Puch (mercedes) G

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
Samo
Prispevkov: 1046
Pridružen: Če Dec 18, 2003 4:28 pm
Kontakt:

Puch (mercedes) G

OdgovorNapisal/-a Samo » Če Jan 29, 2004 8:27 pm

Živjo.

Prijatelj (matej, ki je bil na Menini II z Vitaro) se je zagrel za Pucha G, pa bom jaz v njegovem imenu vprašal par stvari:
1. Kakšna je pravzaprav razlika med Puch-om in Mercedesom?
2. Kako se kaj obnesejo na terenu?
3. Kako so kaj serijsko opremljeni z zaporami dif.? Vozil je enega "ta novega", pa je imel tri 100% špere, pa enega ta starega, ki sploh ni imel kakšnih komand za vklop šper (oz. niti sedanji lastnik ni vedel zanje), pa je imel "kao" zadaj zaporo, spredaj pa sploh ne !?!?
4. Subjektivna mnenja o tem anvtu?

LP
Samo

Uporabniški avatar
Ludwig
Prispevkov: 1118
Pridružen: So Jul 26, 2003 10:38 pm
Kraj: Moravče
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Ludwig » Če Jan 29, 2004 8:38 pm

Moj oče je imel pucha G 250 diesel.
Razlike med puchom in mercedesom po moje ni. Le da je bil MB delan za zahod Puch pa za vzhod. Pa sestavljali so Puche v Avstriji. (tako se mi zdi).
Puch G ima stalen štirikolesni pogon in zato tri 100% blokade diferencijalov. Sredinjskega, sprednjega in zadnjega. Blokade so elektronske. Ima tudi reduktor, jasno.
Eni jih hvaljo, drugi ne. Avto definitivno bolj malo diha, zato tudi ima serijske špere. Je kar precej težak, tako da se zelo hitro ugrezne. Dokler ima vsa štiri kolesa na kolikor toliko trdi podlagi, pleza. Je pa krasen za po cesti. Špica.
Ta stari pa kolikor sem jih jaz gledal imajo tudi špere.
Sklep: Za človeka, ki se bo pretežno vozil po cestah, asfaltnih in makedamskih, je to krasen avto. Na terenu pa se očetu ni obnesel. Predvsem pozimi ni šel nikamor in je presedlal na wranglerja, s katerim je zadovoljen.
LP Ludwig
God shave the queen...

Uporabniški avatar
Damon
Prispevkov: 50
Pridružen: Po Maj 26, 2003 6:44 pm
Kraj: Grosuplje

OdgovorNapisal/-a Damon » Če Jan 29, 2004 9:16 pm

Ta stari Puchi imajo samo zadnjo špero! In v snegu precej neuporabna mašina tale Puch

Uporabniški avatar
Samo
Prispevkov: 1046
Pridružen: Če Dec 18, 2003 4:28 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Samo » Če Jan 29, 2004 9:17 pm

kar se teže tiče: najlažji trovratni imajo manj kot 2200 kg, kar vsekakor ni bogve koliko.
Kar se pa tega avta na cesti tiče, pa jaz vem, da je totalno sranje. Sem sedel v njem, ko je testni voznik Avto magazina meril zavorno pot od 100 km/h - 0, pa je imel polne roke dela, da je avto na ravni cesti ob polnem zaviranju šel kolikor toliko naravnost - pa je bil petvratni in z ABS-om.

LP
Samo

Uporabniški avatar
miha
Prispevkov: 415
Pridružen: So Nov 08, 2003 3:33 pm
Kraj: Gabrovka GPS N46° 00' ,E15° 00'
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miha » Če Jan 29, 2004 10:33 pm

Pa naj še cene preveri, ker se mi zdijo nekam visoke. Če kupiš kakšnega drugega terenca in mu dokupiš špere in vitel, ti bo ostalo še za registracijo, pa še nekaj večerij. Pa to sem jaz mislil vse stare avte in ne novotarije.
Rekli so da tu ni poti, jaz sem jih videl na tisoče !
Dobri planinski čevlji.

Uporabniški avatar
vigadu
No. 1
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Maj 18, 2003 9:57 am

OdgovorNapisal/-a vigadu » Če Jan 29, 2004 11:06 pm

Samo toliko v bran Puchu: Brane Kranjc in Mare Mison sta v 2002 zmagala v državnem prvenstvu s Puchom v hardu. Pa tudi kdor je spremljal letos tekme je lahko videl, da Krivicu Puch tudi zelo dobro pleza. Puch ni tako slab za po terenu, malo pretežak, je pa potrebno kot na vsakem terencu (razen na nivi jasno :wink: aja pa landroverjih :twisted:) še mnogo postoriti, da je konkurenčen. Pri Puchu je pač to podvozje in vzmetenje, so pa blokade že na mestu, kar pri drugih ni. So pa ti avtomobili ZELO dragi. Pred nakupom in po njem. Upam si reči po tem kar sem videl, da je Puch celo boljši od Patrola GR, pa sem zelo zagret za Ludwigovega Patrola. :wink:

trco
Prispevkov: 482
Pridružen: Ne Jan 25, 2004 6:15 pm
Kraj: LJUBLJANA
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a trco » Če Jan 29, 2004 11:16 pm

če...če.....če....če......bi imel neskončno poln štunf bi bil dober tudi kakšen pajero kateri je že dal skozi paris-dakar in če....če....bom v nedeljo zadel sedmico bo prav gotovo kakšen tak tudi v sloveniji nižal hribe ČE....ČE.....ČE :oops: :oops:

Uporabniški avatar
Ludwig
Prispevkov: 1118
Pridružen: So Jul 26, 2003 10:38 pm
Kraj: Moravče
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Ludwig » Če Jan 29, 2004 11:58 pm

vigadu napisal/-a:Upam si reči po tem kar sem videl, da je Puch celo boljši od Patrola GR, pa sem zelo zagret za Ludwigovega Patrola. :wink:

Lahko da je boljši. Ni pa dražji...he, he, he....
Bizziyev terano je 2 mio sit, kolk je pol moj lahko samo ugibaš... :P
Ludwig
God shave the queen...

Uporabniški avatar
vigadu
No. 1
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Maj 18, 2003 9:57 am

OdgovorNapisal/-a vigadu » Pe Jan 30, 2004 12:31 am

Tudi tu se motiš. Citiram današnji SO: Puch l 83 - 1.900.000. Pa ste ja nori 20 let star pa
še vedno 2 miljona ! Na pa drugi l. 95 (tu smo nekje a ne Ludwig) - 4.500.000 SIT. Ja Ludwig boš moral še za kak miljon dvignit ceno. :wink:

Uporabniški avatar
miha
Prispevkov: 415
Pridružen: So Nov 08, 2003 3:33 pm
Kraj: Gabrovka GPS N46° 00' ,E15° 00'
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miha » Pe Jan 30, 2004 1:46 am

No saj sem to omenil že zgoraj - cene so ogromne.
Rekli so da tu ni poti, jaz sem jih videl na tisoče !

Dobri planinski čevlji.

Uporabniški avatar
Filko
Prispevkov: 337
Pridružen: To Jan 06, 2004 7:58 am
Kraj: Nazarje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Filko » Pe Jan 30, 2004 11:04 am

Stari in novi model G-ja imata obe šperi, s tem da ima stari model, če se ne motim pred letom 90 ali 91, stalni zadnji pogon in sprednjega vklopiš, špere ima pa obe in sicer se jih vklopi na vakum z dvema ročkama med sedeži, ki jih potekneš mehansko. Novi puch ima stalni šrikolesni pogon s sredinskim diferencialom, podobno kot Niva in ima vse tri špere ki se vklopijo s tremi gumbi na armaturi.
Čeprav sem ljubitelj in 100% zagovornik JEEP-ov je pa vseen treba priznat da G ni slab avto. Cena v štartu ni velika če vzameš letnik ~85, (www.mobil.de) ki ga lahko praktično brez predelav uporabiš za off road, z nakupom vitle pa tudi za hard.
Je pa pri G-ju po mojem mnenju zelo specifičen način vožnje, ker ima avto zelo malo "dihanja" in se je treba navadit na to da ima avto v kakem hujšem terenu zelo veliko časa eno ali dve kolesi v zraku, kar je lahko za neizkušenega voznika čuden filing. Je pa res da ko enkrat dobiš filing za obnašanje avta, vklaplanje šper in ko približno veš kje so meje avta, potem pa lahko prevoziš marsikaj, kar sta dokazala Brane in tudi Krivic v zadnjih letih v Sloveniji in po svetu.
Extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6.

Uporabniški avatar
Ludwig
Prispevkov: 1118
Pridružen: So Jul 26, 2003 10:38 pm
Kraj: Moravče
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Ludwig » Pe Jan 30, 2004 11:25 am

Torej Vigadu....ker je moj avto toliko cenejši od Pucha, verjetno že vlečeš marke iz nogavic. A ga neham prodajat? :wink:
Ludwig
God shave the queen...

Uporabniški avatar
vigadu
No. 1
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Maj 18, 2003 9:57 am

OdgovorNapisal/-a vigadu » Pe Jan 30, 2004 11:30 am

Ludwig, vlečem, vlečem pa ne privlečem. Itak je 11.000 EUR (upam, da spadam v prvo skupino) odločno preveč. Ti samo prodajaj naprej.

Uporabniški avatar
Ludwig
Prispevkov: 1118
Pridružen: So Jul 26, 2003 10:38 pm
Kraj: Moravče
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Ludwig » Pe Jan 30, 2004 11:32 am

OK :)
God shave the queen...

Uporabniški avatar
vigadu
No. 1
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Maj 18, 2003 9:57 am

OdgovorNapisal/-a vigadu » Pe Jan 30, 2004 11:33 am

Filko (in ostali), ko smo pa že pri www.mobil.de, a je komu jasno, kako bo z uvozom avtomobilov po 1. maju?

Uporabniški avatar
Horjo horjulis vulgaris
Prispevkov: 44
Pridružen: Če Nov 20, 2003 12:58 pm
Kraj: Bezenica

OdgovorNapisal/-a Horjo horjulis vulgaris » Pe Jan 30, 2004 11:47 am

Uvoz rabljenih vozil iz držav EU bo mogoč s predložitvijo originalnega dokumenta o registraciji vozila v državi, iz katere bo vozilo uvoženo. Vozilo bo treba pripeljati na pooblaščeno strokovno organizacijo (kot doslej), ki bo pregledala njegovo skladnost s podatki v dokumentih in tehnično stanje ter izdala Izjavo o skladnosti posamično pregledanega vozila.

Poenostavitev za lastnika vozila bo v tem primeru ta, da mu ne bo treba priložiti potrdila proizvajalca oz. pooblaščenega uvoznika o skladnosti vozila z mednarodnimi homologacijskimi predpisi, saj bo to dokazoval že originalni dokument o registraciji vozila. Starost vozila pri uvozu ne bo več predstavljala ovire.

Seveda vse to velja le za vozila, za katera v EU že velja enoten postopek homologacije. To so zaenkrat osebna vozila ter dvo- in trikolesna vozila. Za ostale kategorije vozil bo še vedno veljal postopek nacionalne homologacije, dokler ne bo enoten evropski postopek homologacije razširjen tudi nanje (predvidoma v petih do devetih letih od vstopa Slovenije v EU).

------------
V skladu s predlagano novo ureditvijo je za obdavčevanje nakupov rabljenega vozila z DDV v drugi državi članici EU pomembno, ali bo kupec v svoji državi identificiran kot zavezanec za namene DDV, ali nakup opravi kot zavezanec za DDV ali pa kot končni potrošnik. Torej v primeru:
a) če bo kupec, ki je davčni zavezanec, pridobil rabljeno blago v državi članici in bo le-to v njej obdavčeno po posebni ureditvi (tj. od dosežene razlike v ceni), se bo takšno blago obdavčilo po načelu porekla, torej po predpisih države članice, kjer je dejansko nabavljeno. To torej pomeni, da bo slovenski davčni zavezanec, ki npr. nabavi rabljeno vozilo od preprodajalca v Nemčiji, plačal DDV v Nemčiji (po nemških predpisih) in ne v Sloveniji.
če bo kupec, ki je davčni zavezanec, pridobil rabljeno blago v državi članici in bo le-to v njej obdavčeno v skladu s splošno ureditvijo, se bo takšno blago obdavčilo po načelu destinacije, torej po predpisih države kupca. To torej pomeni, da bo slovenski davčni zavezanec, ki npr. nabavi rabljeno vozilo v Nemčiji, plačal DDV v Sloveniji (po slovenskih predpisih) in ne v Nemčiji.
c) če pa kupec, ki nabavi rabljeno blago v državi članici, ni davčni zavezanec in torej nastopa kot končni potrošnik, bo takšno blago obdavčeno po načelu porekla, torej v državi nakupa vozila. To torej pomeni, da bo slovenski kupec, ki ni davčni zavezanec in npr. nabavi rabljeno vozilo v Nemčiji, plačal DDV v Nemčiji (po nemških predpisih) in ne v Sloveniji.

Ne glede na navedene spremembe po predlagani ureditvi pa spremembe režima obdavčevanja prometa rabljenih vozil na območju Slovenije ob vstopu Slovenije v EU niso predvidene, zato se bodo takšen promet vozil še naprej obdavčeval na način, ki poteka po veljavnem sistemu.

Veljavna ureditev obdavčevanja rabljenih vozil v Sloveniji
V Sloveniji so bile s 1. januarjem 2001 odpravljene carinske stopnje za uvoz rabljenih in novih vozil poreklu iz EU. Z uveljavitvijo spremenjenega in dopolnjenega zakona o davku na dodano vrednost (Ur.l. RS, 67/02 ZDDV), tj. 01.10.2002, pa se je prenehal uporabljati 44. člen ZDDV, kjer je bila določena posebna ureditev obračunavanja in plačevanja davka na dodano vrednost od prometa rabljenih prevoznih sredstev, ki se je nanašala na davčne zavezance, ki prodajajo rabljena prevozna sredstva v svojem imenu ali v imenu druge osebe v skladu s pogodbo, na podlagi katere se plača provizija na nakup ali prodajo. S črtanjem 44. člena ZDDV se je tako izenačila obravnava rabljenih avtomobilov z ostalim rabljenim blagom znotraj sistema DDV. Tako se od 01.10.2002 pri prometu z rabljenim blagom uporabljajo določbe 48. in 49. člena ZDDV.

V zvezi z rabljenimi avtomobili je potrebno ločiti med obveznostjo plačevanja in obračunavanja DDV in DMV. Tako je z vidika sistema DDV pri prometu z rabljenimi avtomobili pomembno ali je prodajalec avtomobila pri njegovi nabavi lahko odbil vstopni DDV ali ne. Pri tem v skladu s 1. točko petega odstavka 40. člena davčni zavezanec ne sme odbiti vstopnega DDV od jaht in čolnov, namenjenih za šport in razvedrilo, zasebnih zrakoplovov, osebnih avtomobilov ter motornih koles, goriv in maziv ter nadomestnih delov ter storitev, tesno povezanih s tem, razen od plovil oziroma od vozil, ki se uporabljajo za opravljanje dejavnosti dajanja v najem in zakup in za nadaljnjo prodajo ter vozil, ki se uporabljajo v avtošolah za izvajanje programa usposabljanja vožnje v skladu s predpisi. Če torej:
a) prodajalec davčni zavezanec pri nabavi rabljenega avtomobila odbije vstopni DDV, mora pri njegovi prodaji obračunati DDV;
prodajalec davčni zavezanec pri nabavi rabljenega avtomobila ni odbil vstopnega DDV, je pri njegovi prodaji v skladu s 3. točko prvega odstavka 27. člena ZDDV oproščen obračunavanja DDV.

Davčni zavezanec, ki opravi promet rabljenega vozila v svojem imenu in za račun druge osebe (v nadaljevanju: preprodajalec), pa obračuna DDV v skladu z 48. in 49. členom ZDDV. Tako v skladu z 48. členom ZDDV preprodajalec obračunava DDV od dosežene razlike v ceni, pri čemer se davčna osnova določa v skladu z 49. členom ZDDV. V skladu s prvim odstavkom 49. člena ZDDV je tako davčna osnova preprodajalca razlika v ceni, ki jo le-ta doseže, zmanjšana za znesek DDV, ki se nanaša na razliko v ceni. Razlika v ceni pa je enaka razliki med prodajno ceno, ki jo zaračunava preprodajalec za navedeno blago, in njegovo nabavno ceno. Preprodajalec, ki obračunava DDV od dosežene razlike v ceni v skladu s 50b. členom ZDDV nima pravice do odbitka vstopnega DDV.

V skladu s 3. členom zakona o davku na motorna vozila (Ur.l. RS, št. 52/99; v nadaljevanju ZDMV) pa se DMV plačuje tudi od vsakega prometa rabljenih motornih vozil, če od njihovega prometa ni bil obračunan DDV. V skladu s 4. členom ZDMV pa je zavezanec za obračunavanje in plačevanje DMV poleg proizvajalca oziroma uvoznika motornih vozil tudi kupec ali fizična oseba, ki brezplačno ali na podlagi zamenjave pridobi motorno vozilo, za katerega je obvezna registracija, razen če gre za prvi dedni red. ZDMV pa v 5. členu primeroma navaja tudi “izjeme” oziroma “odstopanja”, v katerih se DMV ne plačuje.

Viri:
Služba vlade za evropske zadeve
Ministrstvo za finance
Zakon o spremembah in dopolnitvah zakona o davku na dodano vrednost (http://www.dz-rs.si/si/aktualno/spremlj ... akoni.html)

Vir: Motosvet Forum

Uporabniški avatar
Filko
Prispevkov: 337
Pridružen: To Jan 06, 2004 7:58 am
Kraj: Nazarje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Filko » Pe Jan 30, 2004 12:58 pm

Starost vozila pri uvozu ne bo več predstavljala ovire

A si siguren v to, ker neki sm poslušal po televiziji, da naj bi omejitev letnika ostala vsaj še eno leto po vstopu v EU???

A mogoče kdo ve kako je z oldtimerji?? Ali je je oldtimer z 25 ali z 30 leti??

Zanima me če ima mogoče kdo osebne izkušnje z uvozom oldtimerja? (ddv, carina ????)
Extremely anti diesel guy

It's better been judged by 12 then carried by 6.

Gost

OdgovorNapisal/-a Gost » Pe Jan 30, 2004 2:09 pm

Filko,

nisem 100%, ampak sem že bral o tem:

Uvoz : 30 let za oldtimerja
Za pridobitev certifikata (in posledično registracijo) : 30 let za katerikoli avto oz. 25 let za izjeme. Torej, dvomim, da je 25 let stara stoenka oldtimer, definitivno pa 25 let star CJ5 !

LP,
Zoran

Uporabniški avatar
Filko
Prispevkov: 337
Pridružen: To Jan 06, 2004 7:58 am
Kraj: Nazarje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Filko » Pe Jan 30, 2004 2:26 pm

Ja sej v tem je problem ker nobeden tega ne ve 100%

Vem da za certifikat ni tako problem tut če ni avto star 30 let, če je seveda redkejši in v originalnem stanju.
Mene pa zanima predvsem za uvoz kakšnega GMC ali Blazerja naprimer letnik 78 ali 79, ker če ni oldtimer ga ne morem uvozit.
Extremely anti diesel guy

It's better been judged by 12 then carried by 6.

Uporabniški avatar
miha
Prispevkov: 415
Pridružen: So Nov 08, 2003 3:33 pm
Kraj: Gabrovka GPS N46° 00' ,E15° 00'
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miha » Pe Jan 30, 2004 6:18 pm

Grem v ponedeljek na LPP za atest nekih čoperjev in se pozanimam za starost oldtimerjev pri uvozu, ter zvem iz prve roke.
Rekli so da tu ni poti, jaz sem jih videl na tisoče !

Dobri planinski čevlji.

Uporabniški avatar
Ludwig
Prispevkov: 1118
Pridružen: So Jul 26, 2003 10:38 pm
Kraj: Moravče
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Ludwig » Pe Jan 30, 2004 7:33 pm

Filko napisal/-a:Je pa pri G-ju po mojem mnenju zelo specifičen način vožnje, ker ima avto zelo malo "dihanja"

No obstajajo pa tudi avti, ki "dihajo".
Slika
Lepo a ne?
God shave the queen...

goljaA

OdgovorNapisal/-a goljaA » Pe Jan 30, 2004 10:22 pm

FANTJE NE DELAJTE SI UTVAR, PO 1 MAJU VSE PO STAREM,
HOMOLOGACIJA, PLAČILO DMV (DAVEK NA MOTORNA VOZILA), IN DDV,
ZA VOZILA KI NISO IZ EU (TO JE VEČINA NAŠIH TERENCEV) ŠE
CARINA KI JE ZDAJ 27% NA RABLJENE (TO NISEM SIGUREN ČE OSTANE)
EDINA RAZLIKA DA ZA RABLJENE NE BOŠ PLAČAL DDV SAJ JE ŽE OBRAČUNAN V DRŽAVI ČLANICI

ZANIMIVA REŠITEV: KUPIŠ ZUNAJ IN VOZIŠ Z TUJIMI TABLAMI
KAR JE ZUNAJ DOVOLJENO LE REGISTRACIJE SO DRUGA PESEM KOT PRI NAS

LEP P GOLJA

PS KATERI LETNIK JE GR OD LUDWIGA IN ALI IMA KLIMO

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Pe Jan 30, 2004 10:45 pm

žal ne smeš vozit vozila, registriranega v tujini, to je nek carinski prekršek.
Razen če imaš delovno vizo v tisti državi, ali če je zraven v avtu lastnik vozila, nekaj takega.

Uporabniški avatar
Ludwig
Prispevkov: 1118
Pridružen: So Jul 26, 2003 10:38 pm
Kraj: Moravče
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Ludwig » So Jan 31, 2004 12:21 am

goljaA napisal/-a:PS KATERI LETNIK JE GR OD LUDWIGA IN ALI IMA KLIMO

Letnik je 92 ali 93, nisem siguren. Ima pa klimo. To sem siguren. :wink:
God shave the queen...

Uporabniški avatar
Samo
Prispevkov: 1046
Pridružen: Če Dec 18, 2003 4:28 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Samo » So Jan 31, 2004 6:25 am

gregor napisal/-a:žal ne smeš vozit vozila, registriranega v tujini, to je nek carinski prekršek.
Razen če imaš delovno vizo v tisti državi, ali če je zraven v avtu lastnik vozila, nekaj takega.


Kaj pa rent a car? Takih sem pa vozil že kar ene par :).

LP
Samo


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 83 gostov