terrano 2.7 TD

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

terrano 2.7 TD

OdgovorNapisal/-a Dimen » Sr Maj 23, 2007 9:17 am

Imam eno vprasanje. Pri Terranotu (letnik 1998) se mi stevec za temperaturo motorja skoraj nikoli ne vzdigne na sredino. Vedno je nekje vmes med prvo polovico kazalca temperature motorja. Če ga fajn priganjam v klanec pride na sredino in nato po klancu navzdol zopet pade dol.

Ali je to normalno?

Uporabniški avatar
Rafter
Upravnik
Prispevkov: 2028
Pridružen: To Feb 17, 2004 3:03 pm
Kraj: Southern District of Maribor
Kontakt:

Re: terrano 2.7 TD

OdgovorNapisal/-a Rafter » Sr Maj 23, 2007 9:35 am

Dimen napisal/-a:Imam eno vprasanje. Pri Terranotu (letnik 1998) se mi stevec za temperaturo motorja skoraj nikoli ne vzdigne na sredino. Vedno je nekje vmes med prvo polovico kazalca temperature motorja. Če ga fajn priganjam v klanec pride na sredino in nato po klancu navzdol zopet pade dol.

Ali je to normalno?

Bolje tako, kot da bi se ti pregreval. Morda ga premalo ženeš. :lol:

Kako pa je z ogrevanjem, predvsem pozimi? Ali pa si ga šele kupil, pa ga po pravem mrazu še nisi vozil?
The whole life sponsored by محمد بن راشد المكتوم

Uporabniški avatar
zajec
Prispevkov: 218
Pridružen: Pe Avg 29, 2003 11:59 am

OdgovorNapisal/-a zajec » Sr Maj 23, 2007 9:44 am

Sicer nevem,vem pa da je pri določenih avtomobilih,če vzames termostat ven ali se pokvari,prihaja do tega, da se avto ne segreje na delavno temperaturo.

Uporabniški avatar
Rafter
Upravnik
Prispevkov: 2028
Pridružen: To Feb 17, 2004 3:03 pm
Kraj: Southern District of Maribor
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Rafter » Sr Maj 23, 2007 9:48 am

To je ravno to, po moji (kmečki) logiki je termostat tisti, ki odloča, po katerem tokokrogu teče hladilna tekočina. In če gre le-ta v hladilnik tudi takrat, ko ne bi bilo potrebno - voila!

Mi smo na klubskem Tamiču A8 4.0D štiri leta furali brez termostata. pozimi je tak večinoma stal, imel pa je tudi webasto, poleti pa ni bilo šans, da ga pregreješ. :lol:
The whole life sponsored by محمد بن راشد المكتوم

Vito_
Prispevkov: 997
Pridružen: Po Feb 21, 2005 12:14 pm

OdgovorNapisal/-a Vito_ » Sr Maj 23, 2007 9:50 am

Znanec je pred mnogo leti kupil enega terenca, ki je imel podoben problem. Na delovno temperaturo se je dvignil, ko so poleti snemali film na jadranskih otokih in ko je polno naložen kolovratil po kršu.

Izkazalo se je, da je kupil enega od avtov, ki so bili namenjeni za arabski trg in je imel bojda celo dvojno hlajenje. :lol:

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » Sr Maj 23, 2007 10:55 am

Vito_ napisal/-a:Znanec je pred mnogo leti kupil enega terenca, ki je imel podoben problem. Na delovno temperaturo se je dvignil, ko so poleti snemali film na jadranskih otokih in ko je polno naložen kolovratil po kršu.

Izkazalo se je, da je kupil enega od avtov, ki so bili namenjeni za arabski trg in je imel bojda celo dvojno hlajenje. :lol:


He he... Tudi to je možno. Samo, ali ni za dizle pomembno, da dela na delovni temperaturi? Vem, da pri očetovem audi-ju motor deluje zelo robustno (trese) dokler se ne segreje na delovno temperaturo. Ko je segeret deluje veliko bolj mirno in uglajeno.

Rafter:
Ravno sem ga nabavil zato ne vem kako je/bo pozimi. V tem času vžiga brez problema. Predgretja je za 3 sekunde.

Uporabniški avatar
Korando
Prispevkov: 351
Pridružen: Če Feb 24, 2005 11:09 am
Kraj: Trebnje

OdgovorNapisal/-a Korando » Sr Maj 23, 2007 11:41 am

Po moje se termostat prehito odpira in ga bo potrebno zamenjat.

Uporabniški avatar
tim
Prispevkov: 146
Pridružen: Sr Maj 31, 2006 2:39 pm
Kraj: vir
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a tim » Sr Maj 23, 2007 1:48 pm

S tvojim japončkom je vse ok. Tudi jaz imam pajera 01 (3.2 did) letnik in 95 (3.0 v6), pa je kazalec za temperaturo v tem območju kot si napisal, vozil sem tudi druge japončke pa je bila zgodba popolnoma ista, kazalec ni šel čez polovico, tako da brez skrbi. :veselo_za_volanom:

Uporabniški avatar
zuki
Prispevkov: 660
Pridružen: Ne Apr 04, 2004 1:18 pm
Kraj: nova gorica
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a zuki » Sr Maj 23, 2007 3:02 pm

Ti kar zamenjaj termostat (cca. 40€) ker se ti lahko zgodi da ga en cas teras v hrib in na drugi strani se hitro spucas medtem pa pride do velike temperaturne spremembe in so lahko stroski vecji
lp
lp zuki
Slika

miha 1
Prispevkov: 64
Pridružen: Po Maj 08, 2006 1:00 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a miha 1 » Sr Maj 23, 2007 4:41 pm

Originalni termostati so precej dragi, bodi pozoren na temperaturo pri kateri se termostat odpre (termostat za zimske razmere se odpira pri višjih temperaturah - 88C, navaden pa pri cca 82C)

Termostati so načeloma tipski, tako da ne bi smel imeti velikih težav z nakupom neoriginalnega, ki stane precej manj; jaz sem ga kupil v IST-ju za cca 7 eur in dela normalno.
_-_

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Če Maj 24, 2007 8:03 am

Saming v BTC-ju ima poceni in kvalitetne termostate. Če ga nimajo na zalogi, ga pa ponavadi v parih urah, al pa najkasneje v enem dnevu dobijo.
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
jurecek
Prispevkov: 124
Pridružen: Sr Apr 18, 2007 9:47 pm
Kraj: Tmin

OdgovorNapisal/-a jurecek » Če Maj 24, 2007 8:26 am

to je normaalno,dizel ko se voziš po ravnini ali ko ga ne tiščiš ali po cesti navzdol ima temperaturo na pol na pol se pravi 1/4 na števcu,pri bencinarjih pa naj bi bil vedno na polovici,Pri dizlih pa se dvigne ko greš v klanc ali ko ga tiščiš!

LP Jure
Rekli so mi da tam nimajo poti,ko sem prišel jaz tam sem jih videl na tisoče. OFFROAD JE ZAKON!!!

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » Če Maj 24, 2007 9:24 am

Takole je. Naročil in včeraj dobil original termostat za 26 EU. Temperatura termostata je 88 stopinj. Stevec sedaj stoji kot pribit na sredini. Ne gane ga niti vožnja navzdol po klancu niti priganjanje v klanec. :lol:

Motor teče za spoznanje bolj mirno (trese manj v prostem teku). Prav zanima me če se bo poznalo kaj na porabi.

Hvala vam za odgovore in nasvete. :D

nmlk
Prispevkov: 30
Pridružen: Pe Jan 13, 2006 8:13 pm

OdgovorNapisal/-a nmlk » Po Maj 28, 2007 2:47 pm

tudi pri meni je kazalec za temperaturo ponavadi na 1/4 gre se za nissan pathfinder 3.0 V6 (92) pa me zanima če je to ok al morm termostat zamenat
ker sem avto pred kratkim kupil pač nevem kaj so na njem že delal in menal

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » Po Maj 28, 2007 4:07 pm

Pomoje nebi škodilo. Strošek res ni velik.
Moj termostat se zaradi dotrajanosti ni zapiral do konca. Posledica je bila nižja temperatira motorja. Mislim pa, da je temperatura pogojena tudi z mazanjem motorja. Nižja temperatura je manj se motor maže ker olje ne doseže optimalne viskoznosti.

Je pa to še dobro. Pri očetu se je na hyundai-ju termostat zatikal v drugo smer. Avto je zakuhal in posledice so bile drage.

nmlk
Prispevkov: 30
Pridružen: Pe Jan 13, 2006 8:13 pm

OdgovorNapisal/-a nmlk » Sr Maj 30, 2007 3:15 pm

v mojem avtu je original nissanov termostat 76,5°C zdej pa sm mal zmeden k gor omenjate da naj bi biv 82°C

torej zakaj taka razlika in kaksen naj bo novi termostat

Uporabniški avatar
Bizzy
Prispevkov: 754
Pridružen: Sr Sep 03, 2003 10:19 am
Kraj: Litija
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Bizzy » Sr Maj 30, 2007 3:33 pm

mmlk,

se ti ne zdi, da bi lahko razlika izhajala iz tega, da imaš ti bencinski 3.0 V6 motor, Dimen pa vozi 2.7 TD?

Finta je v drobnem tisku. Če nekaj prebereš, še ni nujno, da tudi razumeš.

LP Bizzy
I tried being normal once..... I didn't like it!

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Sr Maj 30, 2007 10:18 pm

Za terence naj bi bili vsi "poletni" termostati pod 80 stopinjami, ta "zimski" pa nad 80 stopinjami.
Tko imajo ponavad od 75 pa do 80 poletne, in zimske od 82 do 90.
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
Bizzy
Prispevkov: 754
Pridružen: Sr Sep 03, 2003 10:19 am
Kraj: Litija
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Bizzy » Sr Maj 30, 2007 10:36 pm

Zdravo,

Termostat in nekaj vprašanj:

1. Zimsko- letnih ni?
2. Kdaj naj zamenjam zimskega za letnega in obratno- takrat kot gume?
3. Kaj če me ustavi policist z letnim termostatom pozimi?
4. Kako voda (hladilna tekočina) ve, kdaj je zima?
5. Zakaj mi na rednem servisu avtomobila pred zimsko sezono ne menjujejo termostata?
6. Se da termostat nastaviti za zimski oz. letni čas?

LP Bizzy
I tried being normal once..... I didn't like it!

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » Sr Maj 30, 2007 10:40 pm

Jah kaj pa vem. Jaz sem naročil original termostat pri nissanu in so mi prodal 88 stopinjskega. Nič niso vprašali ali za poletje ali zimo. Tudi termostat, ki je bil notri je bil 88 stopinjski. Prvič slišim in čudno bi bilo, da bi bila praksa menjavati termostate glede na letni čas. A ni konec koncev vseeno na kateri tempraturi teče motor. Važno je, da je temperatura optimalna neglede na letni čas.
Nazadnje spremenil Dimen, dne Sr Maj 30, 2007 10:42 pm, skupaj popravljeno 1 krat.

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » Sr Maj 30, 2007 10:41 pm

Bizzy - prehitel si me za štiri minute. he he...

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Sr Maj 30, 2007 11:08 pm

bizzy pol pa drugače - naprimer za ferozo obstajata 2 termostata 78 stopinjski in 84 stopinjski.

Predlagajo (povzeto po manualu) da bi maj imel pri zunanjih temperaturah pod 10 stopinj tistega 78 stopinjskega, pri zunanjih temperaturah nad 10 stopinj pa 84 stopinjskega. Ampak to ne pomeni, da ga moraš menjat vsake pol leta. Pa upam da ti policaji pozim ne težijo kadar nimaš zimskih štumfov.

Enako je najbrž tudi za ostale japonske terence.
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
Korando
Prispevkov: 351
Pridružen: Če Feb 24, 2005 11:09 am
Kraj: Trebnje

OdgovorNapisal/-a Korando » Če Maj 31, 2007 8:26 am

Kolikor jaz vem, se termostati ne delijo na zimske in letne, temveč avtomobilski proizvajalci ločijo oz. priporočajo določen termostat glede na geografsko lego regije, kjer se pač voziš.
Da ponazorim, termostat BMW za SLO je npr. 92 stopinjski, za afriko pa je nekaj manj, mislim da 88 stopinjski.

Uporabniški avatar
Bizzy
Prispevkov: 754
Pridružen: Sr Sep 03, 2003 10:19 am
Kraj: Litija
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Bizzy » Če Maj 31, 2007 3:50 pm

Glej ga vraga!

Torej mi zna termostat kupljen na Aljaski povzročati preglavice!

Ne morš belivat.

LP Bizzy
I tried being normal once..... I didn't like it!

snezko
Prispevkov: 6
Pridružen: To Maj 01, 2007 9:59 pm

OdgovorNapisal/-a snezko » Če Maj 31, 2007 4:03 pm

Bizzy za tvojga bivega patrola imam dva ternostata različne dolžine kateri je pravi ?


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: Bing [Bot] in 71 gostov