Porazen crash-test Nissan Navara

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
kaskae
Prispevkov: 27
Pridružen: Če Jan 24, 2008 8:44 pm

Porazen crash-test Nissan Navara

OdgovorNapisal/-a kaskae » Sr Mar 05, 2008 7:02 am

Pozdravljeni !
Ker je na tem forumu veliko strokovnjakov in izkušenih uporabnikov terenskih vozil, me zanima, kakšno je vaše mnenje o navedenem testu Nissan Navare ?
Jaz sicer nimam terenca ( še ), sem pa bil do zdaj vedno mnenja, da je terensko vozilo nek pojem varnosti :veselo_za_volanom: Zdaj pa nisem glih najbolj prepričan o tem

Še link od testa KLIK

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Sr Mar 05, 2008 7:54 am

Terensko vozilo ni bilo nikoli pojem varnosti. Pretrdo in pretogo vozilo je to. Rešuje te pa ravno ta trdnost, če priletiš v manjši in manj trd avto, ker ga ti mečkaš in odrivaš. Če priletiš v večjega in trdnejšega si pa nastradal, ker so pojemki preveliki.

Sicer pa če voziš umirjeno in počasi do takih trkov pride le malokrat.

Test 4x4 VS manjši avto.
http://www.youtube.com/watch?v=m_86RuYXoJA

Uporabniški avatar
Filko
Prispevkov: 337
Pridružen: To Jan 06, 2004 7:58 am
Kraj: Nazarje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Filko » Sr Mar 05, 2008 9:05 am

Jaz se v mojem 98 grandu počutim bistveno bolj varno kot pa bi se recimo v novem clio-tu s 5 zvezdicami in bi pri trku teh dveh rajši bil v svojem, pri trku v tovornjak npr. je pa tak vseeno v kakšnem avtu si, tam ti ne pomaga nobena zvezdica.

Zato se pa terenska vozila dvigujejo, da gredo navadni avti in pešči pri trku spodaj pod avto in ne poškodujejop karoserije terenskega vozila. :stari_pridiga:
Extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6.

LC 90TD
Prispevkov: 417
Pridružen: So Feb 12, 2005 4:35 pm
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a LC 90TD » Sr Mar 05, 2008 2:29 pm

Ja sila zanimivo. Malo se sprašujem kako je možno da ima navara tako slab crash test, pathfinder pa zelo dobrega napram navari pa sta od spredaj na prvi pogled to popolnoma enaka avtomobila. Čudno, res čudno.

Lp, Jure

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Sr Mar 05, 2008 2:38 pm

Razlika je ogromna, pa čeprav nazunaj spredaj zgledata enaka. Navara ima šasijo in nanjo postavljeno kabino, pathfinder pa ima samonosno karoserijo in je brez šasije. Pathfinder ima zato mnogo več zmečkljivih con.

Uporabniški avatar
Cap
Prispevkov: 155
Pridružen: Če Dec 16, 2004 11:20 am
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a Cap » Sr Mar 05, 2008 10:25 pm

Za lažjo odločitev kaj kupiti - po objavljenih rezultatih crash testov v zadnji MotoReviji ( januar/februar 2008 ) jo boš pri čelnem trčenju v Smartu fortwo nekako za 30% boljše odnesel kot pa v Nissanu X-trail.

Kje se pa navkljub testom bolj varno počutiš, je pa drugo vprašanje.
LP Andrej

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Sr Mar 05, 2008 10:43 pm

Prejšnji teden sta se čelno zaletela honda ESI in feroza(od kolega). Feroza jo je odnesla z počeno feltno in prerezano gumo, potrebno bo zamenjat al pa poravnat še prednji odbijač in malo pleha (blatnik in havba), se je pa z mesta nesreče odpeljala z rezervno gumo, honde pa do prednje šipe sploh ni, voznik honde jo je pa orenk skupil po nogah.

Pa feroza ni nek tehnološki biser, še manj pa je to varen avto - na ncap testih je nekoč (davnega leta 1993) dobila 1 zvezdico, pa še to bolj kot ne zaradi dodatkov, ker je imela celo pasove zadaj in spredaj vzglavnike, po katerih danes tudi z od zvezdic nebi dobila.

Po tem sklepam, da mora bit tudi navara, ki je 2x večja in kr dost težja, vseeno dost varen avto, pa čeprav po sintetičnih in bedastih testih ni dosegla najboljše ocene.

SpaceOne
Prispevkov: 134
Pridružen: Po Feb 19, 2007 11:18 am

OdgovorNapisal/-a SpaceOne » Sr Mar 05, 2008 10:59 pm

Meni se je reno 19 zabil odzadaj (jaz čakal na zeleno, on pa direkt v mene in me je potisno do sred križišča). Njemu je pol havbe zmečkalo, posledice na ferozi pa sta bila samo vdrta odbijača (ampak ko sem zvedel za ceno novih, me je skor kap). Pomojem, da ob trku osebnega avta in feroze, ta kratko potegne osebni avto. Kaj se pa vozniku zgodi v ferozi, je pa druga zgodba.

Uporabniški avatar
zajec
Prispevkov: 218
Pridružen: Pe Avg 29, 2003 11:59 am

OdgovorNapisal/-a zajec » Če Mar 06, 2008 2:08 pm

Po mojem,jaz vidim ta test kot da bi se zaletel v steno,tam bi vrjetno res zaradi nezmečkljivih delov fasal kake notranje poškodbe ,kar bi pri kakem osebnem avtu malo ublažil zmečkljivi pleh in nebi bilo tako togega udarca,če pa bi se zaletel en osebni in en terenec pa pomoji logiki nima v avtu kaj dosti da pričakuje!

creative
Prispevkov: 51
Pridružen: Ne Okt 14, 2007 8:58 am
Kraj: CERKNICA

OdgovorNapisal/-a creative » Če Mar 06, 2008 4:35 pm

Crash testi se delajo pri hitrosti 64 km/h v "zid". V primeru, da se jaz z mojim osebnim avtom, ki ima pet zvezdic, zaletim v terenca, bodo posledice na mojem avtu in na meni , take kot da bi se zaletel v zid, terenec pa bi jih odnesel brez večjih poškodb. V primeru, da se pa osebni avto in pa terenec oba zaletita v drevo, zid ali pa v tovornjak, pa bi jo voznik osebnega avtomobila, dosti bolje odnesel kot voznik terenca.

Uporabniški avatar
fonza
Prispevkov: 504
Pridružen: Ne Dec 18, 2005 6:48 pm
Kraj: N 46.08662;E 015.04915

OdgovorNapisal/-a fonza » Pe Mar 07, 2008 1:16 pm

Sicer ni crash test, da pa vedeti razliko o trdnosti terenca napram osebnemu avtu.
http://www.youtube.com/watch?v=GMi0yAar ... re=related
LP Franci
Wine,Women&LandRovers*Not necessarly in that order

Uporabniški avatar
mamut
Prispevkov: 1378
Pridružen: Sr Jun 11, 2003 12:52 am
Kraj: Mengeš - CRUISERLAND :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a mamut » Sr Mar 12, 2008 7:45 pm

Nebivedu napisal/-a:Razlika je ogromna, pa čeprav nazunaj spredaj zgledata enaka. Navara ima šasijo in nanjo postavljeno kabino, pathfinder pa ima samonosno karoserijo in je brez šasije. Pathfinder ima zato mnogo več zmečkljivih con.


Nebivedu, spet streljaš v prazno oz. nabijaš poste. Je tole plod tvoje bujne domišlije ali pa si kakšen nov izvenserijski model Pathfinderja gledal ...?

Navara in Pathfinder imata oba šasijo, še več, do B stebrička sta identična avtomobila. Zato je res kar na mestu vprašanje od kje različni rezultati crash testov.
Ravno danes je bila v delavnici Navara in ima preverjeno kar nekaj zmečkljivih con na začetku šasije.

Razlika med avtoma nastane za B stebričkom, kjer ima pick up zaključek kabine in potem keson, spodaj pa togo premo in listnato vzmetenje na zadku. Pathfinder pa se normalno nadaljuje s potniško kabino do konca, namesto toge preme pa ima posamično vpeta zadnja kolesa in vijačne vzmeti namesto listnatih. Pri obeh avtih pa tako karoserija kot vzmetenje lepo vpeto na precej identično šasijo (povsem v sprednjem delu, zadaj pač različno, zaradi drugačnega vpetja vzmetenja).

lp Mamut
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.

Uporabniški avatar
marolt 4x4
Prispevkov: 2883
Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
Kraj: Mozirje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a marolt 4x4 » Če Mar 13, 2008 8:18 am

A si si pogledu patfinderja?
Slika

Uporabniški avatar
5x4
Prispevkov: 989
Pridružen: Če Feb 09, 2006 12:18 am
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a 5x4 » So Mar 15, 2008 8:49 pm

po novem ima tri zvezdice...


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 93 gostov