Porazen crash-test Nissan Navara
Porazen crash-test Nissan Navara
Pozdravljeni !
Ker je na tem forumu veliko strokovnjakov in izkušenih uporabnikov terenskih vozil, me zanima, kakšno je vaše mnenje o navedenem testu Nissan Navare ?
Jaz sicer nimam terenca ( še ), sem pa bil do zdaj vedno mnenja, da je terensko vozilo nek pojem varnosti Zdaj pa nisem glih najbolj prepričan o tem
Še link od testa KLIK
Ker je na tem forumu veliko strokovnjakov in izkušenih uporabnikov terenskih vozil, me zanima, kakšno je vaše mnenje o navedenem testu Nissan Navare ?
Jaz sicer nimam terenca ( še ), sem pa bil do zdaj vedno mnenja, da je terensko vozilo nek pojem varnosti Zdaj pa nisem glih najbolj prepričan o tem
Še link od testa KLIK
Terensko vozilo ni bilo nikoli pojem varnosti. Pretrdo in pretogo vozilo je to. Rešuje te pa ravno ta trdnost, če priletiš v manjši in manj trd avto, ker ga ti mečkaš in odrivaš. Če priletiš v večjega in trdnejšega si pa nastradal, ker so pojemki preveliki.
Sicer pa če voziš umirjeno in počasi do takih trkov pride le malokrat.
Test 4x4 VS manjši avto.
http://www.youtube.com/watch?v=m_86RuYXoJA
Sicer pa če voziš umirjeno in počasi do takih trkov pride le malokrat.
Test 4x4 VS manjši avto.
http://www.youtube.com/watch?v=m_86RuYXoJA
Jaz se v mojem 98 grandu počutim bistveno bolj varno kot pa bi se recimo v novem clio-tu s 5 zvezdicami in bi pri trku teh dveh rajši bil v svojem, pri trku v tovornjak npr. je pa tak vseeno v kakšnem avtu si, tam ti ne pomaga nobena zvezdica.
Zato se pa terenska vozila dvigujejo, da gredo navadni avti in pešči pri trku spodaj pod avto in ne poškodujejop karoserije terenskega vozila.
Zato se pa terenska vozila dvigujejo, da gredo navadni avti in pešči pri trku spodaj pod avto in ne poškodujejop karoserije terenskega vozila.
Extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6.
It's better been judged by 12 then carried by 6.
Prejšnji teden sta se čelno zaletela honda ESI in feroza(od kolega). Feroza jo je odnesla z počeno feltno in prerezano gumo, potrebno bo zamenjat al pa poravnat še prednji odbijač in malo pleha (blatnik in havba), se je pa z mesta nesreče odpeljala z rezervno gumo, honde pa do prednje šipe sploh ni, voznik honde jo je pa orenk skupil po nogah.
Pa feroza ni nek tehnološki biser, še manj pa je to varen avto - na ncap testih je nekoč (davnega leta 1993) dobila 1 zvezdico, pa še to bolj kot ne zaradi dodatkov, ker je imela celo pasove zadaj in spredaj vzglavnike, po katerih danes tudi z od zvezdic nebi dobila.
Po tem sklepam, da mora bit tudi navara, ki je 2x večja in kr dost težja, vseeno dost varen avto, pa čeprav po sintetičnih in bedastih testih ni dosegla najboljše ocene.
Pa feroza ni nek tehnološki biser, še manj pa je to varen avto - na ncap testih je nekoč (davnega leta 1993) dobila 1 zvezdico, pa še to bolj kot ne zaradi dodatkov, ker je imela celo pasove zadaj in spredaj vzglavnike, po katerih danes tudi z od zvezdic nebi dobila.
Po tem sklepam, da mora bit tudi navara, ki je 2x večja in kr dost težja, vseeno dost varen avto, pa čeprav po sintetičnih in bedastih testih ni dosegla najboljše ocene.
Meni se je reno 19 zabil odzadaj (jaz čakal na zeleno, on pa direkt v mene in me je potisno do sred križišča). Njemu je pol havbe zmečkalo, posledice na ferozi pa sta bila samo vdrta odbijača (ampak ko sem zvedel za ceno novih, me je skor kap). Pomojem, da ob trku osebnega avta in feroze, ta kratko potegne osebni avto. Kaj se pa vozniku zgodi v ferozi, je pa druga zgodba.
Po mojem,jaz vidim ta test kot da bi se zaletel v steno,tam bi vrjetno res zaradi nezmečkljivih delov fasal kake notranje poškodbe ,kar bi pri kakem osebnem avtu malo ublažil zmečkljivi pleh in nebi bilo tako togega udarca,če pa bi se zaletel en osebni in en terenec pa pomoji logiki nima v avtu kaj dosti da pričakuje!
Crash testi se delajo pri hitrosti 64 km/h v "zid". V primeru, da se jaz z mojim osebnim avtom, ki ima pet zvezdic, zaletim v terenca, bodo posledice na mojem avtu in na meni , take kot da bi se zaletel v zid, terenec pa bi jih odnesel brez večjih poškodb. V primeru, da se pa osebni avto in pa terenec oba zaletita v drevo, zid ali pa v tovornjak, pa bi jo voznik osebnega avtomobila, dosti bolje odnesel kot voznik terenca.
Sicer ni crash test, da pa vedeti razliko o trdnosti terenca napram osebnemu avtu.
http://www.youtube.com/watch?v=GMi0yAar ... re=related
LP Franci
http://www.youtube.com/watch?v=GMi0yAar ... re=related
LP Franci
Wine,Women&LandRovers*Not necessarly in that order
Nebivedu napisal/-a:Razlika je ogromna, pa čeprav nazunaj spredaj zgledata enaka. Navara ima šasijo in nanjo postavljeno kabino, pathfinder pa ima samonosno karoserijo in je brez šasije. Pathfinder ima zato mnogo več zmečkljivih con.
Nebivedu, spet streljaš v prazno oz. nabijaš poste. Je tole plod tvoje bujne domišlije ali pa si kakšen nov izvenserijski model Pathfinderja gledal ...?
Navara in Pathfinder imata oba šasijo, še več, do B stebrička sta identična avtomobila. Zato je res kar na mestu vprašanje od kje različni rezultati crash testov.
Ravno danes je bila v delavnici Navara in ima preverjeno kar nekaj zmečkljivih con na začetku šasije.
Razlika med avtoma nastane za B stebričkom, kjer ima pick up zaključek kabine in potem keson, spodaj pa togo premo in listnato vzmetenje na zadku. Pathfinder pa se normalno nadaljuje s potniško kabino do konca, namesto toge preme pa ima posamično vpeta zadnja kolesa in vijačne vzmeti namesto listnatih. Pri obeh avtih pa tako karoserija kot vzmetenje lepo vpeto na precej identično šasijo (povsem v sprednjem delu, zadaj pač različno, zaradi drugačnega vpetja vzmetenja).
lp Mamut
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 93 gostov