It's alive, it's alive ...
Napredek ...
napredek ...
The price of freedom is responsibility, but it's a bargain, because freedom is priceless. ~ Hugh Downs
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
hejj. Sem bol nov na forumu. Čestitke, res je spedenan v nulo. Je pa res da, ga boš s težkim srcem zapeljal v blato. Iz svojih izkušenj vem da je vloženo veliko truda, saj imam v izdelavi dolgi model NISSAN-ovega patrola GR-ja ( let. 92. ), sam moj bo itq sam za lepše ceste pa bol za "šminkarijo" -hehe. Čaw
slayer napisal/-a:Ga boš testiral konec tedna pri x sports
Bom.
navigator napisal/-a:A ga nebo malo škoda zapeljati v blato in ga drgnit ob drevesa na naših (pre)ozkih progah ...
Zgleda full fensi ... v Nemčiji bi tole po moje brez problemov homologiral in registriral.
Ja, zdaj bom najprej pred vsako tekmo dal blato (pa ne svoje) na analizo in ce gostota ne bo taprava ne bom startal.
navigator napisal/-a:Kakšna pa je razdalja med sprednjim vitlom in "ustjem", da si se lahko izognil uporabi valjčkov?
.
1 m
Driver napisal/-a:Kaj mu pa še manjka, da bo dokončan?
Snorkel + malenkosti.
The price of freedom is responsibility, but it's a bargain, because freedom is priceless. ~ Hugh Downs
Vigadu,
na tvojem mestu (po toliko vloženega truga in res filigranski izdelavi) bi poskušal reč dejansko še legalizirati za cestno uporabo. Saj ne mislim, da bi se z njim podil po cestah, vendar menim, da bi bil to dober začetek na homologacijah, kaj se da narediti. Boš poskusil?
LP Bizzy
na tvojem mestu (po toliko vloženega truga in res filigranski izdelavi) bi poskušal reč dejansko še legalizirati za cestno uporabo. Saj ne mislim, da bi se z njim podil po cestah, vendar menim, da bi bil to dober začetek na homologacijah, kaj se da narediti. Boš poskusil?
LP Bizzy
I tried being normal once..... I didn't like it!
Po informacijah, ki sem jih jaz zbiral zase je nekako tako;
V kolikor ostanejo pogonski deli isti (v smislu akse-z diffi in zavorami, reduktor, menjalnik, motor istega vozila) ne bi smel biti zelo velik problem, ker smatrajo da je zadeva v redu dimenzionirana, v kolikor ni, zna biti več težav.
Oziroma še drugače, če pri izdelovanju bagija vzameš podvozje hrošča, ga lahko krajšaš, daljšaš, širiš, višaš,.... smatrajo za osnovo hrošča in ni večjih problemov pri A-testu...
Skoraj ziher sem da bi šlo lepo čez če bi vzel komplet podvozje in šasijo Unimoga (po potrebi kaj prilagodil) in potem dal čez prilagojeno školjko Jeepa.
Če pa se vse neki zbrklja, smatrajo za samogradnjo iz nule, in zakomplicirajo, da se ponavadi zelo težko ali skoraj nemogoče pride čez.
Upam, da sem bil razumljiv....
Velja v vsakem primeru poizkusit! Izjeme so vedno!
V kolikor ostanejo pogonski deli isti (v smislu akse-z diffi in zavorami, reduktor, menjalnik, motor istega vozila) ne bi smel biti zelo velik problem, ker smatrajo da je zadeva v redu dimenzionirana, v kolikor ni, zna biti več težav.
Oziroma še drugače, če pri izdelovanju bagija vzameš podvozje hrošča, ga lahko krajšaš, daljšaš, širiš, višaš,.... smatrajo za osnovo hrošča in ni večjih problemov pri A-testu...
Skoraj ziher sem da bi šlo lepo čez če bi vzel komplet podvozje in šasijo Unimoga (po potrebi kaj prilagodil) in potem dal čez prilagojeno školjko Jeepa.
Če pa se vse neki zbrklja, smatrajo za samogradnjo iz nule, in zakomplicirajo, da se ponavadi zelo težko ali skoraj nemogoče pride čez.
Upam, da sem bil razumljiv....
Velja v vsakem primeru poizkusit! Izjeme so vedno!
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 41 gostov