Lisko, Jeep in dogodivščine :)
Lisko, Jeep in dogodivščine :)
Ke je na forumu vedno več tem od obnov do popravljanj in ker je en uporabnik izrazu željo.....bom še tukaj na kratko predstavo ali podvige ali popravljanja:D
Prvo avto....
Potem je spustil kiler....
Kiler je majster u mb zaflikal in drži že skoraj dve leti....
Ob enem se je očistil tud interkuler, ki je bil tak....
In se lepo sestavlo nazaj....
Menjat je bilo potrebno zadnje vzmeti saj so le te bile posedene....
Ker seveda brez problemov ne gre.....se je odlomil vijak in to v uhi od fedre.
Takole je bilo treba rešit zadevo.
In tako porihtat nazaj.
Potrebno je bilo menjat tudi sedeže...tele
S temi.
Potem je prišla prva zima.....avto seveda ni grel....vzrok: počena pečka....vzelo se jo je ven in dal zaflikat.
Ker v avti ne sme bit dolgčas......in ker se kdaj v kaki koloni lahko tud kratkočasi....je treba bilo nardit nekaj na tem
Dvd...
Prišlo je poletje......treba je bilo menjat krogle na desni strani. To delo sem prepustil g. Maroltu ob enem pa sma ugotovila, da ima zračnost tudi panhardov drog....in tako smo nabavli novega in zmontirali
Pred lansko zimo sem začel ugotavljat , da je olja v motorju vedno več pa čeprav pušča semering pri sklopki
Prišlo je do ugotovitve da pušča semering pri bosch črpalki in tako se meša nafta z oljem....
In potrebno je bilo spet vse razdret....
Največ vetra je dala jermenica......dva dni zapored sem jo španal....grel....tolko....
Ko je spustla smo prišli do pogonov
Motor v "fazi"
Dal se je delat izvlekač za zobnik pumpe...
Treba je bilo kr dosti raztavit , da se je snela pumpa.....nato pa spet s posebej prirejenim ključem še izvleč šobe.
In že z obnove....
In sestava nazaj....
Spet po nekaj časa se je pri g. Maroltu nabavlo zavore.....
In spet zmonirano....
Ker je bilo treba zavore sprobat......je motor trpel:D in tako so glave rekle NE
Obnovilo se rolce jermena....
Očistlo zadeve...
Se nabavilo rabljene testirane glave....
Se snelo turbino....
Se snelo in očistlo ter podmazalo štarter....
Turbino je nadomestila nova....
Zanimivo obrabljene nihajke ventilov....
In že lepo gladke...
Vse lepo pripravljeno....
Še zadnji pogled na ojnice katere skrivajo nove ležaje....
Med sestavo....
In pa sestavljen.
No to je za enkrat vse
Prvo avto....
Potem je spustil kiler....
Kiler je majster u mb zaflikal in drži že skoraj dve leti....
Ob enem se je očistil tud interkuler, ki je bil tak....
In se lepo sestavlo nazaj....
Menjat je bilo potrebno zadnje vzmeti saj so le te bile posedene....
Ker seveda brez problemov ne gre.....se je odlomil vijak in to v uhi od fedre.
Takole je bilo treba rešit zadevo.
In tako porihtat nazaj.
Potrebno je bilo menjat tudi sedeže...tele
S temi.
Potem je prišla prva zima.....avto seveda ni grel....vzrok: počena pečka....vzelo se jo je ven in dal zaflikat.
Ker v avti ne sme bit dolgčas......in ker se kdaj v kaki koloni lahko tud kratkočasi....je treba bilo nardit nekaj na tem
Dvd...
Prišlo je poletje......treba je bilo menjat krogle na desni strani. To delo sem prepustil g. Maroltu ob enem pa sma ugotovila, da ima zračnost tudi panhardov drog....in tako smo nabavli novega in zmontirali
Pred lansko zimo sem začel ugotavljat , da je olja v motorju vedno več pa čeprav pušča semering pri sklopki
Prišlo je do ugotovitve da pušča semering pri bosch črpalki in tako se meša nafta z oljem....
In potrebno je bilo spet vse razdret....
Največ vetra je dala jermenica......dva dni zapored sem jo španal....grel....tolko....
Ko je spustla smo prišli do pogonov
Motor v "fazi"
Dal se je delat izvlekač za zobnik pumpe...
Treba je bilo kr dosti raztavit , da se je snela pumpa.....nato pa spet s posebej prirejenim ključem še izvleč šobe.
In že z obnove....
In sestava nazaj....
Spet po nekaj časa se je pri g. Maroltu nabavlo zavore.....
In spet zmonirano....
Ker je bilo treba zavore sprobat......je motor trpel:D in tako so glave rekle NE
Obnovilo se rolce jermena....
Očistlo zadeve...
Se nabavilo rabljene testirane glave....
Se snelo turbino....
Se snelo in očistlo ter podmazalo štarter....
Turbino je nadomestila nova....
Zanimivo obrabljene nihajke ventilov....
In že lepo gladke...
Vse lepo pripravljeno....
Še zadnji pogled na ojnice katere skrivajo nove ležaje....
Med sestavo....
In pa sestavljen.
No to je za enkrat vse
- Rafter
- Upravnik
- Prispevkov: 2028
- Pridružen: To Feb 17, 2004 3:03 pm
- Kraj: Southern District of Maribor
- Kontakt:
Re: Lisko, Jeep in dogodivščine :)
bravo Lisko!
Me pa zanimata dve zadevi:
1.
2. Zakaj Marolta še vedno naslavljaš s črko "g.", če pa si bil že tolikokrat pri njem, da bi morala bit že krvna brata?
Malo heca. Javi se kaj, verjetno si nekje blizu mene?
LP, U.
Me pa zanimata dve zadevi:
1.
Kdo oz. kje je ta majster?lisko napisal/-a:Kiler je majster u mb zaflikal in drži že skoraj dve leti....
2. Zakaj Marolta še vedno naslavljaš s črko "g.", če pa si bil že tolikokrat pri njem, da bi morala bit že krvna brata?
Malo heca. Javi se kaj, verjetno si nekje blizu mene?
LP, U.
The whole life sponsored by محمد بن راشد المكتوم
Re: Lisko, Jeep in dogodivščine :)
Rafter napisal/-a:bravo Lisko!
Me pa zanimata dve zadevi:
1.Kdo oz. kje je ta majster?lisko napisal/-a:Kiler je majster u mb zaflikal in drži že skoraj dve leti....
2. Zakaj Marolta še vedno naslavljaš s črko "g.", če pa si bil že tolikokrat pri njem, da bi morala bit že krvna brata?
Malo heca. Javi se kaj, verjetno si nekje blizu mene?
LP, U.
Ker je zame pravi mojster in fant kot se šika Se lepo pomenima.....zrihta kar rabim.....pridem iskat....mi robo preda in že lahko "šravfam" dalje In taki so pač zame gospodje
Sicer pa nisem bil tako dostikrat pri njemu (bi pa bil če bi rihtal tud dele za dizle )
Sem pa pogosto v njegovih krajih......moja dva starša si na stara leta postavljata vikend v Savinjski (Skorno). Btw Janez v mozirju imate tako malo črpalko, da še niti mleka nimajo Tako da sem pol mogu direkt v Velenje it ,da sem lahk na vikendu kavo pil
Rafter......mojster je na nasipni.....nasproti one gostilne....Ko iz nasipne zaviječ proti bivšemu papajou pol pa pri prvem semaforju desno.....na stavbi pa je tabla: "Popravilo avtomobilskih hladilnikov" On mi je rihtal in pečko za kabino in kiler......moram potrkat.
Drugače pa sem iz okolice Mb......v Dravski dolini.
Žene še nimam Mi pa punca stoji ob strani in nekak nimam problemov, če se odločim za kak podvig ali pa če je treba kaj "pošravfat". Ponavad še celo pomaga in vzpodbuja, da bi bilo čimprej gotovo
Bil pa je tipičen (forumski) problem na začetku. Ko sem si zaželel Jeepa (takega jeepa sanjam že od malega) , je bilo kr nekaj vroče krvi.....kot tisto; zakaj ga rabiš.....kje se boš te vozu.....pa je drago....
Ampak jaz kot znan po trmi in če se nekaj odločim tud izpeljem do konca, sem en čas spremljal avto.net in ponudbe.....Prvo je padla odločitev , da bo dizel s prek 100 konji. Tako je 2.1 TD odpadel. Potem je bilo treba najd en dober primerek 2.5 dizla. Opazil sem enega črnega (mislim , da ga ima uporabnik cobra13, če ga še ima, nič se ne javi...) ampak po ogledu sma hitro ugotovila, da tisto nekak ni za naju.....V originalu je bil 4.0 bencinar z menjanim motorjem z 2.4TD. No ogled je pokazal , da bi bil prevelik zalogaj in tako sma iskala dalje.....Cene teh jeepov so se takrat gibale nekje od 4.5- 5.5 tisoč evrov. Na enkrat pa se pojavi tale moj......Po spraševanju vseh mogočih sma ugotovila, da je to jeep , ki ga je imel živinozdravnik v Halozah. Po še daljnen raziskovanju sma prišla do ugotovitve, da tega lastnika pozna njen foter, ki je potrdil , da je lastnik lepo ravnal z jeepom in ni (še do takrat) mel kakih problemov. Dobil sem njegovo številko, se lepo pomenil (potem sem bil celo pri njem , ker sem šel osebno po tretjo tablico...) in tako zvedel celo zgodovino avta.
Avto se je kupil za 2500 evrov (pol ceneje od ostalih ) in tako sem vedel, da me čaka kr nekaj popravil ( pa čeprav na zunaj avto ni kazal nobenih znakov utrujenosti). Lastnik je potrdil , da je avto redno vzdrževal , da je pač sedež raztrgan ker pač ni imel prevlek, pri 310 tisoč (kot jih je imel takrat) in zarad načina vstopa in iztopa (ki se je zgodil mnogokrat, saj je vodilo vrat ( omejevalec) čisto obrabljen) je pač sedež raztrgan. Edina "skrita" napaka, ki je seveda v poletni vročini nisem opazil, je bila pečka za gretje.
No in tako se je začelo....
Avto kupljen za 2500 evrov
Potem Menjava oz. obnovitev kilerja ( nardil se je komplet novi levi del kilerja) za 125 evrov.
Menjava sedežev (rabljeni od Janeza) 40 evrov.
Prevleke 18 evrov (na kupon iz špara ampak dobro služijo namenu)
Menjava feder komplet s pušami in nihajnimi rokami.....220 evrov.
Flikanje pečke 20 evrov.
Avtoradijo + 7" LCD 180 evrov.
Menjava krogel + panhardov drog (mislim da 150 evrov).
Obnova BOSCH črpalke ter nove šobe 500 evrov
Nove zavore 240 evrov
Glave +tesnilo :400e
tovarniško obnovljena turbina (eno leto garancije) :540e
Obročki:115e
Ojnični: 47e
Vodna črpalka + komplet tesnil: 85e
Obnova rolc jemena: 30e
Razni drobni material (tesnilna masa, olje,filtr,antifriz....) cca. 200e
Menjava vseh olj cca. 150 evrov.
To je zaenkrat to Skupni seštevek pa nardite sami Jaz to nekak ne seštevam , ker je to več ali manj hobi Poleg tega imam mišlenje, da avto le ni bil tako drag. Glede na to , da je imel začetno ceno nižjo (najcenejšega na avto netu sem najdel pred kratkim za 4200 evrov enako 96 letnik....) . Da so popravila kot so zavore, krogle, panhardov drog potrošni material in da je radio in dvd luksuz, ki ne bi bil potreben.
Moral pa bo sedaj držat nekaj časa (tok tok ) , razen sklopko in semering na gredi se bo še moglo uredit, saj je garaža zasedena, kjer je R5 na popolnem restavriranju.
Bil pa je tipičen (forumski) problem na začetku. Ko sem si zaželel Jeepa (takega jeepa sanjam že od malega) , je bilo kr nekaj vroče krvi.....kot tisto; zakaj ga rabiš.....kje se boš te vozu.....pa je drago....
Ampak jaz kot znan po trmi in če se nekaj odločim tud izpeljem do konca, sem en čas spremljal avto.net in ponudbe.....Prvo je padla odločitev , da bo dizel s prek 100 konji. Tako je 2.1 TD odpadel. Potem je bilo treba najd en dober primerek 2.5 dizla. Opazil sem enega črnega (mislim , da ga ima uporabnik cobra13, če ga še ima, nič se ne javi...) ampak po ogledu sma hitro ugotovila, da tisto nekak ni za naju.....V originalu je bil 4.0 bencinar z menjanim motorjem z 2.4TD. No ogled je pokazal , da bi bil prevelik zalogaj in tako sma iskala dalje.....Cene teh jeepov so se takrat gibale nekje od 4.5- 5.5 tisoč evrov. Na enkrat pa se pojavi tale moj......Po spraševanju vseh mogočih sma ugotovila, da je to jeep , ki ga je imel živinozdravnik v Halozah. Po še daljnen raziskovanju sma prišla do ugotovitve, da tega lastnika pozna njen foter, ki je potrdil , da je lastnik lepo ravnal z jeepom in ni (še do takrat) mel kakih problemov. Dobil sem njegovo številko, se lepo pomenil (potem sem bil celo pri njem , ker sem šel osebno po tretjo tablico...) in tako zvedel celo zgodovino avta.
Avto se je kupil za 2500 evrov (pol ceneje od ostalih ) in tako sem vedel, da me čaka kr nekaj popravil ( pa čeprav na zunaj avto ni kazal nobenih znakov utrujenosti). Lastnik je potrdil , da je avto redno vzdrževal , da je pač sedež raztrgan ker pač ni imel prevlek, pri 310 tisoč (kot jih je imel takrat) in zarad načina vstopa in iztopa (ki se je zgodil mnogokrat, saj je vodilo vrat ( omejevalec) čisto obrabljen) je pač sedež raztrgan. Edina "skrita" napaka, ki je seveda v poletni vročini nisem opazil, je bila pečka za gretje.
No in tako se je začelo....
Avto kupljen za 2500 evrov
Potem Menjava oz. obnovitev kilerja ( nardil se je komplet novi levi del kilerja) za 125 evrov.
Menjava sedežev (rabljeni od Janeza) 40 evrov.
Prevleke 18 evrov (na kupon iz špara ampak dobro služijo namenu)
Menjava feder komplet s pušami in nihajnimi rokami.....220 evrov.
Flikanje pečke 20 evrov.
Avtoradijo + 7" LCD 180 evrov.
Menjava krogel + panhardov drog (mislim da 150 evrov).
Obnova BOSCH črpalke ter nove šobe 500 evrov
Nove zavore 240 evrov
Glave +tesnilo :400e
tovarniško obnovljena turbina (eno leto garancije) :540e
Obročki:115e
Ojnični: 47e
Vodna črpalka + komplet tesnil: 85e
Obnova rolc jemena: 30e
Razni drobni material (tesnilna masa, olje,filtr,antifriz....) cca. 200e
Menjava vseh olj cca. 150 evrov.
To je zaenkrat to Skupni seštevek pa nardite sami Jaz to nekak ne seštevam , ker je to več ali manj hobi Poleg tega imam mišlenje, da avto le ni bil tako drag. Glede na to , da je imel začetno ceno nižjo (najcenejšega na avto netu sem najdel pred kratkim za 4200 evrov enako 96 letnik....) . Da so popravila kot so zavore, krogle, panhardov drog potrošni material in da je radio in dvd luksuz, ki ne bi bil potreben.
Moral pa bo sedaj držat nekaj časa (tok tok ) , razen sklopko in semering na gredi se bo še moglo uredit, saj je garaža zasedena, kjer je R5 na popolnem restavriranju.
Svaka čast lisko!
Je pa res da je tukaj ključno veselje. Sam ga imam kar precej, je pa večni problem denar. No pa prostor za delo in znanje.
Saj bo počasi
Da bi šlo tako naprej ti pa ne bom zaželel
Je pa res da je tukaj ključno veselje. Sam ga imam kar precej, je pa večni problem denar. No pa prostor za delo in znanje.
Saj bo počasi
Da bi šlo tako naprej ti pa ne bom zaželel
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
Picpoki napisal/-a:Svaka čast lisko!
Je pa res da je tukaj ključno veselje. Sam ga imam kar precej, je pa večni problem denar. No pa prostor za delo in znanje.
Saj bo počasi
Da bi šlo tako naprej ti pa ne bom zaželel
No resno upam , da bo za en čas mir.....Prevoženih že celih 1500 km in je še vse tipi topi Nikjer ne masti in vse lepo špila. Edino kar jše vedno jezi je konektor olja, ki vsakih 500km zgubi stik in pritisk (cajger) pade na minimum. Pa me niti ne moti, pač vsake 500km odprem haubo in pomigam konektor in že veselo kaže naprej Čeprav bo treba tud to s časoma uredit
No nima pa niti prostora.....trenutno se v garaži nahaja tole....
- PUCH G-clase
- Prispevkov: 180
- Pridružen: So Jan 24, 2009 9:06 pm
- Kraj: Žalec
andsuzuki napisal/-a:A 5-ka je spet v prenovi
Sem že hotel jaz vprašati Ta avto bo menda že četrtič nov
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
Picpoki napisal/-a:andsuzuki napisal/-a:A 5-ka je spet v prenovi
Sem že hotel jaz vprašati Ta avto bo menda že četrtič nov
HEhe ni čist tak Pred štirimi leti je motor doživel generalko......nardil 150 tisoč km in po moji krivdi (pozabil da ni terenc in zapeljal v lužo globoko do ogledal) potegnil vodo in odpihnilo glavo.....
Še pred tem (poleti) je doživel styling prenovo....v bistvu pa se je povaril zadnji del avta ( od zadnje preme nazaj) , namontiralo zadnjo premo z diski in pobarvalo odbijače in ogledala......nič korenitega
Avto je potem se vozil še leto in pol in nardil okrog 40 tisoč km. Potem je prišla kot zapuščina od pokojnega dedka 1.4 bencinar petka in rdeča je šla na počitek. Ker pa se zadnje leto in pol na rdeči petki ni nardilo popolnoma nič(razen el. pomik stekel) .....je seveda začela hirat.....prednji ležaji ji tulijo že več kot dve leti.....prednje diske je spovilo ( AC.press) kugle so dobile luft.....tu pa tam po podvozju jo je začela nažirat rja ampak , ker sem po tihem vedel kaj sledi se nisem sekiral.....naj rjavi sej bo tko al tko dobila nov pleh kolikor bo lahko. In še in še.....
Sedaj pa ( po vsej verjetnosti ) bo dobila nov (drug ) motor(gleda se za 1.9Dti motorji...če bo sreča in če se bo dal uredit) in pa komplet prenovo.....kot celota pa bo ostala original na videz....
No danes sem se peljal mimo styling trgovine....nisem si mogel kaj , da se ne bi ustavil......iz trgovine sem prišel bogatejši za
Imam pa problem kam ga zmontirat
Sem ga jaz ( Kako leto nazaj ) tudi iskal
So pa ti vsi povedali prav:) Nahaja se za turbino pred požarno steno nad zaganjačem
Prilagam ti slikco za lažjo predstavo. Označen je senzor. Enostavno konektor samo pomigaj in bo bolje za par sto kilometrov....Če imaš srečo pa bo trajal mnogo dlje. Problem je ker v tem konektorju ratajo kontatki "plastični" ne pa "elastični", kot bi morali biti (podobno kot kabelj čevelj.....če ga preveč raztegneš ti potem ne prime več in ga moraš stisnit s kombinirkami , da potem prime). Enako bo potrebno nardit tu a do tega kako to nardit, še nisem prišel
So pa ti vsi povedali prav:) Nahaja se za turbino pred požarno steno nad zaganjačem
Prilagam ti slikco za lažjo predstavo. Označen je senzor. Enostavno konektor samo pomigaj in bo bolje za par sto kilometrov....Če imaš srečo pa bo trajal mnogo dlje. Problem je ker v tem konektorju ratajo kontatki "plastični" ne pa "elastični", kot bi morali biti (podobno kot kabelj čevelj.....če ga preveč raztegneš ti potem ne prime več in ga moraš stisnit s kombinirkami , da potem prime). Enako bo potrebno nardit tu a do tega kako to nardit, še nisem prišel
No in amerikanček se je spet spomnil , da obstaja.....sedaj nagaja oljni pritisk ob vžigu mrzlega motorja.
In sicer ,če stoji čez noč (ali pa par dni skupaj) , rabi 10-15 sekund da nabere pritisk olja. Seveda lučka že med tem veselo utripa.....potem pa nabije pritisk 4 bare in lučka ugasne. Med vožnjo ima pritisk malo prek 4 bare in 2 bara na mestu pod prostim tekom.
To je začel delat sedaj po prevoženih 3 tisoč km po sestavi.....ma kdo kako idejo?
In sicer ,če stoji čez noč (ali pa par dni skupaj) , rabi 10-15 sekund da nabere pritisk olja. Seveda lučka že med tem veselo utripa.....potem pa nabije pritisk 4 bare in lučka ugasne. Med vožnjo ima pritisk malo prek 4 bare in 2 bara na mestu pod prostim tekom.
To je začel delat sedaj po prevoženih 3 tisoč km po sestavi.....ma kdo kako idejo?
lisko napisal/-a:No in amerikanček se je spet spomnil , da obstaja.....sedaj nagaja oljni pritisk ob vžigu mrzlega motorja.
In sicer ,če stoji čez noč (ali pa par dni skupaj) , rabi 10-15 sekund da nabere pritisk olja. Seveda lučka že med tem veselo utripa.....potem pa nabije pritisk 4 bare in lučka ugasne. Med vožnjo ima pritisk malo prek 4 bare in 2 bara na mestu pod prostim tekom.
To je začel delat sedaj po prevoženih 3 tisoč km po sestavi.....ma kdo kako idejo?
Še eno opažanje.......če je nivo olja na MAX ali malo prek potem problemov s pritiskom ni......kakor hitro pade nivo olja 1cm pod MAX oznako se pojavijo problemi ob mrzlem vžigu?
Ma kdo kako idejo? Sam sumim črpalno cev olja....
No problem se je rešil z menjavo olja in pa nivo olja mora biti vedno nad oznako MAX. No in ker je to pač otrok, ki hitro spomni nase če se ga mal zapostavlja, je začel mastit po celem podvozju. Obisk pri Janezu je pokazal uničen semering na sprednji levi polosi, na reduktorju in pa zadnjem difu ter uničene sprednje kugle na levi strani. Prav tako je večkrat začel nenadzorovano skakat po cesti sem tja gor dol...Po posvetu z Janezom je to pomenilo ali uničene amortizerje spredaj ali pa volanski amortizer. Ker volanskega amortizerja ni imel na zalogi sem vzel samo prednje. Doma sem jih še isti dan menjal (pol ure dela za oba) ter takoj na probno vožnjo.....10km popolnoma uničene ceste, hitrosti okrog 80-100km/h...zelo dobro prenesel.....a čist na koncu....spet ponorel in začel skakat, da sem ga komaj ulovil....Takoj pisat ZS Janezu da naroči še zadnje amortizerje in pa volanskega......
No in tako je jeepek dobil še nove amortizerje.....Razlika v vožnji je kot noč in dan....dobesedno je ratal ladja na cesti.....luknje požira kot za šalo....
Nov volanski....
Kak mesec prej sem se nekaj igral po podvozju in ugotovil tole....
Zaščita cevi od tanka....
1mm pleh , škarje za pleh in varilni aparat so nardili tole....
In pa zmontirano na mestu...
Upam da sedaj (letos) popravil več ne bo (ali pa kaka malenkost), drugo leto spomladi pa se lotim pleha na podvozju (avto le ni več novi....bil je uporabljan v svoj namen), razderem komplet notranjost in pošvasam/pomenjam plehovje , ki bo to potrebovalo.
No in tako je jeepek dobil še nove amortizerje.....Razlika v vožnji je kot noč in dan....dobesedno je ratal ladja na cesti.....luknje požira kot za šalo....
Nov volanski....
Kak mesec prej sem se nekaj igral po podvozju in ugotovil tole....
Zaščita cevi od tanka....
1mm pleh , škarje za pleh in varilni aparat so nardili tole....
In pa zmontirano na mestu...
Upam da sedaj (letos) popravil več ne bo (ali pa kaka malenkost), drugo leto spomladi pa se lotim pleha na podvozju (avto le ni več novi....bil je uporabljan v svoj namen), razderem komplet notranjost in pošvasam/pomenjam plehovje , ki bo to potrebovalo.
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 133 gostov