RJAVENJE PODVOZJA

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Drobez
Prispevkov: 97
Pridružen: Če Okt 18, 2007 3:24 pm

RJAVENJE PODVOZJA

OdgovorNapisal/-a Drobez » Po Apr 13, 2009 4:47 pm

Spoštovani,

Ravno danes sem imel debato glede rjavenja podvozja pri terencih.

Pač kot vsi veste začnejo pri vseh serijskih terencih rjaveti podvozja. (vsaj pri tistih ko sem jih imel jaz oziroma bližnji).
Siguren sem da če bi takoj pri novem podvozje zaščitil, do tega ne bi prihajalo.

Ali ima kdo kakšno mnenje. Do sedaj sem pri vseh terencih ko sem jih imel iimel rjavo podvozje, in nisem nič zaščitil.

Kakšna imate kaj mnenja oziroma ideje????? Po moje to ni tako problematično, sej bi trajalo kar nekaj desetletij da bi prerjavelo.... NO ja mogoče se motim

Hvala

Andraž

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4343
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Po Apr 13, 2009 7:07 pm

Jst ga enkrat na leto premažem z dinitrolom, pa nič ne rjavi.

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

Re: RJAVENJE PODVOZJA

OdgovorNapisal/-a lisko » Po Apr 13, 2009 8:43 pm

Drobez napisal/-a:Spoštovani,

Ravno danes sem imel debato glede rjavenja podvozja pri terencih.

Pač kot vsi veste začnejo pri vseh serijskih terencih rjaveti podvozja. (vsaj pri tistih ko sem jih imel jaz oziroma bližnji).
Siguren sem da če bi takoj pri novem podvozje zaščitil, do tega ne bi prihajalo.

Ali ima kdo kakšno mnenje. Do sedaj sem pri vseh terencih ko sem jih imel iimel rjavo podvozje, in nisem nič zaščitil.

Kakšna imate kaj mnenja oziroma ideje????? Po moje to ni tako problematično, sej bi trajalo kar nekaj desetletij da bi prerjavelo.... NO ja mogoče se motim

Hvala

Andraž

Motiš se da bi trajal nekaj desetletjij....možno če bi avto miroval tle pa je skoz v gibanju....in tud sol in voda mu prideta do živega....Primer sem imel pri osebnem avtu....začela se je delat rja na glavnem nosilcu zadnje preme, ker sem vedel , da bo avto nekoč temeljito obnovil sem pustil nezačiteno.....v dveh letih nosilca več ni bilo pa je bil to glavni nosilec, tako da ni bil ravno tanki pleh....Sicer imajo terenci močnejše nosilce a vendar....

Najbolša zaščita je redno pranje in pregledovanje podvozja.....in ob vsakem najmanjšem sumu poškodbe zaščite se le ta obnovi.

Drobez
Prispevkov: 97
Pridružen: Če Okt 18, 2007 3:24 pm

OdgovorNapisal/-a Drobez » Po Apr 13, 2009 8:51 pm

S čim pa je najbolje zaščitit??

A se vseeno zaščiti, pa čeprav je že rjasto??? Avto je star eno leto. Pick up.

Tudi lisnate vzmeti (Old man) katere je Mamut zamenjal (zaradi povišanja) avta so rjaste.


Hvala

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » Po Apr 13, 2009 9:18 pm

Jaz ponavadi rjo prej odstranim, potem pa kar s katranom čez.
Pri pajerotu me še čaka ta preventiva.
Dobro da imam tako veselje kot Lisko :lol:
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

DavidJ
Prispevkov: 455
Pridružen: Po Mar 10, 2008 3:13 pm
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a DavidJ » Po Apr 13, 2009 10:57 pm

Tudi sam sem razmišljal kako bi se lotil podvozja pri patrolu. Glede na to da ni bil še nič rjav, razen nekaj površinskih krast na šasiji, sem se odločil, da ga dobro zaščitim. Znano je da patroli radi gnijejo, no ja, sicer vidim, da gnije vse tudi novejši terenci, da je le 10 let naokoli.
Precej sem se pozanimal in prebral in na koncu takole naredil:

1. podvozje sem dobro opral z močnim visokotlačnim čistilcem (štrajfiks)
2. počakal, da se je na soncu res dobro posušil (dva dni)
3. opral podvozje z nitro razredčilom (taka pištola na zrak)
4. ostanke rje sem obrusil s žično krtačo na kotni brusilki, ostalo na roke in noge v glavnem zaj... posel
5. tam kjer sem obrusil rjo, sem namazal z antikorozinom, da naredi zaščitni oksidacijski sloj (zapre rjo)
6. prebarval dvakrat z EPOLOR HB dvokomponentno epoksi debeloslojno barvo. Prv nanos je bil redek, da zalije v vse špranje.
7. prebarval s PU barvo (dvokomponentna poliuretanska barva) npr. BUKOLIT emajl (sam sem imel italjansko barvo enake sestave)
8. koloteke sem prebarval s kavčuk zaščito za podvozje s koščki gume za zaščito pred kamenjem. TEROSON 1000 ali nekaj takega.
9. v votle dele sem našprical redek vosek KENT. Ta zateče v drobne reže in se nato strdi. Tisti voski, ki ne tečejo, ampak se vlečejo kot smrkelj so zanič in le pacajo odtočne odprtine za vodo. Potem šele gnije!
10. razlagal domačim, kaj sem delal toliko časa in brebavljal izjave, da se to ne izplača. :ah_seveda:

Epoksi in PU barvo sem nanašal s čopičem in na dostopnih mestih s pištolo.

PO enem letu in slani zimi nikjer nobene rje. Podvozje pa lepo gladko.

S tistimi katranastimi, bitumenskimi in gumi debelimi premazi pa imam slabe izkušnje. PO moje je tisto bolj za skrivanje rje. Slej ko prej poka, se lupi in v tistih žepih gnije, da je veselje.
Če pa pri barvi vidiš kako rjico, pa malo pobrusiš in zopet pobarvaš. Kaj boš pa pri tistih smolah? Z brenerjem žgal stran!

Če bi kupil novega bi enako naredil kot sem sedaj.

Uporabniški avatar
Al1975
Prispevkov: 405
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 5:15 am
Kraj: Bevke down town
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Al1975 » To Apr 14, 2009 5:02 am

No obstaja pa še ena varjata in sicer sem jo opazil pri angležih bolj natančno za Land Roverja si lahko naročiš vroče cinkano šasijo! (potopljeno v korito z cinkom) :P
Recimo mene kot novopečenega voznika Defenderja 110-ke bi nova šasija koštala okoli 1300E + prevoz iz anglije. Drugače pa je res antikorozin extra dela čudeže. :!: :lol:

Def 90
Prispevkov: 17
Pridružen: So Dec 31, 2005 6:51 pm

OdgovorNapisal/-a Def 90 » To Apr 14, 2009 9:22 am

DavidJ, zadeve sem se lotil pribljižno tako kot ti. Cez eno leto sem opazil mehurje pod dvokomponentno epoksi barvo. Baje je pretrda in pač poči ob zvijanju šasije(hvala bogu, da sem se lotil samo zadnjega dela šasije). Spet cela jeba z odstranjevanjem vseh slojev. V drugo sem kar po golem železu napacal Dinitrol. Poškodbe od kamnov podrgneš z drateno krtačo in šasija je pripravljena za obnovo dinitrola. Ob želji po kompliciranju lahko odstraniš dinitrol z nafto. Obvezno je potrebno v šasijo našpricati redko zaščito. Prav naslov za zaščito podvozja je Peterca na koncu Zaloške ob AC, saj se sam preveč na...eš. Po šestih letih nisem opazil,da bi zaščita pokala, pod njo pa gnilo. Zaščito je dobro obnavljati, pač po potrebi. Pri treh terencih v familiji, se je zadeva pokazala kot ok varijanta, čeprav so pred zaščito kazali prve znake rje.
Lp Anže

DavidJ
Prispevkov: 455
Pridružen: Po Mar 10, 2008 3:13 pm
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a DavidJ » To Apr 14, 2009 2:39 pm

Šasije Landroverjev je potrebno pobarvati z gumi barvo, ker se zvijajo kot preste :krohota_se:
Se hecam, da ne boš zameril!
Bomo videli, če bo kaj mehurjev. Za zdaj vse OK. Drugače pa je res najboljša vroče cinkana šasija. Potem nimaš več kaj razmišljat. Škoda, da niso take že pri novem za doplačilo. Sicer pa bo pred šasijo zgnilo marsikaj drugega. Koloteki, pragovi, poden in to od znotraj navzven. Tako da, najvažnejše, da so vse odprtine za iztok vode čiste. Pa da malo pregledaš avto vsake toliko časa in popraviš kako rjo. Če pa samo teraš in ne pereš nič, pa bog pomagaj. Kupiš novega in teraš pet let, pol pa jovo na novo.

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » To Apr 28, 2009 9:03 pm

Al1975 napisal/-a:No obstaja pa še ena varjata in sicer sem jo opazil pri angležih bolj natančno za Land Roverja si lahko naročiš vroče cinkano šasijo! (potopljeno v korito z cinkom) :P
Recimo mene kot novopečenega voznika Defenderja 110-ke bi nova šasija koštala okoli 1300E + prevoz iz anglije. Drugače pa je res antikorozin extra dela čudeže. :!: :lol:



No danes sem se lotil šasije pri pajerotu in lahko rečem samo ::jokam: ::jokam: ::jokam: :ah_seveda: :grozno_prestrasen:

Tako da če kdo najde kakšno podobno opcijo s vroče cinkano šasijo za mojega kot se dobi za LR-ja, se toplo priporočam.
Land Rovers are like women:

They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.

ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

igorp8
Prispevkov: 172
Pridružen: Sr Mar 12, 2008 3:05 pm
Kraj: ilirska bistrica

OdgovorNapisal/-a igorp8 » Sr Apr 29, 2009 10:46 am

jaz bi se tudi - pa razmišljam da bi ločil šasijo in karoserijo. A ti si jo? Jaz bi jo pa ne vem koliko dela bi bilo s tem. A je morda kdo to že počel? Pajero je l. 1998 :thank_you:

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » Sr Apr 29, 2009 9:28 pm

Tudi jaz razmišljam o tem.. vendar ne pred zimo.
Me malo skrbi sploh kakšna zadeva zgleda... od znotraj.
Zunaj je cela šasija lepa. ko jo pa pogledaš skozi kakšno luknjo je pa kriza.
No vsaj pri zadnjih kolotekih, kateri so do sedaj že porihtani.
Land Rovers are like women:

They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.

ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

madmax
Prispevkov: 294
Pridružen: Sr Jan 14, 2009 11:14 pm

OdgovorNapisal/-a madmax » Sr Apr 29, 2009 10:07 pm

Vozi dokler ne razpade, pol pa zamenjaj avto ... :krohota_se:

No, resno, mislim, da je nasvet od Nebivedu-ja dosti dober. 8)


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 75 gostov