Jeep

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
jereb
Prispevkov: 641
Pridružen: Pe Okt 10, 2003 11:11 pm
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a jereb » To Feb 24, 2004 9:12 pm

Alex; glede vklaplanja prve osovine, nima nič veze olje v sredinskem diferencialu. Z vklopom na sredinskem diferencialu ti vklopi samo prvi krdan. Nato ti pa vklopi še prvo osovino s pomočjo vakuma. To pa deluje tako da ti vilice (katera je montirana na sprednji premi na desni strani )potisne matico in spoji osovino.In če to vlapljaš med premikanjem vozila, tišči to matico na silo, dokler se "ripne" ne ujamejo in posledica taga je da dobijo vilice "luft". Če pa dobijo "luft" pa nekateri to preprosto rešijo da matico kar zavarijo ( Marolt odsvetuje), nekateri kupijo nove vilice, jaz sem pa rešil tako, da sem v vilicah povrtal luknjo in sestružil novo pušo iz medenine in jo vprešal in stvar ponovno deluje. :lol:
Alex; ali tvoj čiro dostikrat stoji na dunajski cesti?
LP by Jereb

Uporabniški avatar
jereb
Prispevkov: 641
Pridružen: Pe Okt 10, 2003 11:11 pm
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a jereb » To Feb 24, 2004 9:22 pm

Aleks, se ti oparavičujem,ker sem te preimenoval :oops:
Odgovor sem pa tudi že zvedu na drugi strani.
LP by Jereb

Uporabniški avatar
aleks
Prispevkov: 38
Pridružen: Po Feb 16, 2004 8:12 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a aleks » To Feb 24, 2004 11:15 pm

jereb napisal/-a:Alex; glede vklaplanja prve osovine, nima nič veze olje v sredinskem diferencialu. Z vklopom na sredinskem diferencialu ti vklopi samo prvi krdan. Nato ti pa vklopi še prvo osovino s pomočjo vakuma. To pa deluje tako da ti vilice (katera je montirana na sprednji premi na desni strani )potisne matico in spoji osovino.In če to vlapljaš med premikanjem vozila, tišči to matico na silo, dokler se "ripne" ne ujamejo in posledica taga je da dobijo vilice "luft". Če pa dobijo "luft" pa nekateri to preprosto rešijo da matico kar zavarijo ( Marolt odsvetuje), nekateri kupijo nove vilice, jaz sem pa rešil tako, da sem v vilicah povrtal luknjo in sestružil novo pušo iz medenine in jo vprešal in stvar ponovno deluje


Aha, nesporazum. Ja okej, razumem. Kolker se zastopim, se ripne med vrtenjem ujamejo hitrej kot med mirovanjem? Al pa ne, ne vem ...
Offroaders do it in the bush. (thanks, no more)

Uporabniški avatar
jereb
Prispevkov: 641
Pridružen: Pe Okt 10, 2003 11:11 pm
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a jereb » To Feb 24, 2004 11:32 pm

Ja normalno, da se hitreje vklopi, ko se premikaš,samo ne pr 40 km/h!
Ko pa ti spelješ z mesta, se pa moji logiki lažje!
LP by Jereb

Uporabniški avatar
miha
Prispevkov: 415
Pridružen: So Nov 08, 2003 3:33 pm
Kraj: Gabrovka GPS N46° 00' ,E15° 00'
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miha » Sr Feb 25, 2004 4:30 pm

Jaz ko preklopim rahlo speljem naprej in če mogoče še ni vklopljen, še nazaj. Na začetku sem ga enkrat vklopil in ko je še zmeraj kopalo ( samo zadnje, za prednjega nisem vedel da miruje ) sem nabil gas in potem zelo poči ko se ujameta prednja desna os in difrencial. Zato od tedaj vse to počnem z rahlo potrpežljivostjo in toleranco.
Rekli so da tu ni poti, jaz sem jih videl na tisoče !
Dobri planinski čevlji.

Uporabniški avatar
jereb
Prispevkov: 641
Pridružen: Pe Okt 10, 2003 11:11 pm
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a jereb » Pe Mar 12, 2004 10:54 pm

Na žalost moram pojambrat :(, da je moja mojstrovina zdržala samo (ali celo)dobro leto,. Kot kaže je ostalo premal mesa in je počl okol puše. Zato naprošam, če se komu kaj takega valja doma z veseljem kupim.
LP by Jereb


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 135 gostov