Vitara in voda
Vitara in voda
Če z vitaro prehitro zaplejem v lužo, ki je globja od 10cm, mi zalije celo mašino in avto crkne. Avto je brez kakršnihkoli plat za varovanje na podvozju.
A ima kdo kako rešitev za to - bi bila plata, ki bi spodaj zaščitila motor in menjalnik že kaj boljša. Plato imava namen dat v vsakem slučaju, ker mi ni všeč misel, da bi kam butnil s karterjem.
Kable sem zaščitil, v filter ne pride nič, je suh, ampak vseeno ugasne avto in svečke ne dobijo iskre. Vergla pa normalno.
A ima kdo kako rešitev za to - bi bila plata, ki bi spodaj zaščitila motor in menjalnik že kaj boljša. Plato imava namen dat v vsakem slučaju, ker mi ni všeč misel, da bi kam butnil s karterjem.
Kable sem zaščitil, v filter ne pride nič, je suh, ampak vseeno ugasne avto in svečke ne dobijo iskre. Vergla pa normalno.
Pred EUR sem bil SIT!
Re: Vitara in voda
Nebivedu napisal/-a:Če z vitaro prehitro zaplejem v lužo, ki je globja od 10cm, mi zalije celo mašino in avto crkne. Avto je brez kakršnihkoli plat za varovanje na podvozju.
A ima kdo kako rešitev za to - bi bila plata, ki bi spodaj zaščitila motor in menjalnik že kaj boljša. Plato imava namen dat v vsakem slučaju, ker mi ni všeč misel, da bi kam butnil s karterjem.
Kable sem zaščitil, v filter ne pride nič, je suh, ampak vseeno ugasne avto in svečke ne dobijo iskre. Vergla pa normalno.
kupi ene kvalitetne kable za svečke in bo vse OK, samo ne v conradu
Re: Vitara in voda
Matej napisal/-a:Nebivedu napisal/-a:Če z vitaro prehitro zaplejem v lužo, ki je globja od 10cm, mi zalije celo mašino in avto crkne. Avto je brez kakršnihkoli plat za varovanje na podvozju.
A ima kdo kako rešitev za to - bi bila plata, ki bi spodaj zaščitila motor in menjalnik že kaj boljša. Plato imava namen dat v vsakem slučaju, ker mi ni všeč misel, da bi kam butnil s karterjem.
Kable sem zaščitil, v filter ne pride nič, je suh, ampak vseeno ugasne avto in svečke ne dobijo iskre. Vergla pa normalno.
kupi ene kvalitetne kable za svečke in bo vse OK, samo ne v conradu
Kabli so od NGK-ja novi, svečke so od NGK-ja nove, ampak to ni problem, saj ne zalije svečk - svečke so suhe. Avto kr crkne, pa ne tko kot če bi svečke zalil, ker če svečke zalije potem recimo laufa po treh cilindrih, ta pa čist ugasne. Ko pa se posuši(v petih minutah) pa spet dela normalno.
Pred EUR sem bil SIT!
-
- Prispevkov: 184
- Pridružen: To Maj 30, 2006 2:55 pm
- Kraj: brkini
Filter zraka je suh, svečke so suhe, ampak vato vseeno ugasne. Tko da ne najdem napake zakaj se to naredi, ko pa se posuši (v parih minutah) pa takoj spet vžge in dela normalno.
Cev za filter ima speljano iz blatnika, kamor voda če voziš čez luže sploh ne pride.
Kot da bi zalilo razdelilno kapo ali pa ostalo elektroniko.
Cev za filter ima speljano iz blatnika, kamor voda če voziš čez luže sploh ne pride.
Kot da bi zalilo razdelilno kapo ali pa ostalo elektroniko.
Pred EUR sem bil SIT!
Nebivedu napisal/-a:Filter zraka je suh, svečke so suhe, ampak vato vseeno ugasne. Tko da ne najdem napake zakaj se to naredi, ko pa se posuši (v parih minutah) pa takoj spet vžge in dela normalno.
Cev za filter ima speljano iz blatnika, kamor voda če voziš čez luže sploh ne pride.
Kot da bi zalilo razdelilno kapo ali pa ostalo elektroniko.
pol pa kapo zalimaj s silikonom ali pa daj rokavico čez
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 199 gostov