Tomažev UAZ
Tomažev UAZ
Tomaž se je lotil velikega posla, ki kar lepo napreduje. Kogar zanima
prenovitev (ampak temeljita ) UAZ-a si jo lahko ogleda na
http://www.nivaoffroadteam.com/?page=mods/uaz
Seveda bomo z zanimanjem spremljali, kaj bo iz vsega nastalo. Zaželimo
mu lahko vso srečo pri projektu.
prenovitev (ampak temeljita ) UAZ-a si jo lahko ogleda na
http://www.nivaoffroadteam.com/?page=mods/uaz
Seveda bomo z zanimanjem spremljali, kaj bo iz vsega nastalo. Zaželimo
mu lahko vso srečo pri projektu.
- miha
- Prispevkov: 415
- Pridružen: So Nov 08, 2003 3:33 pm
- Kraj: Gabrovka GPS N46° 00' ,E15° 00'
- Kontakt:
Predeluješ,švasaš in žagaš, vsake toliko časa kaj stran vržeš in narediš drugo. Ko je vse kolikor toliko skupaj se probaš pelat in ta napaka in tista napaka, pa spet jovo na novo, žagaš in švasaš.
Ampak ko se delo enkrat konča in je vse še kar uredu, te pa to tvoje delo tako zadovolji, da pozabiš na vsa prejšna mesečna in letna zajeb... v garaži in še kje. Vem iz lastnih izkušenj in tudi Tomaž, bo spravil svoj projekt do konca.
P.S.
Zaradi obtežitve pa lahko na road pelje kaj pečenke(10 kg), odojek (20 kg), vino (60 kg), pivo (2* 20 kg), kruh ( 10 kg) in še nekaj drobnarij ( 20 kg). No za 150 kg sem že najdu. Pa na mene ne pozabte.
Ampak ko se delo enkrat konča in je vse še kar uredu, te pa to tvoje delo tako zadovolji, da pozabiš na vsa prejšna mesečna in letna zajeb... v garaži in še kje. Vem iz lastnih izkušenj in tudi Tomaž, bo spravil svoj projekt do konca.
P.S.
Zaradi obtežitve pa lahko na road pelje kaj pečenke(10 kg), odojek (20 kg), vino (60 kg), pivo (2* 20 kg), kruh ( 10 kg) in še nekaj drobnarij ( 20 kg). No za 150 kg sem že najdu. Pa na mene ne pozabte.
Rekli so da tu ni poti, jaz sem jih videl na tisoče !
Dobri planinski čevlji.
Dobri planinski čevlji.
Potem pa mora malo zadnje blatnike porezat, drugače bo pa na terenu gume
Verjamem, da je zadovoljstvo, če sestavljaš lasten avto. Ampak potem se preseliš več ali manj iz terena v delavnico
In če ravno okrog hiše nimaš kakšnih dobrih terenov, ti bolj malo ostane, saj se na koledarju offroad dirk kar dren dela
Miha, ti si pa strokovnjak za homologacije: kako pa je s homologacijo samogradnje? In s homologacijo predelav? Jaz sem bil pri Kogovšku, pa mi je svetoval, da naj s kakšnimi večjimi predelavami počakam raje do maja, saj se ne ve, kako bo po novem.... Morda bomo morali še te "ta okrasne" bullbare dol pobrat, kaj šele, da bi si cel odbijač na novo naredil
Verjamem, da je zadovoljstvo, če sestavljaš lasten avto. Ampak potem se preseliš več ali manj iz terena v delavnico
In če ravno okrog hiše nimaš kakšnih dobrih terenov, ti bolj malo ostane, saj se na koledarju offroad dirk kar dren dela
Miha, ti si pa strokovnjak za homologacije: kako pa je s homologacijo samogradnje? In s homologacijo predelav? Jaz sem bil pri Kogovšku, pa mi je svetoval, da naj s kakšnimi večjimi predelavami počakam raje do maja, saj se ne ve, kako bo po novem.... Morda bomo morali še te "ta okrasne" bullbare dol pobrat, kaj šele, da bi si cel odbijač na novo naredil
- miha
- Prispevkov: 415
- Pridružen: So Nov 08, 2003 3:33 pm
- Kraj: Gabrovka GPS N46° 00' ,E15° 00'
- Kontakt:
V kratkem se bom oglasil na LPP, da vidim situacijo za vnaprej ( od maja ).
Drugače pa se da homologirati samo tiste predelave, ki imajo atestirane oz. homologirane dodatke ali nadomestne dele. Avto lahko vzdigneš z kit kompletom, ki ima TUV. Prav tako lahko daš gor gume, ki so predpisane velikosti za tip avtomobila in večje, če imaš homologiran ,oziroma za koliko cm, dvig vozila. Vse stvari od platišč, dodatnih luči, raznih stopnic, bull barov in še kaj, če nimajo homologacije ni za na cesto ( še en razlog zakaj imam čirota, ki ni za na cesto ).
V Angliji recimo kupiš za 350k kit komplet dvosed super seven ( školjka,karoserija,vzmetenje,roke in še kaj) in dodaš dušo,menjalnik, kolesa, volan od forda siere in si sam sestaviš avto, ter ga lahko registriraš. Imajo cel kup variant in tipov avtomobilov ( tudi a la ZZ TOP ). Pri nas pa se grejo Evropo in ti zakomplicirajo z zakoni, da glava boli.
Bulbar naj bi bil prepovedan zaradi varnosti pešcev. Če ga ni, se avto stlači in pešec živi mogoče pol ure dlje. Poleg tega je ogromno bulbarov prišraufanih z štirimi M8 vijaki in ko tega pešca pripeljejo na urgenco ima bulbar kar sabo za opornico.Podobno sranje je tudi z drugimi stvarmi.
Moje mišlenje je tukaj precej drugačno, saj človek, ki si tako zrihta avto, ga tudi neguje in vzdržuje. Iz tega sledi, da je vozilo v brezhibnem stanju, dobrimi gumami ( zamisli se z zlizanimi gumami na Menini ), kvalitetnimi zavorami ( jaz jih mislim na mojem zboljšat ), lično zunanjostjo ( poglej Ludwiga, mislim patrola ) in vso opremo, ki jo je še kaj več kot manj. Me zanima kdo od nas nima gasilnega aparata, potem pa še poglej v civile in se vprašaj o varnosti v CPP.
2 Ludwig: kam ti pošljem mp3 komada, ki bi bil idealna offroad himna.
Drugače pa se da homologirati samo tiste predelave, ki imajo atestirane oz. homologirane dodatke ali nadomestne dele. Avto lahko vzdigneš z kit kompletom, ki ima TUV. Prav tako lahko daš gor gume, ki so predpisane velikosti za tip avtomobila in večje, če imaš homologiran ,oziroma za koliko cm, dvig vozila. Vse stvari od platišč, dodatnih luči, raznih stopnic, bull barov in še kaj, če nimajo homologacije ni za na cesto ( še en razlog zakaj imam čirota, ki ni za na cesto ).
V Angliji recimo kupiš za 350k kit komplet dvosed super seven ( školjka,karoserija,vzmetenje,roke in še kaj) in dodaš dušo,menjalnik, kolesa, volan od forda siere in si sam sestaviš avto, ter ga lahko registriraš. Imajo cel kup variant in tipov avtomobilov ( tudi a la ZZ TOP ). Pri nas pa se grejo Evropo in ti zakomplicirajo z zakoni, da glava boli.
Bulbar naj bi bil prepovedan zaradi varnosti pešcev. Če ga ni, se avto stlači in pešec živi mogoče pol ure dlje. Poleg tega je ogromno bulbarov prišraufanih z štirimi M8 vijaki in ko tega pešca pripeljejo na urgenco ima bulbar kar sabo za opornico.Podobno sranje je tudi z drugimi stvarmi.
Moje mišlenje je tukaj precej drugačno, saj človek, ki si tako zrihta avto, ga tudi neguje in vzdržuje. Iz tega sledi, da je vozilo v brezhibnem stanju, dobrimi gumami ( zamisli se z zlizanimi gumami na Menini ), kvalitetnimi zavorami ( jaz jih mislim na mojem zboljšat ), lično zunanjostjo ( poglej Ludwiga, mislim patrola ) in vso opremo, ki jo je še kaj več kot manj. Me zanima kdo od nas nima gasilnega aparata, potem pa še poglej v civile in se vprašaj o varnosti v CPP.
2 Ludwig: kam ti pošljem mp3 komada, ki bi bil idealna offroad himna.
Rekli so da tu ni poti, jaz sem jih videl na tisoče !
Dobri planinski čevlji.
Dobri planinski čevlji.
Čez tehničnega ga bom torej moral spravit z leichtmetalkami, na katerih imam serijske gume (lift bom probal prešvercat - še dobro da imam črne amortizerje in črne distančnike), šnorkl lahko snamem v treh minutah, saj imam objemke prišraufane v našvasane matice. Bullbar pa.... Mogoče bo pa Kogovšek lahko izdeloval atestirane zadeve, pa se bo še vedno dalo kaj nataknit na avto. Zakonodajo bo težko popravit za nazaj - a bodo od vseh ljudi zahtevali, da snamejo bullbare, stopnice,... Eni (v mislih imam nakončane mercedese M, ki imajo krom okrog in okrog) so za "rore" zapravili tudi po 500k SIT....
2Miha: Karkoli mi lahko pošlješ na mail: primozzunter@siol.net
Všeč mi je tvoj novi slogan, imam pa doma obešeno še sliko ki sodi zraven. Ob sliki dobi šele tisti pravi smisel.
Všeč mi je tvoj novi slogan, imam pa doma obešeno še sliko ki sodi zraven. Ob sliki dobi šele tisti pravi smisel.
God shave the queen...
Re: Tomažev UAZ
Da ne odpiram nove teme, bom uporabil eno staro.
Vem, da se v Italiji lahko kupi UAZa. Tudi uvoz v Slovenijo ne bi smel biti katastrofa, ker če je homologiran za Italijo, ga MORAJO homologirati tudi v Sloveniji (EU pa to).
Edino, kar mi uspe najti, je salon in servis v Ascianu (med Sieno in Perugio). Pa mi je malo daleč. A lahko kdo (ki se na italijanščino spozna bolje od mene) ugotovi, če je kakšen servis kje bližje Sloveniji?
Hvala.
Vem, da se v Italiji lahko kupi UAZa. Tudi uvoz v Slovenijo ne bi smel biti katastrofa, ker če je homologiran za Italijo, ga MORAJO homologirati tudi v Sloveniji (EU pa to).
Edino, kar mi uspe najti, je salon in servis v Ascianu (med Sieno in Perugio). Pa mi je malo daleč. A lahko kdo (ki se na italijanščino spozna bolje od mene) ugotovi, če je kakšen servis kje bližje Sloveniji?
Hvala.
Re:
Samo napisal/-a:Potem pa mora malo zadnje blatnike porezat, drugače bo pa na terenu gume
Verjamem, da je zadovoljstvo, če sestavljaš lasten avto. Ampak potem se preseliš več ali manj iz terena v delavnico
In če ravno okrog hiše nimaš kakšnih dobrih terenov, ti bolj malo ostane, saj se na koledarju offroad dirk kar dren dela
Miha, ti si pa strokovnjak za homologacije: kako pa je s homologacijo samogradnje? In s homologacijo predelav? Jaz sem bil pri Kogovšku, pa mi je svetoval, da naj s kakšnimi večjimi predelavami počakam raje do maja, saj se ne ve, kako bo po novem.... Morda bomo morali še te "ta okrasne" bullbare dol pobrat, kaj šele, da bi si cel odbijač na novo naredil
Kakšno zakonodajo pripravljajo ? Bo kakšna sprememba?
Hvala..
Re: Tomažev UAZ
Citiraš 14 let star prispevek, kar je bilo narejeno med tem časom velja še danes
Don Felipe > Google :D
Re: Tomažev UAZ
Da ne odpiram nove teme, bom uporabil eno staro.
Vem, da se v Italiji lahko kupi UAZa. Tudi uvoz v Slovenijo ne bi smel biti katastrofa, ker če je homologiran za Italijo, ga MORAJO homologirati tudi v Sloveniji (EU pa to).
Edino, kar mi uspe najti, je salon in servis v Ascianu (med Sieno in Perugio). Pa mi je malo daleč. A lahko kdo (ki se na italijanščino spozna bolje od mene) ugotovi, če je kakšen servis kje bližje Sloveniji?
Hvala.
Vem, da se v Italiji lahko kupi UAZa. Tudi uvoz v Slovenijo ne bi smel biti katastrofa, ker če je homologiran za Italijo, ga MORAJO homologirati tudi v Sloveniji (EU pa to).
Edino, kar mi uspe najti, je salon in servis v Ascianu (med Sieno in Perugio). Pa mi je malo daleč. A lahko kdo (ki se na italijanščino spozna bolje od mene) ugotovi, če je kakšen servis kje bližje Sloveniji?
Hvala.
Re: Tomažev UAZ
pozdravljen trenutno ni....
Re: Tomažev UAZ
Lep pozdrav.
Zanimam se za UAZ 2206. Avto bi kupil v EU državi kjer bi bil že registriran. Ker pa avto nima COC dokumenta, se za registracijo pri nas potrebuje TUV ali DEKRA dokument oz. potrdilo za posamično odobritev.
Zanima me ali je kdo že pridobival ta dokument oz. če kdo pozna koga iz Slovenije, ki bi lahko pomagal pri pridobitvi?
Hvala.
Zanimam se za UAZ 2206. Avto bi kupil v EU državi kjer bi bil že registriran. Ker pa avto nima COC dokumenta, se za registracijo pri nas potrebuje TUV ali DEKRA dokument oz. potrdilo za posamično odobritev.
Zanima me ali je kdo že pridobival ta dokument oz. če kdo pozna koga iz Slovenije, ki bi lahko pomagal pri pridobitvi?
Hvala.
Re: Tomažev UAZ
Aa, Buhanko bi mel.
Mogoče Dimitri iz Rosenheima. www.MadeinRussia.de
Mogoče Dimitri iz Rosenheima. www.MadeinRussia.de
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Tomažev UAZ
Ja Buhanko.
Pri njih sem že bil. Zaenkrat še nimajo tega dokumenta, so pa menda, v pridobivanju.
Zato me zanima, kako pridobiti ta dokument s seznamom homologacij (TUV, DEKRA).
Ali kdo pozna koga iz Slovenije, ki se ukvarja s tem?
Hvala.
Pri njih sem že bil. Zaenkrat še nimajo tega dokumenta, so pa menda, v pridobivanju.
Zato me zanima, kako pridobiti ta dokument s seznamom homologacij (TUV, DEKRA).
Ali kdo pozna koga iz Slovenije, ki se ukvarja s tem?
Hvala.
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 209 gostov