Home made šnorkl

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
suzuki
Prispevkov: 308
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 7:27 pm
Kraj: Renče

OdgovorNapisal/-a suzuki » Sr Feb 18, 2004 9:45 pm

ok bom dal slike:)

Cyrus
Prispevkov: 233
Pridružen: To Okt 28, 2003 1:36 pm
Kraj: Postojna

OdgovorNapisal/-a Cyrus » Če Feb 19, 2004 8:26 am

Samo, šnorkel ti je lepo uspel. Jaz bi počrnil še objemke, ker nekako niso v kontekstu.
Pri mojem GR se malo pozna vlek zraka preko šnorkla. Ampak, to je zanemarljivo. Le glasnejši je, saj piš zraka na vstopu povzroča žvižganje.(uf, malo sem zapletel). Na vstopu imam namreč montirano mrežico, ki preprečuje vstop nezaželjenih predmetov v cev.
LP Cyrus :twisted:

Uporabniški avatar
marolt 4x4
Prispevkov: 2883
Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
Kraj: Mozirje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a marolt 4x4 » Če Feb 19, 2004 8:35 am

Samo,
jaz tudi pripravljam snorkel, pa nekako nimam časa in volje da bi se spravil zraven. A kaj razmišljaš, da bi začel s serijsko proizvodnjo?

lp
Janez
Slika

Uporabniški avatar
Samo
Prispevkov: 1046
Pridružen: Če Dec 18, 2003 4:28 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Samo » Če Feb 19, 2004 8:38 am

Res ne vem, kaj bi lahko tule serijsko proizvajal? Cevi moraš itak za vsak avto posebej nabavit, vse ostalo pa je delo (vgradnja). Saj imaš švasmašino doma, pa vrtalni stroj tudi, a ne? Samo rokave zavihaj :)

Julfi
Prispevkov: 8
Pridružen: Pe Feb 13, 2004 7:32 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Julfi » Če Feb 19, 2004 9:07 am

Vsa čast Samo !
Sem prebral celoten potek in videl, da ni lih tako enostavno kot zdleda.
V bljižnjem se bom verjetno tudi sam lotil teba, pa vem na koga se obrnit za pomoč :wink:
http://SloSkuter.cjb.net <-- slovenski skuter forum

MIŠKO SJ410

OdgovorNapisal/-a MIŠKO SJ410 » Ne Feb 22, 2004 2:46 am

Zdravo fantje.Sem bol nov na forumih,sem pa skoraj sosed od Samota,tko da kr dost spremljam vaše debate o šnorklu,itd.... .Ker pa imam avtomehanično šolo zgolj na papirju,mi pa še zmerom ni jasno bistvo šnorkla.A je to bolj šminka vozila ali ima to bolj kakšen večji namen.O.K.zrak gre nemoteno v motor tudi po metr visoki vodi.Kaj pa ostale komponente motorja.Naprimer s kolegom sva se vozila po blatu in vodi kar se nama je zgodilo,da nama je zalilo razdelilno kapo.Nato je pa še zaribal alternator.Tako da me zelo zanima kako zasčititi te dele motorja da nebi prihajalo do stalnih okvar.Tako da bi bil zelo vesel kakšnega nasveta,kajti naš rajon prepleta veliko potokov,rek in hudournikov katerih se moram sedaj bolj izogibat zaradi možnih okvar motorja. LP MIŠKO SJ410

Uporabniški avatar
Samo
Prispevkov: 1046
Pridružen: Če Dec 18, 2003 4:28 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Samo » Ne Feb 22, 2004 7:15 am

Jaz sem se ga lotil predvsem, da bom lahko gor dal ciklon - bo prav prišlo v Sahari :) A boš šel zraven?
Sicer pa: ko sem na Počku obtičal v eni veliki luži in sem skoraj potopil nos, sem se odločil, da ga naredim. Vse ostalo ni tako hudo, kot če ti motor popije vodo - potem pa imaš iz fimfarja drobiž ;)

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Ne Feb 22, 2004 9:40 am

Miško, fertajler in kable na svečke moraš s silikonom zalimat, pa je mir s štromom.
Alternator prestaviš na najvišje možno mesto in upaš da bo zdržal dlje. :cry:
Drugače pa vsake toliko časa mal razdereš, spučeš rotor in po potrebi menjaš ležaje. Enako velja za štarter.
Podrobnosti pa bi Vigadu znal povedat, on ima dost izkušenj s tem. :)

Uporabniški avatar
vigadu
No. 1
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Maj 18, 2003 9:57 am

OdgovorNapisal/-a vigadu » Ne Feb 22, 2004 9:46 am

Po vodi in blatu se voziti ne sme. Pika. :twisted:

Uporabniški avatar
Samo
Prispevkov: 1046
Pridružen: Če Dec 18, 2003 4:28 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Samo » Ne Feb 22, 2004 1:47 pm

Sicer pa: Miško, ne pretiravaj. Razen če bi se rad vozil čez Kokro, pri nas ni druge vode, ki bi bila toliko globoka, da bi rabil šnorkel :).
Za tiste, ki ne veste, kdo je Miško: Matejev sovoznik na Menini 2 (Matej pa je bil tisti z Vitaro), Vitaro pa je vozil takrat, ko jo je Inkret tako navdušeno pošlepal, da je Matej (ki je iz nje ravno izstopil in pozail zapreti vrata) tekel za njo. Video tega dogodka na:
http://www.tojezakon.com/offroad/Menina_3.1.2004/


LP
Samo

Uporabniški avatar
Horjo horjulis vulgaris
Prispevkov: 44
Pridružen: Če Nov 20, 2003 12:58 pm
Kraj: Bezenica

OdgovorNapisal/-a Horjo horjulis vulgaris » Po Feb 23, 2004 1:10 pm

OK, problemi z vodo, silikon v kable, razdelilce itd....
Kakšne pa so rešitve in izkušnje z Lado 1.7i. Elektronka, senzorji, sploh ta spodnji na jermenici glavne gredi. Kdo ve kaj povedati???

Uporabniški avatar
miha
Prispevkov: 415
Pridružen: So Nov 08, 2003 3:33 pm
Kraj: Gabrovka GPS N46° 00' ,E15° 00'
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miha » Po Feb 23, 2004 4:10 pm

Jaz sem večino problemov rešil že na startu, kupil sem DIESEL. :twisted: :twisted:
Rekli so da tu ni poti, jaz sem jih videl na tisoče !
Dobri planinski čevlji.

Uporabniški avatar
Samo
Prispevkov: 1046
Pridružen: Če Dec 18, 2003 4:28 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Samo » Po Feb 23, 2004 4:13 pm

Kolikor jaz vem, imajo dizli prav vse, kar imajo bencinarji, razen vžigalnih svečk (vsaj kar se ta zoprnih stvari tiče), tako da najbrž nisi bistveno na boljšem...

Uporabniški avatar
miha
Prispevkov: 415
Pridružen: So Nov 08, 2003 3:33 pm
Kraj: Gabrovka GPS N46° 00' ,E15° 00'
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miha » Po Feb 23, 2004 4:55 pm

Vžigalne svečke , razdelilna kapa , razdelilni kabli in tuljava so glavne stvari pri bencinarjih in tudi najbolj kritične glede vlage ali vode. Dizlarja brez elektrike lahko voziš, zdaj so po zakonu problem le luči, bencinarja pa ne.
Drugače pa ne mislim nič kritizirat, ker imata oba slabe in dobre lastnosti, saj zato jih pa delajo. Samo dizel ima pri vodi prednost, kar je moje mišlenje.
Aja pa napisal sem večino in ne vseh, kot sta še štarter in alternator.
Rekli so da tu ni poti, jaz sem jih videl na tisoče !

Dobri planinski čevlji.

Uporabniški avatar
Samo
Prispevkov: 1046
Pridružen: Če Dec 18, 2003 4:28 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Samo » Po Feb 23, 2004 5:08 pm

Koliko pa je star tvoj avto, da nima nobene elektronike in senzorjev pod havbo? Moderni benciarji itak nimajo več razdelilne kape, ampak kar po več tuljav (če ima avto 4 cilindre sta običajno dve ali štiri). Prvi tak avto je bil spaček - dva cilindra, pa brez frtajlerja - sta pač obe svečki obakrat kresnili - ena seveda vedno v prazno. Tuljave in svečke pa se da za razliko od razdelilne kape dobro zatesniti - vsaj tako dobro, kot večino senzorjev, katere imajo pod havbo tudi vsi moderni dizli...
Če pa gledaš kakšen 20 let star traktor, se pa strinjam - ta pa lahko dela tudi cel dan 1m pod vodo.

Uporabniški avatar
miha
Prispevkov: 415
Pridružen: So Nov 08, 2003 3:33 pm
Kraj: Gabrovka GPS N46° 00' ,E15° 00'
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miha » Po Feb 23, 2004 5:42 pm

2Samo: Lepo piše jeep cherokee 2,1 TD ´91 se pravi 1991. Elektronike ni, razen za elektro udobje v kabini. Glede novejših avtomobilov pa imaš prav, povej katerega bi zapeljal v hosto,blato in vodo?
Takih žal ne delajo več ali pa so heavy variante še dražje, če jih sploh dobiš. Pa še motorji imajo cel kup vlago in pesko srkajoče elektronike.
Rekli so da tu ni poti, jaz sem jih videl na tisoče !

Dobri planinski čevlji.

Uporabniški avatar
Samo
Prispevkov: 1046
Pridružen: Če Dec 18, 2003 4:28 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Samo » Po Feb 23, 2004 5:47 pm

No, saj to se mi je zdelo zanimivo: 1991. A v USA takrat še niso kaj dosti elektronike pod havbo vgrajevali? Leta 1991 sem jaz kupil novo Hondo Civic, pa je se pod havbo ni skoraj nič razlikovala od današnjih avtomobilov (in celo 1.6 VTi DOHC se še danes vgrajuje v Honde).

Uporabniški avatar
miha
Prispevkov: 415
Pridružen: So Nov 08, 2003 3:33 pm
Kraj: Gabrovka GPS N46° 00' ,E15° 00'
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miha » Po Feb 23, 2004 6:03 pm

No Samo še malo zgodovine mojega čirota.
Ker ima 2,1 TD motor, kar jim je čez lužo takrat še delalo probleme - diesel, so vzeli motor od Renaulta Espace,21,25 ali Trafic. Školjka je pripeljana v Evropo in sestavljena v Belgiji. Menjalnik in pogoni so ameriški, elektrike je nekaj žal nemške, kakšna stvar pa tudi iz japonske. Novejši že elektronski 2,5 TD so VM-jevi iz Italije in kot je značilno za Italijane so bili slabi, kasneje pa so se malo popravili ( slabša kvaliteta materialov in zelo drago popravilo ). Kompletni deli za generalno mojega motorja znesejo 140000 sit - preverjeno, ker je oče delal generalko na svojem, se pravi ugodno.
Sam sem že mislil menjati motor za 2,5, a mi zaradi sedaj znanih njegovih težav, ne bo gnal čirota. A je klub majhni kubituri in 80 konjev dovolj za 1400 kg težak avto v osnovi. Za teren pa tako vklopim reduktor.
Aja pa še nekaj Honda je Japonska in amerikanci so pri elektroniki zelo skopi, raje kakšen rele in elektronko kot pa čip, je le bolj ziher. Njihovi motorji niso ne vem kakšen napredni čudež, po domače, le staro popravljajo in dajo novejšo obliko ali pa drugo školjko na isto šasijo.
No za večje debate pa na kakšnem rajdu.
Rekli so da tu ni poti, jaz sem jih videl na tisoče !

Dobri planinski čevlji.

Uporabniški avatar
Samo
Prispevkov: 1046
Pridružen: Če Dec 18, 2003 4:28 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Samo » Po Feb 23, 2004 7:34 pm

Pa še eno vprašanje na temo šnorkla (saj naj bi bila ta tema o tem, a ne?). Ko sem ga sestavil, sem vprašal, če je prav, da sem zaprl luknjo v airbox-u, ki je namenjena odtekanju vode, a odgovora nisem dobil. Danes sem po dežju prevozil kakih 200km in opazil, da avto malo slabše vleče. Ko sem odprl airbox, sem ugotovil, da je filter malo moker (pena na dnu filtra). Čeprav nimam air-ram-a (se pravi vhoda za zrak na šnorklu obrnjenega naprej), šnorkl vseeno vsrkava nekaj dežja. Očitno ta luknja mora biti odprta. Kako je potem, če je avto potopljen do filtra v vodi? Bo pil vodo skozi to majhno luknjo? Morda šnorkl popije manj vode, če ima na vrhu ciklon...
Vsekakor: tisti ki imate šnorkl, pa airbox pod havbo - a bi prosim preverili, kako je pri vas kaj zapečatena ta luknja?

Thanx
Samo

MIŠKO SJ410

ZAŠČITA PRED VLAGO

OdgovorNapisal/-a MIŠKO SJ410 » Po Feb 23, 2004 8:00 pm

KAJ PA GRAFITNA MAST?TO UPORABLJA KOLEGA,NA MOTORJU OD GLISERJA KJER JE VELIKO VLAGE,SOLI IN VROČINE.NPR:S ČOPIČEM PREMAŽE CELO ŠPULO IN JE ZADEVA REŠENA.VODA JO NE IZPERE,VROČINA JO NE STOPI,NE PREVAJA,SAMO SVINSK ZGLEDA,PA ADIJO CUNJE,ČE SE NAFLOCAŠ.ODSTRANIŠ JO PA LOHKA SAMO S KRPO ALI PA Z WAPOM.JE PA KOLEGA AVTOELEKTRIČAR TKO DA NEKAJ MORA BITI NA TEM,KER JAZ SEM GA SAMO DEBEL GLEDAL,KO MI JE TO RAZLAGAL,NA KAKŠEN NAČIN SE REŠIL VLAGE NA ELEKTRIKI,KAJTI NA MORJU NI VITLOV,GURTN,AMZSja,VSE MORA DELOVAT BREZHIBNO.PROSIM ZA VAŠA MNENJA. LPMsj410

Uporabniški avatar
Ludwig
Prispevkov: 1118
Pridružen: So Jul 26, 2003 10:38 pm
Kraj: Moravče
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Ludwig » Po Feb 23, 2004 9:18 pm

Moje mnenje je, da je na morju namesto vitle, amzs-ja, gurten in podobnega, čudovita stvar, ki ji pravimo veter ! ! !
Grafitna mast se pa iz cunj, motorja itd krasno spravi s čistilom za madeže. Dobi se obliki razpršilca, je rumene barve in gor piše MEGLIO KONCENTRAT in v italiji stane 2.5 EUR liter. Dobi se tudi pri nas ampak ne koncentrat.
Drugače pa tudi Patrol GR letnik 93 nima nobene elektronike, laufa tudi brez akumulatorja, sam je priporočljivo altenator odklopit, laufa pa tudi v 2m globoki vodi samo ga začne daviti po par minutah, ko se voda natoči okoli motorja in maš ob vklopljeni vetrnici poleg 4x4 pogona še "jet pogon." Ampak to samo če se v vodi ustaviš in stojiš, če pa se pelješ voda sploh ne prid do motorja, ker jo pred sabo rine po vrhu havbe odteka, samo mu pa pobere hitro vse konje tisti val vode spredaj ki ga rine....

2Samo: Jaz mam tisto luknjo zašvasano in nimam nikoli vlage v filtru. Če boš imel luknjo odprto ti bo v globoki vodi če se ustaviš seveda potegnil vodo not in nisi nič profitiral s šnorklom. Sigurno je bolje če imaš na vrhu še ciklon. Sama vlaga v filtru pa tudi ni ne vem kako nevarna. Voda je problem ker jo podtlak v cilindru potegne vase namesto zraka in potem ko se bat dviga in je not voda ne more naprej in razturi glavo, bat, ojnico itd. od vlage pa ti to ne more naredit, brez skrbi. Lahko pa da malo slabše vleče zaradi tega. Jaz bi luknjo definitivno zaprl ali vsaj nekaj sčaral da jo lahko na terenu z dvemi vijaki hitro zapreš in dodal snorkel.
LP Ludwig
God shave the queen...

Uporabniški avatar
Samo
Prispevkov: 1046
Pridružen: Če Dec 18, 2003 4:28 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Samo » Po Feb 23, 2004 10:35 pm

Bom nekaj sčaral - najbrž bom poiskal en kniping, ki paše v luknjo, tako da jo bom na roko zapiral, dokler ne nabavim ciklona. Dežja vsekakor dobiš v filter kar nekaj - filter je bil moker (sem ga doma posušil na radiatorju), v airboxu pa sem imel majhno lužico, saj imam snorkel speljan tako, da je airbox najnižja točka. Ne vem pa, kaj počno ljudje, ki imajo air-ram. Tak šnorkel pa na avtocesti pogoltne toliko vode, kolikor je vidi!

Sicer pa: fantje, sneg pada! Pri nas ga je že okrog 15 cm, smo se pa peljali še na Sv. Lovrenca, kjer pa ga je že prek 20. Zakon! Potem pa še malo vrtet na eno košarkarsko igrišče, pa po gozdu,... :)

LP
Samo

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » To Feb 24, 2004 8:29 am

Samo v tistih zavitih ceveh, ki so bile prej v blatniku in si jih odstranil je bila najbrž kaka luknja na dnu, da je voda odtekala. Pa tudi zaradi vode so najbrž zavite navzdol, da se voda tam ustavi. Sam imam na dnu blatnika posodo in iz nje gresta 2 cevi v obliki črke V ena sesa zrak, druga pa gre na filter. V tej posodi je spodaj na dnu luknja, skozi katero odteka voda, ki pride v cev ne glede na to, da je pokrita. Ko bom naredil šnorkel, bom vlekel cev do te posode, kjer bo voda odtekala.

LP
Nebivedu

Uporabniški avatar
miha
Prispevkov: 415
Pridružen: So Nov 08, 2003 3:33 pm
Kraj: Gabrovka GPS N46° 00' ,E15° 00'
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miha » To Feb 24, 2004 4:21 pm

Moje mnenje je, da moker filter ne vleče zraka. Npr. daj suho brisačo na usta in dihaj, potem pa to naredi še z mokro in vidiš rezultat mokrega-vlažnega filtra. In druga stvar je kondenz ( vsaj po mojem ), ki nastaja v airboxu, boš moral pustiti luknjo oziroma dodelati izstopni čep za vodo. Ena od variant je z lahko kroglico, ki izpušča vodo od znotraj in zapira dotok vode od zunaj ( veliko dela ). Najlažje bi pa to rešil z dolgo tanko cevjo, ki jo napeljal iz airboxa.
Pa še to, tudi če imaš snorkel obrnjen nazaj, ti bo vleklo vodo noter. Saj voda drsi po snorkelnu in na robu jo posrka zrak, namesto da bi jo odpihnilo stran. Če bi bila problem samo ta voda, jo rešiš s tem da imaš znotraj začetka snorkelna, še malo manjšo cev vsaj 5 cm v snorkel, da kapljic ne bi srkalo v snorkel. Prosi ženo naj pritiska gas ( plin ), ti pa z roko zamaši začetek snorkelna in preveri kolikšen vlek je. Tako se boš tudi najlažje prepričal od kod voda in zakaj v filtru.
Dost nakladanja LP.
Rekli so da tu ni poti, jaz sem jih videl na tisoče !

Dobri planinski čevlji.


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 71 gostov