ČE PUŠČAVA SPESKA PODVOZJE

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

ČE PUŠČAVA SPESKA PODVOZJE

OdgovorNapisal/-a miran » Ne Dec 12, 2004 9:05 pm

Puščavarji, imam eno vprašanje.
Po vrnitvi iz moje tunizijske dizertacije za "ribežn" in ostale finega peska polne ceste sem ugotovil, da mi je tisto šibanje 100+ na uro speskalo (do živega) precej izpostavljenih delov na podvozju mojga avta. Ni mimo še en mesec od vrnitve, pa so vsi speskani deli začeli veselo rjavet.
S čim naj pobarvam, da bo držal? A naj dam kaj gor kakšno cink barvo ali raje kaj podobnega dinitrol premazu, ki pa ostane še zelo dolgo lepljiv. Ker se pa mislim čez čimkrajši čas zopet vrniti dol in takrat še bolj v pesek, pa se bojim, da se mi bo gor ena tona peska prilepila.
Kaj ste naredili vi? Hvala za odgovor.

LP
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Po Dec 13, 2004 9:33 am

Jst če sem delal z dinitrolom sem zmešal zraven še gumo v prahu in s tem premazal podvozje, počakal kako uro, da se je mal vpilo in potem na makadam noret, da se prah čez prime. Po urci hitre vožnje po makadamu dinitrol ni bil več lepljiv, podn je bil pa zelo zelo zaščiten.

LP
Nebivedu

Uporabniški avatar
Ludwig
Prispevkov: 1118
Pridružen: So Jul 26, 2003 10:38 pm
Kraj: Moravče
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Ludwig » Po Dec 13, 2004 12:09 pm

:ah_seveda:
Dej nebivedu, oladi....človek ma toyoto, 120 če se ne motim. Sej veš 8+ Mio sit.....Ne mu zdej prijavljat takih z dinitrolom pa po makedamu pa to....mal mim, a se ti ne zdi.... Verjetno bo gdaj še prodajal tudi ta avto. In kaj bi rekel kupec, ko bi videl takole tvojo zaščito na avtu? Lahko si misliš..

2miran: jaz bi to čimprej s ferosanom premazal da ustavi rjo, pol pa tisi bel prah ki nastane obrišeš dol pa premažeš z nečim...al barvo, al dinitrolom itd. Bizzy je svojga premazal z nekim posebnim premazom, ki ga uporablja vojska za une oklepnike in tist ne gre dol z ničemer razen s flexarco....vprašaj njega kje se dobi ta reč...
LP Ludwig
God shave the queen...

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Po Dec 13, 2004 12:40 pm

ludwig napisal/-a::ah_seveda:
Dej nebivedu, oladi....človek ma toyoto, 120 če se ne motim. Sej veš 8+ Mio sit.....Ne mu zdej prijavljat takih z dinitrolom pa po makedamu pa to....mal mim, a se ti ne zdi.... Verjetno bo gdaj še prodajal tudi ta avto. In kaj bi rekel kupec, ko bi videl takole tvojo zaščito na avtu? Lahko si misliš..

2miran: jaz bi to čimprej s ferosanom premazal da ustavi rjo, pol pa tisi bel prah ki nastane obrišeš dol pa premažeš z nečim...al barvo, al dinitrolom itd. Bizzy je svojga premazal z nekim posebnim premazom, ki ga uporablja vojska za une oklepnike in tist ne gre dol z ničemer razen s flexarco....vprašaj njega kje se dobi ta reč...
LP Ludwig


Nisem pa vedu da ima nov avto, čeprav so včasih nove avtomobile tut tkole zaščitl. Za star avto se splača tkole narest.

Uporabniški avatar
mamut
Prispevkov: 1378
Pridružen: Sr Jun 11, 2003 12:52 am
Kraj: Mengeš - CRUISERLAND :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a mamut » Po Dec 13, 2004 4:19 pm

Mislim, da še ni barve, ki bi preživela 1000 + makedamskih kilometrov peskanja brez posledic. Tudi vojaške variante ne.
Situacija je bila podobna po vsakokratni naši saharski poti na vseh naših vozilih (Nissani, Toyote, ...).
Recept, ki se pri meni dobro obnese je močno razredčena barva, katero s čopičem močno natrem po speskanih delih in stvar drži brezhibno, do naslednje poti oz. kako leto.
Praktično nič ne košta, čist O.k. zgleda - če se malce potrudiš.

Ne priporočam pa mastnih in debelih slojev na katere se potem prime še čuda druge svinjarije. Stvar sicer precej dobro prekriva samo, ko začne odstopat pa nastajajo idealni žepi za vlago, vodo, sol, ki potem veselo papa vitalne dele, na zunaj pa povsem lepo zgleda.
Se nam pogosto zgodi, da pri obnovi terencev naletimo na šasije, katere po odstranitvi debelih nanosov, praktično ne najdemo, je povsem pregnita.

By the way: a je stikalo za ABS že v Toyoti?
L4x4p.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Po Dec 13, 2004 9:41 pm

Ej fantje, lepo skrbite zame. Hvala.
Grem po vrsti: avto je res precej nov - no ja 13. mesec mu teče, še v garanciji, ampak, ne bi jaz na to računal, da mi bodo na servisu to zastonj popravili.
Ja varianta s ferosanom se mi zdi najprimernejša in potem bom (NI REKLAMA) z WURTHovo cink barvo posprejal, jo tudi pri svojem poslu uporabljam za zaščito vseh del, ki jih delam s spodnje strani na avtih.
Nerodno je le, da je tako lepo srebrne barve, bom potem pač še čez s kakšno navadno črno barvo pošprical. Saj po naslednji Tuniziji bo treba tako spet na novo ponoviti "razpeskovanje". Načelno pa to delam zame, saj bom še ene par let puf plačeval, potem bi se pa rad še kaj z zares mojim avtom vozil.
2 Mamut:
ABS stikalo - idejno vse rešeno, samo izvedba še čaka. Ampak, sneg se bliža in ni več heca. BO, bo. Ko bo, ti ga pridem tako pokazat. Pa še kompresor, ki sem ga danes končno dobil iz Anglije in naj bi bil sploh oh in ne vem kaj še (tak, kot ga ponuja 4x4 winches.com). Pa sedaj, ko sem ga vzel iz škatle, niti ne vem, če naj ga sploh preizkusim ali ne.
LP
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
No fear
Prispevkov: 116
Pridružen: Pe Apr 09, 2004 9:53 pm
Kraj: Ajdovščina-okolica

OdgovorNapisal/-a No fear » Po Dec 13, 2004 11:50 pm

Nasvet glede barve, ker sem kar nekaj časa delal s temi materiali!
Akril-vinil 2k barva, niansa po želji, spodaj pa epoksi temelj 2k isto, lahko pa tudi na vrh daš epoksi 2k, samo ni primeren za zunanjo uporabo, ker ga UV žarki razgradijo, za šasijo bi mogoče še šlo. Debelina nanosa je po želji. Stvar je preizkušeno dobra za naše razmere, ker jo uporabljajo za kamionske šasije, je pa problem stalno peskanje, a provat ni greh.

Aja, s ferosanom pa pazljivo, ker ga je kolikor vem treba potem dobro sprat, zato raje uporabi kak razmaščevalec, ali pa dobro operi z baromatom (vroča voda in visok pritisk-dovolj razmastita površino), pol pa barva čez.

Obstaja pa tudi barva 1k za auspuhe, ki jo potem, ko se na dotik posuši segreješ-"zakuriš" s fenom, omogoča tanek sloj in veliko trdnost.

Odločitev je tvoja!
Lep pozdrav!
Jeep bo vedno Jeep, vse ostalo so terenska vozila!

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » To Dec 14, 2004 1:51 pm

malo offtopic: Kje ste našli kaj dinitrolu podobnega?

Par dni nazaj je bil kolega čist :oops: , ko mu je v trgovini pevedala "Ja gospod tega se pa uuuuhhhh, vsaj že pet let ne dobi več"

Uporabniški avatar
marolt 4x4
Prispevkov: 2883
Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
Kraj: Mozirje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a marolt 4x4 » To Dec 14, 2004 2:38 pm

dinitrol je pač eden od proizvajalcev.
saj so še drugi.. Npr. nigrin, Mapetrol,....
več bo pa povedu No Fear.
Slika

Uporabniški avatar
Ludwig
Prispevkov: 1118
Pridružen: So Jul 26, 2003 10:38 pm
Kraj: Moravče
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Ludwig » To Dec 14, 2004 5:00 pm

gregor napisal/-a: "Ja gospod tega se pa uuuuhhhh, vsaj že pet let ne dobi več"


Dezinformacija.
V Max Mayerju na Fužinah je dinitrola v spray piksnah na pretek.
Majo ga tolk da ga prodajajo.
God shave the queen...

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Sr Dec 15, 2004 12:10 am

DINITROL.....
E se opravičujem. Sem bolj stara garda, pa se še spomnim, kako smo z eno debelo črno lepljivo maso šprical podvozja vsevprek. Takrat avti še niso bili originalno zaščiteni proti soli na cesti (a zdej pa so ???). In ena od teh maž se je imenovala Dinitrol. Samo tega sem imel v mislih.
Ne vem, če je isti proizvajalec tisti, ki v naši slovenski verigi tehničnih trgovin prodaja množico raznih barv v sprejih pod firmo Dinitrol.
Jutri (beri pod črto) grem v akcijo: najprej pranje podvozja (pri nas na morju je sončno in toplo in se vse kar hitro posuši!!!!), potem pa kar cink barva kleparska (in to ne Dinitrol), čez pa dvokomponentna barva temeljna in potem še dvokomponentna pokrivna. Pa bo mel avtek 3 kile več.
Še je čas, da me opozorite kaj ga s..... Hvala v naprej!
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Sr Dec 15, 2004 8:05 am

Ja tud jaz sem mislil pod besedo dinitrol tisto izolacijo, ki se je včasih kupila v 5l ali 10l piksni, in je bila še po par letih na avtu mehka.
Ludwig, a to tud imajo v omenjeni trgovini?

Marijan

OdgovorNapisal/-a Marijan » Sr Dec 15, 2004 9:39 am

Miran in vsi ostali, lep pozdrav!

Ker sem imel pred časom tudi sam podobne dileme o zaščiti šasije avtomobila (stari Land Rover S III), sem po metodi "uzaludnih pokušaja" prišel do spoznanja, da je se v dobrem stoletju avtomobilske industrije vzporedno razvijala tudi vzporedna veja avtomobilskih zaščitnih premazov.
Zato lahko danes zavrnem vse pametne "strokovnjake", z nasveti od špricanja s starim odpadnim oljem, nujne vožnje po prašnem makadamu do raznih čudežnih barv.
V času iskanja primerne zaščite sem od domačega proizvajalca Heliosa dobil po e-pošti tudi naslednji odgovor:

Spostovani!

Zahvaljujem se Vam za povprasevanje in Vam posiljam naslednji dopis:

Kar se tièe protikorozijske zasèite sasije motornega vozila Vam lahko
svetujem 2 tipa sistemov. Prvi sistem je dvoslojen (temelj + emajl),
drugi sistem pa troslojen (temelj + medslojni + emajl).

Za doseganje najboljsega rezultata PKZ zasèite na tako izpostavljeni
povrsini ( peskanje od koles, sol pozimi) Vam svetujem uporabo drugega
tipa sistema, èeprav bo aplikacija zahtevala nekaj veè èasa, kot pri
prvem sistemu.

Povrsino je potrebno roèno ali strojno oèistiti èe je mozno do ploèevine
oziroma do najveèje mozne stopnje, ter obvezno odstraniti vse neèistoèe
(zaradi kotov in nedostopnih mest priporoèam razpihavanje s
kompresorjem, èe je mozno). Po èisèenju povrsine obvezno sledi
razmasèevanje (najbolje z ANTISILIKONSKIM ÈISTILOM MOBIHEL - dobite ga v
trgovinah MAVRICA), ter susenje, nato pa je tako pripravljena povrsina
primerna za aplikacijo TEMELJNEGA PREMAZA REZISTOL osnovna barva E-ZP
(2K epoksi temeljni premaz v oksidno rdeèi ali sivi niansi). Temeljni
premaz naj se susi pri temperaturi 20 °C in RH med 50 in 70% vsaj preko
noèi.

Kot medslojni premaz uporabite Rezistol E, DBS (2K epoksi debeloslojni
premaz, dobite ga v katerikoli RAL ninsi). Medslojni premaz naj se susi
pri enakih pogojih kot temeljni premaz vsaj 24 ur.

Kot pokrivni premaz uporabite Rezistol emajl 2 K Pur (poliuretanski
pokrivni premaz, dobite ga v katerikoli RAL niansi). Po nanosu
pokrivnega premaza naj se sistem pred kakrsnim koli rokovanjem susi se 7
dni pri omenjenih pogojih.

Pri aplikaciji s èopièem bi morala debelina suhega filma sistema
dosegati cca 180-200 µm, kar je primerno za zelo zahtevne pogoje
izpostave. V kolikor zelite povisati debelino suhega filma sistema po 24
urah ponovite nanos pokrivnega premaza. Opozarjem Vas da je potrebno v
tem primeru pokrivni premaz na novo pripraviti ker je zivljenska doba
oziroma pot life premaza po zmesanju komponent A in B le okrog 6-8 ur.
Enako velja tudi za temeljni in medslojni premaz.

V kolikor bi zeleli prihraniti na èasu in materialu, lahko izpustite
aplikacijo medslojnega premaza, vendar pa Vam to moèno odsvetujem, saj
se vam to pri vsem vlozenem delu in èasu nikakor ne izplaèa, ker vam ta
poteza moèno skrajsa zivljensko dobo sistema, ter moèno zniza debelino
suhega filma.

Materiale lahko nabavite v trgovinah Mavrica ali pa se obrnite na naso
industrijsko prodajalno HELKO na Kolièevem pri Domzalah tel. 01/722
4194. Èe se boste odloèili za uporabo omenjenega sistema Vam priporoèam,
sa materiale predhodno naroèite, ker niso vedno dobavljivi iz zaloge.

Za dodatna pojasnila sem Vam na voljo na ......................

Lep pozdrav.................



Dejstvo je, da boš moral za temeljito in kakovostno obnovo uporabiti dvokomponentne barve, saj je njihova trdota in oprijemljivost bistveno boljša od običajnih premazov. Podobne nasvete sem našel tudi na raznih ljubiteljskih tujih spletnih straneh. Toliko o nanosu barve neposredno na kovino.

Na mestih, kjer je avtomobilsko podvozje izpostavljeno udarcem kamnov, pa se čez barvo nanese še plast mase, ki služi za mehansko zaščito. To je lahko kavčukova ali bitumenska masa, njena poglavitna lastnost mora biti, da je elastična. Zato odbija kamne, pri tem pa se ne poškoduje.
Nanaša se z brizganjem, pri domači rabi pa lahko tudi s čopičem, oziroma lopatico. Na zaprtih mestih običajno pošpricajo antikorozivno maso na osnovi voska.

Na raznih spletnih forumih in nasvetih se večinoma pojavljata dva proizvajalca: Angleži prisegajo na Waxoil, pri nas na celini pa je bolj popularen Dinitrol, kar je blagovna znamka pri koncernu Dinol. Zastopnik pri nas je firma Fematrade (glej http://www.fematrade.si/index.htm), ki ponuja celotno paleto izdelkov.

Jaz sem za svojega tovornjaka uporabil Dinitrol premaze in sicer ML za notranje dele, 77B za zunaj, blatnike pa bom (spomladi) od znotraj premazal z 447 ali 479 UBS Heavy Duty. Nekateri so takšni, da jih lahko čez tudi prelakiraš, to je tisto, ko vidiš naspodnji strani avtov tam, kjer je lak rahlo nagrbančen. Vse omenjene "maže" si lahko ogledaš na že omenjeni spletni strani ali pa na www.dinol.com.

Miran, ker imaš bolj nov (in drag) avto, bi ti predlagal, da ti avto prebarva kakšen avtoličar in uporabi profesionalne dvokomponentno temeljno in pokrivno barve. Za mehansko zaščito pa se potrudiš in ga premazeš kar sam z omenjenim 479 UBS Heavy Duty v debelini cca 3mm.

To je moj "amaterski" nasvet, za bolj strokovno mnenje pa se raje obrni na zastopnika Dinitrola ali kakšne podobne firme.

Lep pozdrav in naj ti Toyota še naprej dobro služi!

Marijan

Uporabniški avatar
Ludwig
Prispevkov: 1118
Pridružen: So Jul 26, 2003 10:38 pm
Kraj: Moravče
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Ludwig » Sr Dec 15, 2004 6:39 pm

gregor napisal/-a:Ja tud jaz sem mislil pod besedo dinitrol tisto izolacijo, ki se je včasih kupila v 5l ali 10l piksni, in je bila še po par letih na avtu mehka.
Ludwig, a to tud imajo v omenjeni trgovini?


Ja to majo. Sam ne vem če majo v 10 kg piksnah tudi. V 1litrskem sprayu imajo.
God shave the queen...

Uporabniški avatar
Samo
Prispevkov: 1046
Pridružen: Če Dec 18, 2003 4:28 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Samo » Sr Dec 15, 2004 9:05 pm

Ta sprej sem jaz uporabljal za barvanje šnorkla. Nanese se ga res lahko kar v debeli plasti, ampak ko se posuši postane prav peklensko trd. Zaustavlja pa rjo tudi če ga špricaš na ne ravno preceč zarjavel pleh. Imajo ga tudi v Bmaumaxu, Merkurju,.... pa Dinitrolov ni niti najboljši (imajo v baumaxu en drug sprej za zaščito podvozja, ki se mi je zdel po moji subjektivni oceni boljši - vsaj da lepše rezultate pri barvanju ;) ).
Vsake toliko časa se malo skloniš pod avto, pa pošpricaš pleh brez barve, pa je. Sam ne komplicirat.

LP
Samo

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Če Dec 16, 2004 12:18 am

:lol: očitno sem odprl zanimivo temo. Super!
Stvar pri meni je taka:
Včeraj sva imela s Pinkom dolgo debato in sem upošteval njegov nasvet in kupil dvokomponentno Epolor barvo od Colorja in škotsko krpico (nežen šmirgel na gobi). Še prej sem pa naročil od Wuertha cink spray temeljni za karoseriste.
Danes sem najprej peljal oprati podvozje, na poti nazaj se mi je avto lepo posušil (morska klima 8) in sonce), sem ga dvignil (avto :wink:) in lepo vse speskane dele zdrsal s to škotsko krpico. S cink sprayem pa nisem mogel pobarvati, ker so ga danes namesto k meni dostavili nekam v Vipavo :evil: in ga bom upam jutri dobil.
Imel sem čas in sem natančno prebral navodila na epolor barvi, malo mi je bilo sumljivo in sem klical v Color in so mi rekli, da je dobro če med posameznimi nanosi, čeprav je dvokomponentna barva, počakam vsaj 24 ur. Temperature namreč niti pri nas niso preko 20 stopinj. V delavnici pa ne kurim. Zato mi je na koncu tista prijazna tehnologinja svetovala, da je v bistvu najpametneje, če sedaj za zimsko zaščito speskane pločevine dam dve roki cink spraya (vmes počakam vsaj 3 ure) in spomladi ali poleti naredim tako kot se šika. Za epolor pravi, da je tudi antikorozivni in da ne rabi predhodne antikorozivne barve, če le rja ni v debelejšem nanosu.
Upam, da bom imel do poletja tako že zopet vse speskano, saj bo naslednja fura (El Borma - Borj el Khadra direkt) še bolj po pesku kot minula.
TOREJ: vse to je očitno pametno delati v toplem in suhem vremenu - poleti.
Ker je na avtu vse lepo počiščeno, za jutri pa ne vem, kakšno bo vreme, je ostal na dvigalu in do konca operacije z njim ne grem na cesto. Čim pride cink spray pošpricam, počakam 3 ure pošpricam še enkrat in do poletja končam. Epolor barvo pa, če mi uspe, vrnem v trgovino in poleti vzamem svežo.

Samo pravi: Vsake toliko časa se malo skloniš pod avto, pa pošpricaš pleh brez barve, pa je. Sam ne komplicirat.
Prav imaš. To bom tudi naredil. :nazdravljamo:
LP
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
No fear
Prispevkov: 116
Pridružen: Pe Apr 09, 2004 9:53 pm
Kraj: Ajdovščina-okolica

OdgovorNapisal/-a No fear » So Dec 25, 2004 3:39 pm

To Marjan! Epolor barva temeljna ali končna ni nič drugega kot epoksi barva o kateri sem jaz pisal. No moram še povedat, da se mi ni hotelo tako na dolgo pisat postopka, kot si ga ti, vendar je pa točno in prav napisano, kako je potreba narediti, če hočeš da bo povšina dovolj dobro zaščitena in zdržala dovolj dolgo pobarvana.
Kar se tiče heliosove epolor barve vem, da je uredu in pa, da ni potreba čakat 24 ur da se posuši, ker je potem sloj presuh in se naslednja plast barvanja ne sprime dovolj dobro. Ko barvaš naslednjo plast je potreba počakat toliko časa, da je površina na dotik suha (takrat ko se ne pozna prstnih odtisov na barvi, to je preverjeno najboljši indikator in ne čas, ki je predpisan od prizvajalca, ker je še ta v intervalu od-do), to je lahko po treh ali petih urah, ča so temperature nižje pa kasneje. Priporočljiva temperatura za barvanje je nekje okrog 20 stopinj C, če je nižja (ne pod 10 stopinj), moraš potem barvane dele dat v avtoličarsko peč posušit ali pa ogret garažo, kjer barvaš.
Za očistit površino pred barvanjem, pa ne priporočam antisilikona, ker se ta bolj uporablja za razmaščevanje pred barvanjem karoserije, kjer je bil nanešen špric kit. Če je površina speskana do golega, priporočam za čiščenje tekočino za razmaščevanje dekapirane pločevine ali kaj podobnega, ki se potem tudi dobro posuši in resnično ne pusti za sabo nobeneh mastnih madežev. Če ti površina potem, prej kot utegneš pobarvat oz. nanesti temeljno barvo na rahlo zarjavi, je to posledica zelo čistega površine na katero lahko potem barvaš brez kakšnih posledic.
Pa še to, nanašajte zelo tanke sloje barve in naj bo teh več, ker le tako bo stvar resnično dolgo zdržala, seveda je med sloji potrebno počakat da so na dotik suhi, namreč debeli sloji lahko prej odletijo, sploh če postopek barvanja ni pravilen.

A ja pa še to, Dinitrol je super stvar samo ne za terence, dobi se še na trgu kot je Ludwig napisal, pri uporabi nepravega premaza ostane ta mehak še zelo zelo dolgo in ga nikoli več ne očistiš s površine, če bi hotel to kasneje prebarvat. Zato se pri prodajalcu pozanimajte za tisti premaz, ki se trdno posuši in je na osnovi gume(kavčuka), da zdrži "peskanje" in nanašajte ga na površino šele potem, ko ste to dobro prebarvali z zaščitno barvo. Pa tudi predrag je!

No dovolj za danes, ker je Božič, če koga še kaj zanima mu lahko še kaj povem.
Lep pozdrav!

Jeep bo vedno Jeep, vse ostalo so terenska vozila!


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 124 gostov