Puch (mercedes) G
Puch (mercedes) G
Živjo.
Prijatelj (matej, ki je bil na Menini II z Vitaro) se je zagrel za Pucha G, pa bom jaz v njegovem imenu vprašal par stvari:
1. Kakšna je pravzaprav razlika med Puch-om in Mercedesom?
2. Kako se kaj obnesejo na terenu?
3. Kako so kaj serijsko opremljeni z zaporami dif.? Vozil je enega "ta novega", pa je imel tri 100% špere, pa enega ta starega, ki sploh ni imel kakšnih komand za vklop šper (oz. niti sedanji lastnik ni vedel zanje), pa je imel "kao" zadaj zaporo, spredaj pa sploh ne !?!?
4. Subjektivna mnenja o tem anvtu?
LP
Samo
Prijatelj (matej, ki je bil na Menini II z Vitaro) se je zagrel za Pucha G, pa bom jaz v njegovem imenu vprašal par stvari:
1. Kakšna je pravzaprav razlika med Puch-om in Mercedesom?
2. Kako se kaj obnesejo na terenu?
3. Kako so kaj serijsko opremljeni z zaporami dif.? Vozil je enega "ta novega", pa je imel tri 100% špere, pa enega ta starega, ki sploh ni imel kakšnih komand za vklop šper (oz. niti sedanji lastnik ni vedel zanje), pa je imel "kao" zadaj zaporo, spredaj pa sploh ne !?!?
4. Subjektivna mnenja o tem anvtu?
LP
Samo
Moj oče je imel pucha G 250 diesel.
Razlike med puchom in mercedesom po moje ni. Le da je bil MB delan za zahod Puch pa za vzhod. Pa sestavljali so Puche v Avstriji. (tako se mi zdi).
Puch G ima stalen štirikolesni pogon in zato tri 100% blokade diferencijalov. Sredinjskega, sprednjega in zadnjega. Blokade so elektronske. Ima tudi reduktor, jasno.
Eni jih hvaljo, drugi ne. Avto definitivno bolj malo diha, zato tudi ima serijske špere. Je kar precej težak, tako da se zelo hitro ugrezne. Dokler ima vsa štiri kolesa na kolikor toliko trdi podlagi, pleza. Je pa krasen za po cesti. Špica.
Ta stari pa kolikor sem jih jaz gledal imajo tudi špere.
Sklep: Za človeka, ki se bo pretežno vozil po cestah, asfaltnih in makedamskih, je to krasen avto. Na terenu pa se očetu ni obnesel. Predvsem pozimi ni šel nikamor in je presedlal na wranglerja, s katerim je zadovoljen.
LP Ludwig
Razlike med puchom in mercedesom po moje ni. Le da je bil MB delan za zahod Puch pa za vzhod. Pa sestavljali so Puche v Avstriji. (tako se mi zdi).
Puch G ima stalen štirikolesni pogon in zato tri 100% blokade diferencijalov. Sredinjskega, sprednjega in zadnjega. Blokade so elektronske. Ima tudi reduktor, jasno.
Eni jih hvaljo, drugi ne. Avto definitivno bolj malo diha, zato tudi ima serijske špere. Je kar precej težak, tako da se zelo hitro ugrezne. Dokler ima vsa štiri kolesa na kolikor toliko trdi podlagi, pleza. Je pa krasen za po cesti. Špica.
Ta stari pa kolikor sem jih jaz gledal imajo tudi špere.
Sklep: Za človeka, ki se bo pretežno vozil po cestah, asfaltnih in makedamskih, je to krasen avto. Na terenu pa se očetu ni obnesel. Predvsem pozimi ni šel nikamor in je presedlal na wranglerja, s katerim je zadovoljen.
LP Ludwig
God shave the queen...
kar se teže tiče: najlažji trovratni imajo manj kot 2200 kg, kar vsekakor ni bogve koliko.
Kar se pa tega avta na cesti tiče, pa jaz vem, da je totalno sranje. Sem sedel v njem, ko je testni voznik Avto magazina meril zavorno pot od 100 km/h - 0, pa je imel polne roke dela, da je avto na ravni cesti ob polnem zaviranju šel kolikor toliko naravnost - pa je bil petvratni in z ABS-om.
LP
Samo
Kar se pa tega avta na cesti tiče, pa jaz vem, da je totalno sranje. Sem sedel v njem, ko je testni voznik Avto magazina meril zavorno pot od 100 km/h - 0, pa je imel polne roke dela, da je avto na ravni cesti ob polnem zaviranju šel kolikor toliko naravnost - pa je bil petvratni in z ABS-om.
LP
Samo
- miha
- Prispevkov: 415
- Pridružen: So Nov 08, 2003 3:33 pm
- Kraj: Gabrovka GPS N46° 00' ,E15° 00'
- Kontakt:
Pa naj še cene preveri, ker se mi zdijo nekam visoke. Če kupiš kakšnega drugega terenca in mu dokupiš špere in vitel, ti bo ostalo še za registracijo, pa še nekaj večerij. Pa to sem jaz mislil vse stare avte in ne novotarije.
Rekli so da tu ni poti, jaz sem jih videl na tisoče !
Dobri planinski čevlji.
Dobri planinski čevlji.
Samo toliko v bran Puchu: Brane Kranjc in Mare Mison sta v 2002 zmagala v državnem prvenstvu s Puchom v hardu. Pa tudi kdor je spremljal letos tekme je lahko videl, da Krivicu Puch tudi zelo dobro pleza. Puch ni tako slab za po terenu, malo pretežak, je pa potrebno kot na vsakem terencu (razen na nivi jasno aja pa landroverjih ) še mnogo postoriti, da je konkurenčen. Pri Puchu je pač to podvozje in vzmetenje, so pa blokade že na mestu, kar pri drugih ni. So pa ti avtomobili ZELO dragi. Pred nakupom in po njem. Upam si reči po tem kar sem videl, da je Puch celo boljši od Patrola GR, pa sem zelo zagret za Ludwigovega Patrola.
Stari in novi model G-ja imata obe šperi, s tem da ima stari model, če se ne motim pred letom 90 ali 91, stalni zadnji pogon in sprednjega vklopiš, špere ima pa obe in sicer se jih vklopi na vakum z dvema ročkama med sedeži, ki jih potekneš mehansko. Novi puch ima stalni šrikolesni pogon s sredinskim diferencialom, podobno kot Niva in ima vse tri špere ki se vklopijo s tremi gumbi na armaturi.
Čeprav sem ljubitelj in 100% zagovornik JEEP-ov je pa vseen treba priznat da G ni slab avto. Cena v štartu ni velika če vzameš letnik ~85, (www.mobil.de) ki ga lahko praktično brez predelav uporabiš za off road, z nakupom vitle pa tudi za hard.
Je pa pri G-ju po mojem mnenju zelo specifičen način vožnje, ker ima avto zelo malo "dihanja" in se je treba navadit na to da ima avto v kakem hujšem terenu zelo veliko časa eno ali dve kolesi v zraku, kar je lahko za neizkušenega voznika čuden filing. Je pa res da ko enkrat dobiš filing za obnašanje avta, vklaplanje šper in ko približno veš kje so meje avta, potem pa lahko prevoziš marsikaj, kar sta dokazala Brane in tudi Krivic v zadnjih letih v Sloveniji in po svetu.
Čeprav sem ljubitelj in 100% zagovornik JEEP-ov je pa vseen treba priznat da G ni slab avto. Cena v štartu ni velika če vzameš letnik ~85, (www.mobil.de) ki ga lahko praktično brez predelav uporabiš za off road, z nakupom vitle pa tudi za hard.
Je pa pri G-ju po mojem mnenju zelo specifičen način vožnje, ker ima avto zelo malo "dihanja" in se je treba navadit na to da ima avto v kakem hujšem terenu zelo veliko časa eno ali dve kolesi v zraku, kar je lahko za neizkušenega voznika čuden filing. Je pa res da ko enkrat dobiš filing za obnašanje avta, vklaplanje šper in ko približno veš kje so meje avta, potem pa lahko prevoziš marsikaj, kar sta dokazala Brane in tudi Krivic v zadnjih letih v Sloveniji in po svetu.
Extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6.
It's better been judged by 12 then carried by 6.
Filko (in ostali), ko smo pa že pri www.mobil.de, a je komu jasno, kako bo z uvozom avtomobilov po 1. maju?
- Horjo horjulis vulgaris
- Prispevkov: 44
- Pridružen: Če Nov 20, 2003 12:58 pm
- Kraj: Bezenica
Uvoz rabljenih vozil iz držav EU bo mogoč s predložitvijo originalnega dokumenta o registraciji vozila v državi, iz katere bo vozilo uvoženo. Vozilo bo treba pripeljati na pooblaščeno strokovno organizacijo (kot doslej), ki bo pregledala njegovo skladnost s podatki v dokumentih in tehnično stanje ter izdala Izjavo o skladnosti posamično pregledanega vozila.
Poenostavitev za lastnika vozila bo v tem primeru ta, da mu ne bo treba priložiti potrdila proizvajalca oz. pooblaščenega uvoznika o skladnosti vozila z mednarodnimi homologacijskimi predpisi, saj bo to dokazoval že originalni dokument o registraciji vozila. Starost vozila pri uvozu ne bo več predstavljala ovire.
Seveda vse to velja le za vozila, za katera v EU že velja enoten postopek homologacije. To so zaenkrat osebna vozila ter dvo- in trikolesna vozila. Za ostale kategorije vozil bo še vedno veljal postopek nacionalne homologacije, dokler ne bo enoten evropski postopek homologacije razširjen tudi nanje (predvidoma v petih do devetih letih od vstopa Slovenije v EU).
------------
V skladu s predlagano novo ureditvijo je za obdavčevanje nakupov rabljenega vozila z DDV v drugi državi članici EU pomembno, ali bo kupec v svoji državi identificiran kot zavezanec za namene DDV, ali nakup opravi kot zavezanec za DDV ali pa kot končni potrošnik. Torej v primeru:
a) če bo kupec, ki je davčni zavezanec, pridobil rabljeno blago v državi članici in bo le-to v njej obdavčeno po posebni ureditvi (tj. od dosežene razlike v ceni), se bo takšno blago obdavčilo po načelu porekla, torej po predpisih države članice, kjer je dejansko nabavljeno. To torej pomeni, da bo slovenski davčni zavezanec, ki npr. nabavi rabljeno vozilo od preprodajalca v Nemčiji, plačal DDV v Nemčiji (po nemških predpisih) in ne v Sloveniji.
če bo kupec, ki je davčni zavezanec, pridobil rabljeno blago v državi članici in bo le-to v njej obdavčeno v skladu s splošno ureditvijo, se bo takšno blago obdavčilo po načelu destinacije, torej po predpisih države kupca. To torej pomeni, da bo slovenski davčni zavezanec, ki npr. nabavi rabljeno vozilo v Nemčiji, plačal DDV v Sloveniji (po slovenskih predpisih) in ne v Nemčiji.
c) če pa kupec, ki nabavi rabljeno blago v državi članici, ni davčni zavezanec in torej nastopa kot končni potrošnik, bo takšno blago obdavčeno po načelu porekla, torej v državi nakupa vozila. To torej pomeni, da bo slovenski kupec, ki ni davčni zavezanec in npr. nabavi rabljeno vozilo v Nemčiji, plačal DDV v Nemčiji (po nemških predpisih) in ne v Sloveniji.
Ne glede na navedene spremembe po predlagani ureditvi pa spremembe režima obdavčevanja prometa rabljenih vozil na območju Slovenije ob vstopu Slovenije v EU niso predvidene, zato se bodo takšen promet vozil še naprej obdavčeval na način, ki poteka po veljavnem sistemu.
Veljavna ureditev obdavčevanja rabljenih vozil v Sloveniji
V Sloveniji so bile s 1. januarjem 2001 odpravljene carinske stopnje za uvoz rabljenih in novih vozil poreklu iz EU. Z uveljavitvijo spremenjenega in dopolnjenega zakona o davku na dodano vrednost (Ur.l. RS, 67/02 ZDDV), tj. 01.10.2002, pa se je prenehal uporabljati 44. člen ZDDV, kjer je bila določena posebna ureditev obračunavanja in plačevanja davka na dodano vrednost od prometa rabljenih prevoznih sredstev, ki se je nanašala na davčne zavezance, ki prodajajo rabljena prevozna sredstva v svojem imenu ali v imenu druge osebe v skladu s pogodbo, na podlagi katere se plača provizija na nakup ali prodajo. S črtanjem 44. člena ZDDV se je tako izenačila obravnava rabljenih avtomobilov z ostalim rabljenim blagom znotraj sistema DDV. Tako se od 01.10.2002 pri prometu z rabljenim blagom uporabljajo določbe 48. in 49. člena ZDDV.
V zvezi z rabljenimi avtomobili je potrebno ločiti med obveznostjo plačevanja in obračunavanja DDV in DMV. Tako je z vidika sistema DDV pri prometu z rabljenimi avtomobili pomembno ali je prodajalec avtomobila pri njegovi nabavi lahko odbil vstopni DDV ali ne. Pri tem v skladu s 1. točko petega odstavka 40. člena davčni zavezanec ne sme odbiti vstopnega DDV od jaht in čolnov, namenjenih za šport in razvedrilo, zasebnih zrakoplovov, osebnih avtomobilov ter motornih koles, goriv in maziv ter nadomestnih delov ter storitev, tesno povezanih s tem, razen od plovil oziroma od vozil, ki se uporabljajo za opravljanje dejavnosti dajanja v najem in zakup in za nadaljnjo prodajo ter vozil, ki se uporabljajo v avtošolah za izvajanje programa usposabljanja vožnje v skladu s predpisi. Če torej:
a) prodajalec davčni zavezanec pri nabavi rabljenega avtomobila odbije vstopni DDV, mora pri njegovi prodaji obračunati DDV;
prodajalec davčni zavezanec pri nabavi rabljenega avtomobila ni odbil vstopnega DDV, je pri njegovi prodaji v skladu s 3. točko prvega odstavka 27. člena ZDDV oproščen obračunavanja DDV.
Davčni zavezanec, ki opravi promet rabljenega vozila v svojem imenu in za račun druge osebe (v nadaljevanju: preprodajalec), pa obračuna DDV v skladu z 48. in 49. členom ZDDV. Tako v skladu z 48. členom ZDDV preprodajalec obračunava DDV od dosežene razlike v ceni, pri čemer se davčna osnova določa v skladu z 49. členom ZDDV. V skladu s prvim odstavkom 49. člena ZDDV je tako davčna osnova preprodajalca razlika v ceni, ki jo le-ta doseže, zmanjšana za znesek DDV, ki se nanaša na razliko v ceni. Razlika v ceni pa je enaka razliki med prodajno ceno, ki jo zaračunava preprodajalec za navedeno blago, in njegovo nabavno ceno. Preprodajalec, ki obračunava DDV od dosežene razlike v ceni v skladu s 50b. členom ZDDV nima pravice do odbitka vstopnega DDV.
V skladu s 3. členom zakona o davku na motorna vozila (Ur.l. RS, št. 52/99; v nadaljevanju ZDMV) pa se DMV plačuje tudi od vsakega prometa rabljenih motornih vozil, če od njihovega prometa ni bil obračunan DDV. V skladu s 4. členom ZDMV pa je zavezanec za obračunavanje in plačevanje DMV poleg proizvajalca oziroma uvoznika motornih vozil tudi kupec ali fizična oseba, ki brezplačno ali na podlagi zamenjave pridobi motorno vozilo, za katerega je obvezna registracija, razen če gre za prvi dedni red. ZDMV pa v 5. členu primeroma navaja tudi “izjeme” oziroma “odstopanja”, v katerih se DMV ne plačuje.
Viri:
Služba vlade za evropske zadeve
Ministrstvo za finance
Zakon o spremembah in dopolnitvah zakona o davku na dodano vrednost (http://www.dz-rs.si/si/aktualno/spremlj ... akoni.html)
Vir: Motosvet Forum
Poenostavitev za lastnika vozila bo v tem primeru ta, da mu ne bo treba priložiti potrdila proizvajalca oz. pooblaščenega uvoznika o skladnosti vozila z mednarodnimi homologacijskimi predpisi, saj bo to dokazoval že originalni dokument o registraciji vozila. Starost vozila pri uvozu ne bo več predstavljala ovire.
Seveda vse to velja le za vozila, za katera v EU že velja enoten postopek homologacije. To so zaenkrat osebna vozila ter dvo- in trikolesna vozila. Za ostale kategorije vozil bo še vedno veljal postopek nacionalne homologacije, dokler ne bo enoten evropski postopek homologacije razširjen tudi nanje (predvidoma v petih do devetih letih od vstopa Slovenije v EU).
------------
V skladu s predlagano novo ureditvijo je za obdavčevanje nakupov rabljenega vozila z DDV v drugi državi članici EU pomembno, ali bo kupec v svoji državi identificiran kot zavezanec za namene DDV, ali nakup opravi kot zavezanec za DDV ali pa kot končni potrošnik. Torej v primeru:
a) če bo kupec, ki je davčni zavezanec, pridobil rabljeno blago v državi članici in bo le-to v njej obdavčeno po posebni ureditvi (tj. od dosežene razlike v ceni), se bo takšno blago obdavčilo po načelu porekla, torej po predpisih države članice, kjer je dejansko nabavljeno. To torej pomeni, da bo slovenski davčni zavezanec, ki npr. nabavi rabljeno vozilo od preprodajalca v Nemčiji, plačal DDV v Nemčiji (po nemških predpisih) in ne v Sloveniji.
če bo kupec, ki je davčni zavezanec, pridobil rabljeno blago v državi članici in bo le-to v njej obdavčeno v skladu s splošno ureditvijo, se bo takšno blago obdavčilo po načelu destinacije, torej po predpisih države kupca. To torej pomeni, da bo slovenski davčni zavezanec, ki npr. nabavi rabljeno vozilo v Nemčiji, plačal DDV v Sloveniji (po slovenskih predpisih) in ne v Nemčiji.
c) če pa kupec, ki nabavi rabljeno blago v državi članici, ni davčni zavezanec in torej nastopa kot končni potrošnik, bo takšno blago obdavčeno po načelu porekla, torej v državi nakupa vozila. To torej pomeni, da bo slovenski kupec, ki ni davčni zavezanec in npr. nabavi rabljeno vozilo v Nemčiji, plačal DDV v Nemčiji (po nemških predpisih) in ne v Sloveniji.
Ne glede na navedene spremembe po predlagani ureditvi pa spremembe režima obdavčevanja prometa rabljenih vozil na območju Slovenije ob vstopu Slovenije v EU niso predvidene, zato se bodo takšen promet vozil še naprej obdavčeval na način, ki poteka po veljavnem sistemu.
Veljavna ureditev obdavčevanja rabljenih vozil v Sloveniji
V Sloveniji so bile s 1. januarjem 2001 odpravljene carinske stopnje za uvoz rabljenih in novih vozil poreklu iz EU. Z uveljavitvijo spremenjenega in dopolnjenega zakona o davku na dodano vrednost (Ur.l. RS, 67/02 ZDDV), tj. 01.10.2002, pa se je prenehal uporabljati 44. člen ZDDV, kjer je bila določena posebna ureditev obračunavanja in plačevanja davka na dodano vrednost od prometa rabljenih prevoznih sredstev, ki se je nanašala na davčne zavezance, ki prodajajo rabljena prevozna sredstva v svojem imenu ali v imenu druge osebe v skladu s pogodbo, na podlagi katere se plača provizija na nakup ali prodajo. S črtanjem 44. člena ZDDV se je tako izenačila obravnava rabljenih avtomobilov z ostalim rabljenim blagom znotraj sistema DDV. Tako se od 01.10.2002 pri prometu z rabljenim blagom uporabljajo določbe 48. in 49. člena ZDDV.
V zvezi z rabljenimi avtomobili je potrebno ločiti med obveznostjo plačevanja in obračunavanja DDV in DMV. Tako je z vidika sistema DDV pri prometu z rabljenimi avtomobili pomembno ali je prodajalec avtomobila pri njegovi nabavi lahko odbil vstopni DDV ali ne. Pri tem v skladu s 1. točko petega odstavka 40. člena davčni zavezanec ne sme odbiti vstopnega DDV od jaht in čolnov, namenjenih za šport in razvedrilo, zasebnih zrakoplovov, osebnih avtomobilov ter motornih koles, goriv in maziv ter nadomestnih delov ter storitev, tesno povezanih s tem, razen od plovil oziroma od vozil, ki se uporabljajo za opravljanje dejavnosti dajanja v najem in zakup in za nadaljnjo prodajo ter vozil, ki se uporabljajo v avtošolah za izvajanje programa usposabljanja vožnje v skladu s predpisi. Če torej:
a) prodajalec davčni zavezanec pri nabavi rabljenega avtomobila odbije vstopni DDV, mora pri njegovi prodaji obračunati DDV;
prodajalec davčni zavezanec pri nabavi rabljenega avtomobila ni odbil vstopnega DDV, je pri njegovi prodaji v skladu s 3. točko prvega odstavka 27. člena ZDDV oproščen obračunavanja DDV.
Davčni zavezanec, ki opravi promet rabljenega vozila v svojem imenu in za račun druge osebe (v nadaljevanju: preprodajalec), pa obračuna DDV v skladu z 48. in 49. členom ZDDV. Tako v skladu z 48. členom ZDDV preprodajalec obračunava DDV od dosežene razlike v ceni, pri čemer se davčna osnova določa v skladu z 49. členom ZDDV. V skladu s prvim odstavkom 49. člena ZDDV je tako davčna osnova preprodajalca razlika v ceni, ki jo le-ta doseže, zmanjšana za znesek DDV, ki se nanaša na razliko v ceni. Razlika v ceni pa je enaka razliki med prodajno ceno, ki jo zaračunava preprodajalec za navedeno blago, in njegovo nabavno ceno. Preprodajalec, ki obračunava DDV od dosežene razlike v ceni v skladu s 50b. členom ZDDV nima pravice do odbitka vstopnega DDV.
V skladu s 3. členom zakona o davku na motorna vozila (Ur.l. RS, št. 52/99; v nadaljevanju ZDMV) pa se DMV plačuje tudi od vsakega prometa rabljenih motornih vozil, če od njihovega prometa ni bil obračunan DDV. V skladu s 4. členom ZDMV pa je zavezanec za obračunavanje in plačevanje DMV poleg proizvajalca oziroma uvoznika motornih vozil tudi kupec ali fizična oseba, ki brezplačno ali na podlagi zamenjave pridobi motorno vozilo, za katerega je obvezna registracija, razen če gre za prvi dedni red. ZDMV pa v 5. členu primeroma navaja tudi “izjeme” oziroma “odstopanja”, v katerih se DMV ne plačuje.
Viri:
Služba vlade za evropske zadeve
Ministrstvo za finance
Zakon o spremembah in dopolnitvah zakona o davku na dodano vrednost (http://www.dz-rs.si/si/aktualno/spremlj ... akoni.html)
Vir: Motosvet Forum
Starost vozila pri uvozu ne bo več predstavljala ovire
A si siguren v to, ker neki sm poslušal po televiziji, da naj bi omejitev letnika ostala vsaj še eno leto po vstopu v EU???
A mogoče kdo ve kako je z oldtimerji?? Ali je je oldtimer z 25 ali z 30 leti??
Zanima me če ima mogoče kdo osebne izkušnje z uvozom oldtimerja? (ddv, carina ????)
A si siguren v to, ker neki sm poslušal po televiziji, da naj bi omejitev letnika ostala vsaj še eno leto po vstopu v EU???
A mogoče kdo ve kako je z oldtimerji?? Ali je je oldtimer z 25 ali z 30 leti??
Zanima me če ima mogoče kdo osebne izkušnje z uvozom oldtimerja? (ddv, carina ????)
Extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6.
It's better been judged by 12 then carried by 6.
Ja sej v tem je problem ker nobeden tega ne ve 100%
Vem da za certifikat ni tako problem tut če ni avto star 30 let, če je seveda redkejši in v originalnem stanju.
Mene pa zanima predvsem za uvoz kakšnega GMC ali Blazerja naprimer letnik 78 ali 79, ker če ni oldtimer ga ne morem uvozit.
Vem da za certifikat ni tako problem tut če ni avto star 30 let, če je seveda redkejši in v originalnem stanju.
Mene pa zanima predvsem za uvoz kakšnega GMC ali Blazerja naprimer letnik 78 ali 79, ker če ni oldtimer ga ne morem uvozit.
Extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6.
It's better been judged by 12 then carried by 6.
FANTJE NE DELAJTE SI UTVAR, PO 1 MAJU VSE PO STAREM,
HOMOLOGACIJA, PLAČILO DMV (DAVEK NA MOTORNA VOZILA), IN DDV,
ZA VOZILA KI NISO IZ EU (TO JE VEČINA NAŠIH TERENCEV) ŠE
CARINA KI JE ZDAJ 27% NA RABLJENE (TO NISEM SIGUREN ČE OSTANE)
EDINA RAZLIKA DA ZA RABLJENE NE BOŠ PLAČAL DDV SAJ JE ŽE OBRAČUNAN V DRŽAVI ČLANICI
ZANIMIVA REŠITEV: KUPIŠ ZUNAJ IN VOZIŠ Z TUJIMI TABLAMI
KAR JE ZUNAJ DOVOLJENO LE REGISTRACIJE SO DRUGA PESEM KOT PRI NAS
LEP P GOLJA
PS KATERI LETNIK JE GR OD LUDWIGA IN ALI IMA KLIMO
HOMOLOGACIJA, PLAČILO DMV (DAVEK NA MOTORNA VOZILA), IN DDV,
ZA VOZILA KI NISO IZ EU (TO JE VEČINA NAŠIH TERENCEV) ŠE
CARINA KI JE ZDAJ 27% NA RABLJENE (TO NISEM SIGUREN ČE OSTANE)
EDINA RAZLIKA DA ZA RABLJENE NE BOŠ PLAČAL DDV SAJ JE ŽE OBRAČUNAN V DRŽAVI ČLANICI
ZANIMIVA REŠITEV: KUPIŠ ZUNAJ IN VOZIŠ Z TUJIMI TABLAMI
KAR JE ZUNAJ DOVOLJENO LE REGISTRACIJE SO DRUGA PESEM KOT PRI NAS
LEP P GOLJA
PS KATERI LETNIK JE GR OD LUDWIGA IN ALI IMA KLIMO
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 83 gostov