Vse o UAZu
-
- Prispevkov: 304
- Pridružen: Po Jan 05, 2009 8:06 pm
- Kraj: Ljubljana
-
- Prispevkov: 304
- Pridružen: Po Jan 05, 2009 8:06 pm
- Kraj: Ljubljana
-
- Prispevkov: 304
- Pridružen: Po Jan 05, 2009 8:06 pm
- Kraj: Ljubljana
-
- Prispevkov: 304
- Pridružen: Po Jan 05, 2009 8:06 pm
- Kraj: Ljubljana
-
- Prispevkov: 304
- Pridružen: Po Jan 05, 2009 8:06 pm
- Kraj: Ljubljana
-
- Prispevkov: 304
- Pridružen: Po Jan 05, 2009 8:06 pm
- Kraj: Ljubljana
-
- Prispevkov: 304
- Pridružen: Po Jan 05, 2009 8:06 pm
- Kraj: Ljubljana
marjan napisal/-a:ej blaž...da ne boš ti iz teh brezm naredu propetum mobile
Zdej k je avto brez bremz je res perpetum mobile
Kaskae hvala za pomoč Bi si bl težko zapomnu, ker sem meu na "senzorju" glih en šrauf odšraufan pa je brat bremzo pohodu in je odletel vse ven.
Mam pa še en problem zdej z bremzam.
Bremze sem razkopal, zbrusil cilindre, zamenjal gumice na batkih, namazal, razkopal sem tudi glavni cilinder...
Najprej me zanima, če je treba prezračit glavni cilinder in kako to narediš oz. kje je ta šrauf za prezračevanje. Prezračeni so zaenkrat vsi cilindri pri kolesih, vendar je treba bremzo pohodt ene štirikrat, da bremze primejo kot treba. Preden sem se lotil popravljanja bremz je bilo treba pedal pohodit trikrat, da je začelo približno bremzat tko k treba (ene dva batka sta bla zapikana, ostali se niso kej preveč na lahko premikal...). Po moje so zdej bremze slabo prezračene. Olja sem spustu kr dost vn, zrak je biu v olju samo na začetku... Mam občutek, da je zrak še noter al je pa kej druzga še narobe.
Kaj pravte?
Ko bremze napumpaš, delajo zelo lepo drugače...
-
- Prispevkov: 304
- Pridružen: Po Jan 05, 2009 8:06 pm
- Kraj: Ljubljana
Avto mislm obnovit kompletno, v čim večjem delu sam. Se mi pa ne mudi z obnovo, ker nimam ne časa, ne denarja zaenkrat...
Drugač sm bil dons na zavornem servisu pa so mi rekl, da je zihr zrak še noter. Rekl so tut da nej se ene dva dni z avtom vozm, pol pa še enkrat prezračm... Upam da bo to ratal, k drugač bojo te bremze samo še macolo vidle
Drugač sm bil dons na zavornem servisu pa so mi rekl, da je zihr zrak še noter. Rekl so tut da nej se ene dva dni z avtom vozm, pol pa še enkrat prezračm... Upam da bo to ratal, k drugač bojo te bremze samo še macolo vidle
Ghostrider napisal/-a:....
Drugač sm bil dons na zavornem servisu pa so mi rekl, da je zihr zrak še noter. Rekl so tut da nej se ene dva dni z avtom vozm, pol pa še enkrat prezračm... Upam da bo to ratal, k drugač bojo te bremze samo še macolo vidle
Ma kaj so resni??
Vozi se z zanič zavorami še malo časa.... genijalci!
Kateri strokovnjaki pa so to? Bom taščo tja poslal zavore poštimat.
Nadvse P Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Na servisih prezračujejo zavore z aparatom (ponavadi), ki izgleda TAKOLE, doma pa to delamo po sistemu "pumpaj, stisni, drži"
Torej tudi UAZ premore dvokrožni zavorni sistem, zatom imaš dva lončka na glavnem cilindru, samega glavnega cilindra pa ne moreš prezračevat, ker to ....hm, nebi imelo nobenega smisla.
Najprej je treba nastavit zavorne čeljusti, vsaka čeljust ima dva vijaka za nastavljat zadaj na plati. Čeljusti morajo bit nastavljene u nulo, ker če imajo cilinderčki dolg hod, to pomeni tudi dolg hod zavornega pedala, pa ti lahko prezračuješ kolikor hočeš.
Potem ko nastaviš čeljusti, pa se lahko lotiš prezračevanja. Vkolikor je celoten sistem prazen, naliješ zavorno olje v oba lončka do vrha in odpreš vse prezračevalne vijake na vsih kolesih in počakaš, da na vse priteče olje (brez pumpanja). Ko olje priteče vse vijake zapreš in se lotiš prezračevanja na tistem kolesu, ki je najbližje glvnemu cilindru, torej spredaj levo, potam spredaj desno, pa zadaj levo in zadaj desno. Spredaj najprej na zgornjem cilindru, potem na spodnjem...itd vkolikor je vse u redu zavore morajo delat in to takoj, ne čez par dni
Aja pa še to: pri pumpanju je treba zavorni pedal stisnit hitro in počasi spuščat, da utegne cilinder povleč olje iz lončka, pa seveda pazit, da olja ne zmanjka, ker potem je treba ponovit vajo od začetka
Torej tudi UAZ premore dvokrožni zavorni sistem, zatom imaš dva lončka na glavnem cilindru, samega glavnega cilindra pa ne moreš prezračevat, ker to ....hm, nebi imelo nobenega smisla.
Najprej je treba nastavit zavorne čeljusti, vsaka čeljust ima dva vijaka za nastavljat zadaj na plati. Čeljusti morajo bit nastavljene u nulo, ker če imajo cilinderčki dolg hod, to pomeni tudi dolg hod zavornega pedala, pa ti lahko prezračuješ kolikor hočeš.
Potem ko nastaviš čeljusti, pa se lahko lotiš prezračevanja. Vkolikor je celoten sistem prazen, naliješ zavorno olje v oba lončka do vrha in odpreš vse prezračevalne vijake na vsih kolesih in počakaš, da na vse priteče olje (brez pumpanja). Ko olje priteče vse vijake zapreš in se lotiš prezračevanja na tistem kolesu, ki je najbližje glvnemu cilindru, torej spredaj levo, potam spredaj desno, pa zadaj levo in zadaj desno. Spredaj najprej na zgornjem cilindru, potem na spodnjem...itd vkolikor je vse u redu zavore morajo delat in to takoj, ne čez par dni
Aja pa še to: pri pumpanju je treba zavorni pedal stisnit hitro in počasi spuščat, da utegne cilinder povleč olje iz lončka, pa seveda pazit, da olja ne zmanjka, ker potem je treba ponovit vajo od začetka
-
- Prispevkov: 304
- Pridružen: Po Jan 05, 2009 8:06 pm
- Kraj: Ljubljana
miran napisal/-a:Ghostrider napisal/-a:....
Drugač sm bil dons na zavornem servisu pa so mi rekl, da je zihr zrak še noter. Rekl so tut da nej se ene dva dni z avtom vozm, pol pa še enkrat prezračm... Upam da bo to ratal, k drugač bojo te bremze samo še macolo vidle
Ma kaj so resni??
Vozi se z zanič zavorami še malo časa.... genijalci!
Kateri strokovnjaki pa so to? Bom taščo tja poslal zavore poštimat.
Nadvse P Miran
Ej fantje, sej nism šu jest tja in reku nej mi zrihtajo bremze. Šel sem samo uprašat kaj je narobe z bremzam. Tko k en dan prej k nism vedu zakaj se batki v cilindrih nočjo lepo premikat pa sm lahko use cilindrčke zastonj z njihovo mastjo namazu. Tja sm šel samo po nasvet in sem ga tut dubu. So mi pa tut ponudili, da mi bremze prezračjo z uno mašino k porab 3 litre dragega olja, da pol nimaš zraka noter
Tist za prezračevanje glavnega cilindra je pa fotr reku, da so učasih na fičotih najprej tm prezračval in pol dalje (no u bistvu mi je reku, da sm smotan k ga ne prezračm )
-
- Prispevkov: 304
- Pridružen: Po Jan 05, 2009 8:06 pm
- Kraj: Ljubljana
-
- Prispevkov: 304
- Pridružen: Po Jan 05, 2009 8:06 pm
- Kraj: Ljubljana
- Rafter
- Upravnik
- Prispevkov: 2028
- Pridružen: To Feb 17, 2004 3:03 pm
- Kraj: Southern District of Maribor
- Kontakt:
Daj no, piši malo bolj slovnično pravilno....Ghostrider napisal/-a:Evo bremze zrihtane!!!
Res je blo treba samo oddaljenost pakne do dromlna naštelat. Kaskae, hvala za nasvet.
To sm naštelou tko, da sm prtegnu tist šrauf dokler se ni dal več gume vrtet, pol sm pa čist mal odtegnu. A je to taprav postopek al?
The whole life sponsored by محمد بن راشد المكتوم
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 83 gostov