Nakup NOVE Lade Nive in UVOZ
Nakup NOVE Lade Nive in UVOZ
Pozdrav vsem skupaj!
Glede na to da se nisem mogel odlocit v kater del foruma napisat, je tale tema pristala tukaj - (v kolikor bo kdo cudno gledal zakaj je tukaj)
Torej sledeca situacija je nastala. Ker v Sloveniji ni vec uradnega zastopnika za uvoz lade nive sem se odlocil poiskat eno primerno resitev v tujini, katero sem tudi nasel. Do sedaj mi je cena in nasi davki in vse kar mora bit tudi ustrezalo, a se je zataknilo pri homologaciji vozila (SE dobro da ga SE nisem kupil). Kje je problem? problem je da mora imet COC dokument, katerega ima iz Nemcije, a so se seveda pri nas odlocli drugace (v neEU drzavi???), da pa moramo mi imeti odzadaj naslone za glavo. Ko sem slednje omenil prodajalcu je sledilo, "tega tako ali tako ne potrebujete saj je vozilo serijsko ze taksno in ce je pridobilo COC velja to za vse drzave isto". Kasneje smo preverili tudi pri uradnem uvozniku v nemciji in tudi z njihove strani je sledilo isto.
Sedaj pa mene zanima ce je kje kak strokovnjak glede tega ali se ukvarja glede uvoza kako nastalo stvar resit.
Lep pozdrav in dobro jutro
Glede na to da se nisem mogel odlocit v kater del foruma napisat, je tale tema pristala tukaj - (v kolikor bo kdo cudno gledal zakaj je tukaj)
Torej sledeca situacija je nastala. Ker v Sloveniji ni vec uradnega zastopnika za uvoz lade nive sem se odlocil poiskat eno primerno resitev v tujini, katero sem tudi nasel. Do sedaj mi je cena in nasi davki in vse kar mora bit tudi ustrezalo, a se je zataknilo pri homologaciji vozila (SE dobro da ga SE nisem kupil). Kje je problem? problem je da mora imet COC dokument, katerega ima iz Nemcije, a so se seveda pri nas odlocli drugace (v neEU drzavi???), da pa moramo mi imeti odzadaj naslone za glavo. Ko sem slednje omenil prodajalcu je sledilo, "tega tako ali tako ne potrebujete saj je vozilo serijsko ze taksno in ce je pridobilo COC velja to za vse drzave isto". Kasneje smo preverili tudi pri uradnem uvozniku v nemciji in tudi z njihove strani je sledilo isto.
Sedaj pa mene zanima ce je kje kak strokovnjak glede tega ali se ukvarja glede uvoza kako nastalo stvar resit.
Lep pozdrav in dobro jutro
Si vprašal pri nas, če je kak problem, če so vzglavniki naknadno vgrajeni? Seveda z računom.
Jih tudi nemci naknadno vgrajujejo:
http://www.forumromanum.de/member/forum ... onsearch=1
Jih tudi nemci naknadno vgrajujejo:
http://www.forumromanum.de/member/forum ... onsearch=1
Mozne resitve so sledece:
-ce so odzadaj vzglavniki rabim racun in homologacijo za njih glede na to da niso originale-po vsej verjetnosti se kak TUV papir
-ce jih ni, je potrebno potrdilo, tovarnisko ali uradnega uvoznika, da vgradnja ni mozna-kar vsi vemod a na original klopi ni mozna. Ker tega potrdila ni mozno dobit, saj je vsepovsod drugod dovolj COC, tega papirja ne izdajajo oziroma niti ne poznajo, kakšega takega primera da bi to bilo potrebno pridobit.
Hvala za link gregor, bom se probal kasneje zvedet kaj pri njih...
ps. se meni smao zdi ali je res da nive skoraj ni vec na cesti az srecat?
-ce so odzadaj vzglavniki rabim racun in homologacijo za njih glede na to da niso originale-po vsej verjetnosti se kak TUV papir
-ce jih ni, je potrebno potrdilo, tovarnisko ali uradnega uvoznika, da vgradnja ni mozna-kar vsi vemod a na original klopi ni mozna. Ker tega potrdila ni mozno dobit, saj je vsepovsod drugod dovolj COC, tega papirja ne izdajajo oziroma niti ne poznajo, kakšega takega primera da bi to bilo potrebno pridobit.
Hvala za link gregor, bom se probal kasneje zvedet kaj pri njih...
ps. se meni smao zdi ali je res da nive skoraj ni vec na cesti az srecat?
Torej obstaja kaksna moznost homologacije, ali pozna kdo koga kak je spravu pri podobnem primeru homologacijo skozi? Ker kolikor se spomnim nive niso imele vzglavnikov-lahko da se motim in v to upam, tako da ce so imele povejte kateri letnik, ima kdo doma?
Hoce imet za homologacijo 1000 e, za nivo ki pride v .de (si kr poglejte cene).
URL Nizke cene NIVA
Matjaž napisal/-a:Nive je začel uvažati Jože Dovžan. Prejšnji mesec je imel še dve. Preveri na :
Dovžan d.o.o.
Podljubelj 272
4290 Tržič
Telefon
04 5925 400
Telefaks
04 59 25 401
GSM 041 723 812
Hoce imet za homologacijo 1000 e, za nivo ki pride v .de (si kr poglejte cene).
URL Nizke cene NIVA
Matej napisal/-a:madmax napisal/-a::shock: So pa res poceni ... hja, boljše da najdeš drugo rešitev kot pa tipu čisto po suhem tisočaka
sej niste resni
7.350€ + vse dajatve, prevozi.... ste pripravljeni dat za nivo
skrajno zastarel avto!!!!!!
saj ne da bi me ravno interesiralo zakaj taki komentar ampak ni to kao NIVAoffroadTEAM forum?
Tvoj komentar bom uposteval, ce mi poves za terenc, ki zadosti naslednje pogoje:
-stane do 11000 e in je nov (popravljam 16k-17k e)
-ima reduktor in blokado centralnega diferenciala
-ima mehansko zascitene mansete (kovinska zascita okoli njih)
-in so popravila skrajno poceni, (ob tem da vsak 2gi pozna tak avto)
Hvala
ps. se pa strinjam da je po drugih plateh zrel za muzej
Nazadnje spremenil maxdan, dne Če Feb 12, 2009 5:09 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
zajec napisal/-a:Jaz sem jo imel letnik 96 triglav je imela original zadnja vzglavnika,tko da ne govorit, da niso ble s zadnjimi vzglavniki.Sprednji so bili iz ala tkanine zadnji pa klkasika za lado iz neke gume.
lp
Zajec, skoraj ne morem verjet.
Obrnil sem pol autoscouta in avtonet, pa nisem našel na slikah ene nive z vzglavniki zadaj.
Videl sem pa že v živo nivo z vzglavniki zadaj, ampak so bili naknadno dodani.
Al pa če še malo prišparaš, pa si omisliš to kitajsko čudo:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2575776&show=
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2575776&show=
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
maxdan napisal/-a:Matej napisal/-a:madmax napisal/-a::shock: So pa res poceni ... hja, boljše da najdeš drugo rešitev kot pa tipu čisto po suhem tisočaka
sej niste resni
7.350€ + vse dajatve, prevozi.... ste pripravljeni dat za nivo
skrajno zastarel avto!!!!!!
saj ne da bi me ravno interesiralo zakaj taki komentar ampak ni to kao NIVAoffroadTEAM forum?
Tvoj komentar bom uposteval, ce mi poves za terenc, ki zadosti naslednje pogoje:
-stane do 11000 e in je nov (popravljam 16k-17k e)
-ima reduktor in blokado centralnega diferenciala
-ima mehansko zascitene mansete (kovinska zascita okoli njih)
-in so popravila skrajno poceni, (ob tem da vsak 2gi pozna tak avto)
Hvala
ps. se pa strinjam da je po drugih plateh zrel za muzej
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=563640&show=
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2574502&show=
marolt 4x4 napisal/-a:http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=563640&show=
Tale jimny je pa dobra alternativa, ima abs, 2xairbag, kar zna kdaj koristiti. Poraba je verjetno tud mal manjša kot pri nivi. Je pa nivin stalni 4x4 včasih v prednosti pred priklopljivim.
Deli pa ne rastejo za vsakim vogalom, tako kot za nivo.
maxdan, kaj novega? Dobi en sedež od nive, namontiraj vzglavnike gor, pa ga pelji pokazat tja, kjer boš delal "homologacijo" in naj ti povedo, ali bo ok, če daš ta sedež notri v nov avto.
marolt 4x4
Pozdravljen,
cakal sem tvoj odgovor:
http://www.suzuki-odar.si/sl/jimny_pogon.html
nima blokade tako da pri izboru takoj odpade iz izbire ker je to navadni avto...
O Mazdi bi se ze dalo govorit a je tovorno vozilo. Drugače je na osnovi fordovega modela ki je rahlo cenejsi, ima pa reduktor in priklopljiv sprednji pogon(togo poveze zadnji in sprednji del)-tako kot pri Nivi ne smes na asfalt-kar pa je pri Mit.L200 mozno zaradi visko sklopke.
Povzetek; ker sem vsa izbire ki sem jih le lahko najdel pregledal ostal se vedno na Nivi, ki je tudi glede na Jimnyja, dosti cenejsa. AMPAK ce se kdo ve za kaj podobnega naj sporoci kateri avto se pogledat, ce sem slucajno kaj spregledal. (Pogledano: L200,vsi nissan,ford ranger,mazda bt50,land rover defender-vsi so geldani primerjalno (in ja cena je 2-3x)
gregor:
razresevanje papirologije in drugih stvari. Edini problem ki se lahko zgodi da uvozim in obsedim na kupu pleha.
ps. in ko jo nabavim jo bom prvi dan konkretno v blato zagnal, da bom vedu zakaj se je splacalo, ce bo Niva, ce pa ne bo in bo kaj drugega pa bomo ahtali tak ko zafran
Pozdravljen,
cakal sem tvoj odgovor:
http://www.suzuki-odar.si/sl/jimny_pogon.html
nima blokade tako da pri izboru takoj odpade iz izbire ker je to navadni avto...
O Mazdi bi se ze dalo govorit a je tovorno vozilo. Drugače je na osnovi fordovega modela ki je rahlo cenejsi, ima pa reduktor in priklopljiv sprednji pogon(togo poveze zadnji in sprednji del)-tako kot pri Nivi ne smes na asfalt-kar pa je pri Mit.L200 mozno zaradi visko sklopke.
Povzetek; ker sem vsa izbire ki sem jih le lahko najdel pregledal ostal se vedno na Nivi, ki je tudi glede na Jimnyja, dosti cenejsa. AMPAK ce se kdo ve za kaj podobnega naj sporoci kateri avto se pogledat, ce sem slucajno kaj spregledal. (Pogledano: L200,vsi nissan,ford ranger,mazda bt50,land rover defender-vsi so geldani primerjalno (in ja cena je 2-3x)
gregor:
razresevanje papirologije in drugih stvari. Edini problem ki se lahko zgodi da uvozim in obsedim na kupu pleha.
ps. in ko jo nabavim jo bom prvi dan konkretno v blato zagnal, da bom vedu zakaj se je splacalo, ce bo Niva, ce pa ne bo in bo kaj drugega pa bomo ahtali tak ko zafran
Maxdan,
Najprej kratek tečaj štirikolesnih pogonov. Niva ima stalni štirikolesni pogon realiziran s pomočjo sredinskega diferenciala. To pomeni, da se teoretično moč lahko v določenem razmerju prenaša med prednjim in zadnjim kolesni parom (na primer 60:40 ali obratno). Če je zahteva za prenos moči 50:50 potrebuješ zaporo (blokado) tega sredinskega diferenciala. Jimny ima stalen zadnji pogon in priklopljiv prednji pogon brez sredinskega diferenciala. Ko vklopiš prednji pogon nastane med prednjim in zadnjim kolesnim parom toga vez, kar pomeni da je prenos moči 50:50. Zaradi te drobnarije ne potrebuje blokade sredinskega diferenciala, ker ga kot prvo nima (diferenciala namreč) in kot drugo je ta že ob vklopljenem štirikolesnim pogonom zablokiran, če že hočeš.
Pa še nekaj. Cviljenje o tem, da so drugi terenci dvakrat dražji. Res so. Si se kdaj vprašal zakaj? Če že nič drugega, so vsi zgoraj našteti vsaj dvakrat večji od Nive. Vsekakor pa to ne velja za Jimny, ki je tako ali tako navaden osebni avto.
Če nekaj ne veš raje vprašaj, kot da klatiš neumnosti.
LP Bizzy
nima blokade tako da pri izboru takoj odpade iz izbire ker je to navadni avto...
Najprej kratek tečaj štirikolesnih pogonov. Niva ima stalni štirikolesni pogon realiziran s pomočjo sredinskega diferenciala. To pomeni, da se teoretično moč lahko v določenem razmerju prenaša med prednjim in zadnjim kolesni parom (na primer 60:40 ali obratno). Če je zahteva za prenos moči 50:50 potrebuješ zaporo (blokado) tega sredinskega diferenciala. Jimny ima stalen zadnji pogon in priklopljiv prednji pogon brez sredinskega diferenciala. Ko vklopiš prednji pogon nastane med prednjim in zadnjim kolesnim parom toga vez, kar pomeni da je prenos moči 50:50. Zaradi te drobnarije ne potrebuje blokade sredinskega diferenciala, ker ga kot prvo nima (diferenciala namreč) in kot drugo je ta že ob vklopljenem štirikolesnim pogonom zablokiran, če že hočeš.
Pa še nekaj. Cviljenje o tem, da so drugi terenci dvakrat dražji. Res so. Si se kdaj vprašal zakaj? Če že nič drugega, so vsi zgoraj našteti vsaj dvakrat večji od Nive. Vsekakor pa to ne velja za Jimny, ki je tako ali tako navaden osebni avto.
Če nekaj ne veš raje vprašaj, kot da klatiš neumnosti.
LP Bizzy
I tried being normal once..... I didn't like it!
Bizzy napisal/-a:Maxdan,nima blokade tako da pri izboru takoj odpade iz izbire ker je to navadni avto...
Najprej kratek tečaj štirikolesnih pogonov. Niva ima stalni štirikolesni pogon realiziran s pomočjo sredinskega diferenciala. To pomeni, da se teoretično moč lahko v določenem razmerju prenaša med prednjim in zadnjim kolesni parom (na primer 60:40 ali obratno). Če je zahteva za prenos moči 50:50 potrebuješ zaporo (blokado) tega sredinskega diferenciala. Jimny ima stalen zadnji pogon in priklopljiv prednji pogon brez sredinskega diferenciala. Ko vklopiš prednji pogon nastane med prednjim in zadnjim kolesnim parom toga vez, kar pomeni da je prenos moči 50:50. Zaradi te drobnarije ne potrebuje blokade sredinskega diferenciala, ker ga kot prvo nima (diferenciala namreč) in kot drugo je ta že ob vklopljenem štirikolesnim pogonom zablokiran, če že hočeš.
LP Bizzy
slednje bi lahko na kratko opisal v enem stavku tako kot sem jaz povedal za forda in mazdo, ki sta torej na istem nacinu.
Ker ponavadi ti forumi zaidejo s poti teme in ker se vedno iscem eno izmed idealnih resitev zase podajam oporne tocke na katere bi se dalo kaj najt:
TERENC!
1. reduktor
2. blokada( v glavnem da je 50:50 razporeditev, togo, viskosklopka, karkoli pac, samo da je 50:50)
3. 16ˇ ali vec kolesa
4. vlecna masa 1,5t ali vec (takih mas z jimny fičekom ne bi vleku-hvala)
5. popravila v zmernih visinah
ps. izmed teh pick upov ostane edina dobra resitev ford ranger...ce smo ze pri trenutni izbiri
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 92 gostov