Trdota vzmeti OME
Trdota vzmeti OME
Patrola bom dvignil. Imam že amortizerje, ki dovoljujejo dvig 6cm, zdaj pa razmišljam o trdoti vzmeti. OME ponuja trdo, srednjo in mehko varianto. Malo berem po forumih in razmišljam za kako varianto bi se odločil. Npr Ipsilon pravi, da ima spredaj trde in zadaj srednje in mu je žal, ker ni vseh dal trdih, ker se avto preveč posede, ko ga naloži.
Kolega ki ima toyoto 80 ima tudi najtršo varianto. Pravi da bi tudi na patrola dal najtrše. Tudi peljal sem se s toyoto in mi je čisto ok. Ni trda kot kmečki voz. Spet kolega pravi da je bil pri cheerokeju razočaran ker je bil potem pretrd in je na ležečih policajih malce vstal iz sedeža. Kako bi pa to izpadlo na dolgi varianti GR y60 pa nimam pojma. Ali ima kdo kake izkušnje. Vem, da je odvisno za kaj bom avto uporabljal. Jasno, da ne bom vseskozi vozil polno natovorjen. Sem in tja ga bom pa tudi naložil in se odpeljal na kako daljšo furo.
Amortizerji so KONI Heavy track RAID.
Kolega ki ima toyoto 80 ima tudi najtršo varianto. Pravi da bi tudi na patrola dal najtrše. Tudi peljal sem se s toyoto in mi je čisto ok. Ni trda kot kmečki voz. Spet kolega pravi da je bil pri cheerokeju razočaran ker je bil potem pretrd in je na ležečih policajih malce vstal iz sedeža. Kako bi pa to izpadlo na dolgi varianti GR y60 pa nimam pojma. Ali ima kdo kake izkušnje. Vem, da je odvisno za kaj bom avto uporabljal. Jasno, da ne bom vseskozi vozil polno natovorjen. Sem in tja ga bom pa tudi naložil in se odpeljal na kako daljšo furo.
Amortizerji so KONI Heavy track RAID.
Za Toyoto sem izbral najmehkejše OME vzmetenje (vzmeti in amortizerji) in ni mi žal. Razen na kakšni puščavski turi vozim vedno s praznim avtom, oz. notri sva le midva z Luciferjem. In res ne želiva, da bi poskakovala na vsaki grbinci.
Je pa kombinacija teh trših vzmeti in amortizerjev po snegu slabša kot originalno vzmetenje.
Tudi polno naložen avto je še vedno boljši kot z originalnimi vzmetmi.
Miran
Je pa kombinacija teh trših vzmeti in amortizerjev po snegu slabša kot originalno vzmetenje.
Tudi polno naložen avto je še vedno boljši kot z originalnimi vzmetmi.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
-
- Prispevkov: 727
- Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm
Tako kot ti je napisal RangeRover......najprej sa odloči za kaj boš avto uporabljal. Ni rečeno da boš zadovoljen z tistim kar se nekomu drugemu zdi odlično na enakem avtu.....nobena reč ni za vse dobra. Izberi tisto kar ima več plusov kot minusov za tisto kar si želiš z avtom početi oziroma za kar ga boš največ rabil....
Najbolj me zanimajo iskušnje, ne zdaj neke težke filozofije, ker po forumih sem že prebral vse živo. Zanima me odgovor tipa, kot ga je dal Miran. Dal sem na ta avto take in take vozim se tu in tu in bi dal zdaj raje take in take ali pa sem super zadovoljen!!
Ne zdaj, odvisno kje se boš vozil? Kakšni so tvoji občutki? Tralala hopsasa. Kaj si naj jaz pomagam s tem!
Sem napisal kako se bom vozil. Plana za nadaljnih pet let pa res nima. Sem iin tja bom tudi kaj naložil ker delam hišo. Pa prikolica pa kakšno potovanje. Največkrat pa se bom vozil s praznim, tako kot se vsi. Ker avto ne bo ekstremno dvignjen ne bom vozil kakega hard off roada!
Ne zdaj, odvisno kje se boš vozil? Kakšni so tvoji občutki? Tralala hopsasa. Kaj si naj jaz pomagam s tem!
Sem napisal kako se bom vozil. Plana za nadaljnih pet let pa res nima. Sem iin tja bom tudi kaj naložil ker delam hišo. Pa prikolica pa kakšno potovanje. Največkrat pa se bom vozil s praznim, tako kot se vsi. Ker avto ne bo ekstremno dvignjen ne bom vozil kakega hard off roada!
-
- Prispevkov: 90
- Pridružen: Če Maj 18, 2006 8:10 am
- Kontakt:
-
- Prispevkov: 727
- Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm
Sam imam Patrola y61 letnik 2005 dolga izvedba.Imam srednjo trdoto OME in preden sem končal z predelavo je bila zadeva nemogoča .Čutil si vsako luknjo,vsako fliko,da o ležečih policajih ne govorimo.Vožnja po makadamu je bila bistveno boljša.Po predelavi(ARB sprednji odbijač,vitla,kaymar zadnji odbijač....)se je stanje bistveno,bistveno izoljšalo ,do izraza pa še vedno pride samo pri obremenitvi avta takrat pa postane prava limuzina.Jaz osebno sem dvakrat letno na turi po en mesec,če nebi bil bi sigurno vzel mehkejše OME.
LP,
Boris
LP,
Boris
GB napisal/-a:Sam imam Patrola y61 letnik 2005 dolga izvedba.Imam srednjo trdoto OME in preden sem končal z predelavo je bila zadeva nemogoča .Čutil si vsako luknjo,vsako fliko,da o ležečih policajih ne govorimo.Vožnja po makadamu je bila bistveno boljša.Po predelavi(ARB sprednji odbijač,vitla,kaymar zadnji odbijač....)se je stanje bistveno,bistveno izoljšalo ,do izraza pa še vedno pride samo pri obremenitvi avta takrat pa postane prava limuzina.Jaz osebno sem dvakrat letno na turi po en mesec,če nebi bil bi sigurno vzel mehkejše OME.
LP,
Boris
GB.....tole pa meni ni čisto jasno? Kakšen vpliv naj bi imeli odbijači in vitel na vozne lastnosti avtomobila? Aerodinamika ne pride v poštev
teža teh stvari pa tudi ne.....vsaj ne na avtomobilu kakršnega imaš.
Ker potem bi prihajalo do iste razlike če bi peljal recimo zraven v avtu še dve osebe......mogoče bi se avto bolje obnašal samo ne pa bistveno.
Verjetno si še kaj na podvozju menjal.......mogoče amortizerje.....
Alien,
Seveda sem menjal amortizerje saj jih bo on tudi drugače itak ne more naredti kvalitetni lift vozila,kar se pa teže tiče se pa pri vsakem dodatnem kg kažejo boljše lasnosti OME.Avto z eno osebo ali enim pirom ali pa avto z štirimi osebami ali gajbo pira se bistveno razlikuje sploh ,če te osebe spijejo ves pir .
LP,
Boris
Seveda sem menjal amortizerje saj jih bo on tudi drugače itak ne more naredti kvalitetni lift vozila,kar se pa teže tiče se pa pri vsakem dodatnem kg kažejo boljše lasnosti OME.Avto z eno osebo ali enim pirom ali pa avto z štirimi osebami ali gajbo pira se bistveno razlikuje sploh ,če te osebe spijejo ves pir .
LP,
Boris
GB napisal/-a:Alien,
Seveda sem menjal amortizerje saj jih bo on tudi drugače itak ne more naredti kvalitetni lift vozila,kar se pa teže tiče se pa pri vsakem dodatnem kg kažejo boljše lasnosti OME.Avto z eno osebo ali enim pirom ali pa avto z štirimi osebami ali gajbo pira se bistveno razlikuje sploh ,če te osebe spijejo ves pir .
LP,
Boris
A to pa ja.............drugače je pa z avtom kateremu 150 kg bistveno, bistveno izboljša ali poslabša vozne lastnosti nekaj narobe. Sploh pri taki makini da ne rečem avtobusu kot jo imaš ti.
AŁIEN napisal/-a:...
A to pa ja.............drugače je pa z avtom kateremu 150 kg bistveno, bistveno izboljša ali poslabša vozne lastnosti nekaj narobe. Sploh pri taki makini da ne rečem avtobusu kot jo imaš ti.
Sorry Alien, tu se pa ne strinjam s teboj.
Odbijač in vitel sta povsem v končni točki avtomobila in ne glede na relativno majhno težo, zelo veliko prispevata k udobju med vožnjo. Govorim iz lastnih izkušenj: ko v kombi tik ob zadnja vrata namestim le 130 kg težko rampo, se avto pelje kot limuzina.
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Kaj pa vzmeti različnih trdot spredaj in zadaj. Nekdo mi je svetoval spredaj srednje (vitel, bull bar) zadaj heavy duty (možnost dolaganja 200kg)
Kolikor vem, pa ima Ipsilon spredaj najtrše in zadaj srednje.
Zanimivo, pričakoval sem, da vas večina vozi s trdimi vzmeti, pa vidim da temu ni tako. Prej obratno!
Kolikor vem, pa ima Ipsilon spredaj najtrše in zadaj srednje.
Zanimivo, pričakoval sem, da vas večina vozi s trdimi vzmeti, pa vidim da temu ni tako. Prej obratno!
DavidJ napisal/-a:Kaj pa vzmeti različnih trdot spredaj in zadaj. Nekdo mi je svetoval spredaj srednje (vitel, bull bar) zadaj heavy duty (možnost dolaganja 200kg)
Kolikor vem, pa ima Ipsilon spredaj najtrše in zadaj srednje.
Zanimivo, pričakoval sem, da vas večina vozi s trdimi vzmeti, pa vidim da temu ni tako. Prej obratno!
Očitno se zadeva razlikuje od avta do avta in od osebe do osebe oziroma pričakovanj.Večinoma so avte predelali samo enkrat in niti ne vejo kako se obnašajo ostale trdote ali ostali avti.Prej sem imel Patrola 260 dolga izvedba na trailmaster kitu pa je stvar odlično delovala.Vse je odvisno ali boš večinoma na dopustu vozil po outbacku nebi bilo slabo,če bi se pozanimal malo pri Mamut 4x4 saj ima dobre izkušnje z OME kot z Koni amortizerji ali pa malo pobrski po australskem forumu je veliko o tem napisano , tudi za mojega sem tam našel podatek za srednjo trdoto.
LP,
Boris
Kleno hvala za nasvet. Pa nisem se nič razburil, saj sem se zahvalil za veliko uporabnih odgovorov.
Niti nisem pričakoval, da bom dobil eksakten odgovor ala obvezno take.
Dobil sem ravno to, kar sem pričakoval. Kakšne so vaše izkušnje z izbranim vzmetenjem? Pa tudi po avstralskem forumu sem tudi kar nekaj prebral.
Jah nekaj bom moral izbrati, mogoče res najbolje, da srednjo varianto izberem. Potem imam blizu gor in dol
Najbolje, da najdem enega dolgega patrola GR s trdimi enega s srednjimi in mehkimi OME vzmetmi. Pa bi mi posodili en krog. Potem bi se pa odločil.
Niti nisem pričakoval, da bom dobil eksakten odgovor ala obvezno take.
Dobil sem ravno to, kar sem pričakoval. Kakšne so vaše izkušnje z izbranim vzmetenjem? Pa tudi po avstralskem forumu sem tudi kar nekaj prebral.
Jah nekaj bom moral izbrati, mogoče res najbolje, da srednjo varianto izberem. Potem imam blizu gor in dol
Najbolje, da najdem enega dolgega patrola GR s trdimi enega s srednjimi in mehkimi OME vzmetmi. Pa bi mi posodili en krog. Potem bi se pa odločil.
-
- Prispevkov: 727
- Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm
Moja filozofija je, da daj vse štiri vzmeti enake trdote.
Predvsem pa ne spredaj trdih zadaj mehkejših --> avto se bo vedno posedel samo zadaj. in vedno se bo guncal samo zadaj. Bedno.
Prav tako se mi ne zdi smiselna obratna varianta. Sicer bo verjetno boljše ko boš naložen, bo pa nenosno ko se boš peljal sam v avtomobilu. Računaj še s tem, da imaš na patrolu pogon zadaj + toga prema + trdo vzmetenje
moje izkušnje iz vožnje defenderja z srednjimi vs original, ki imajo vseeno dosti večjo nosilnost kot original, je ta, da se avto pelje veliko lepše in se tudi veliko lepše "zvija, se ne gunca, in ni pretrd. Enako je ugotvil še nekdo parvatako vozeč se z defenderjem.
lp, ...
lp, a
Predvsem pa ne spredaj trdih zadaj mehkejših --> avto se bo vedno posedel samo zadaj. in vedno se bo guncal samo zadaj. Bedno.
Prav tako se mi ne zdi smiselna obratna varianta. Sicer bo verjetno boljše ko boš naložen, bo pa nenosno ko se boš peljal sam v avtomobilu. Računaj še s tem, da imaš na patrolu pogon zadaj + toga prema + trdo vzmetenje
moje izkušnje iz vožnje defenderja z srednjimi vs original, ki imajo vseeno dosti večjo nosilnost kot original, je ta, da se avto pelje veliko lepše in se tudi veliko lepše "zvija, se ne gunca, in ni pretrd. Enako je ugotvil še nekdo parvatako vozeč se z defenderjem.
lp, ...
lp, a
RangeRover zelo uporabna izkušnja. Se tudi meni zdi, da je najbolje, da izberem enako trdoto vzmeti spredaj in zadaj.
Me zanima kam po trdoti bi se uvrstilo sedanje originalno vzmetenje!!!?
Če praviš, da je pri tebi tudi srednje vzmetenje bolj nosilno kot original, potem res nimam kaj razmišljat. Pomisleke sem imel le, da bi se pri trdem vzmetenju avto v ovinkih manj guncal (nagibal). Bo le 5-6cm višji.
Aja kaj pa če montiram spredaj še vinč? Baje tudi s tem še kar gre.
Me zanima kam po trdoti bi se uvrstilo sedanje originalno vzmetenje!!!?
Če praviš, da je pri tebi tudi srednje vzmetenje bolj nosilno kot original, potem res nimam kaj razmišljat. Pomisleke sem imel le, da bi se pri trdem vzmetenju avto v ovinkih manj guncal (nagibal). Bo le 5-6cm višji.
Aja kaj pa če montiram spredaj še vinč? Baje tudi s tem še kar gre.
POzabil sem vprešati še nekej. Ker bom imel nastavljive amortizerje me zanima, če se da na trdoti še kaj korigirati z nastavitvijo trdote amortizerja?
Ali pa je treba nastavitev izključno prilagoditi trdoti vzmeti oziroma teži, ki pritiska na feder?
Moje amatersko razmišljanje namreč pravi, da če izberem srednje vzmetenje in se bo avto na ovinkih preveč guncal, samo pojačam trdoto amortizerjev.
Ali razmišljam v pravo smer?
Ali pa je treba nastavitev izključno prilagoditi trdoti vzmeti oziroma teži, ki pritiska na feder?
Moje amatersko razmišljanje namreč pravi, da če izberem srednje vzmetenje in se bo avto na ovinkih preveč guncal, samo pojačam trdoto amortizerjev.
Ali razmišljam v pravo smer?
-
- Prispevkov: 727
- Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm
Zadeva je sledeča. defender je imel originalno vzmetenje, staro 3 leta. Sedaj je gor srednje trdo old manemu, ki ima tudi večjo nosilnost kot original. koliko kg ne vem, se mi pa zdi da je na vsaki aksi + 200kg. točno ne vem. morda bo vedel povedati mammut.
res je tudi da je na avtomobilu rollcage cca 160kg, dodatni rezervoarji kapacitete cca 100l, ki so na sredini, če gledamo avto s strani, rocksliderji, nekaj luči in spredaj winch, na predelanem original odbijaču.
Skratka dodatne opreme je nekih 300kg ob polnih rezervoarjih.
winch je bil montiran naknadno in nisem opazil nikakršne razlike.
Funkcija amortizerja je, da se avto ne gunca, ko zapelješ čez neravnino, skratka, da se čim hitreje izniha. zanič amortizer rezultira na zlomljeni vzmeti.
Funkcija vzmeti je, da avto drži na določeni višini, da je avto primerno trd ali mehak.
Ergo: Težko boš nagibanje karoserije izničil z "tršimi" amortizerji. Lažje pa boš zadevo rešil z tršimi vzmetmi. Sicer pa niti nevem, kako bi izgledali trši amortizerji.
res je tudi da je na avtomobilu rollcage cca 160kg, dodatni rezervoarji kapacitete cca 100l, ki so na sredini, če gledamo avto s strani, rocksliderji, nekaj luči in spredaj winch, na predelanem original odbijaču.
Skratka dodatne opreme je nekih 300kg ob polnih rezervoarjih.
winch je bil montiran naknadno in nisem opazil nikakršne razlike.
Funkcija amortizerja je, da se avto ne gunca, ko zapelješ čez neravnino, skratka, da se čim hitreje izniha. zanič amortizer rezultira na zlomljeni vzmeti.
Funkcija vzmeti je, da avto drži na določeni višini, da je avto primerno trd ali mehak.
Ergo: Težko boš nagibanje karoserije izničil z "tršimi" amortizerji. Lažje pa boš zadevo rešil z tršimi vzmetmi. Sicer pa niti nevem, kako bi izgledali trši amortizerji.
Se strinjam s tabo Kleno. V primeru pretrde nastavitve amortizerjev potem ti sprejemajo energijo, ki bi jo v resnici morale vzmeti, kar posledično pomeni preobremenjevanje amortizerjev. Logično je to, samo nisem jaz neki stručko na tem področju, tako da ....pustim da mi kdo od bolj izkušenih razsvetli obzorje.
LP
LP
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov