custom bullbar + homologacija, kje? višanje?
custom bullbar + homologacija, kje? višanje?
torej, čeprav nimam terenca, ampak ga mislim naredit (vsaj pogojnega), rabim seveda tudi bullbar
zanj bi rabil tudi homologacijo, ker dandanes brez tega več ne gre (sploh ne pri osebnih avtih)
torej kje to dat delat, da dobim papirje za LPP?
druga stvar pa je, kje priporočate, da zvišam avto? nekaj sem razmišljal, da bi dal k amortizerju podaljšat (na novo naredit) vzmeti in amortizerje, s tem da bi pač bili kot originalni, čeprav malo stršani (zaradi lege na cesti)... pač nekako ne zaupam samo podložkam, ki se dajo pod amortizer in fedre, ko včasih imam filing, da bi se lahko kaj odlomilo pri kakem malo bolj naglem corneringu (losov test-varijanta)
aja... ne se smejat, gre se za avto hyundai getz... nekateri ste že slišali za moje načrte, če berete še druge forume, tako da lahko veste da mislim čisto resno s to predelavo, ampak ne vem niti kje dobro začet...
zanj bi rabil tudi homologacijo, ker dandanes brez tega več ne gre (sploh ne pri osebnih avtih)
torej kje to dat delat, da dobim papirje za LPP?
druga stvar pa je, kje priporočate, da zvišam avto? nekaj sem razmišljal, da bi dal k amortizerju podaljšat (na novo naredit) vzmeti in amortizerje, s tem da bi pač bili kot originalni, čeprav malo stršani (zaradi lege na cesti)... pač nekako ne zaupam samo podložkam, ki se dajo pod amortizer in fedre, ko včasih imam filing, da bi se lahko kaj odlomilo pri kakem malo bolj naglem corneringu (losov test-varijanta)
aja... ne se smejat, gre se za avto hyundai getz... nekateri ste že slišali za moje načrte, če berete še druge forume, tako da lahko veste da mislim čisto resno s to predelavo, ampak ne vem niti kje dobro začet...
iščem nedolžnost že svojih 8 let, pa je še nisem našel, če kdo ve kje se baraba skriva, naj mi pove
RegY,
veseli me, da se s svojim Hyundai- jem želiš čimbolj približati izgledu terenca. Nebivedu je to storil s svojim Subarujem, ki ima pa za razliko od Getza štirikolesni pogon. Pri njemu sem še zasledil sled smiselnost tozadevne predelave, pri tebi pa....
Najprej me torej zanima, zakaj želiš avto dvigniti. Če boš poskušal na avto stlačiti večja kolesa, to prav gotovo z dvigovanjem ne bo šlo, saj si nekao omejen s samimi karoserijskimi izrezi (blatnik, odbijač). Ne glede koliko stran od luknje torej si- ta je še vedno enakega premera. Dvig osebnega vozila ti bo s seboj prinesel veliko posledic. Žal največ nezaželjenih. Če si imel v mislih težave pri lososovem testu, naj ti omenim še nekatere dodatne: večja občutljivost na bočni veter, kdo ti bo poslej opravljal optično nastavitev koles, dodatne obremenitve na končnike, itd..
Pa sva že pri bull bar-u. Prekrasnega ti izdela Kogovšek v Trzinu. Homologacija? Se hecaš? Pri terenskih vozilih se zaščitni loki še nekako dajo homologirati, saj gre za precejšno serijo enakega izdelka in se proizvajalcu splača pridobiti homologacijo. Na tak način, lahko proizvajalec zaščitnega loka pridobi ustrezno homologacijsko številko tega produkta, ki ti jo potem tudi vpiše v homologacijsko knjižico. Predpogoj, da se proizvajalec sploh loti pridobitve homologacije za zaščitni lok, je torej zagotovljena nekakšna prodajna količina, zato, da se mu to sploh splača. V tvojem primeru pa me je močno strah, da boš daleč naokoli edini, z zaščitnim lokom na Getzu.
Povzetek:
Če so ti všeč terenci- si ga kupi. Če nimaš denarja prični s staro Lado Nivo, Daihatsu Ferozo, Suzuki Samurajem, Vitaro, ali čim podobnim. Če želiš imeti majhen mestni avto s štirikolesnim pogonom imaš zopet dovolj izbire: Suzuki Ignis, Daihatsu Terios, Fiat Panda.
Pusti ubogega Getza, da živi svoje življenje tam, za kam so ga naredili. Za v mestno gnečo. Že tako so mu oblikovalci napravili zadosti gorja s tem, da ga mnogi zamenjujemo za nakupovalni voziček...
LP Bizzy
veseli me, da se s svojim Hyundai- jem želiš čimbolj približati izgledu terenca. Nebivedu je to storil s svojim Subarujem, ki ima pa za razliko od Getza štirikolesni pogon. Pri njemu sem še zasledil sled smiselnost tozadevne predelave, pri tebi pa....
Najprej me torej zanima, zakaj želiš avto dvigniti. Če boš poskušal na avto stlačiti večja kolesa, to prav gotovo z dvigovanjem ne bo šlo, saj si nekao omejen s samimi karoserijskimi izrezi (blatnik, odbijač). Ne glede koliko stran od luknje torej si- ta je še vedno enakega premera. Dvig osebnega vozila ti bo s seboj prinesel veliko posledic. Žal največ nezaželjenih. Če si imel v mislih težave pri lososovem testu, naj ti omenim še nekatere dodatne: večja občutljivost na bočni veter, kdo ti bo poslej opravljal optično nastavitev koles, dodatne obremenitve na končnike, itd..
Pa sva že pri bull bar-u. Prekrasnega ti izdela Kogovšek v Trzinu. Homologacija? Se hecaš? Pri terenskih vozilih se zaščitni loki še nekako dajo homologirati, saj gre za precejšno serijo enakega izdelka in se proizvajalcu splača pridobiti homologacijo. Na tak način, lahko proizvajalec zaščitnega loka pridobi ustrezno homologacijsko številko tega produkta, ki ti jo potem tudi vpiše v homologacijsko knjižico. Predpogoj, da se proizvajalec sploh loti pridobitve homologacije za zaščitni lok, je torej zagotovljena nekakšna prodajna količina, zato, da se mu to sploh splača. V tvojem primeru pa me je močno strah, da boš daleč naokoli edini, z zaščitnim lokom na Getzu.
Povzetek:
Če so ti všeč terenci- si ga kupi. Če nimaš denarja prični s staro Lado Nivo, Daihatsu Ferozo, Suzuki Samurajem, Vitaro, ali čim podobnim. Če želiš imeti majhen mestni avto s štirikolesnim pogonom imaš zopet dovolj izbire: Suzuki Ignis, Daihatsu Terios, Fiat Panda.
Pusti ubogega Getza, da živi svoje življenje tam, za kam so ga naredili. Za v mestno gnečo. Že tako so mu oblikovalci napravili zadosti gorja s tem, da ga mnogi zamenjujemo za nakupovalni voziček...
LP Bizzy
I tried being normal once..... I didn't like it!
ok, bom še počakal na kak bolj resen in z manj sovraštva nastrojen odgovor... homologiral pa ga BOM, pa makar grem sam delat ateste z njim...
z dviganjem pa ne mislim pridobit prostora za večja kolesa, ampak samo bodenfreiheit, torej višino od tal
enostaven odgovor za moje početje je pa to:
nikoli se še nisem šel takega offroada, ki ga ima recimo nebivedu vsak dan k njegovi hiši (poznam ga, sva zelo dobra kolega), zato niti ne rabim 4×4, ki ima slabe lastnosti, ki so zame zalo slabe (od večje porabe, ki bi me najbolj vdarla dalje), pa seveda tudi dobre, ki bi se mi zelo splačale, ampak zaradi študentskega statusa mi denarno ne grejo skoz. da se vrnem na prvotno razlago: že od nekdaj so mi všeč terenci... CESTNI terenci... torej visoke zverine s cestnimi zmogljivostmi, ter nizkoprofilnimi gumami. zato sem se odločil za getza, ker združuje vse moje strasti, ki sem jih opisal, ga ne uporabljam samo po mestu (do sedaj najdaljša tura je bila tudi 700km/dan, pa sem se dosti bolj komot peljal, kot v kaki ladi nivi - verjemite... tako, da s takimi hardcore terenci zihr ne bom šel delat tega, pa tudi denarja zanje nimam
hvala, upam, da bo mi znal kdo pomagat
z dviganjem pa ne mislim pridobit prostora za večja kolesa, ampak samo bodenfreiheit, torej višino od tal
enostaven odgovor za moje početje je pa to:
nikoli se še nisem šel takega offroada, ki ga ima recimo nebivedu vsak dan k njegovi hiši (poznam ga, sva zelo dobra kolega), zato niti ne rabim 4×4, ki ima slabe lastnosti, ki so zame zalo slabe (od večje porabe, ki bi me najbolj vdarla dalje), pa seveda tudi dobre, ki bi se mi zelo splačale, ampak zaradi študentskega statusa mi denarno ne grejo skoz. da se vrnem na prvotno razlago: že od nekdaj so mi všeč terenci... CESTNI terenci... torej visoke zverine s cestnimi zmogljivostmi, ter nizkoprofilnimi gumami. zato sem se odločil za getza, ker združuje vse moje strasti, ki sem jih opisal, ga ne uporabljam samo po mestu (do sedaj najdaljša tura je bila tudi 700km/dan, pa sem se dosti bolj komot peljal, kot v kaki ladi nivi - verjemite... tako, da s takimi hardcore terenci zihr ne bom šel delat tega, pa tudi denarja zanje nimam
hvala, upam, da bo mi znal kdo pomagat
iščem nedolžnost že svojih 8 let, pa je še nisem našel, če kdo ve kje se baraba skriva, naj mi pove
Regy!
Ne bom se spuščal v komentiranje tvojih namenov ampak imam drug predlog:
Ukvarjam se s predelavami avtomobilov, pa sem do sedaj že kakšen posel izgubil, ker ga nisem prevzel, saj vem (in po svoje tudi razumem) kakšne zahteve imajo fantje na homologacijah.
Ne vem kaj študiraš, ampak menim, da boš več s profesionalnim spravljanjem - recimo neobičajnih - predelav skozi homologacijo zaslužil, zato kar nadaljuj in nas, lepo prosim, obveščaj o napredovanju.
Getz je sicer luškan avtomobilček (ima ga moja tašča....), ampak z enako staro nivočko tudi 700 km na dan ni kakšna tragedija. Sploh pa 700 km na dan ni ravno razdalja, da bi se z njo hvalil.
Pošlji kakšno sliko!
LP
Miran
Ne bom se spuščal v komentiranje tvojih namenov ampak imam drug predlog:
Ukvarjam se s predelavami avtomobilov, pa sem do sedaj že kakšen posel izgubil, ker ga nisem prevzel, saj vem (in po svoje tudi razumem) kakšne zahteve imajo fantje na homologacijah.
Ne vem kaj študiraš, ampak menim, da boš več s profesionalnim spravljanjem - recimo neobičajnih - predelav skozi homologacijo zaslužil, zato kar nadaljuj in nas, lepo prosim, obveščaj o napredovanju.
Getz je sicer luškan avtomobilček (ima ga moja tašča....), ampak z enako staro nivočko tudi 700 km na dan ni kakšna tragedija. Sploh pa 700 km na dan ni ravno razdalja, da bi se z njo hvalil.
Pošlji kakšno sliko!
LP
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Fant moj, praviš da nimaš denarja v izobilju.
Če ga nimaš se ne loti tega, to ti toplo priporočam.
Verjetno ne veš, kaj pomeni delati A-test. Jaz sem speljal enega tipskega za prikolico za prevoz konj, pa se ga nebi niti lotil, če bi vedel, kaj me čaka.
Približno gre takole:
- načrt
- pridobitev homologacij delov, ki so vgrajeni v izdelek (do zadnjega vijaka) brez heca.
- in ko je vse končano in zapeljano na LPP po enem tretjem poizkusu potrjeno, sešteješ vse stroške in verejemi mi lahko si kupiš 10 identičnih
izdelkov.
Tako getz-a pusti takšnega kakršen je in za tisti denar, ki bi ga zmetal za homologacijo, si kupi TERENCA MIRNO ZA ENE 1M SIT.
Nebiveduja pa poznam tudi jaz, on je pa trmast in na svojem subaruju
nima nič a-testiranega, najmanj pa bull-bar.
Če ga nimaš se ne loti tega, to ti toplo priporočam.
Verjetno ne veš, kaj pomeni delati A-test. Jaz sem speljal enega tipskega za prikolico za prevoz konj, pa se ga nebi niti lotil, če bi vedel, kaj me čaka.
Približno gre takole:
- načrt
- pridobitev homologacij delov, ki so vgrajeni v izdelek (do zadnjega vijaka) brez heca.
- in ko je vse končano in zapeljano na LPP po enem tretjem poizkusu potrjeno, sešteješ vse stroške in verejemi mi lahko si kupiš 10 identičnih
izdelkov.
Tako getz-a pusti takšnega kakršen je in za tisti denar, ki bi ga zmetal za homologacijo, si kupi TERENCA MIRNO ZA ENE 1M SIT.
Nebiveduja pa poznam tudi jaz, on je pa trmast in na svojem subaruju
nima nič a-testiranega, najmanj pa bull-bar.
no, po vaših izkušnjah mi predlagate, da se vozim z nehomologirano opremo, če je že moja želja tako močna?
koliko od vas se vozi tako? nočem se zezat, nobenega poniževat pa nič, ampak enostavno me zanima. kolk je kaj problemov, če vas ustavijo policaji?
no, brez tablic se ne bom vozil, to je ena na ena... če je to rizik, ne grem vanj
koliko od vas se vozi tako? nočem se zezat, nobenega poniževat pa nič, ampak enostavno me zanima. kolk je kaj problemov, če vas ustavijo policaji?
no, brez tablic se ne bom vozil, to je ena na ena... če je to rizik, ne grem vanj
iščem nedolžnost že svojih 8 let, pa je še nisem našel, če kdo ve kje se baraba skriva, naj mi pove
Poglej, jaz priznam, da se vozim z nehomologiranim bull-barom, pa tudi avto je dvignjen za 5 cm, izto brez homologacije. Povedati pa ti moram, da je avto star svojih 14 let in nima homologacijskih listin.
Avto je registriran, ne vem pa kaj bi bilo, če bi bil vpleten v kakšno hujšo nesrečo. Verjetno bi n....al.
Avto je registriran, ne vem pa kaj bi bilo, če bi bil vpleten v kakšno hujšo nesrečo. Verjetno bi n....al.
RegY,
pa pojdiva po točkah:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Torej, RegY. Če se nekaj odločiš to tudi spelji. Če se ti ideja zdi vsaj malo bedasta, je raje ne objavljaj javno. Omenil si tudi, da s študentskim proračunom ni moč vzdrževati dražjega avtomobila. Za predelave ino ateste ba bodo na voljo študentski boni, ali kako pač?
LP Bizzy
p.s.
Študij je pridobivanje znanja. Znanje je naše največje bogatstvo. Zato ga je potrebno varovati, da ne dela neumnosti.
pa pojdiva po točkah:
1.
; kaj pa je pri meni bilo sovražno in neresno?"ok, bom še počakal na kak bolj resen in z manj sovraštva nastrojen odgovor... "
2.
; a ponavadi kam nasedeš z dnom vozila? Tudi če avto dvigneš za en meter in pustiš enaka kolesa, boš imel zadnji most točno v enaki oddaljenosti od tal, kot je bila pred "predelavo"."z dviganjem pa ne mislim pridobit prostora za večja kolesa, ampak samo bodenfreiheit, torej višino od tal"
3.
; ne offroadaš, vendar nasedeš- glej prejšnjo točko."nikoli se še nisem šel takega offroada, ki ga ima recimo nebivedu vsak dan k njegovi hiši"
4.
; naš Ludwig bi dejal: "to je pa konc!". Kaj čisto natančno pa imajo skupnega visoke zverine, cestne zmogljivosti in nizkoprofilne gume z Getzem? Edino morda cestne zmogljivosti- pa še tiste so vprašljive."CESTNI terenci... torej visoke zverine s cestnimi zmogljivostmi, ter nizkoprofilnimi gumami. zato sem se odločil za getza"
5.
; Bravo."najdaljša tura je bila tudi 700km/dan"
6.
: in kaj te ovira? Ti Nebivedu noče posredovati tehnične dokumentacije za izdelavo njegovega zaščitnega loka?"homologiral pa ga BOM, pa makar grem sam delat ateste z njim... "
Torej, RegY. Če se nekaj odločiš to tudi spelji. Če se ti ideja zdi vsaj malo bedasta, je raje ne objavljaj javno. Omenil si tudi, da s študentskim proračunom ni moč vzdrževati dražjega avtomobila. Za predelave ino ateste ba bodo na voljo študentski boni, ali kako pač?
LP Bizzy
p.s.
Študij je pridobivanje znanja. Znanje je naše največje bogatstvo. Zato ga je potrebno varovati, da ne dela neumnosti.
Nazadnje spremenil Bizzy, dne So Okt 30, 2004 6:43 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
I tried being normal once..... I didn't like it!
Reggy,
na tem forumu sem že od samega začetka, ampak da bi pa kdo takele kvasil še pa nisem doživel..... Če bi na nek forum o gradbeništvu napisal tole:
"Kupil sem kamp prikolico in sem se odločil da jo predelam v študentski dom za 65 študentov. Prosim za pomoč kako naj to naredim. Vprašanje je resno in pričakujem resne odgovore. Zanima me tudi kako je s papirji, saj vidim, da imate vsi neke prizidke okrog hiš. Ne vem če imate vso dokumentacijo zanje ampak jaz jo BOM za študentski dom dobil ! ! !"
bi bilo to nekaj podobnega kot tvoja ideja o Getzu.
Zdaj pa ti povem realno. Če maš na terencu nehomologiran bull bar in malo dvignjenega to pri policaju še gre, na tehničnem pa ne. Če pa je zajeban policaj pa ti lahko tudi prometno vzame. Pecigi jo je, cumbajšpil...
Če te bo pa videl na Getzu bull bar imaš pa dve možnosti.
1. Odpeljal te bo brez kazni v umobolnico
2. Poklical bo Karlo del Ponte in te poslal direkt v Haag na sojenje
Še moj nasvet:
Nehaj fantazirat o traparijah in prodaj Getza in si kupi zmožnostim primernega terenca, al pa pozabi na teren in se vozi z Getzom.
Glede na tako ogromno število km, ki jih včasih narediš v enem dnevu, pa ti priporočam da ostaneš na tej limuzini, ki je res cool.
Jaz vem kakšne razdalje so to in kakšna muka je naredit 700 km v enem dnevu. Ko grem v Belgijo se prvič ustavim na kofetu pred Frankfurtom (900 km) drugič pa v Bruslju (1200 km), pa za to pot ne porabim več kot 14 ur. Tako da je 700km /24 ur res mal prehuda da bi mel terenca.
LP Ludwig
na tem forumu sem že od samega začetka, ampak da bi pa kdo takele kvasil še pa nisem doživel..... Če bi na nek forum o gradbeništvu napisal tole:
"Kupil sem kamp prikolico in sem se odločil da jo predelam v študentski dom za 65 študentov. Prosim za pomoč kako naj to naredim. Vprašanje je resno in pričakujem resne odgovore. Zanima me tudi kako je s papirji, saj vidim, da imate vsi neke prizidke okrog hiš. Ne vem če imate vso dokumentacijo zanje ampak jaz jo BOM za študentski dom dobil ! ! !"
bi bilo to nekaj podobnega kot tvoja ideja o Getzu.
Zdaj pa ti povem realno. Če maš na terencu nehomologiran bull bar in malo dvignjenega to pri policaju še gre, na tehničnem pa ne. Če pa je zajeban policaj pa ti lahko tudi prometno vzame. Pecigi jo je, cumbajšpil...
Če te bo pa videl na Getzu bull bar imaš pa dve možnosti.
1. Odpeljal te bo brez kazni v umobolnico
2. Poklical bo Karlo del Ponte in te poslal direkt v Haag na sojenje
Še moj nasvet:
Nehaj fantazirat o traparijah in prodaj Getza in si kupi zmožnostim primernega terenca, al pa pozabi na teren in se vozi z Getzom.
Glede na tako ogromno število km, ki jih včasih narediš v enem dnevu, pa ti priporočam da ostaneš na tej limuzini, ki je res cool.
Jaz vem kakšne razdalje so to in kakšna muka je naredit 700 km v enem dnevu. Ko grem v Belgijo se prvič ustavim na kofetu pred Frankfurtom (900 km) drugič pa v Bruslju (1200 km), pa za to pot ne porabim več kot 14 ur. Tako da je 700km /24 ur res mal prehuda da bi mel terenca.
LP Ludwig
God shave the queen...
ok, uvidevam, da je moje vprašanje res blo bedno... bom raje odnehal mojo domišljijo, pa se sprijaznil z riževcem, ki ga imam, ga spustil, dal v spojlerje, pa se nažigal po mestu... pa čeprav bom nasedel na vsaki najmanjši luknji (kot sem že z navadno petko, ki je bila na original višini, na cesti rezervirani za motorna vozila - pa vsi vemo kako visoka je za os. avto petka original)... vsaj to sem potegnil iz vaših odgovorov
še nekaj malih popravkov:
- getz nima zadnjega mosta, ampak posamične obese.
- se opravičujem, ker ne potujem takih razdalj, kot vi, ker nimam razloga tja nekam v finlandijo hodit
- nizkoprofilne gume že imam sedaj (saj so nizkoprofilne vse kar je manjšega preseka kot 55%, kajne?), glede cestnih zmogljivosti boste lahko opazovali mojega verjetno že naslednje leto, letos pa ste lahko že enega hrvaškega, na mobikrogu, ki je postavljal dosti boljše čase od evropskih "zverin" s polovico ali še več konji
- glede tehnične dokumentacije: nekaterim je bilo nekoč na LPPju dovolj, da je bil opis in potrdilo registriranega izdelovalca dodatne opreme avtomobila (recimo v tem primeru kogovšek, ki sva se že pogovarjala, pa je rekel, da je to čisto realno možno, da naredi) s štempiljko in njegovim podpisom (češ, da je zadeva delana za moj avto, pa da on to potrjuje, kot registrirani izdelovalec) tako so mi vsaj rekli na LPPju, če bi pa tja prišel, pa bi si itaq 100% nekaj še zraven zmislili, ampak bi jih dobili po buči, ker tega niso povedali prej
no, nehal bom flancat, ker me že franca drži nazaj, samo prosil še vas bom, če mi napišete še enkrat (izgubil sem jo) telefonsko od kogovška, pa zaključimo to debato - prav?
še nekaj malih popravkov:
- getz nima zadnjega mosta, ampak posamične obese.
- se opravičujem, ker ne potujem takih razdalj, kot vi, ker nimam razloga tja nekam v finlandijo hodit
- nizkoprofilne gume že imam sedaj (saj so nizkoprofilne vse kar je manjšega preseka kot 55%, kajne?), glede cestnih zmogljivosti boste lahko opazovali mojega verjetno že naslednje leto, letos pa ste lahko že enega hrvaškega, na mobikrogu, ki je postavljal dosti boljše čase od evropskih "zverin" s polovico ali še več konji
- glede tehnične dokumentacije: nekaterim je bilo nekoč na LPPju dovolj, da je bil opis in potrdilo registriranega izdelovalca dodatne opreme avtomobila (recimo v tem primeru kogovšek, ki sva se že pogovarjala, pa je rekel, da je to čisto realno možno, da naredi) s štempiljko in njegovim podpisom (češ, da je zadeva delana za moj avto, pa da on to potrjuje, kot registrirani izdelovalec) tako so mi vsaj rekli na LPPju, če bi pa tja prišel, pa bi si itaq 100% nekaj še zraven zmislili, ampak bi jih dobili po buči, ker tega niso povedali prej
no, nehal bom flancat, ker me že franca drži nazaj, samo prosil še vas bom, če mi napišete še enkrat (izgubil sem jo) telefonsko od kogovška, pa zaključimo to debato - prav?
iščem nedolžnost že svojih 8 let, pa je še nisem našel, če kdo ve kje se baraba skriva, naj mi pove
http://www.kogovsek-tk.si/
Tomaž Kogovšek s.p.
Ulica pod gozdom 37
1236 Trzin
tel/fax: 01 564 33 33
e-mail: kogovsek.trzin@siol.net
LP Ludwig
Tomaž Kogovšek s.p.
Ulica pod gozdom 37
1236 Trzin
tel/fax: 01 564 33 33
e-mail: kogovsek.trzin@siol.net
LP Ludwig
God shave the queen...
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
No glede vseh negativnih in pozitivnih misli in predlogov, pa naj bo še moj.
Ker se bavim tudi s predelavo terencev, se mi zdi tale ideja zelo zanimiva.
Getz-a pa še res nisem dvigoval. Sem pa imel primer, ko sem spuščal terenca, kar se mi zdi podobno kot to.
Prvi avto ki sem ga predelal je bila R4 GTL in je krasno zgledala.
Torej jaz bi se pa lotil predelave, če si še seveda zainteresiran.
Bi pa rabil točen opis podvozja in kolikšen dvig bi rad imel, kakšne gume in platišča imaš in kakšna bi rad imel.
Lep pozdrav
Janez
Ker se bavim tudi s predelavo terencev, se mi zdi tale ideja zelo zanimiva.
Getz-a pa še res nisem dvigoval. Sem pa imel primer, ko sem spuščal terenca, kar se mi zdi podobno kot to.
Prvi avto ki sem ga predelal je bila R4 GTL in je krasno zgledala.
Torej jaz bi se pa lotil predelave, če si še seveda zainteresiran.
Bi pa rabil točen opis podvozja in kolikšen dvig bi rad imel, kakšne gume in platišča imaš in kakšna bi rad imel.
Lep pozdrav
Janez
Evo jst že par mesecev nimam več bullbara na svojem avtu. Od zadnjega polletnega tehničnega, k je človek na tehničnem skor dol padu k sm avto tja prpeljal. Predelana imam samo odbijača - dodane imam obroče, da lahko avto lažje iz kake luknje povlečem, če kje ostanem.
Avto je dvignjen za 6cm, tko da je sedaj najnižja točka (zadnji diferencial) dvihnjena od 22cm do 25 cm od tal(odvisno kok je povhn avto, vendar manj kot 22cm ne gre - nosilci so tko sešvasani). Prednje amortizerje sem podložil, zadnje sem pa razstavil in jih podaljšal za 6cm.
Regy hoče met na svojem avtu spredaj samo en lok pred odbijačem - pa ta naj bi bil dobro pritrjen na podvozje, če se kam nasloni, da ravno ne odpade z avta. Podobno imajo MB Vitoti, pa še kaki drugi kombiji. Mislim, da bi se samo en lok dalo homologirati.
Kar se tiče dviga, bi ga lahko pa za par cm dvignil že z podlaganjem amortizerjev, kar bi v njegovem primeru prišlo najbrž najbolj v poštev.
LP
Nebivedu
P.S.1 Upam da ne bo zdej kakega krega.
P.S.2 Regy avto bo pa potem zelo občutljiv na bočni veter in na nagib, ker mu boš težišče s tem dvignil.
Avto je dvignjen za 6cm, tko da je sedaj najnižja točka (zadnji diferencial) dvihnjena od 22cm do 25 cm od tal(odvisno kok je povhn avto, vendar manj kot 22cm ne gre - nosilci so tko sešvasani). Prednje amortizerje sem podložil, zadnje sem pa razstavil in jih podaljšal za 6cm.
Regy hoče met na svojem avtu spredaj samo en lok pred odbijačem - pa ta naj bi bil dobro pritrjen na podvozje, če se kam nasloni, da ravno ne odpade z avta. Podobno imajo MB Vitoti, pa še kaki drugi kombiji. Mislim, da bi se samo en lok dalo homologirati.
Kar se tiče dviga, bi ga lahko pa za par cm dvignil že z podlaganjem amortizerjev, kar bi v njegovem primeru prišlo najbrž najbolj v poštev.
LP
Nebivedu
P.S.1 Upam da ne bo zdej kakega krega.
P.S.2 Regy avto bo pa potem zelo občutljiv na bočni veter in na nagib, ker mu boš težišče s tem dvignil.
marolt, zanimivo bi lahko bilo, imaš prav... saj jaz ne mislim delat ekstrema, kot se ga da naredit iz kake katre, recimo, ampak samo čisto varijanto da bi izgledala, pa morda še malo bila uporabna na terenu, čeprav v večini udobna in varna na cesti.
če me razumeš
ti bi se spuščal v tehnične zadeve v toliko, da bi zadeva bila podobna čemu na homolomo?
nebivedu, hvala za malo natančnejši opis, da fantje razumejo kako mislim kaj
aja... pa obese so posamične, na vseh 4h kolesih so amortizerji+fedri, čeprav na zadnjih premah mi je zanimivo vpenjanje fedrov (nekaj, kar še nikoli prej nisem videl). treba pogledat v glavnem
Janez, če te zanima, povej, pa morda narediva kaj
če me razumeš
ti bi se spuščal v tehnične zadeve v toliko, da bi zadeva bila podobna čemu na homolomo?
nebivedu, hvala za malo natančnejši opis, da fantje razumejo kako mislim kaj
aja... pa obese so posamične, na vseh 4h kolesih so amortizerji+fedri, čeprav na zadnjih premah mi je zanimivo vpenjanje fedrov (nekaj, kar še nikoli prej nisem videl). treba pogledat v glavnem
Janez, če te zanima, povej, pa morda narediva kaj
iščem nedolžnost že svojih 8 let, pa je še nisem našel, če kdo ve kje se baraba skriva, naj mi pove
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
Jeza, a ne?
Nazadnje spremenil Ludwig, dne Po Nov 15, 2004 10:52 am, skupaj popravljeno 1 krat.
God shave the queen...
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 162 gostov