Vse o UAZu
-
- Prispevkov: 304
- Pridružen: Po Jan 05, 2009 8:06 pm
- Kraj: Ljubljana
Vse o UAZu
Ogledanega imam uaza, ki je predelan na plin. Avto na mestu laufa normalno, peljat se pa ne da več kot 45km/h, ker začne trokerat in sekat vn iz auspuha. Drugače sem mu na mestu pohodil gas in so se obrati normalno dvignl. Avto zajebava ko laufa na plin ali bencin. Lastnik mi je reku, da se je avto pri prejšnjemu lastniku vozil samo na plin in začel zajebavat. Pol je pa en njegov kolega to razstavu in sestavu, od takrat naprej pa ne dela več tko k bi mogl... Aja pa letnik je 91, če kej pomaga.
Kaj bi po vašem mnenju blo lahko narobe?
Hvala za odgovore
Kaj bi po vašem mnenju blo lahko narobe?
Hvala za odgovore
-
- Prispevkov: 304
- Pridružen: Po Jan 05, 2009 8:06 pm
- Kraj: Ljubljana
-
- Prispevkov: 304
- Pridružen: Po Jan 05, 2009 8:06 pm
- Kraj: Ljubljana
GPW1942 napisal/-a:Površno si prebral, sem omenil, sicer šele na 5. mestu, a ni zavezujoče...
..Bez alata ni zanata, so rekli v YU... ne moreš popravljati UAZa brez macole
GPW 1942 ja po svoje maš prav ,da uaz-a ne moreš poštimat brez macole sam moreš vedet ,da če po jeep-u udariš se vse skrivi ,ker je mehko kot Repa .
LP uaz
Jebeš repo
Najprej preveri kable,nato kapo.
Če še vedno ne bo bolje,pomeni,da nima dovolj zraka.Ali ga zaliva,ali pa ne dobi dovolj goriva.Mogoče je lokal-patriot samo dize narobe namontiral.
Odpelji hudiča od UAZ-a domov,ker drugače sam pridem ponj.Koliko pa hoče zanj,mogoče boš zaslužil kakšnih 100€,pa ga boš meni prodal.
lp uroš
Najprej preveri kable,nato kapo.
Če še vedno ne bo bolje,pomeni,da nima dovolj zraka.Ali ga zaliva,ali pa ne dobi dovolj goriva.Mogoče je lokal-patriot samo dize narobe namontiral.
Odpelji hudiča od UAZ-a domov,ker drugače sam pridem ponj.Koliko pa hoče zanj,mogoče boš zaslužil kakšnih 100€,pa ga boš meni prodal.
lp uroš
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI
-
- Prispevkov: 304
- Pridružen: Po Jan 05, 2009 8:06 pm
- Kraj: Ljubljana
-
- Prispevkov: 304
- Pridružen: Po Jan 05, 2009 8:06 pm
- Kraj: Ljubljana
[/img][img]
Evo sm kupu stroj!
Avto mi je trokeru samo ko sem se peljal domov, pa še to čist mal.
Učeri smo šli gor na Krim in je delou avto brez problema...
Drugač mi je pa, zdej bivši lastnik, reku, da so že menal fertajler kapo in je avto delou dva dni, pol pa začeu spet zafrkavat.
Avto ma gor letne gume s slabim profilom in smo temu primerno učeri tut prišli, priplezali (bo treba zamenat...). Smo pa tut nasedli v napluženem južnem snegu ob cesti in so po dobre pol ure mimo prišli gasilci s ta velkim kamijonom in nas z vitlom potegnil ven. Hvala trem fantom iz PGD Iška vas
[/img]
Evo sm kupu stroj!
Avto mi je trokeru samo ko sem se peljal domov, pa še to čist mal.
Učeri smo šli gor na Krim in je delou avto brez problema...
Drugač mi je pa, zdej bivši lastnik, reku, da so že menal fertajler kapo in je avto delou dva dni, pol pa začeu spet zafrkavat.
Avto ma gor letne gume s slabim profilom in smo temu primerno učeri tut prišli, priplezali (bo treba zamenat...). Smo pa tut nasedli v napluženem južnem snegu ob cesti in so po dobre pol ure mimo prišli gasilci s ta velkim kamijonom in nas z vitlom potegnil ven. Hvala trem fantom iz PGD Iška vas
[/img]
Ghostrider napisal/-a:[/img][img]
Evo sm kupu stroj!
Avto mi je trokeru samo ko sem se peljal domov, pa še to čist mal.
Učeri smo šli gor na Krim in je delou avto brez problema...
Drugač mi je pa, zdej bivši lastnik, reku, da so že menal fertajler kapo in je avto delou dva dni, pol pa začeu spet zafrkavat.
Avto ma gor letne gume s slabim profilom in smo temu primerno učeri tut prišli, priplezali (bo treba zamenat...). Smo pa tut nasedli v napluženem južnem snegu ob cesti in so po dobre pol ure mimo prišli gasilci s ta velkim kamijonom in nas z vitlom potegnil ven. Hvala trem fantom iz PGD Iška vas
[/img]
Zdravo
Zamenjaj motor z Bmw 325 i in menjalnik druga pa tak nikol nebo crknilo .
Lp Uaz
Živjo!
Mene pa zanima kakšno zaporo diferenciala ima uaz? Meni se zdi, da ima sredinsko, nisem pa prepričan? Vprašal bi še kako je z vožnjo ko imaš vklopljen 4x4, kako hitro kaj polomiš, če se voziš po asfaltu?
A če se voziš po makadamu lahko zavijaš?
Vprašal bi še glede delov, če pašejo zavorni cilindri od kakšnega drugega avta (Lada niva)?
Ali ima kdo od vas rezervne dele za uaza? Bremze, lajtnge...
Hvala za pomoč
Mene pa zanima kakšno zaporo diferenciala ima uaz? Meni se zdi, da ima sredinsko, nisem pa prepričan? Vprašal bi še kako je z vožnjo ko imaš vklopljen 4x4, kako hitro kaj polomiš, če se voziš po asfaltu?
A če se voziš po makadamu lahko zavijaš?
Vprašal bi še glede delov, če pašejo zavorni cilindri od kakšnega drugega avta (Lada niva)?
Ali ima kdo od vas rezervne dele za uaza? Bremze, lajtnge...
Hvala za pomoč
Oj, točno tako =)
pa še na porabi se pozna če lepo z zadnjim pogonom voziš in prednjo axo povsem odklopiš.
Glede delov pa ne paše nič pomembnega od lade.
Zavorni sistem je na vsakem starem uazu popolnoma ne uporabnen in potreben resne prenove!!!!
to lahko sedaj ko sem da vse to skozi govorim iz lastnih izkušenj. Sam sam ga obnovil u nulo in ga sedaj zaradi prostorske stiske prodajam. Ker vem kaj vse sem moral narediti na njem, da dela u nulo mi je prav težko ko vidim ljudi ki se zapičijo le v ceno. ta je pri meni 1900 eurov (kupil sem ga za 1500) in ne vejo da sem vložil van 850 eurov samo delov in 230 ur dela. Avto ni čisto nič rjav!!! Osebno sedaj vem česa vsega bi ime teh nekaj evrov rešilo. Žal pa morajo očitno vsi skozi isto šolo =)
Glede delov je ena opcija Ebay in iz poljske ali rusije. Druga boljša opcija je pa iti po dele na mađarsko ali v bosno.
Sam sem zelo dolga časa poiskušal priti do naslova in lokacije trgovine (pri enemu doma v graži) in mi je po enem letu ratalo.
To je v nagykaniži, 30 km čez mejo, je lepa cesta in ni treba vinjete. Ta človek govori malo hrvaško in malo rusko tako da komunikacija še nekako gre.
Za vse ki vas zanima mi pištie ali pa pokličite, da vam počasi in detaljno razložim.
Cene delov so znosne, a ne tako zastonj kot bi se na prvi pogled zdelo.
Splača se vzeti tudi ruske original svečke ki se mi super obnesejo in so relativno poceni (1euro na komad)
Lajtenge se gumjaste dobi gor, drugače pa bakreno cev 6mm sem jaz kupil v merkurju na viču. Ni običajna avtomobilska zavorna cev in je predimenzionirana. Potem je treba še obdelati konce.
Pred potjo je dobro razdreti kolo da se vidi če je treba vzeti še čeljusti.
Cilindri so vsi fuč ali jih je bolje preventivno menjati. Nekaj sem slišal da paše od tama 80 a je ceneje bolje in ziher kar nov iz mađarske.
Od lade sem dal gor edino oljni filter. =)
Kar se tiče večjih delov in mehanskih slopov pa je opcija avtoodpad na igu kjer so +-3 uazi za dele. (cene niso nizke!!!) dobi se pa vse.
Slišal sem da se na mašđarskem dobi tudi diferenciale z blokadami za pod 300 eurov.
Pogosto crknejo pa še razdelilni sistem in štarter, ker ravno tam čez kaplja iz havbe dol. Najceneje jih je zamenjati za nove. Pri starih uazih pa ni neumno imeti tudi kako sklopko na rezervi, vsaj jaz sem jo menjal.
Za vse info mi pišite na ZS ali pa kar v to temo za ljubitelje UAZov, ki sem jo zelo vesel, ker vem kako koristni so nasveti. Meni je pomagalo par ljudi in sedaj je prav, da znanje prenesem naprej.
LP
pa še na porabi se pozna če lepo z zadnjim pogonom voziš in prednjo axo povsem odklopiš.
Glede delov pa ne paše nič pomembnega od lade.
Zavorni sistem je na vsakem starem uazu popolnoma ne uporabnen in potreben resne prenove!!!!
to lahko sedaj ko sem da vse to skozi govorim iz lastnih izkušenj. Sam sam ga obnovil u nulo in ga sedaj zaradi prostorske stiske prodajam. Ker vem kaj vse sem moral narediti na njem, da dela u nulo mi je prav težko ko vidim ljudi ki se zapičijo le v ceno. ta je pri meni 1900 eurov (kupil sem ga za 1500) in ne vejo da sem vložil van 850 eurov samo delov in 230 ur dela. Avto ni čisto nič rjav!!! Osebno sedaj vem česa vsega bi ime teh nekaj evrov rešilo. Žal pa morajo očitno vsi skozi isto šolo =)
Glede delov je ena opcija Ebay in iz poljske ali rusije. Druga boljša opcija je pa iti po dele na mađarsko ali v bosno.
Sam sem zelo dolga časa poiskušal priti do naslova in lokacije trgovine (pri enemu doma v graži) in mi je po enem letu ratalo.
To je v nagykaniži, 30 km čez mejo, je lepa cesta in ni treba vinjete. Ta človek govori malo hrvaško in malo rusko tako da komunikacija še nekako gre.
Za vse ki vas zanima mi pištie ali pa pokličite, da vam počasi in detaljno razložim.
Cene delov so znosne, a ne tako zastonj kot bi se na prvi pogled zdelo.
Splača se vzeti tudi ruske original svečke ki se mi super obnesejo in so relativno poceni (1euro na komad)
Lajtenge se gumjaste dobi gor, drugače pa bakreno cev 6mm sem jaz kupil v merkurju na viču. Ni običajna avtomobilska zavorna cev in je predimenzionirana. Potem je treba še obdelati konce.
Pred potjo je dobro razdreti kolo da se vidi če je treba vzeti še čeljusti.
Cilindri so vsi fuč ali jih je bolje preventivno menjati. Nekaj sem slišal da paše od tama 80 a je ceneje bolje in ziher kar nov iz mađarske.
Od lade sem dal gor edino oljni filter. =)
Kar se tiče večjih delov in mehanskih slopov pa je opcija avtoodpad na igu kjer so +-3 uazi za dele. (cene niso nizke!!!) dobi se pa vse.
Slišal sem da se na mašđarskem dobi tudi diferenciale z blokadami za pod 300 eurov.
Pogosto crknejo pa še razdelilni sistem in štarter, ker ravno tam čez kaplja iz havbe dol. Najceneje jih je zamenjati za nove. Pri starih uazih pa ni neumno imeti tudi kako sklopko na rezervi, vsaj jaz sem jo menjal.
Za vse info mi pišite na ZS ali pa kar v to temo za ljubitelje UAZov, ki sem jo zelo vesel, ker vem kako koristni so nasveti. Meni je pomagalo par ljudi in sedaj je prav, da znanje prenesem naprej.
LP
-
- Prispevkov: 304
- Pridružen: Po Jan 05, 2009 8:06 pm
- Kraj: Ljubljana
- PUCH G-clase
- Prispevkov: 180
- Pridružen: So Jan 24, 2009 9:06 pm
- Kraj: Žalec
-
- Prispevkov: 304
- Pridružen: Po Jan 05, 2009 8:06 pm
- Kraj: Ljubljana
Živjo!
Razmišljam, da bi zamenjal motor in menjalnik na uazu in me, glede na vaše izkušnje, zanima kaj se mi najbolj splača dati noter? Zaenkrat se bolj nagibam k dizlu. Kako je z navorom pri bencinarju? Kako se spremeni prestavno razmerje ko voziš z reduktorjem? Koliko dela je s spreminjanjem nosilcev? V glavnem, če bi se vam dalo malo opisati vaše izkušnje... Aja a je dost dela in stroškov, če daš spredaj bremze na diske?
Hvala za odgovore
Lp Blaž
Razmišljam, da bi zamenjal motor in menjalnik na uazu in me, glede na vaše izkušnje, zanima kaj se mi najbolj splača dati noter? Zaenkrat se bolj nagibam k dizlu. Kako je z navorom pri bencinarju? Kako se spremeni prestavno razmerje ko voziš z reduktorjem? Koliko dela je s spreminjanjem nosilcev? V glavnem, če bi se vam dalo malo opisati vaše izkušnje... Aja a je dost dela in stroškov, če daš spredaj bremze na diske?
Hvala za odgovore
Lp Blaž
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 193 gostov