Intercooler

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
TRCO1
Prispevkov: 784
Pridružen: Sr Apr 15, 2009 12:16 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a TRCO1 » Sr Dec 23, 2009 8:47 am

compadre napisal/-a:
TRCO1 napisal/-a:naredi nosilce in ga daj ležat nekam na kolotek ,ker tudi ni dobro da imaš predolge cevi same izgube


dolge cevi še niso tak problem, če so le-te trde, se pravi kovinske, plastične, in ne gumijaste, ki bi se napihovale in s tem dodaljšali čas, da pritisk v sesalnem kolektorju naraste na nastavljen/željen tlak....dve tri sekunde....

enostavni primer: pritisneš gas, in po dveh treh sekundah čutiš moč
potem daš trde cevi in čutiš moč že v sekundi....

tako, da tu izgube tlaka ni, samo izguba časa :wink:

2Dejč; mogoče bi bilo lažje, če bi poslikal situacijo, zgleda da nismo vsi na isti frekvenci......


sej to sem mislu ...izguba je izguba..ne dela prav

Uporabniški avatar
ferrarist
Moderator
Prispevkov: 1488
Pridružen: To Jun 10, 2003 8:49 pm
Kraj: okolica ajdovščine

OdgovorNapisal/-a ferrarist » Sr Dec 23, 2009 1:26 pm

khm...a ste ze poizkusali to,al kako veste za tiste tri sekunde???
drugace pa se lahko razliko meri v desetinkah sekunde...razlike med kovinskimii in gumi cevmi nebi niti pod razno cutil...razlika je le v prakticnosti...

TRCO1
Prispevkov: 784
Pridružen: Sr Apr 15, 2009 12:16 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a TRCO1 » Sr Dec 23, 2009 2:20 pm

ferrarist napisal/-a:khm...a ste ze poizkusali to,al kako veste za tiste tri sekunde???
drugace pa se lahko razliko meri v desetinkah sekunde...razlike med kovinskimii in gumi cevmi nebi niti pod razno cutil...razlika je le v prakticnosti...


včasih smo gumjaste cevi povijal z neraztegljivim trakom da je bil pritisk bolj direkten....

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » Sr Dec 23, 2009 4:14 pm

Ja potem bom pa naredil druge nosilce za kiler da ga premaknem toliko nazaj da pride pod krak šasije in iz hodi ICja nad njega če bo pred njim.
Slike pridejo.
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

fire978
Prispevkov: 155
Pridružen: Sr Feb 18, 2009 9:26 pm
Kraj: dolenjska

OdgovorNapisal/-a fire978 » So Mar 13, 2010 5:06 pm

Živjo!
Bom izkoristil kar to temo. Zanima me namreč, če lahko vgradim IC na nissanov motor 2,7 td, ter koliko moči pridobim s tem in ali vse skupaj kaj vpljiva na turbino ali kak drug vitalen del motorja?
Hvala za odgovore in lp

Uporabniški avatar
4x4rac
Prispevkov: 192
Pridružen: Po Apr 03, 2006 12:45 pm
Kraj: S.Primorska anci GORIŠKA!
Kontakt:

Re: Intercooler

OdgovorNapisal/-a 4x4rac » Ne Mar 14, 2010 9:58 am

ales12 napisal/-a:Nameravam montirati intercooler na motor Toyoto LJ70 2.4turbo disel. Zanima me kje bi dobil kakšne primerne gumi cevi in kolena gumijasta, intercooler že imam.

Najlepša hvala!

Jaz se na mojo montital intercooler od iveco turbo daly in je funkcioniralo res super...

fire978
Prispevkov: 155
Pridružen: Sr Feb 18, 2009 9:26 pm
Kraj: dolenjska

OdgovorNapisal/-a fire978 » Ne Mar 14, 2010 12:16 pm

kolk se pa kaj pozna na moči?

Uporabniški avatar
4x4rac
Prispevkov: 192
Pridružen: Po Apr 03, 2006 12:45 pm
Kraj: S.Primorska anci GORIŠKA!
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a 4x4rac » Ne Mar 14, 2010 5:38 pm

Se je kar poznalo bi pa težko rekel koliko konjev sem pridobil... Prijatelj je pa takrat montiral od pajerota in ni bil tako dober kot pr men...
Lp

Uporabniški avatar
5x4
Prispevkov: 989
Pridružen: Če Feb 09, 2006 12:18 am
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a 5x4 » Ne Mar 14, 2010 7:15 pm

za kakšen avto to?

Uporabniški avatar
4x4rac
Prispevkov: 192
Pridružen: Po Apr 03, 2006 12:45 pm
Kraj: S.Primorska anci GORIŠKA!
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a 4x4rac » Ne Mar 14, 2010 7:18 pm

Toyota 73

Uporabniški avatar
5x4
Prispevkov: 989
Pridružen: Če Feb 09, 2006 12:18 am
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a 5x4 » Ne Mar 14, 2010 7:21 pm

aha. hvala.

Uporabniški avatar
KERNIK29
Prispevkov: 147
Pridružen: Sr Jun 11, 2008 8:18 pm
Kraj: Slovenj Gradec

OdgovorNapisal/-a KERNIK29 » To Nov 20, 2012 9:45 pm

Lep pozdrav vsem skupaj. :D Ker se moje vprašanje nanaša na že objavljeno temo s takšnim vprašanjem, sem se odločil, da jo le obnovim, ter vas povprašam za mnenja ter pomoč. :)

Na svojega Patrola imam namen namontirati Intercooler. Le tega imam namen postaviti na enako mesto, kot je postavljen na Y61, se pravi nad motor. V havbo torej pride luknja, nad njo pa zračna reža od WRX STI, katera mislim da bo zadostovala za dobršen odjem zraka. :) Zanima pa me naslednje:

-kakšen IC naj namontiram (npr. od katerega avtomobila, oz. kakšno kapaciteto naj bi imel)? V mislih sem imel, da bi bil morda najboljši kar original od y61 z ventilatorčkom.

-ali bom kolikor toliko zadovoljen, ter mi bo to prineslo nekaj dodatnih konjičev pod mojo havbo?

-ali je ob vgradnji IC-ja potrebno spremeniti kakršne koli nastavitve na motorju ali "Bosch pumpi", ter koliko?

Za vse vaše odgovore se že vnaprej zahvaljujem. :)

LP David
NissaN Patrol GR - Prenovljen, ter v novi podobi!:D

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » To Nov 20, 2012 10:59 pm

Z originalnim IC boš pridobil bolj malo konjev, le teh pa ne boš občutil....se pozna malenkost v vročih dneh, ker ostaja motor bolj hladen. Torej ima svoj plus, ki pa ni tako velik, kot bi pričakoval.
Drugih predelav ni, razen tega, da boš moral predelat sesalni kolektor.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

Uporabniški avatar
KERNIK29
Prispevkov: 147
Pridružen: Sr Jun 11, 2008 8:18 pm
Kraj: Slovenj Gradec

OdgovorNapisal/-a KERNIK29 » To Nov 20, 2012 11:28 pm

Popaj hvala za odgovor. :)

Da bom moral predelati kolektor, ter dodelati cevi mi je seveda jasno. Kakšen IC pa bi potem bil primeren, da bi se moja pričakovanja izpolnila?

LP
NissaN Patrol GR - Prenovljen, ter v novi podobi!:D

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » To Nov 20, 2012 11:38 pm

No, tu se bo oglasil kak drug mojster, vrjetno z večjim IC bi se že dalo kaj pridobiti, čudežev le z tem, pa vseeno ne :wink:
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » Sr Nov 21, 2012 8:20 am

eee, Popaj, kvasiš neumnosti :!:
Dovod mrzlega zraka v motor pomeni posledično več kisika in s tem več "življenja" od motorja. Razlika med Y60 IN Y61 je prav v interkulerju in posledično v prometnem v kw (od 116-130 konjiča). Vse ostalo je le dovod nafte in to ni problem regulirat. Daš pumpo na stroj in jo malo odpreš, pa bo avto malo bolj podivjal :D , posledično več spil in malo več kadil :D .
Če dobiš original interkuler od Y61 je odlična varjanta, najbolje, da ga vzameš v kompletu z nosilci, cevmi in sesalnim kolektorjem, v kolikor ga ne dobiš, pa gre prav tak, ki ima vstop z cevmi iz strani od kakega 3.0 motorja. Seveda moraš dodat ventilator. Ventilator je najbolje, da dela od starta motorja naprej. Tudi pri Y61 snameš konektor dol iz termostata na interkulerju in ventilator pri prižganem motorju vedno dela.
Pri montaži in izgradnji interkulerja po metodi "made at home" moraš paziti, da so pretoki zraka čimbolj gladki, da ni robov, so malenkosti ampak vse se pozna.
Reža pa je najboljša originalna od interkulerja, pa še lepo tesni pri odvzemu zraka.
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Sr Nov 21, 2012 12:17 pm

No ja, glede na velikost in pozicijo IC čudežev ne dela...tudi ddejstvo ki si ga ti navedel...da je razlika med Y60 in Y61 v motorju samo z IC, bi res rad videl kako tako majhen IC doda 15KM.... :roll:
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » Sr Nov 21, 2012 12:44 pm

ne bom se prepiral, ampak tako majhen IC da preračunano z ventilatorjem dovolj kisika, kar potrebuje ta motor, da deluje bolj živahno, seveda v sorazmerju z dovodom goriva. Še nekaj; vse te čudežne škatlice za povečanje "konjev" v elektronsko krmiljenih pumpah v diesel motorjih (razen sprememba programa v osnovnem računalniku) delujejo na principu količinsko večjega vbrizga nafte. Če temu dodaš še več kisika in malo turbine je to to. Še bolj enostavno kot čudežna škatlica je, da ti nekje na stroju elektronsko Bosch pumpo malo odprejo,ampak elektronika je še vedno ?? za oddaljene dežele..računalniki za napake..pa take stvari. Sam veš, da sem prav zaradi tega iz mojega odstranil elektroniko.
Popaj.. brez zamere :wink: lahko še kako rečeva v garaži. :D
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Sr Nov 21, 2012 12:44 pm

Že kakršenkoli IC doda moč, če le ni premajhen..
In teh 15KM je hitro..
Jas iščem pa interkuler za mojega 3.3td, še najrajš od kombija itn.. :twisted:

Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » Sr Nov 21, 2012 12:47 pm

To boš pa ti spredaj montiral, tako nekako ima LR??
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

Uporabniški avatar
Ipsilon
Prispevkov: 348
Pridružen: Če Jun 01, 2006 6:32 pm
Kraj: Tolmin
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Ipsilon » Sr Nov 21, 2012 12:47 pm

Če koga zanima (Popaja vem da ne :twisted: ) se meni po garaži nekje valja intercooler od Patrola 3.0 (letnik 2005, ma ne me prijet za besedo).

Uporabniški avatar
KERNIK29
Prispevkov: 147
Pridružen: Sr Jun 11, 2008 8:18 pm
Kraj: Slovenj Gradec

OdgovorNapisal/-a KERNIK29 » Sr Nov 21, 2012 6:47 pm

Popaj še enkrat hvala, Zoran najlepša hvala tudi tebi, sem prav upal na to, da se boš oglasil, saj vem da si pravi naslov za takšne zadeve. :)
Stvar je taka, da reža ostane od wrx-a, na spodnji strani pa bom nekako že zreduciral, da bo hladen zrak res tekel skozi IC kot je treba, ter da bo tesnenje okrog njega tako kot je treba. Kot smo se menili, bi bila vsa zadeva najboljša od original y61, a vem da bom le to vse težko dobil. :/ :) Cevne linije morajo pa seveda biti čimbolj lepo speljane, tako kot si rekel Zoran. Sesalni kolektor že imam, da ga bom lahko predelal. Torej manjka mi le še intercooler. :)

Ipsilon, če se ti slučajno kje valja, ga seveda najdeš, ter je v dokaj dobrem stanju, sem seveda interesent. Upam da je na njem še ventilatorček, če ga ni, ga bomo pa dogradili. :)

Imam še eno prošnjo za odgovor na vprašanji:

Menite da bi IC od 3.0 bil prav tako primeren za mojega 2.8?

Rad bi svojega Patrolčka malenkost odprl tud na črpalki. :) Kje je tisti magični vijak za takšno željo? :D :)

Hvala lepa vsem za pomoč, ter LP
David :)
NissaN Patrol GR - Prenovljen, ter v novi podobi!:D

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4343
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Sr Nov 21, 2012 9:46 pm

Kaj pa vodno hlajen interkuler od wrx sti?
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » Sr Nov 21, 2012 10:12 pm

eee, tisti magični vijak ne tikaj sam :!: Iz izkušenj ti povem, da boš naredil samo sranje in potem boš moral itak dati pumpo na stroj umerit, vmes pa boš porabil za leto živcev ker bo preveč kadilo ali slabše šlo..
Nasvet: demontiraj pumpo in jo daj na stroj odpreti in jo ponovno gor montiraj. Še prej si zelo natančno označi pozicijo predvžiga z ostrim točkalom ali pa kasneje štelaj predvžig z urco.
Vsekakor pa prvo montiraj IC potem, če ne boš še zadovoljen odpiraj nafto in druge "neumnosti" :D
Vedi, da s tem ko pumpo odpiraš se tudi poraba veča (beri v litrih :D )
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

Uporabniški avatar
KERNIK29
Prispevkov: 147
Pridružen: Sr Jun 11, 2008 8:18 pm
Kraj: Slovenj Gradec

OdgovorNapisal/-a KERNIK29 » Sr Nov 21, 2012 10:37 pm

Nebivedu, ma kaj pa vem, preveč zajbancije vse skupaj... :? :)

Heheh, Zoran hvala, zaenkrat sploh več ne vprašam kje se skriva ta "magic" vijak... :) :D

Kaj pa porečeš na intercooler od 3.0, seveda če ga Ipsilon kje enkrat nekoč najde? :P :)

Hvala. :)
NissaN Patrol GR - Prenovljen, ter v novi podobi!:D


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 154 gostov