10, 2010 1:55 pm

Kakšen zadnji diferencial ima pa tastara Sportage? LSD?

Uporabniški avatar
Mitsurugi2
Prispevkov: 660
Pridružen: Po Feb 02, 2009 10:20 pm

OdgovorNapisal/-a Mitsurugi2 » Pe Dec 10, 2010 4:36 pm

Kijastega. :shock:
VM - Turbotronic®

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Pe Dec 10, 2010 5:46 pm

Sportage ima zelo kvaliteten 50% Eaton LSD. In v tem grmu tiči zajec zakaj se lastnikom kii trga. V določenih razmerah je res boljša od marsikaterega "pravega" terenca in zlahka užene stock jote, wranglerje, pajote itd...tudi suzija če hočete. Greje k prasica. Vendar se to čim je govora o resnem terenu seveda neha....seveda pa tega lastniki kii ne vedo ker še niso prišli do tja, oziroma sploh ne vedo kaj je resen teren, pol pa utrujajo vsem ostalim po forumu.
Nimajo pa vse, MRDi mislim da imajo. Ne vem točno, ne poznam modelov ne sprememb od letnika do letnika. Uglavnem večina ima to reč in v kombinaciji z solidnim podvozjem res zmore kar precej.
Če bi obstajala takratka kia z malo večjim vstopnim in izstopnim kotom bi pa res kakšen samo :shock: :shock: :shock: :shock: že tako zna marsikoga, v določeni situaciji, ki ji odgovarja presenetit. Tako da se ne preveč zezat....ker vam bo dala tinto pit :lol:

Uporabniški avatar
fire
Prispevkov: 158
Pridružen: Sr Jan 20, 2010 5:52 pm

OdgovorNapisal/-a fire » Pe Dec 10, 2010 6:14 pm

Uf tole pa je primerjava,kot v stsrih časih o fičku in hrošču kateri pride po zasneženi cesti višje v hrib. :veselo_za_volanom:

SVrider
Prispevkov: 157
Pridružen: Po Jan 25, 2010 2:32 pm
Kraj: Gorenjska

OdgovorNapisal/-a SVrider » Pe Dec 10, 2010 6:45 pm

AŁIEN napisal/-a:Sportage ima zelo kvaliteten 50% Eaton LSD. In v tem grmu tiči zajec zakaj se lastnikom kii trga. V določenih razmerah je res boljša od marsikaterega "pravega" terenca in zlahka užene stock jote, wranglerje, pajote itd...tudi suzija če hočete. Greje k prasica. Vendar se to čim je govora o resnem terenu seveda neha....seveda pa tega lastniki kii ne vedo ker še niso prišli do tja, oziroma sploh ne vedo kaj je resen teren, pol pa utrujajo vsem ostalim po forumu.
Nimajo pa vse, MRDi mislim da imajo. Ne vem točno, ne poznam modelov ne sprememb od letnika do letnika. Uglavnem večina ima to reč in v kombinaciji z solidnim podvozjem res zmore kar precej.
Če bi obstajala takratka kia z malo večjim vstopnim in izstopnim kotom bi pa res kakšen samo :shock: :shock: :shock: :shock: že tako zna marsikoga, v določeni situaciji, ki ji odgovarja presenetit. Tako da se ne preveč zezat....ker vam bo dala tinto pit :lol:


Hvala za pošten odgovor, ker ponavadi je samo norčevanje iz Kie. Je kar težko dobit neko objektivno mnenje o tem avtu. :lol: :lol:

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Po Dec 13, 2010 11:36 am

Ja, to pa zato ker je tole offroad forum in ne avtomobilizem.com.
Kij je malo tule, pol ti pa uletita še dva bedaka in popljuvata vse živo na forumu + traktorje zraven. In od takrat je kia tukaj v nemilosti.
In kdor zdaj nanovo pride na forum in ne ve kaj se je dogajalo potem samo :shock: debelo gleda zakaj nihče ne mara kie.
Pa sploh ni slaba za svoj denar....
Meni je vseeno, vsak avto ima dobre in slabe strani. Druga zgodba so pa nekateri osebki, ki mislijo da je prav njihov avto ultimativno offroad vozilo. Takega na terenu ni.....Na cesti že mogoče, teren je pa kurba....nikoli ne veš kaj te čaka.
Veš uno ko se se vaški fantje zaganjali v klanec za vasjo in ni in ni šlo....in potem so vsi "vedeli" da je to nemogoče. Potem pa je prišel nekdo, ki tega ni vedel in uspelo mu je!

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Sr Feb 16, 2011 1:49 pm

Še eno vpršanje okoli Pajerotovih pogonov. Morda malce butasto pa vendar.

Že parkrat sem slišal da lahko pri Pajotu super select vklapljaš prvi pogon med vožnjo, tudi če ima ta avtomatske vklopnike.

Ampak kako, če se prve polosovine ne vrtijo? Razumem pri ročnih vklopnikih ko so vklopljeni, ampak avtomatski.....

Zdaj me pa zanima, kaj je res in kaj ni, da ne bom v naslednji debati buče prodajal?

Uporabniški avatar
stripi
Prispevkov: 662
Pridružen: Če Mar 20, 2008 4:06 pm
Kraj: vukojebine

OdgovorNapisal/-a stripi » Sr Feb 16, 2011 2:13 pm

robinzon napisal/-a:Še eno vpršanje okoli Pajerotovih pogonov. Morda malce butasto pa vendar.

Že parkrat sem slišal da lahko pri Pajotu super select vklapljaš prvi pogon med vožnjo, tudi če ima ta avtomatske vklopnike.

Ampak kako, če se prve polosovine ne vrtijo? Razumem pri ročnih vklopnikih ko so vklopljeni, ampak avtomatski.....

Zdaj me pa zanima, kaj je res in kaj ni, da ne bom v naslednji debati buče prodajal?


Prvi pogon vklopiš z ročico, kar pomeni, da z reduktorskega dela, kjer je vpet prvi kardan, spraviš transmisijo v pogon, ki je prej mirovala. :lol:
Prej je kardan miroval in polosovine ravno tako, ker so bili vklopniki izklopljeni. :roll:
Kardan se požene, istočasno v diffu požene prenose na polosovine.
Avtomatski vklopniki pa omogočijo, da se povežeta polosovina in pesto, ki ti poganja kolo. :plese:

Enkrat moraš videti zadevo na dvigalu, da imaš boljšo predstavo.
Pa tudi bolj nežen postaneš do tistih končkov kovine, ki izgledajo zelo slabotno. :grozno_prestrasen:
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Sr Feb 16, 2011 2:20 pm

Saj se zasučejo ko vklopiš prvi pogon, bučko.....avtomarski vklopniki se pa vklopijo ko se polosi začnejo sukat torej ko vklopiš 4x4.
Kako si to presdstavljaš, vkopiš prednji pogon polosi se pa ne sučejo. Seveda se sučejo, od tisteha trenutka ko si vklopil prvi pogon. Le če vklopnik ne vklopi ali če so ročni na off ni prenosa moči na kolo ampak se suče v prazno.
Zunanji del avtomatskega vklopnika se lahko suče v prazno notranji pa ne. In ko se notranji del obrne vklopnik vklopi.
Al nekaj takega...... :lol: :lol: :roll:
Sicer ne vem če superselecta lahko preklapljaš med vožnjo, vendar če lahko jajca od samurajca ne vidim razloga da ne bi tudi ta spaceshutle.
Kar mu pa še vedno ne pomaga, še vedno je jajc. Mislim, dober avto daleč od tega da ne bi bil, da ne bo kdo narobe zastopil. ampak tole superselect je mal mem. Samuri ga še vedno pele scat pa nima nič superduper in nima ne ročnih ne avtomatskih vklopnikov.

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Sr Feb 16, 2011 2:34 pm

Jaz sem bil tudi vedno bolj, NE, za pajote. Ampak ko sem probal isti teren z izklopljnimi in vklopljenimi šperami, me je kar presenetil.
Ko vklopiš sredinsko in zadnjo špero,, avto dejansko pelje. Pleza kot mucek. Patrola sem na istem terenu tiščal k bik in je poskakoval ter rital, pajo pa pod nizkimi obrati kar pelje in pelje.
Tako da ne bi rekel, da je super select slaba zadeva.

Stripi, še kr ne vem če lahko premaknem ročico reduktorja, oziroma če lahko vklopim prvi pogon med vožnjo. Seveda pri zelo majhni hitrosti, ali je treba čisto vstavit?

Uporabniški avatar
stripi
Prispevkov: 662
Pridružen: Če Mar 20, 2008 4:06 pm
Kraj: vukojebine

OdgovorNapisal/-a stripi » Sr Feb 16, 2011 2:52 pm

Tega tudi jaz ne vem.
Po mojem mišljenju jo lahko vklopiš do 40km/h, saj vklopniki prevzamejo delo, da sklop naredijo tog.

Ziher me bo kdo nahrulil, zato naj drugi povedo kako je s tem.
Patrol ti je pa poskakoval zaradi vzmetenja.
Pajo ima spredaj torzijo, ti pa lisnate vzmeti.
Zadnja špera pa tudi zelo pomaga, da kam prilezeš.

Glede navora pa ima Pajo premalo cilindrov, pa kolikor mi je znano motorji niso tako zanesljivi kot Nissanovi.

Moje mišljenje za 2,5TD, da ne bo spet štala.
3,0 V6 je pa zgodba zase.
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI

deyvi
Prispevkov: 126
Pridružen: Po Mar 12, 2007 7:59 pm

OdgovorNapisal/-a deyvi » Sr Feb 16, 2011 2:52 pm

Super select nima vklopnikov

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Sr Feb 16, 2011 3:02 pm

robinzon napisal/-a:Jaz sem bil tudi vedno bolj, NE, za pajote. Ampak ko sem probal isti teren z izklopljnimi in vklopljenimi šperami, me je kar presenetil.
?


To pa drži, vsak dodatek naredi drugače isti avto boljši od tistega brez....
Je pa odvisno kaj predstavlja oziroma kaj je dodatek. Pajero z boljšim podvozjem bo recimo peljal scat stock pajera z eno špero. Ali pa pajero 2.5 z dobrim podvozjem pele scat pajera V6 z navadnim.
Prav tako recimo superselect pele scat večino starih terencev, če ne vse, vendar samo do ene meje, pol je pa konc.....na štor sedet pa jokat ostali gredo pa naprej.

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Sr Feb 16, 2011 3:18 pm

deyvi napisal/-a:Super select nima vklopnikov



Se pravi da se polosovine skoz vrtijo? Ma... jim japonsko, jaz naj pa tankam! :z_kijem_v_roki:


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 105 gostov