Pozdrav,
Terrano 2, letnik od 2000 dalje, motor 2,7. Koliko ca. je vecja poraba nafte pri avtomatiku? So kaksni problemi pri teh menjalnikih? Servisiranje je verjetno bolj pogosto; kako pogosto, kaj zajema? Ce gre zadeva falit in je na voljo rezervni rocni menjalnik v lasti, je verjetno zamenjava z rocnim mozna, a zakomplicirana? Hvala. Lp.
Avtomatski menjalnik Terrano 2
Re: Avtomatski menjalnik Terrano 2
O porabi je težko govorit, odvisno od načina vožnje.
Na spritmonitor.de je 15 avtov z ročnim menjalnikom, poraba od dobrih 8 do 12.5
Avtomatika sta samo dva, poraba 12.5
Če si veliko na pretvorniku, je poraba sigurno večja. Pogosto speljevanje, počasna vožnja v hribe....
Mislim da prinese pretvornik okoli 10% izgub.
Ne vem kako terrano dela, pri patrolu vem da so si vgrajevali dodatno stikalo, kjer so lahko ročno zaklepali pretvornik (torej da je prenos direkten), ker ga avto drugače redko zaklepa.
evo mal pogooglal na hitro: https://www.offroadexpress.kiwi/Forums/ ... hp?t=34242
Če je cel donatorski avto v lasti, potem načeloma nebi smelo bit panike.
Rabiš vsaj še vztrajnik in sklopko, pa vse kar je okoli sklopke, pedal, cilindra, ožji pedal zavore...
Pa mogoče bo treba okoli elektrike še kaj naredit, verjetno ima sedaj kakšno zaščito, da ga ne moreš vžgat, če imaš v D. Pa ne vem, ali ima kakšno piskanje če avta ne daš v P, ko ga ugasneš. (ali celo da ključa ne moreš ven vzet)
V glavnem, pri 20 let starih terranotih bi rekel, da je največji problem rja. Če ni rjav, ni kaj študirat
Na spritmonitor.de je 15 avtov z ročnim menjalnikom, poraba od dobrih 8 do 12.5
Avtomatika sta samo dva, poraba 12.5
Če si veliko na pretvorniku, je poraba sigurno večja. Pogosto speljevanje, počasna vožnja v hribe....
Mislim da prinese pretvornik okoli 10% izgub.
Ne vem kako terrano dela, pri patrolu vem da so si vgrajevali dodatno stikalo, kjer so lahko ročno zaklepali pretvornik (torej da je prenos direkten), ker ga avto drugače redko zaklepa.
evo mal pogooglal na hitro: https://www.offroadexpress.kiwi/Forums/ ... hp?t=34242
Če je cel donatorski avto v lasti, potem načeloma nebi smelo bit panike.
Rabiš vsaj še vztrajnik in sklopko, pa vse kar je okoli sklopke, pedal, cilindra, ožji pedal zavore...
Pa mogoče bo treba okoli elektrike še kaj naredit, verjetno ima sedaj kakšno zaščito, da ga ne moreš vžgat, če imaš v D. Pa ne vem, ali ima kakšno piskanje če avta ne daš v P, ko ga ugasneš. (ali celo da ključa ne moreš ven vzet)
V glavnem, pri 20 let starih terranotih bi rekel, da je največji problem rja. Če ni rjav, ni kaj študirat
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: Google [Bot] in 82 gostov