Nakup terenca (Nissan Patrol?)

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
pubec
Prispevkov: 101
Pridružen: Sr Jan 23, 2008 12:55 pm

Nakup terenca (Nissan Patrol?)

OdgovorNapisal/-a pubec » Če Jan 24, 2008 9:06 am

Pozdravljeni!

Odločam se za nakup terenca, ki bi ga uporabljal predvsem kot delovni stroj na vikendu (predvsem vleka (težje) prikolice po slabših poteh - vinograd, sadovnjak, spravilo drv...) in za prevoz čolnov (kajak, kanu) do težje dostopnih predelov... Seveda bi kdaj preveril tudi terenske lastnosti kar tako za dušo...

Glede na zgoraj opisano sem si postavil omejitev 4000€, 5 vratna različica, velik prtljažni prostor...
Na internetu sem zasledil, da naj bi bili Nissani dobra izbira glede na razmerje zanesljivost/cena. Najprej sem iskal nekaj v smislu Terrano(Pathfinder), nato pa sem zasledil "potniški" Patrol, ki naj bi bil zanesljivejši a nekoliko manj udoben, zato pa toliko bolj na ti s terensko vožnjo.

Zanima me kaj vi mislite o moji izbiri. Gre pa za vozila letnika 90-95. Se splača nabaviti? So zadeve še dovolj zanesljive za vsakdanjo uporabo brez prepogostega šravfanja...? Kakšne stroške vzdrževanja zahtevajo? (2,8 TD) Poraba? Koliko stanejo kvaletetne celoloten gume? Koliko zdržijo? Zahtevni servisi? Na koliko Km? ...

Na netu sem zasledil naslenje:

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1804798
+ cena, letnik, vlečna kljuka, gume
- oprema, snorkel nakazuje na težjo terensko uporabo

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1837108
+ več opreme (udobje), servisna
- cena, nima kljuke

Zanima me, če slučajno kdo pozna katero od vozil? Se vam zdi dober nakup? Realna cena? Vsaka dodatna informacija dobrodošla.

V naprej hvala za pomoč.

Uporabniški avatar
Filko
Prispevkov: 337
Pridružen: To Jan 06, 2004 7:58 am
Kraj: Nazarje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Filko » Če Jan 24, 2008 9:51 am

"snorkel nakazuje na težjo terensko uporabo"

Na vrhu snorkla je ciklon kar pomeni da je bil avto verjetno v puščavi, kar pomeni da je bil verjetno dobro vzdrževan, ker it na 5000km dolgo pot ali več z totalnimi jajci, verjetno ne gre nobeden, samo v razmislek. :res_ne_vem:

Po drugi strani pa se je nekaj let nazaj prodajal wrangler, pri katerem je v oglasu pisalo da ni nikoli vožen po terenu, bil je pa prejšnji lastnik državni prvak v extremnem off roadu, spet samo v razmislek. :ah_seveda:

"+ več opreme (udobje), servisna"


Imel boš avto praktično namesto traktorja če sem dobro razumel, po drugi strani si pa ful navdušen nad opremo in udobjem?!? :gladi_ga_po_glavi:

"poraba"

No o tem pa sploh ne bom zgubljal besed, :buta_z_glavo_ob_zid: ti pa povem da glede na to za kaj ga boš uporabljal, ne bo majhna.
Extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6.

Saso
Prispevkov: 102
Pridružen: Sr Mar 10, 2004 1:21 pm

OdgovorNapisal/-a Saso » Če Jan 24, 2008 10:08 am

Prvi avto, ki ga omenjaš je bil prej last znanca in murske Sobote, če se ne motim.

Avto je bil res v puščavi, vendar je imel zelo vestnega lastnika.

V prvi vrsti pa bi bil avto primeren za kakšnega puščavskega pustolovca, saj ima komplet opremo.

pubec
Prispevkov: 101
Pridružen: Sr Jan 23, 2008 12:55 pm

OdgovorNapisal/-a pubec » Če Jan 24, 2008 10:34 am

Filko hvala za odgovor.

Ravno zato, ker se ne spoznam dovolj sem se obrnil na strokovnjake na tem forumu. Po mojem dosedanjem prepričanju je snorkelj pomenil prehajanje globokih voda. Za puščave mi ni padlo na pamet, se mi pa zdaj zdi kar logično, tako da se strinjam s tvojo ugotovitvijo.
Kljub temu pa razmere v puščavi pomenijo večje naprezanje... Vprašanje je ali je avto pripravljen za v puščavo ali je svoje v puščavi že odslužil in se prodaja, ker ni več primeren...
Sam tudi ne kupujem po tem kar piše oz. je oglaševano, je pa snorkelj vsekakor dovolj dober pokazatelj, da je bilo vozilo uporabljano za resnejše terenske preizkušnje in po tem sklepam da je tudi bolj iztrošeno in je večja verjetnost za zgrešen nakup.

Res je da bo avto uporabljan predvsem med vikendi in med dopustom in res je da tudi v večji meri kot traktor, bo pa uporabljen tudi za kakšne skupinske izlete na daljše relacije. Prvi avto je namreč športni dvosed... ki mi večkrat predstavlja omejitve pri določenih zadevah.

+ pri udobju je bil mišljen predvsem v smislu več za ceno, sicer pa nima nekega velikega pomena. Poraba in ostali stroški pa me tudi zanimajo predvsem za to da si ustvarim približen občutek kaj si z avtom nakopljem na glavo. Na raznih koncih je moč zaslediti da je vzdrževanje primerljivo z osebnim avtom na drugih da je jama brez dna, jaz bi pa rad vsaj približno vedel kje med tema skrajnostima je realnost.

Kar se porabe tiče je 12-25 litrov realna ocena? Nekega velikega pomena to sicer nima, ker po moje ne bo delal toliko kilometrov, da bi to predstavljalo problem, me pa zanima...

Sicer me bolj mika Patrol s prvega linka, a ostaja pomislek s snorklom. Iz slik je videti da mu manjka zadnji brisalec (komplet z mehanuzmom?)-kaj vse mu še manjka? Tudi odlične gume kažejo na bolj terensko rabo.
Iz zgornjega sumim da je bil uporabljan za resnejšo terensko vožnjo (tekmovanja verjetno ne, ker je minus v daljši medosni razdalji?). Tu bi rad izvedel koliko to vpliva na zanesljivost vozila.

Drugi sicer izgleda (kolikor je pač videti iz slik) bolj ohranjeno in glede na opremljenost mu nebi pripisal prevelikih naporov...(predvsem gume) je pa večji minus, ker je brez kljuke.

Na tem mestu bi rad videl še vaša mnenja in potrditve oz. zavrnitve mojega razmišljanja, preden se odpravim na resnejši ogled...

pubec
Prispevkov: 101
Pridružen: Sr Jan 23, 2008 12:55 pm

OdgovorNapisal/-a pubec » Če Jan 24, 2008 10:36 am

Sašo hvala.

Morda veš v kakšni kondiciji je avto sedaj? Kdaj ga je kolega prodal?

Pa še nekaj za mojo izobrazbo v puščavsko smer.
Kaj je mišljeno pod komplet opremo? :oops:

Uporabniški avatar
slayer
Prispevkov: 2042
Pridružen: Pe Okt 31, 2003 1:01 pm

OdgovorNapisal/-a slayer » Če Jan 24, 2008 10:41 am

Delovni stroj in vozilo za daljša skupinske izlete mi nekako ne gre skupej. :o

Mimogrede, preveč si se upiču v šnorkel...

Uporabniški avatar
Filko
Prispevkov: 337
Pridružen: To Jan 06, 2004 7:58 am
Kraj: Nazarje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Filko » Če Jan 24, 2008 10:51 am

Glede istrošenosti materijalov, moraš videt v živo, če se seveda spoznaš na te reči, ampak še vedno mislim da ne moreš gledat na istrošenost glede na to kakšne gume ima avto, po moje je lahko to celo plus.

Ta drugi iz celja je bil vsaj 5 krat v puščavi, mislim pa da celo večkrat, ampak to še ne pomeni da je avto "istrošen". Videz lahko vara

Sicer pa 20 let star avto ne more bit nov in brez problemov naslednjih 10 let.
Extremely anti diesel guy

It's better been judged by 12 then carried by 6.

pubec
Prispevkov: 101
Pridružen: Sr Jan 23, 2008 12:55 pm

OdgovorNapisal/-a pubec » Če Jan 24, 2008 10:57 am

Slayer

Ah, težko opisat. Pretežno bi opravljal funkcijo delovnega stroja, bi se pa rad parkrat na leto z njim odpeljal v družbi 4 ljudi na kakšno veslanje, z več opreme na taborenje "bolj na rob civilizacije", tu pa tam bi pa rabil samo velik prtljažnik za prevoz razne opreme...

Torej, iščem delovni stroj, ki se je zmožen vsaj kolikor toliko normalno polno zaseden in naložen odpeljat tudi po asfaltni cesti par 100KM. Od opreme je zaželjen dober motor in pleh ter kljuka, super bi bil servo, za šminko bi se mi pa dobro zdelo še daljinsko zaklepanje (če ga ni navadno zadnji konec ostane odklenjen).

Torej je tista reč ŠNORKEL... Se bom naučil vsaj prav napisat.
Jah, vanj sem se vpičil, ker vem da ga za normalno vožnjo ne rabiš, kaj pa v resnici pomeni pa sprašujem v tem forumu. Kolikor sem se naučil do sedaj je očitno lahko zadeva tudi pozitivna. Tisti za ritje po potokih (kako jih sploh ločit) se mi zdi še vedno nevaren, tale puščavski pa očitno pomeni drugačen pristop do avta predvsem do njegovega vzdrževanja.

pubec
Prispevkov: 101
Pridružen: Sr Jan 23, 2008 12:55 pm

OdgovorNapisal/-a pubec » Če Jan 24, 2008 11:09 am

Filko:

Ravno v tem je problem, ker se ne spoznam... Iz gum sklepam samo po tem, da avto s "cestnimi" gumami verjetno ni videl preveč in pregrobega terena. Očitno mi tudi tu ne gre preveč dobro, glede na to da veš da je bil avto vsaj 5x v puščavi (Torej lahko v puščavo tudi brež šnorklja? Pa gre spet en indikator po gobe.).

Prav zaradi tega bi si rad pridobil nekaj osnov na tem forumu in morda kakšno informacijo o avtu... Morda veš kaj več o Celjskem?

Zavedam se, da ne kupujem novega vozila, ne bi pa rad nabavil nekaj kar bo čez mesec dni potrebno odvleči na odpad.

Uporabniški avatar
Ipsilon
Prispevkov: 348
Pridružen: Če Jun 01, 2006 6:32 pm
Kraj: Tolmin
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Ipsilon » Če Jan 24, 2008 11:37 am

Z lastnikom prvega smo bili leta 2006 v Tuniziji. Vem, da mu je počila ekspanzijska posoda, ampak so takoj popravili. Lastnik je takrat tudi rekel, da je menjal komplet vse gumijaste elemente na podvozju (puše, silen bloke, stabilizatorje ipd.). Avto v tistih 14 dneh puščave ni imel nobenih problemov in se je polno naložen zelo dobro peljal.

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Če Jan 24, 2008 11:43 am

Ipsilon napisal/-a:Z lastnikom prvega smo bili leta 2006 v Tuniziji......

Kaj niste imeli nobene pietete do uboge kamele, da ste si njene kosti na avte pripeli?
LdpmžP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
Ipsilon
Prispevkov: 348
Pridružen: Če Jun 01, 2006 6:32 pm
Kraj: Tolmin
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Ipsilon » Če Jan 24, 2008 1:03 pm

Ah kakšna pieteta do kosti neki. Moja draga se šola za doktorico veterine, pa smo lani jeseni domov privlekli cel kup vretenc, ene tri lobanje (ja, tudi od kamele), da "običajnih" stegnenic in drugih velikih kosti na bullbarih niti ne naštevam :lol:

Uporabniški avatar
Matej
Prispevkov: 1928
Pridružen: To Mar 22, 2005 10:28 am
Kraj: Pliskowca
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Matej » Če Jan 24, 2008 2:21 pm


Uporabniški avatar
zajec
Prispevkov: 218
Pridružen: Pe Avg 29, 2003 11:59 am

OdgovorNapisal/-a zajec » Če Jan 24, 2008 3:06 pm

Za prvega sem skoraj prepričan da je iz našega konca vsaj po videzu in imenu v mailu,tako da ta avto sem jaz večinoma časa videl stati parkiranega,pa mogoče kdaj kako balo prepeljat za konje,v glavnem pa je stal parkiran,v kakem stanju pa je pa nevem ker ga nikoli nisem od blizu gledal. Mislim da je iz okolice NM.
lp

pubec
Prispevkov: 101
Pridružen: Sr Jan 23, 2008 12:55 pm

OdgovorNapisal/-a pubec » Če Jan 24, 2008 3:27 pm

Zajec:

Če so moje informacije točne naj bi bil iz Kostanjevice. Bi lahko bilo to to?

Matej:

Hvala za link. Morda bi prišel v poštev, a ni niti slike, da bi si lahko ustvaril prvi vtis (Čeprav očitno ne morem dosti staviti nanj, kot sem se naučil tu).

Uporabniški avatar
Matej
Prispevkov: 1928
Pridružen: To Mar 22, 2005 10:28 am
Kraj: Pliskowca
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Matej » Če Jan 24, 2008 3:34 pm

pubec napisal/-a:Zajec:

Če so moje informacije točne naj bi bil iz Kostanjevice. Bi lahko bilo to to?

Matej:

Hvala za link. Morda bi prišel v poštev, a ni niti slike, da bi si lahko ustvaril prvi vtis (Čeprav očitno ne morem dosti staviti nanj, kot sem se naučil tu).


pa naj ti jo pošlje

Uporabniški avatar
zajec
Prispevkov: 218
Pridružen: Pe Avg 29, 2003 11:59 am

OdgovorNapisal/-a zajec » Če Jan 24, 2008 8:59 pm

Tudi možno, da ga je že tisti tip k je imel penzion -lokal prodal,drugač mislim, da je iz okolice Šmarjeških toplic.

Uporabniški avatar
marolt 4x4
Prispevkov: 2883
Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
Kraj: Mozirje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a marolt 4x4 » Pe Jan 25, 2008 8:43 am

Slika

Uporabniški avatar
Driver
Prispevkov: 342
Pridružen: Pe Jan 26, 2007 11:28 am
Kraj: Idrija

OdgovorNapisal/-a Driver » Pe Jan 25, 2008 1:25 pm

2 Marolt
Le da je poldražji kot patroli :wink:

Uporabniški avatar
marolt 4x4
Prispevkov: 2883
Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
Kraj: Mozirje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a marolt 4x4 » Pe Jan 25, 2008 2:17 pm

Je pa lep in dober :D
Slika

Uporabniški avatar
Driver
Prispevkov: 342
Pridružen: Pe Jan 26, 2007 11:28 am
Kraj: Idrija

OdgovorNapisal/-a Driver » So Jan 26, 2008 5:06 pm

Drži :lol:

pubec
Prispevkov: 101
Pridružen: Sr Jan 23, 2008 12:55 pm

OdgovorNapisal/-a pubec » Po Jan 28, 2008 10:26 am

Hm...

"Ogledal" sem si celjskega Patrola. "Ogledal", ker sem ga videl skozi mrežo... Kolikor se je dalo videt plah izgleda OK. Dodan je še en komplet gum na platiščih, ima 7 sedežev...

Gume mi izgledajo bolj švoh (+cca 1000€ za nekaj konkretnega), če je bil res že vsaj 5x v puščavi, verjetno pomeni, da je tudi podvozje trpelo peskanje... vprašanje v kakšnem stanju je. (+???€) Stanje motorja in pogonov???

Se počasi sprašujem, če morda le ne bi bila Maroltova varianta cenejša izbira(predvsem na daljši rok). Je pa minus, ker je avto tako spedenan in toliko v kromu, da ne vem če bi si upal z njim v gozd, da ne dobi kakšne praske ;-)

Glede na to, da se ne zastopim preveč... razmišljam, da bi dal avto pred nakupom v pregled... Možnosti je več: uradni servis, AMZ pregled rabljenih, 4x4fahman (iz foruma??).

Kaj mi predlagate? Katera varianta bi bila najboljša?
Po moje zadnja, a ne poznam nikogar... tako da se določam med 1. in 2. Nekako se mi zdi da bi bila 2 opcija še najbolj primerna (se mi zdi da se na servisih zmrdujejo nad starejšimi vozili).

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Po Jan 28, 2008 11:06 am

UFFF...
Če kupuješ za 4000 EUR avto, ki nov stane skoraj 10x več, potem moraš pač vzeti v obzir dejstvo, da je avto star in po vsej verjetnosti zgonjen. Lahko ti bo delal še dolga leta, lahko ti pa krepne par dni po nakupu.
Tudi novi avti se lahko pokvarijo, tudi puščavske avanture (razen peska v vsaki luknjici avtomobila) lahko ne pustijo slabih posledic na avtu, tudi 4x4 fahmani (pa naj bodo s foruma ali ne) ti lahko "uturijo" kakšna jajca.
Zato ne kompliciraj: če ti je všeč in če sploh vžge, ga kupi, po kakšnem letu nas pa tu na forumu obvesti ali si pri teh dveh :a_vi_mene_malo: ti tisti, ki je zgoraj ali tisti, ki je spodaj :lol:
Pa veliko veselja po terenu!
miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

pubec
Prispevkov: 101
Pridružen: Sr Jan 23, 2008 12:55 pm

OdgovorNapisal/-a pubec » Po Jan 28, 2008 11:18 am

:D
Miran, vse to mi je jasno.
Pač trudim se po svoji moči, da bi se čez par let lahko pohvalil, da sem bil na vrhu.
Upam da sem prvi korak v pravo smer naredil že z izbiro vozila, ker je bil opisan kot neuničljiv ob pravilni uporabi (tole je hakelc)...
Od avta pa pričakujem da bi me naslednjih 5 let vsak vikend prepeljal 50-100km po lažjem terenu (pomemben je le dvig od tal) in ob ne previsokih stroških.

Uporabniški avatar
Filko
Prispevkov: 337
Pridružen: To Jan 06, 2004 7:58 am
Kraj: Nazarje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Filko » Po Jan 28, 2008 11:21 am

To bi lahko bila tudi niva. Niski začetni vložek, vzdržljivost OK za tvoje potrebe, če pa bo že kaj narobe so pa deli poceni in bodo stroški zelo nizki.
Extremely anti diesel guy

It's better been judged by 12 then carried by 6.


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: Google [Bot] in 35 gostov