Nov projekt
Nov projekt
Glede na to, da je Unimokee projekt takorekoč zaključen, sta me spet začela
srbeti fleksarca in švas aparat. Tokrat je ideja spremeniti Iveco kombi v kamper.
Nič posebnega - samo pač še nekaj, česar se še nisem lotil. Kot je v naši
deželi v navadi se ponavadi zatakne pri papirjih, zato prosim vse, ki so že
imeli s tem opravka, da mi povejo na kaj je potrebno paziti pri manufakturi, da je
potem manj (ker so vedno) težav s homologacijo. Pač izkušnje na tem področju.
Vsi nasveti zelo dobrodošli, da ne bom odkrival tople vode.
P.S.
Predvsem bi rad slišal izkušnje starih prdcev
srbeti fleksarca in švas aparat. Tokrat je ideja spremeniti Iveco kombi v kamper.
Nič posebnega - samo pač še nekaj, česar se še nisem lotil. Kot je v naši
deželi v navadi se ponavadi zatakne pri papirjih, zato prosim vse, ki so že
imeli s tem opravka, da mi povejo na kaj je potrebno paziti pri manufakturi, da je
potem manj (ker so vedno) težav s homologacijo. Pač izkušnje na tem področju.
Vsi nasveti zelo dobrodošli, da ne bom odkrival tople vode.
P.S.
Predvsem bi rad slišal izkušnje starih prdcev
The price of freedom is responsibility, but it's a bargain, because freedom is priceless. ~ Hugh Downs
Predelal sem IVECOTA v kamper, zraven veselo poprdeval in naredil nekaj napak glede kasnejšega žegna za homologacijo - nekaj med njimi s posledično konkretnimi stroški.
Nisem najbolj pri volji za pisanje vseh romanov (sem bil par dni neožičen in imam sedaj preveč druge pisarije), zato me pokliči. Za debato ni nikoli premalo časa.
LP Miran
Nisem najbolj pri volji za pisanje vseh romanov (sem bil par dni neožičen in imam sedaj preveč druge pisarije), zato me pokliči. Za debato ni nikoli premalo časa.
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Za naše razmere skoraj misija nemogoče. Dobro se pozanimaj pri RTI Maribor (ker so veliko bolj prijazni in kooperativni kot na LPP) ker boš imel veliko težav in stroškov z odpravljanjem napak, kot ti je že miran povedal.
Skoraj za vsak vijak hočejo imet račun, E oznako in potrdilo o strokovni vgradnji
Veliko sreče
Če boš rabil imam nekje rosfrei pomivalno z plinom od adrie. Odstopim za
Skoraj za vsak vijak hočejo imet račun, E oznako in potrdilo o strokovni vgradnji
Veliko sreče
Če boš rabil imam nekje rosfrei pomivalno z plinom od adrie. Odstopim za
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
Vidim, za preprečitev prevelikega solatenja, da moram se vseeno lotiti pisanja:
1. Moje izkušnje so z LPP Ljubljana
2. Predelava mora biti taka, da avto po predelavi odgovarja njihovi definiciji kamperja. Ta definicija je pa ZLASTI:
- v vozilu mora biti vgrajen kuhalnik
- če je v vozilu instalacija za plin, mora biti izvedena tako, da plin ob morebitnem uhajanju iz jeklenke odteče na prosto - to preverijo na LPP. Sama plinska napeljava pa mora biti plinotesna, potrdilo o tem je treba predložiti. To potrdilo izda certificirana plinarska servisna delavnica.
Torej: kuhalnik za barke NI v redu (zato imam jaz sedaj enega nerabljenega špiritnega ORIGO viška )
- v vozilu mora biti dnevni(bivalni) prostor (torej vsaj en sedež in miza v tem delu - šoferjev in sovoznikov sedež ne štejeta!!)
3. VSE vgrajeno (okna, podstavki sedežev, vrtljivi podstavki sedežev, kuhalnik, grelec...) mora biti z ECE certifikati za vgradnjo v vozilo
4. Vse mora biti strokovno in kvalitetno vgrajeno in podprto vsaj s kvalitetnim poročilom vgrajevalca (za to poročilo se lahko tudi zmenimo, a ne za valuto foruma)
Ni pa to nek bau-bau. Ne se bati! Najpametneje pa po mojem je, da se pred predelavo z nekim idejnim opisom predelave oglasiš na LPP ali RTI v Mariboru in se z njimi pomeniš, kaj bi (še) radi. To je mislim najenostavnejši način za vsako predelavo.
Zaenkrat toliko.
LP Miran
1. Moje izkušnje so z LPP Ljubljana
2. Predelava mora biti taka, da avto po predelavi odgovarja njihovi definiciji kamperja. Ta definicija je pa ZLASTI:
- v vozilu mora biti vgrajen kuhalnik
- če je v vozilu instalacija za plin, mora biti izvedena tako, da plin ob morebitnem uhajanju iz jeklenke odteče na prosto - to preverijo na LPP. Sama plinska napeljava pa mora biti plinotesna, potrdilo o tem je treba predložiti. To potrdilo izda certificirana plinarska servisna delavnica.
Torej: kuhalnik za barke NI v redu (zato imam jaz sedaj enega nerabljenega špiritnega ORIGO viška )
- v vozilu mora biti dnevni(bivalni) prostor (torej vsaj en sedež in miza v tem delu - šoferjev in sovoznikov sedež ne štejeta!!)
3. VSE vgrajeno (okna, podstavki sedežev, vrtljivi podstavki sedežev, kuhalnik, grelec...) mora biti z ECE certifikati za vgradnjo v vozilo
4. Vse mora biti strokovno in kvalitetno vgrajeno in podprto vsaj s kvalitetnim poročilom vgrajevalca (za to poročilo se lahko tudi zmenimo, a ne za valuto foruma)
Ni pa to nek bau-bau. Ne se bati! Najpametneje pa po mojem je, da se pred predelavo z nekim idejnim opisom predelave oglasiš na LPP ali RTI v Mariboru in se z njimi pomeniš, kaj bi (še) radi. To je mislim najenostavnejši način za vsako predelavo.
Zaenkrat toliko.
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
Dve.
A, še en nasvet primeren za vse predelovalce:
S predelavo začnite takoj po tehničnem, da imate dovolj časa do naslednjega tehničnega. Lahko se kaj zalomi, lahko gre volja do dela na počitnice, lahko se na homologaciji zaustavi....
Recimo: tovorni kombi (furgon), v katerega so nameščena okna za kamper, ne more narediti tehničnega kot tovorni kombi. Zato se okna vgrajuje čimkasneje. Pa tudi po cesti se tovorni kombi z okni ne sme voziti. Šele kot kamper!
LP Miran
A, še en nasvet primeren za vse predelovalce:
S predelavo začnite takoj po tehničnem, da imate dovolj časa do naslednjega tehničnega. Lahko se kaj zalomi, lahko gre volja do dela na počitnice, lahko se na homologaciji zaustavi....
Recimo: tovorni kombi (furgon), v katerega so nameščena okna za kamper, ne more narediti tehničnega kot tovorni kombi. Zato se okna vgrajuje čimkasneje. Pa tudi po cesti se tovorni kombi z okni ne sme voziti. Šele kot kamper!
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Me zanima kaj bi o tem porekel Desert Soul.
Glede na to, da je svojo hišo na kolesih homologiral najprej v Nemčiji je to kar zgovoren podatek.
Iz lastnih izkušenj vem, da nekaterih predelav, ki jih imam jaz na vozilu in so bile homologirane najprej v Nemčiji, ne bi niti pod razno spravil skozi pri nas. Ko pa imaš enkrat Tüv v roki, pa je zadeva popolnoma drugačna.
.
Glede na to, da je svojo hišo na kolesih homologiral najprej v Nemčiji je to kar zgovoren podatek.
Iz lastnih izkušenj vem, da nekaterih predelav, ki jih imam jaz na vozilu in so bile homologirane najprej v Nemčiji, ne bi niti pod razno spravil skozi pri nas. Ko pa imaš enkrat Tüv v roki, pa je zadeva popolnoma drugačna.
.
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
navigator napisal/-a:
Iz lastnih izkušenj vem, da nekaterih predelav, ki jih imam jaz na vozilu in so bile homologirane najprej v Nemčiji, ne bi niti pod razno spravil skozi pri nas. Ko pa imaš enkrat Tüv v roki, pa je zadeva popolnoma drugačna.
.
Fantje in dekleta, morte nekaj vedet, če te na homologaciji spustijo z neko predelavo čez in ti jo vpišejo v kartonček, potem je tisti preglednik, ki je podpisal odgovoren za vse posledice, ki se lahko pojavijo na cesti, če stvar ni dobro nareta in povzroči nesrečo.
Če pa mu predložite TUV potem je prenesel odgovornost na predelovalca.
Zdaj če tega ne razumete, potem se pač jezite na LPP in RTI.
Je pa Miran dal lep primer kako narediti. Najprej na LPP in potem začet rezat in ne obratno.
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 113 gostov