Poleg tega res nikoli ni dolgčas.....Na vsem lepem se zgodi da se ključ zagozdi v ključavnici....Seveda to tako , da avtek noče vgasnit....Po vseh možnih kletvicah pogruntam, da ga lahko vgasnem samo tako , da mu snamem konektor iz ključavnice....
No danes se lotim.....Klučavnica gre dol.....cilinder dobim ven in lej ga zlomka cilinder dela normalno....Ja kaj pri
No pač američan....Klučavnica oz. sam sistem zagnetan skupaj....Čakaj če je zagnetano potem gre narazen
No po hudem matranju dremla(ki je zakon) pade ključavnica oz. ves sistem na dva dela....
Ključavnica...
In raztavljena....
Jebote zobniški pogon.....in seveda....
Kljub temu, da sedaj manjka en zob je ob čiščenju un podmazanju ključavnica spet v akciji.
Ker je bil pozimi priden sem mu zatesnil pokrov ventilov....novo tesnilo+specijalna VW diht masa.
Ampak...
tole ameriško šalabajzerijo pa ne gre spregledat. Pred časem sem dal gor slikce kako motor masti vsepovprek...ok italjan ne moreš nič. Ampak lisko kot lisko....vzame vse lepo narazen in zatesni z novimi tesnili in super duper diht maso (VW AUDI koncern). Vse lepo in prav....na parkirišču pred službo ni več lužic....olja ne zmankuje. A v poletnih mesecih, ko so se temparature dvignile, začnem opažat, da se nekje po par urnem stanju na soncu , začnejo spodaj pojavljat kaplice (ni več lužica, ki se je prej pojavla par minut zatem, ko je avto obstal) ampak kapljice....WTF
Sledi pregled pod haubo....olja ne zmankuje...kakih drugih tekočin tudi ne....snov je gosta in po par urah na soncu ostane samo kapljica...
Potem vidiš tole..
Vidite masnočo na motorju? A od kod, če je vse zadihtano...Pogled pade niže in opazim kardan....JA SEVEDA. Kardan ima nipl in ga je potrebno vsake toliko namazat. Ampak ima pa spredi pri križu luknjo....visoke temp., gibanje kardana( ravno tu se giblje tudi ven in not zaradi gibanja preme) in pa redno mazanje....Mast zmeče okrog in okrog po motorju in ko se ogreje se pa lepo cedi dol....Mazat pa žal moraš.
S tem avtom NE MOREŠ iti k nekomu na obisk sred poletja in ga pustit na dvorišču na sveže položenih tlakovcih....
No tole je pa pogled na turbinski del motorja....vse lepo suho ko poper.
Kmalu za tem.....oz. v poletnih mesecih....
Menjani semeringi ...
Ker pa je to otrok, ki mu nikoli ni dolgčas....Je začel cvilit....in sikat....Vzrok?
Odtrgan vijak na izpušnem delu....
No tole je pa ze skor za 4x4 bejbe