terrano 2.7 TD
terrano 2.7 TD
Imam eno vprasanje. Pri Terranotu (letnik 1998) se mi stevec za temperaturo motorja skoraj nikoli ne vzdigne na sredino. Vedno je nekje vmes med prvo polovico kazalca temperature motorja. Če ga fajn priganjam v klanec pride na sredino in nato po klancu navzdol zopet pade dol.
Ali je to normalno?
Ali je to normalno?
- Rafter
- Upravnik
- Prispevkov: 2028
- Pridružen: To Feb 17, 2004 3:03 pm
- Kraj: Southern District of Maribor
- Kontakt:
Re: terrano 2.7 TD
Dimen napisal/-a:Imam eno vprasanje. Pri Terranotu (letnik 1998) se mi stevec za temperaturo motorja skoraj nikoli ne vzdigne na sredino. Vedno je nekje vmes med prvo polovico kazalca temperature motorja. Če ga fajn priganjam v klanec pride na sredino in nato po klancu navzdol zopet pade dol.
Ali je to normalno?
Bolje tako, kot da bi se ti pregreval. Morda ga premalo ženeš.
Kako pa je z ogrevanjem, predvsem pozimi? Ali pa si ga šele kupil, pa ga po pravem mrazu še nisi vozil?
The whole life sponsored by محمد بن راشد المكتوم
- Rafter
- Upravnik
- Prispevkov: 2028
- Pridružen: To Feb 17, 2004 3:03 pm
- Kraj: Southern District of Maribor
- Kontakt:
To je ravno to, po moji (kmečki) logiki je termostat tisti, ki odloča, po katerem tokokrogu teče hladilna tekočina. In če gre le-ta v hladilnik tudi takrat, ko ne bi bilo potrebno - voila!
Mi smo na klubskem Tamiču A8 4.0D štiri leta furali brez termostata. pozimi je tak večinoma stal, imel pa je tudi webasto, poleti pa ni bilo šans, da ga pregreješ.
Mi smo na klubskem Tamiču A8 4.0D štiri leta furali brez termostata. pozimi je tak večinoma stal, imel pa je tudi webasto, poleti pa ni bilo šans, da ga pregreješ.
The whole life sponsored by محمد بن راشد المكتوم
Znanec je pred mnogo leti kupil enega terenca, ki je imel podoben problem. Na delovno temperaturo se je dvignil, ko so poleti snemali film na jadranskih otokih in ko je polno naložen kolovratil po kršu.
Izkazalo se je, da je kupil enega od avtov, ki so bili namenjeni za arabski trg in je imel bojda celo dvojno hlajenje.
Izkazalo se je, da je kupil enega od avtov, ki so bili namenjeni za arabski trg in je imel bojda celo dvojno hlajenje.
Vito_ napisal/-a:Znanec je pred mnogo leti kupil enega terenca, ki je imel podoben problem. Na delovno temperaturo se je dvignil, ko so poleti snemali film na jadranskih otokih in ko je polno naložen kolovratil po kršu.
Izkazalo se je, da je kupil enega od avtov, ki so bili namenjeni za arabski trg in je imel bojda celo dvojno hlajenje.
He he... Tudi to je možno. Samo, ali ni za dizle pomembno, da dela na delovni temperaturi? Vem, da pri očetovem audi-ju motor deluje zelo robustno (trese) dokler se ne segreje na delovno temperaturo. Ko je segeret deluje veliko bolj mirno in uglajeno.
Rafter:
Ravno sem ga nabavil zato ne vem kako je/bo pozimi. V tem času vžiga brez problema. Predgretja je za 3 sekunde.
Originalni termostati so precej dragi, bodi pozoren na temperaturo pri kateri se termostat odpre (termostat za zimske razmere se odpira pri višjih temperaturah - 88C, navaden pa pri cca 82C)
Termostati so načeloma tipski, tako da ne bi smel imeti velikih težav z nakupom neoriginalnega, ki stane precej manj; jaz sem ga kupil v IST-ju za cca 7 eur in dela normalno.
Termostati so načeloma tipski, tako da ne bi smel imeti velikih težav z nakupom neoriginalnega, ki stane precej manj; jaz sem ga kupil v IST-ju za cca 7 eur in dela normalno.
_-_
to je normaalno,dizel ko se voziš po ravnini ali ko ga ne tiščiš ali po cesti navzdol ima temperaturo na pol na pol se pravi 1/4 na števcu,pri bencinarjih pa naj bi bil vedno na polovici,Pri dizlih pa se dvigne ko greš v klanc ali ko ga tiščiš!
LP Jure
LP Jure
Rekli so mi da tam nimajo poti,ko sem prišel jaz tam sem jih videl na tisoče. OFFROAD JE ZAKON!!!
Takole je. Naročil in včeraj dobil original termostat za 26 EU. Temperatura termostata je 88 stopinj. Stevec sedaj stoji kot pribit na sredini. Ne gane ga niti vožnja navzdol po klancu niti priganjanje v klanec.
Motor teče za spoznanje bolj mirno (trese manj v prostem teku). Prav zanima me če se bo poznalo kaj na porabi.
Hvala vam za odgovore in nasvete.
Motor teče za spoznanje bolj mirno (trese manj v prostem teku). Prav zanima me če se bo poznalo kaj na porabi.
Hvala vam za odgovore in nasvete.
Pomoje nebi škodilo. Strošek res ni velik.
Moj termostat se zaradi dotrajanosti ni zapiral do konca. Posledica je bila nižja temperatira motorja. Mislim pa, da je temperatura pogojena tudi z mazanjem motorja. Nižja temperatura je manj se motor maže ker olje ne doseže optimalne viskoznosti.
Je pa to še dobro. Pri očetu se je na hyundai-ju termostat zatikal v drugo smer. Avto je zakuhal in posledice so bile drage.
Moj termostat se zaradi dotrajanosti ni zapiral do konca. Posledica je bila nižja temperatira motorja. Mislim pa, da je temperatura pogojena tudi z mazanjem motorja. Nižja temperatura je manj se motor maže ker olje ne doseže optimalne viskoznosti.
Je pa to še dobro. Pri očetu se je na hyundai-ju termostat zatikal v drugo smer. Avto je zakuhal in posledice so bile drage.
Zdravo,
Termostat in nekaj vprašanj:
1. Zimsko- letnih ni?
2. Kdaj naj zamenjam zimskega za letnega in obratno- takrat kot gume?
3. Kaj če me ustavi policist z letnim termostatom pozimi?
4. Kako voda (hladilna tekočina) ve, kdaj je zima?
5. Zakaj mi na rednem servisu avtomobila pred zimsko sezono ne menjujejo termostata?
6. Se da termostat nastaviti za zimski oz. letni čas?
LP Bizzy
Termostat in nekaj vprašanj:
1. Zimsko- letnih ni?
2. Kdaj naj zamenjam zimskega za letnega in obratno- takrat kot gume?
3. Kaj če me ustavi policist z letnim termostatom pozimi?
4. Kako voda (hladilna tekočina) ve, kdaj je zima?
5. Zakaj mi na rednem servisu avtomobila pred zimsko sezono ne menjujejo termostata?
6. Se da termostat nastaviti za zimski oz. letni čas?
LP Bizzy
I tried being normal once..... I didn't like it!
Jah kaj pa vem. Jaz sem naročil original termostat pri nissanu in so mi prodal 88 stopinjskega. Nič niso vprašali ali za poletje ali zimo. Tudi termostat, ki je bil notri je bil 88 stopinjski. Prvič slišim in čudno bi bilo, da bi bila praksa menjavati termostate glede na letni čas. A ni konec koncev vseeno na kateri tempraturi teče motor. Važno je, da je temperatura optimalna neglede na letni čas.
Nazadnje spremenil Dimen, dne Sr Maj 30, 2007 10:42 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
bizzy pol pa drugače - naprimer za ferozo obstajata 2 termostata 78 stopinjski in 84 stopinjski.
Predlagajo (povzeto po manualu) da bi maj imel pri zunanjih temperaturah pod 10 stopinj tistega 78 stopinjskega, pri zunanjih temperaturah nad 10 stopinj pa 84 stopinjskega. Ampak to ne pomeni, da ga moraš menjat vsake pol leta. Pa upam da ti policaji pozim ne težijo kadar nimaš zimskih štumfov.
Enako je najbrž tudi za ostale japonske terence.
Predlagajo (povzeto po manualu) da bi maj imel pri zunanjih temperaturah pod 10 stopinj tistega 78 stopinjskega, pri zunanjih temperaturah nad 10 stopinj pa 84 stopinjskega. Ampak to ne pomeni, da ga moraš menjat vsake pol leta. Pa upam da ti policaji pozim ne težijo kadar nimaš zimskih štumfov.
Enako je najbrž tudi za ostale japonske terence.
Pred EUR sem bil SIT!
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: Bing [Bot] in 71 gostov