kokl napisal/-a:Se bolj redko oglašam,...
Večkrat se oglasi, se bom večkrat nasmejal....
Jaz se tudi sprašujem le zakaj si šel nabavljat defenderja, če je bil allroad že doma
čudno res...
Fr3nky razmišljaš že v pravi smeri samo predstavljaš si bolj teško....
Ko imaš kolo v zraku ima tisto kolo ki je na tleh še vedno pogon vendar do določene meje....LSD pomeni LIMITED slip diff....
Za lažjo predstavo pretvorimo % v kile. Torej če je 100% sto kg je 30% LSD 30kg. In če poenostavimo, se kolo, ki je v zraku do obremenitve 30 kg ne bo zasukalo v prazno, ko je ta sila večja se kolo začne sukat ker LSD ne zmore več. Deluje pa vedno. Vendar v ekstremnih razmerah ne računat preveč na LSD, je pa izredno dober na mokrem, snegu, pesku in blatu vendar dokler so kolesa na tleh. v takih primerih je do določene meje celo boljši od 100% blokade, ker lahko voziš hitreje skozi ovinke kar totalna blokada ne dovoljuje.
Treba je pa vedet da vpliva na vožnjo, močnejši je LSD večji je vpliv ker ga pač ne moreš izklopit. Obstajajo pa druge vrste ki se vklopijo šele ob zdrsu. Ampak so redke v serijskih avtomobilih. Vendar še vedno z omejeno močjo, še vedno je LSD neglede na VRSTO. Potem so pa še elektronske zadeve ki delujejo samodejno. Nič pa ne more nadomestiti 100% mehanske špere pa naj naredijo karkoli. Vendar fantje za te stvari je treba imeti skoraj orožni list. Ne se hecat s temi stvarmi ker boste končali na strehi ali pa v najboljšem primeru na boku še preden se boste zavedli kaj se sploh dogaja. Če jo nimaš bo avto popustil oziroma diff in OK, če jo pa imaš se pa avto ne bo kar tako zaustavil ampak bo šel okoli če nimaš občutka kje je meja. Že brez ogromno "strokovnjakov" konča na strehi.
Preberite si še enkrat mamutov post.