Kateri akumulator japonskih dimenzij?
Kateri akumulator japonskih dimenzij?
Imam LC95 z dvema baterijama in IBS. Prve baterije so bile Energizer 95Ah in so zdrzale skoraj tri leta (zagonska). Avgusta letos sem kupil Varta Blue Dynamic 95Ah, ker trgovec nima vec Energizer v japonski dimenziji in mi je zatrjeval, da je ta Varta se boljsa in ustreznejsa za moj avto po njegovi bazi vozil.
Varta se mi ze nekaj tednov cudno obnasa, zdaj pa zgleda, da je do konca odpovedala - na minus 2 sredi zasnezenega gozda. V ponedeljek klicem trgovca (ce do takrat pridem ven iz gozda).
Kaksno zagonsko baterijo mi priporocate iz tega, kar je dobavljivo? Na trgu sem nasel se Exide in Toplo of klasicnih zagonskih, pa Optimo od bolj specialnih.
Lp, Mitja
Varta se mi ze nekaj tednov cudno obnasa, zdaj pa zgleda, da je do konca odpovedala - na minus 2 sredi zasnezenega gozda. V ponedeljek klicem trgovca (ce do takrat pridem ven iz gozda).
Kaksno zagonsko baterijo mi priporocate iz tega, kar je dobavljivo? Na trgu sem nasel se Exide in Toplo of klasicnih zagonskih, pa Optimo od bolj specialnih.
Lp, Mitja
Re: Kateri akumulator japonskih dimenzij?
Pa ce lahko se kdo priporoca kaksne dobre kleme - z moznostjo priklopa dodatnih instalacij.
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Kateri akumulator japonskih dimenzij?
Jaz imam AGM Exide, do sedaj nikoli težav. Je pa res, da sem slišal veliko čez to znamko baterij...
Pred tem se imel navadne baterije vseh možnih znamk, nobena ni zdržala prav dolgo...
Po drugi strani za Optimo vsi pravijo da so top baterije, le cena je precej blesava...
Pred tem se imel navadne baterije vseh možnih znamk, nobena ni zdržala prav dolgo...
Po drugi strani za Optimo vsi pravijo da so top baterije, le cena je precej blesava...
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Re: Kateri akumulator japonskih dimenzij?
Jaz bi pogledal na velogovo stran (www.akumulator.si). Dobiš 70Ah AGM exide že za 150€. Optima yellow je recimo X2 v ceni (75Ah)
Pred EUR sem bil SIT!
Re: Kateri akumulator japonskih dimenzij?
Dolžen še nadaljevanje zgodbe. Za začetek, kleme so bile še originalne (tiste iz dveh obročkov iz tanke pločevine) in zelo uboge - tako da sem najprej montiral poštene masivne kleme z vijakom in poštene kabelske čeveljčke na vse kable. In zraven prevrtal prst, ko so mi zdrsnile klešče v temi, ampak to je druga zgodba
Zdaj je zadeva nekoliko boljša, vendar mi ob zagonu še vedno napetost zagonske baterije krepko pade. Predgretje (20A) mi jo spusti za en volt na 11,5, zagon pa na 11V. Dal ji bom še malo šanse, da se napolni, ali pa celo privlekel domov in jo dal na polnilec.
Vmes sem pa tudi v stiku z Gregorjem iz Veloga, kjer je bila baterija kupljena. Razmišljam o investiciji v 2x blue ali yellow top, da bo mir za nekaj časa. Ampak moram preverit mehanske dimenzije in nosilce. Gregor tudi opozarja, da naj bi za AGM rabil 14.8V iz alternatorja, fabriški alternator na 1KZ-TE pa daje 14.4V. Ste drugi kaj šarili po regulaciji, ko ste montirali AGM baterije?
Nebivedu, kje vidiš 70Ah Exide AGM na akumulator.si ? Jaz najdem samo 50Ah za 220 EUR.
In še zadnje - Optima ima kontakte na sredini, nisem prepričan, če mi bodo kabli dosegli. Zagonski plus kabel ima fabriško čevljček pod kotom 90 stopinj navzdol, tako da ga moram vsaj zravnat ali zamenjat.
Zdaj je zadeva nekoliko boljša, vendar mi ob zagonu še vedno napetost zagonske baterije krepko pade. Predgretje (20A) mi jo spusti za en volt na 11,5, zagon pa na 11V. Dal ji bom še malo šanse, da se napolni, ali pa celo privlekel domov in jo dal na polnilec.
Vmes sem pa tudi v stiku z Gregorjem iz Veloga, kjer je bila baterija kupljena. Razmišljam o investiciji v 2x blue ali yellow top, da bo mir za nekaj časa. Ampak moram preverit mehanske dimenzije in nosilce. Gregor tudi opozarja, da naj bi za AGM rabil 14.8V iz alternatorja, fabriški alternator na 1KZ-TE pa daje 14.4V. Ste drugi kaj šarili po regulaciji, ko ste montirali AGM baterije?
Nebivedu, kje vidiš 70Ah Exide AGM na akumulator.si ? Jaz najdem samo 50Ah za 220 EUR.
In še zadnje - Optima ima kontakte na sredini, nisem prepričan, če mi bodo kabli dosegli. Zagonski plus kabel ima fabriško čevljček pod kotom 90 stopinj navzdol, tako da ga moram vsaj zravnat ali zamenjat.
Re: Kateri akumulator japonskih dimenzij?
Zimski čas nas vedno postavi pred vprašanje o akumulatorjih. Vsa bluzenja in metanje denarja stran za neke super sploh in oh akumulatorje je brez zveze, dokler akumulatorja (pa naj bo eden ali dva) vsaj enkrat na zimo pošteno ne napolneš s polnilcem doma. Samo s par kilometri vožnje na dan namreč ne napolneš akumulatorja!
Običajna napetost solidno napolnjenega akumulatorja mora biti čez 13 V.
Miran
Običajna napetost solidno napolnjenega akumulatorja mora biti čez 13 V.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Re: Kateri akumulator japonskih dimenzij?
Miran, res je. Vendar je ta avto naredil poleg par km vožnje vsak drugi dan, v zadnjem mesecu vsaj še tri ure relacij na teden (servisiranje opreme na dveh gorskih lokacijah). Ampak naj mu bo še ena šansa, gre na polnilec.
Re: Kateri akumulator japonskih dimenzij?
Res je, nimajo 70Ah, pa tudi 85Ah nimajo. Samo na osnovni strani piše, ko pa na link klikneš, je pa 70Ah potem 55h, in 85Ah, je pa potem 56Ah na linku.
Očitno imajo napako.
https://www.akumulator.si/products.aspx ... arch=exide
Očitno imajo napako.
https://www.akumulator.si/products.aspx ... arch=exide
Pred EUR sem bil SIT!
Re: Kateri akumulator japonskih dimenzij?
Miran: ravno v tem je fora optim in podobnih premium akumulatorjev. Ne potrebujejo bit polni
Nebivedu: tele cene so u iber navite. Za 4 sem dobil količinski popust Mislm, da je blo lih jurja.
Nebivedu: tele cene so u iber navite. Za 4 sem dobil količinski popust Mislm, da je blo lih jurja.
Don Felipe > Google :D
Re: Kateri akumulator japonskih dimenzij?
Verjetno so navite na ceniku. Če bi vprašal za popust, bi ga tudi tukaj dobil.
Pred EUR sem bil SIT!
Re: Kateri akumulator japonskih dimenzij?
Da se nebo kdo nafukal z optimo pri velogu. Bartog ima čist normalne cene.
https://www.bartog.si/akumulator-optima ... &bf=OPTIMA
https://www.bartog.si/akumulator-optima ... &bf=OPTIMA
Don Felipe > Google :D
Re: Kateri akumulator japonskih dimenzij?
Od kje pa taka velka razlika? Pri bartogu je 75Ah za ceno 55Ah pri velogu.
Res pa nikoli nisem kupoval optime pri njih. Navadni start stop akumulatorji so bili pa poceni (74Ah me je prišel pod 100€), kar je bila takrat zelo ugodna cena.
Res pa nikoli nisem kupoval optime pri njih. Navadni start stop akumulatorji so bili pa poceni (74Ah me je prišel pod 100€), kar je bila takrat zelo ugodna cena.
Pred EUR sem bil SIT!
Re: Kateri akumulator japonskih dimenzij?
navita marža, da dobiš 50e popusta in greš ves srečen iz trgovine, prodajalec te pa še vedno nategne
Don Felipe > Google :D
Re: Kateri akumulator japonskih dimenzij?
Je kdo vgrajeval optimo 75 v LC95? Zanima me, če paše po dimenzijah in če je treba kaj predelovati originalni nosilec.
Našel sem tudi namenske poličke prav za to baterijo (z 6-imi vrezkanimi krogi in flanžo), ampak se mi zdi overkill.
Našel sem tudi namenske poličke prav za to baterijo (z 6-imi vrezkanimi krogi in flanžo), ampak se mi zdi overkill.
Re: Kateri akumulator japonskih dimenzij?
Razlika je samo v višini.. 190 orig. vs 238 optima.. V LC lahko nekaj pridobiš če odstraniš plastiko pod akumulatorjem, ampak itak je potem že kolotek spodej.. Nekaj prostora je še nad haubo, pomoje bi šlo bolj na tesno..
Don Felipe > Google :D
Re: Kateri akumulator japonskih dimenzij?
2x Optima Yellow 75Ah - Toyota LC 95
Re: Kateri akumulator japonskih dimenzij?
Hvala Japonc. Zgleda malo na knap, ampak izvedljivo.
Re: Kateri akumulator japonskih dimenzij?
Oj!
Jaz imam tudi LC 95 z 1 KZ-TE motorjem, ima prostor za dva akumulatorja.
Jaz sem kupil pri Velog d.o.o. pred pol leta "zloglasno" Varto.
Deluje mi vedno po principu pali-vozi, tudi, ko je pri Jodlarjih -10
Imajo pa tile akumulatorji neko garancijo,.....?
Če ti je po pol leta crknila!?
Jaz imam tudi LC 95 z 1 KZ-TE motorjem, ima prostor za dva akumulatorja.
Jaz sem kupil pri Velog d.o.o. pred pol leta "zloglasno" Varto.
Deluje mi vedno po principu pali-vozi, tudi, ko je pri Jodlarjih -10
Imajo pa tile akumulatorji neko garancijo,.....?
Če ti je po pol leta crknila!?
Re: Kateri akumulator japonskih dimenzij?
Velog hoče za uveljavljanje garancije akumulator na testiranje, ker je "lahko še 100 drugih vzrokov, od alternatorja naprej". Po Miranovem nasvetu sem oba alternatorja pritovoril domov in dal na kakovosten zunanji polnilec (Ring RESC612), a je stanje praktično nespremenjeno. Napetost v mirovanju je 12.8V, ko dam kontakt in se vžge predgretje (skromnih 20A toka), napetost pade na 11.5V, ko zaženem, se akumulator sesede pod 11V. Zaenkrat sicer kresne, ampak ni pa nujno, da naslednjič bo.
S prejšnjim Energizerjem predgretje ni zaznavno znižalo napetosti, sam zagon pa le 0.3V, kar tudi pričakujem od 830A EN akumulatorja.
Akumulator bom seveda dal na testiranje, čim ga uspem legalno pripeljati iz Izole v Ljubljano. Ampak ne bom pa čakal z nevoznim avtom na rezultat testiranja in menjavo....
S prejšnjim Energizerjem predgretje ni zaznavno znižalo napetosti, sam zagon pa le 0.3V, kar tudi pričakujem od 830A EN akumulatorja.
Akumulator bom seveda dal na testiranje, čim ga uspem legalno pripeljati iz Izole v Ljubljano. Ampak ne bom pa čakal z nevoznim avtom na rezultat testiranja in menjavo....
Re: Kateri akumulator japonskih dimenzij?
Če ima poln aku 12,8 V je to premalo.
Malo štorij okoli klasičnih akujev (z ostalimi nimam izkušenj): ponavadi se ga da oživiti tako, da se ga zmerno počasi (s kakšno 100 ali 150 W lučjo) izprazne (malo pod 10V) in potem takoj spet napolne s polnilcem. To nekajkrat ponoviš in ponavadi aku "oživi". Kot sem rekel, poln bi moral imeti več kot 13V. Stane takorekoč nič, posledic, ki bi negativno vplivale na morebitno garancijo, ni. Se splača poizkusiti.
Miran
Malo štorij okoli klasičnih akujev (z ostalimi nimam izkušenj): ponavadi se ga da oživiti tako, da se ga zmerno počasi (s kakšno 100 ali 150 W lučjo) izprazne (malo pod 10V) in potem takoj spet napolne s polnilcem. To nekajkrat ponoviš in ponavadi aku "oživi". Kot sem rekel, poln bi moral imeti več kot 13V. Stane takorekoč nič, posledic, ki bi negativno vplivale na morebitno garancijo, ni. Se splača poizkusiti.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Re: Kateri akumulator japonskih dimenzij?
Mirko si prepričan? Kolikor je meni znano je 12.8v poln ali 95% poln akumulator.
Svinčeni aku ima malo nad 12v pri 100% napolnjenosti, AGM pa 12.8v.
Multimeter imaš izpraven?
Svinčeni aku ima malo nad 12v pri 100% napolnjenosti, AGM pa 12.8v.
Multimeter imaš izpraven?
Don Felipe > Google :D
Re: Kateri akumulator japonskih dimenzij?
Napetost je posredni in relativno nezanesljivi kazalnik stanja napolnjenosti baterije, sploh takrat, ko je baterija blizu polne napolnjenosti.
Problem, ki ga opisuje mitjam, je lahko posledica efekta, znanega kot "coup de fouet, " in v tem primeru je baterija čisto ok, samo bolj redno jo bo potrebno malo bolj izprazniti in takoj nato napolniti. Kot je priporočal miran.
To se dogaja v sistemih, kjer stoji velika kapaciteta dlje casa v stanju blizu polne napolnjenosti. Tudi zato se je dobro pri zagonskih baterijah držati priporočil proizvajalca in ne odstopati ne le navzdol, pač pa tudi pretirano navzgor ne.
Problem, ki ga opisuje mitjam, je lahko posledica efekta, znanega kot "coup de fouet, " in v tem primeru je baterija čisto ok, samo bolj redno jo bo potrebno malo bolj izprazniti in takoj nato napolniti. Kot je priporočal miran.
To se dogaja v sistemih, kjer stoji velika kapaciteta dlje casa v stanju blizu polne napolnjenosti. Tudi zato se je dobro pri zagonskih baterijah držati priporočil proizvajalca in ne odstopati ne le navzdol, pač pa tudi pretirano navzgor ne.
I'm just a soul who's intentions are good, oh Lord, please don't let me be misunderstood ...
damjan.vrencur.info
damjan.vrencur.info
Re: Kateri akumulator japonskih dimenzij?
Baterija je zagonska baterija v mojem daily driverju in natanko take dimenzije, kot jo priporoča proizvajalec, tako da opisani simptom zagotovo ne pride v poštev. Baterija redno miga in avto je na cesti če ne vsak dan, pa vsak drugi.
Res bi lahko poskusil cikel globokega počasnega praznjenja in polnjenja, čeprav je to v nasprotju z vsemi pravili za zagonske (ne ciklične) baterije - ampak ne bom. Govorimo o 4 mesece starem redno uporabljanem akumulatorju, ki naj bi ga že oživljal z domačimi metodami? Ne bo šlo, pričakujem nekaj let delovanja brez težav. Ta akumulator gre nazaj k trgovcu, pa naj ga on oživlja.
Rx: Fluke 117 bo ok?
Res bi lahko poskusil cikel globokega počasnega praznjenja in polnjenja, čeprav je to v nasprotju z vsemi pravili za zagonske (ne ciklične) baterije - ampak ne bom. Govorimo o 4 mesece starem redno uporabljanem akumulatorju, ki naj bi ga že oživljal z domačimi metodami? Ne bo šlo, pričakujem nekaj let delovanja brez težav. Ta akumulator gre nazaj k trgovcu, pa naj ga on oživlja.
Rx: Fluke 117 bo ok?
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 131 gostov