Ve kdo za kakšen servis, kateri bi bil sposoben na dizel avtu (Toyota LC80) pomeriti kaj več kot samo dimnost izpušnih plinov?
Potreboval bi meritev, katera ločeno prikaže vrednosti sledečih plinov:
- CO (g/km)
· HC
· NOx (g/km)
· HC+NOx (g/km)
· Delci (g/km)
· CO2 (%)
Vsaka konkretna informacija dobrodošla.
Meritev potrebujem za uvoz avta.
lp
Mamut
Merjenje izpušnih plinov
Merjenje izpušnih plinov
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
tukaj se hvalijo da so najsodobnejši......
http://www.avtohisa-krzisnik.si/podjetje.htm
http://www.avtohisa-krzisnik.si/podjetje.htm
evo zvedu tkole.....
Mislim da v Sloveniji to nihče ne dela, če pa slučajno da, potem tako opremo ima REVOZ in TAM. Oni delajo za lastne potrebe, ker so pač proizvajalci vozil in si sami delajo teste, če pa tudi za zunanje ne vem. Za motorje ima Akrapovič, ampak tudi samo za interno uporabo.
Tudi TOMOS ima nekaj podobnega, samo oni so omejeni z močjo...delali so se mi zdi skuterje in podobno, če pa inštitut še dela pa ne vem...
Sicer pa vem da ti to meritev naredi TUV v Nemčiji.
http://www.tuev-sued.de/automotive/bran ... _emissions
evo
Ljubljana
1. One Level back
Welcome to TÜV SÜD in Ljubljana
TÜV SÜD Sava d.o.o.
Likozarjeva ulica 14
SI - 1000 Ljubljana
Tel: +386 (0) 1-300 61 40
Fax: +386 (0) 1-231 37 52
Email: info@tuv.si
Internet: http://www.tuv-sud-sava.si
Mislim da v Sloveniji to nihče ne dela, če pa slučajno da, potem tako opremo ima REVOZ in TAM. Oni delajo za lastne potrebe, ker so pač proizvajalci vozil in si sami delajo teste, če pa tudi za zunanje ne vem. Za motorje ima Akrapovič, ampak tudi samo za interno uporabo.
Tudi TOMOS ima nekaj podobnega, samo oni so omejeni z močjo...delali so se mi zdi skuterje in podobno, če pa inštitut še dela pa ne vem...
Sicer pa vem da ti to meritev naredi TUV v Nemčiji.
http://www.tuev-sued.de/automotive/bran ... _emissions
evo
Ljubljana
1. One Level back
Welcome to TÜV SÜD in Ljubljana
TÜV SÜD Sava d.o.o.
Likozarjeva ulica 14
SI - 1000 Ljubljana
Tel: +386 (0) 1-300 61 40
Fax: +386 (0) 1-231 37 52
Email: info@tuv.si
Internet: http://www.tuv-sud-sava.si
Spoštovani,
žal v našem podjetju ne ponujamo tovrstnih storitev.
Lep pozdrav/Mit freundlichen Grüßen/Kind Regards
TÜV SÜD Sava d.o.o.
Likozarjeva ulica 14
SI - 1000 Ljubljana
žal v našem podjetju ne ponujamo tovrstnih storitev.
Lep pozdrav/Mit freundlichen Grüßen/Kind Regards
TÜV SÜD Sava d.o.o.
Likozarjeva ulica 14
SI - 1000 Ljubljana
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
Kaj pa proizvajalec ali pa uvoznik tovrstnih vozil za SLO ?
Oni bi morali imeti te podatke.
Take opreme kot jaz vem, nima pri nas nihče. Mogoče institut JS.
Kontaktiraj tistega uporabnika foruma ki je delal raziskavo na to temo. Verjetno bo vedel kje imajo tako opremo, če se že ukvarja z takimi rečmi.
Oni bi morali imeti te podatke.
Take opreme kot jaz vem, nima pri nas nihče. Mogoče institut JS.
Kontaktiraj tistega uporabnika foruma ki je delal raziskavo na to temo. Verjetno bo vedel kje imajo tako opremo, če se že ukvarja z takimi rečmi.
Uvoznik bi od mene želel te podatke, da mi potem izda izjavo o ustreznosti. Na Toyoti o avtih izpred l.97 nimajo nobenih podatkov v evropski bazi.
Kot kaže bo potrebno na tovrstno meritev peljati avto nazaj čez "mejo".
Kot kaže bo potrebno na tovrstno meritev peljati avto nazaj čez "mejo".
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
A seveda, takrat to vse še ni bilo obvezno. Daj prečekiraj na LPP saj je to veljalo za uvoz avtov pod zakonsko mejo starosti. Če se prav spomnim so novinarji od avtomagazina za test poiskusili uvest enega starega Saaba in so podrobno opisali kaj vse so morali narediti. In, ne boš verjel zataknilo se je prav pri istem problemu - z plini. Pošiljali so jih od poncija do pilata zaradi tega, tko da ne vem kako se je končalo takrat, je predolgo trajalo tko da nisem spremljal zadeve do konca.
A je tvoj avto iz EU? Mi lahko pošlješ kaj podatkov o vozilu na PS. Bom mal povprašal, beseda ni konj.
A je tvoj avto iz EU? Mi lahko pošlješ kaj podatkov o vozilu na PS. Bom mal povprašal, beseda ni konj.
Ni treba nič na ps, ni kaj za skrivat. Čeprav marsikdo, tudi člani foruma, kateri že imajo kaj izkušenj okrog tega tako v meglo zavijajo informacije, katere imajo, da je kar hudo. Včasih se vprašam čemu sem jaz butelj velikokrat ob nemogočih urah dostopen za vse živo informacije od tekem do 4x4 opreme. No pa to je že druga tema.
Torej za obnovo svoje 80tke, katera je v precej bogem stanju sem se odločil nabavit 80tko za dele v UK in potem sestavit eno lepo, eno pa po kosih prodat. Naneslo je tako, da sem nabavil po naklučju več kot odlično in mi mi jo je sedaj žal razkosat. Zato sem se odločil, da jo homologiram in registriram kar kot tako, ker nam je kar prirasla k srcu in nas tudi desni volan nič ne moti. Še celo več, ker sta bili preblizu skupaj parkirani je ratala sedaj še tretja in je že cel hudič s temi 80tkami.
Že dolgovezim, ....
Avto je LC80, malo km, jasna servisna zgodovina, super ohranjen, bolše opremljen kot evropske 80tke, 4.2 td, 93 letnik, bp. Zakon pa pravi, da se da pri nas homologirat vse kar je euro2. Problem pa je sedaj ta euro2 dokazat. Z meritvami izpušnih plinov bi to lahko naredil a lej ga zlomka pri nas z lučjo pri belem dnevu ne najdeš servisa oz. inštitucije katera bi to bila sposobna narediti.
Druga pesem bi bila, če bi bil avto iz Dojčlanda. Tam ti po želji vgradijo katalizator, naredijo tuv in ti potem z nemško prometno v kateri piše euro2 ali 3 brez večjih kolobocij avto pri nas homologiraš. Samo ker pa je avto iz UK, ti pa tudi nemec ne more vpisati euro norme v uk prometno.
Bomo videli kaj se bo izcimilo.
Torej za obnovo svoje 80tke, katera je v precej bogem stanju sem se odločil nabavit 80tko za dele v UK in potem sestavit eno lepo, eno pa po kosih prodat. Naneslo je tako, da sem nabavil po naklučju več kot odlično in mi mi jo je sedaj žal razkosat. Zato sem se odločil, da jo homologiram in registriram kar kot tako, ker nam je kar prirasla k srcu in nas tudi desni volan nič ne moti. Še celo več, ker sta bili preblizu skupaj parkirani je ratala sedaj še tretja in je že cel hudič s temi 80tkami.
Že dolgovezim, ....
Avto je LC80, malo km, jasna servisna zgodovina, super ohranjen, bolše opremljen kot evropske 80tke, 4.2 td, 93 letnik, bp. Zakon pa pravi, da se da pri nas homologirat vse kar je euro2. Problem pa je sedaj ta euro2 dokazat. Z meritvami izpušnih plinov bi to lahko naredil a lej ga zlomka pri nas z lučjo pri belem dnevu ne najdeš servisa oz. inštitucije katera bi to bila sposobna narediti.
Druga pesem bi bila, če bi bil avto iz Dojčlanda. Tam ti po želji vgradijo katalizator, naredijo tuv in ti potem z nemško prometno v kateri piše euro2 ali 3 brez večjih kolobocij avto pri nas homologiraš. Samo ker pa je avto iz UK, ti pa tudi nemec ne more vpisati euro norme v uk prometno.
Bomo videli kaj se bo izcimilo.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
Ja pismo, to je možno samo pri nas
Samo vgradnja kat. in meritev CO2 bi morala zadostovati če jaz kaj vem Če se ne motim tako pravi zakon Bom mal vprašal.
Drugač imaš pa opcijo uvoza za rezervne dele in jo boš pač imel na staro prometno, seveda če je stari že za odpis, ker boš imel potem samo en rodovnik.
Ali pa kak znanec z SLO državljanstvom, ki dela v UK. Pol ni omejitev.
Samo vgradnja kat. in meritev CO2 bi morala zadostovati če jaz kaj vem Če se ne motim tako pravi zakon Bom mal vprašal.
Drugač imaš pa opcijo uvoza za rezervne dele in jo boš pač imel na staro prometno, seveda če je stari že za odpis, ker boš imel potem samo en rodovnik.
Ali pa kak znanec z SLO državljanstvom, ki dela v UK. Pol ni omejitev.
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: zokster in 161 gostov