Trdota vzmeti OME
Končno sem v soboto zmontiral na patrola vzmeti in amortizerje. Na koncu sem res nabavil vzmeti srednje trdote in mislim, da bodo kar taprave. Tudi amortizerje KONI Raid sem nastavil na srednje blaženje.
Malce me je bilo strah, da se 2" višje vzmeti ne bodo kaj prida poznale, pa se in to dobro! Na avto smo zmontirali tudi gume 295/75 R16 GR AT tako, da je avto sedaj višji kake 7-8cm. Moja zdaj komaj pripleza not Sicer pa sploh ni premehak, prej trd.
Na koliko pa naj napolnim gume? Sedaj imam spredaj in zadaj 2.0, pa je mogoče celo preveč.
Edini problem je, da mi pri polnem volanu prijemlje znotraj v zavesico
Caser correction kit imam še za zmontirati! Ali se po montaži caster kita os tudi pomakne kaj naprej. Vsaj kak cm, da ne bi prijemalo v zavesico.
No bom poslikal to svoje čudo. Bi že danes, pa nekako ni potegnilo.
LP
Malce me je bilo strah, da se 2" višje vzmeti ne bodo kaj prida poznale, pa se in to dobro! Na avto smo zmontirali tudi gume 295/75 R16 GR AT tako, da je avto sedaj višji kake 7-8cm. Moja zdaj komaj pripleza not Sicer pa sploh ni premehak, prej trd.
Na koliko pa naj napolnim gume? Sedaj imam spredaj in zadaj 2.0, pa je mogoče celo preveč.
Edini problem je, da mi pri polnem volanu prijemlje znotraj v zavesico
Caser correction kit imam še za zmontirati! Ali se po montaži caster kita os tudi pomakne kaj naprej. Vsaj kak cm, da ne bi prijemalo v zavesico.
No bom poslikal to svoje čudo. Bi že danes, pa nekako ni potegnilo.
LP
DavidJ napisal/-a:Že dva dni gledam avto in j.....u postran stoji! Kaj je zdaj to zaena madona. Vzmeti sem sigurno montiral na prave strani A voznikova B sovoznikova. Novi fedri so res različnih dolžin. Na voznikovi strani so malo daljši (kak cm). Ali je imel kdo podobno izkušnjo?
Cini mi se da se ''A'' i ''B'' ne radi o vozackoj i suvozackoj strani nego o naprijed i nazad.
Ferozista
- Rafter
- Upravnik
- Prispevkov: 2028
- Pridružen: To Feb 17, 2004 3:03 pm
- Kraj: Southern District of Maribor
- Kontakt:
DavidJ napisal/-a:Ne, ne. Prednjih in zadnjih fedrov pa res ne moreš zamešat! A je ziher voznikova stran!
Ne vem, a so si to Avstralci zamislili, da je voznik kak 130 kilski odojk.
Baje so tiste vzmeti z oznako E (Europa) enakih dolžin!?
Avstralci imajo voznika na desni.
The whole life sponsored by محمد بن راشد المكتوم
A je po katalogu Old Man Emu driver side, B - passenger side za večino avtov razen če ni drugače specificirano.
In za GRja ni drugače specificirano.
Torej driver side je vedno voznikova stran, pa če ima volan na levi ali desni.
In za GRja ni drugače specificirano.
Torej driver side je vedno voznikova stran, pa če ima volan na levi ali desni.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
Ne, ni nujno. So tudi povsem identične za obe strani.
Oznaka A ali B pa je na belem listku kateri je prilepljen na vzmet, takoj za številko vzmeti.
Oznaka A ali B pa je na belem listku kateri je prilepljen na vzmet, takoj za številko vzmeti.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
tukaj pa tehnični katalogi proizvajalca odpovedo.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
Gume se kar precej poznajo!
Patrola sem dvignil s srednjo trdoto vzmeti OME 2" in Koni Raid amortizerji.
Gume so pa 295/75/R16.
Prej so bile neke totalno cestne široke gume 285/60/R18
Avto se super obnaša in je ravno prav čvrst. Tudi na ovinkih se presenetljivo dobro pelje, vendar imam gume precej napumpane.
Ko sem imel gume za na daljšo relacijo zelo napumpane (skoraj 3 bare), je bil avto kar precej trd. Zdaj sem spustil na 2.4 spredaj in zadaj in se pelje za moje pojme zelo udobno.
Ne vem pa, koliko je nek optimalen pritisk za vsakodnevno vožnjo z omenjenimi gumami pri 2T težkem avtu? Po moje je že 2,4 kar dosti.
Patrola sem dvignil s srednjo trdoto vzmeti OME 2" in Koni Raid amortizerji.
Gume so pa 295/75/R16.
Prej so bile neke totalno cestne široke gume 285/60/R18
Avto se super obnaša in je ravno prav čvrst. Tudi na ovinkih se presenetljivo dobro pelje, vendar imam gume precej napumpane.
Ko sem imel gume za na daljšo relacijo zelo napumpane (skoraj 3 bare), je bil avto kar precej trd. Zdaj sem spustil na 2.4 spredaj in zadaj in se pelje za moje pojme zelo udobno.
Ne vem pa, koliko je nek optimalen pritisk za vsakodnevno vožnjo z omenjenimi gumami pri 2T težkem avtu? Po moje je že 2,4 kar dosti.
DavidJ napisal/-a:Gume se kar precej poznajo!
Patrola sem dvignil s srednjo trdoto vzmeti OME 2" in Koni Raid amortizerji.
Gume so pa 295/75/R16.
Prej so bile neke totalno cestne široke gume 285/60/R18
Avto se super obnaša in je ravno prav čvrst. Tudi na ovinkih se presenetljivo dobro pelje, vendar imam gume precej napumpane.
Ko sem imel gume za na daljšo relacijo zelo napumpane (skoraj 3 bare), je bil avto kar precej trd. Zdaj sem spustil na 2.4 spredaj in zadaj in se pelje za moje pojme zelo udobno.
Ne vem pa, koliko je nek optimalen pritisk za vsakodnevno vožnjo z omenjenimi gumami pri 2T težkem avtu? Po moje je že 2,4 kar dosti.
sam imam gume 245/75 R16
najprej sem jih napumpal na 2.0 pa je blo premalo za cesto pol sm dal 2.3 in je boljše
no konec koncev pa terenci niso namenjeni za neko divjanje skozi ovinke....
zanima me koliko pumpate take gume za cesto?
Matej napisal/-a:Nebivedu napisal/-a:235/75/15 na ferozi polnim 1.4 pozimi, poleti 1.8 bara.
samo pol se voziš kot na ladji
Niti ne, al pa sem se navadil na guncanje sem in tja.
DavidJ, na tehničnem ko vaga avto, mi je nameril 1480kg težo avtomobila.
Mal se mi je to čudno zdelo, zato sem šel še v Ivančni pred Livarja, kjer imajo vago za kamione, pa je pokazalo enako. V prometni za avto pa piše, da ima 1180kg.
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 89 gostov