IVECO 4x4
Tega modela Daily-a po mojem ni bilo v originalni 4x4 verziji. Vsaj nikjer nisem o njemu nič našel.
Podvozja, gum in ostalih za OR pomembnih elementov ne bom spreminjal, bo pa treba enkrat malo poskrbeti za zaščito šasije in celotnega "trebušnega" dela proti rjavneju. Po terenu gre že sedaj dovolj dobro. Ima reduktor, 2 blokadi, mogoče, ampak res samo mogoče, pride kdaj na vrsto še prednja blokada - bom videl kako bo s takim, kot je, šlo po pesku.
Šnorkel pa bo, to pa to.
Ne bi bila odveč možnost odklopa sprednjega pogona.
Počasi. To je tako projekt za penzijo. In "kamperizacija" bo pobrala en kup denarja.
Pa še vrata v delavnico moram povišati - je skoraj 3m visok in ne gre notri.
No, kaj več o tem avtu pa takrat, ko pridem nazaj iz prvega peščenega izleta. Pa pa
Miran
Podvozja, gum in ostalih za OR pomembnih elementov ne bom spreminjal, bo pa treba enkrat malo poskrbeti za zaščito šasije in celotnega "trebušnega" dela proti rjavneju. Po terenu gre že sedaj dovolj dobro. Ima reduktor, 2 blokadi, mogoče, ampak res samo mogoče, pride kdaj na vrsto še prednja blokada - bom videl kako bo s takim, kot je, šlo po pesku.
Šnorkel pa bo, to pa to.
Ne bi bila odveč možnost odklopa sprednjega pogona.
Počasi. To je tako projekt za penzijo. In "kamperizacija" bo pobrala en kup denarja.
Pa še vrata v delavnico moram povišati - je skoraj 3m visok in ne gre notri.
No, kaj več o tem avtu pa takrat, ko pridem nazaj iz prvega peščenega izleta. Pa pa
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Uf, počasi...
Skice še nimam na papirju, v glavi je stvar taka:
- zadaj desno wc s tušem in umivalnikom
- pred tem blokom do desnih drsnih vrat kuhalnik (brez umivalnika, bo kar tisti iz wc služil za oba namena)
- na levem boku pograd v smeri vožnje, spodaj skladišče
Na zadnjih vratih nosilec za bicikla oz. škatlo za pijaštre, gurtni in lopato. Če bo šel z avtom moj mulc, bo treba zadaj narediti tudi konzolo za njegov motor (pripeto na šasijo). Desno krilo zd. vrat bo služilo za dostop do kasete od wcja in za dolivanje vode za wc, za levim krilom rezervna guma, drugi akumulator, orodje in še kaj. Ta prostor za zadnjimi vrati bo s steno ločen od bivalnega dela, torej ne bo povezan.
Hladilnik bo kompresorska torba, plin bo samo za kuhanje. Gretje z Webasto zračnim grelcem. Voda za pomivanje in umivanje (ločena od vode za wc!!) bo v kanti pod kuhalnikom. Sprednja sedeža (BTW ali ve kdo, kje bi dobil še en vozniški sedež od Dailya??) na vrtljivih podstavkih, kje bo stala miza še ne vem.
Kombi je zelo kratek, a s stojno višino.
Okno eno na vratih drsnih in eno na boku za šoferjem. Pri glavi pri vsakem podgradu okrogla lina "Bull's eye". Vsa okna z drsnimi šipami. Na strehi v kabini loputa in ena z ventilatorjem v wc.
Vse naj bi bilo čim lažje in prilagojeno za puščavo (tam ni kaj dosti umivanja, kuha se le konzerve, pivo šele na barki). Zato je voda za wc ločena, da lahko porabim vodo recimo iz moje banje in še kakšne luže v tistih krajih.
Še en rezervoar za gorivo pod desnim bokom.
To je to.
DOVOLJ!!! Najprej ga moram narediti, potem ga bom kazal.
LP Miran
Skice še nimam na papirju, v glavi je stvar taka:
- zadaj desno wc s tušem in umivalnikom
- pred tem blokom do desnih drsnih vrat kuhalnik (brez umivalnika, bo kar tisti iz wc služil za oba namena)
- na levem boku pograd v smeri vožnje, spodaj skladišče
Na zadnjih vratih nosilec za bicikla oz. škatlo za pijaštre, gurtni in lopato. Če bo šel z avtom moj mulc, bo treba zadaj narediti tudi konzolo za njegov motor (pripeto na šasijo). Desno krilo zd. vrat bo služilo za dostop do kasete od wcja in za dolivanje vode za wc, za levim krilom rezervna guma, drugi akumulator, orodje in še kaj. Ta prostor za zadnjimi vrati bo s steno ločen od bivalnega dela, torej ne bo povezan.
Hladilnik bo kompresorska torba, plin bo samo za kuhanje. Gretje z Webasto zračnim grelcem. Voda za pomivanje in umivanje (ločena od vode za wc!!) bo v kanti pod kuhalnikom. Sprednja sedeža (BTW ali ve kdo, kje bi dobil še en vozniški sedež od Dailya??) na vrtljivih podstavkih, kje bo stala miza še ne vem.
Kombi je zelo kratek, a s stojno višino.
Okno eno na vratih drsnih in eno na boku za šoferjem. Pri glavi pri vsakem podgradu okrogla lina "Bull's eye". Vsa okna z drsnimi šipami. Na strehi v kabini loputa in ena z ventilatorjem v wc.
Vse naj bi bilo čim lažje in prilagojeno za puščavo (tam ni kaj dosti umivanja, kuha se le konzerve, pivo šele na barki). Zato je voda za wc ločena, da lahko porabim vodo recimo iz moje banje in še kakšne luže v tistih krajih.
Še en rezervoar za gorivo pod desnim bokom.
To je to.
DOVOLJ!!! Najprej ga moram narediti, potem ga bom kazal.
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Vidi, vidi.... res sem pozabil na (lastno)hvalo. Čudno.
Riml je že dolgo končan (no ja, prav končan ne bo nikoli ). Zdaj se je začel že kvariti.
Predlani maja sem bil z njim v okolici Ksara, seveda sem ugotovil nekaj zgrešenih stvari, zadevo sem na novo predelal (gre za razporeditev notranjosti - žena ima vedno prav!) in šel lani z njim na Islandijo.
Če je vse po sreči, grem letos (skoraj) po Mamutovi sledi.
Če bi pa bil TI na praznovanju 10 letnice Lijak 4x4 na Počku, bi ga pa tako videl v akciji. Pa na 4x4 forever fešti v Serminu tudi. Pa še kje se bo pojavil.
Na poti k Tembainu
Islandija, v ozadju speči vulkan Hekla
Foto: Kwiki
Srečanje 4x4 Forever na Serminu
LvaženP Miran
Riml je že dolgo končan (no ja, prav končan ne bo nikoli ). Zdaj se je začel že kvariti.
Predlani maja sem bil z njim v okolici Ksara, seveda sem ugotovil nekaj zgrešenih stvari, zadevo sem na novo predelal (gre za razporeditev notranjosti - žena ima vedno prav!) in šel lani z njim na Islandijo.
Če je vse po sreči, grem letos (skoraj) po Mamutovi sledi.
Če bi pa bil TI na praznovanju 10 letnice Lijak 4x4 na Počku, bi ga pa tako videl v akciji. Pa na 4x4 forever fešti v Serminu tudi. Pa še kje se bo pojavil.
Na poti k Tembainu
Islandija, v ozadju speči vulkan Hekla
Foto: Kwiki
Srečanje 4x4 Forever na Serminu
LvaženP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Pa še to: avto sem homologiral kot kamper, se splača iz več razlogov:
- dajatve ob registraciji so bistveno nižje - skoraj zastonj
- v Italiji me policija večkrat ustavi in hoče videti, če je homologiran v kamper (s tovornim kombijem, kar je prej bil, namreč ne smeš imeti bočnih oken).
LP Miran
- dajatve ob registraciji so bistveno nižje - skoraj zastonj
- v Italiji me policija večkrat ustavi in hoče videti, če je homologiran v kamper (s tovornim kombijem, kar je prej bil, namreč ne smeš imeti bočnih oken).
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Riml:
- 4x4 (centralni reduktor je NP 242: stalen 4x4 H, 4x4 H blokiran, 2x4 H, N, 4x4 L blokiran)
- blokada prednjega in zadnjega diferenciala
- zadaj toga os, spredaj torzija
- gume 235/85 R 16 (homologiral sem tudi 285/100 R 16, a mi je škoda rezati pločevino).
Sploh pa novi Daily 4x4 (še) ni na voljo kot kombi, ampak le kot kamiončin.
Notri je pa tako, kot sem napovedal: velika tuš kabina (meni primerna velikost - večja kot v marsikaterem pravem kamperju), WC, kuhinjska niša, kompresorski hladilnik, 2 normalni postelji (pograda), 220 V..... A vse le za dve osebi in psa. Vse prirejeno offroadu in puščavskim razmeram. Za slikati notranjost bi pa rabil fish eye objektiv
Predvčerajšnjim sem končno preizkusil prototip mojega projekta grelca za toplo vodo - deluje kot urca!!!
Več info kadar bo čas, ali pa po telefonu.
LP Miran
PS: o cenah ne sprašuj....
- 4x4 (centralni reduktor je NP 242: stalen 4x4 H, 4x4 H blokiran, 2x4 H, N, 4x4 L blokiran)
- blokada prednjega in zadnjega diferenciala
- zadaj toga os, spredaj torzija
- gume 235/85 R 16 (homologiral sem tudi 285/100 R 16, a mi je škoda rezati pločevino).
Sploh pa novi Daily 4x4 (še) ni na voljo kot kombi, ampak le kot kamiončin.
Notri je pa tako, kot sem napovedal: velika tuš kabina (meni primerna velikost - večja kot v marsikaterem pravem kamperju), WC, kuhinjska niša, kompresorski hladilnik, 2 normalni postelji (pograda), 220 V..... A vse le za dve osebi in psa. Vse prirejeno offroadu in puščavskim razmeram. Za slikati notranjost bi pa rabil fish eye objektiv
Predvčerajšnjim sem končno preizkusil prototip mojega projekta grelca za toplo vodo - deluje kot urca!!!
Več info kadar bo čas, ali pa po telefonu.
LP Miran
PS: o cenah ne sprašuj....
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
težava tega novega daily 4x4 je tudi v tem, da stane skoraj enako kot najmanjši man 4x4.
pol se pa že vprašaš kaj bi imel rajše?
... še mal kasneje pa se spet strezniš in nehaš sanjat, da bi z novim naokrog kolovratil. Kljubtemu, da tudi star 4x4 kamper ni majhen denar je še vedno n x cenejši od novega.
Nekako obratnosorazmerno s ceno pa potem gredo užitki v vožnji in strah pred krajo in poškodbami na terenu ...
... pa smo spet tam, ko stara jajca hvalim.
pol se pa že vprašaš kaj bi imel rajše?
... še mal kasneje pa se spet strezniš in nehaš sanjat, da bi z novim naokrog kolovratil. Kljubtemu, da tudi star 4x4 kamper ni majhen denar je še vedno n x cenejši od novega.
Nekako obratnosorazmerno s ceno pa potem gredo užitki v vožnji in strah pred krajo in poškodbami na terenu ...
... pa smo spet tam, ko stara jajca hvalim.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
žmamut napisal/-a:težava tega novega daily 4x4 je tudi v tem, da stane skoraj enako kot najmanjši man 4x4.
pol se pa že vprašaš kaj bi imel rajše?
... še mal kasneje pa se spet strezniš in nehaš sanjat, da bi z novim naokrog kolovratil. Kljubtemu, da tudi star 4x4 kamper ni majhen denar je še vedno n x cenejši od novega.
Nekako obratnosorazmerno s ceno pa potem gredo užitki v vožnji in strah pred krajo in poškodbami na terenu ...
... pa smo spet tam, ko stara jajca hvalim.
se strinjam s tabo
le malokdo si lahko privošči tak kamper, in če si ga že ga ne bo šel trpinčit na kakšne hude terene....
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov