TOTAL napisal/-a:Zanimivi odgovori.
Bomo videli kako se bom odločil in seveda dokumentiram tule. V glavnem se mi gre za stišanje motorja na cesti in povišanje navora v spodnjem delu krivulje, posledično tiščimo manj gasa. Ker rad kompliciram, bi me zanimalo tudi spreminjanje prestavnega razmerja 5-te prestave zaradi tišje in bolj varčne porabe. Večjih gum sigurno ne bom dajal.
Kakšne sile morajo biti, da lomi polosi ? S TAM 150 s 4+ tone težko nadgradnjo delamo vse mogoče, pa še nobena ni šla na terenu. Na cesti smo jo zlomili ker blokade niso spoustile. ?
Dokler nimaš predelave, kot jo je korektno opisal Mr. G nimaš kaj brkljat okol pete prestave. Tudi večje gume ne bodo nič doprinesle, če ni moči. Skratka, serijsko 110-ko z nadgradnjo bo treba tišat, skos, do podna, cegu. Enako je pri kolegu, 110-ka, nadgradnja alu/železni kontejner, mora tišat, do podna, tok da boli noga, je po šestih urah vožnje do trajekta naumil neko varjanto, da je razbremenil nogo.
Pri moji, "naviti verziji" je bilo nekak tko kot ti želiš. Več navora, bolj odzivna (Bosanc, k sem šel po dele v BL mi je reku, da ga navita: "reže") stopalka za plin na 1/3 na potovalki, večje gume in je "letelo" 90kmh, haha. V resnic si lahk tut potegnu relativno enostavno na 100-110 kmh. Sam pol so se začele vibracije, čuda novih zvokov, gume so ga pele k orkester. 85-90kmh je sweet spot za predelano z večjimi gumami, za nepredelano s stock gumami pa 70-75kmh. V vojski je bila predpisana najvišja hitrost 45kmh v konvoju. In pri teh brzinah se prav lepo pelje, sam nikamor ne prideš, bwahahahaa! Jap, vse skup mi je smešno, ko gledam za nazaj.
Špero sem odlomu v pesku. Ker sem jo pozabu izklopit, ker sem imel prevelike gume in navit motor. Sem prletu čez puščavsko travo, je dvignilo zadnjo desno gumo pod gasom, padla nazaj, zagrabila in odlomila osovino. Aja še to, zaradi večje moči mi je načelo nosilec reduktorja/razvodnika. Sem ga skoraj izgubil. Prijatelju je na TAM 150-ki dejansko odletu, na avtocesti, pri polni hitrosti. Kamjon je bil totalka, reduktor je dobesedno razneslo. Ne morš verjet kaj naredijo kardani, v polnih obratih, ko odletijo. Nosilci so na 110 in 150-ki konstrukcijsko trapasto dizajniran. Prav tako mi je uničilo/sesedlo nosilce motorja. Še več, v Libiji mi je zlomilo nosilec motorja, ker sem jo tiščal do amena, cel dan, dan za dnem. Ti motorji so res dobr narejeni. Vse ostalo je za en ku.... In če bi še mal obujal spomine, bi lahk še pisal in pisal. Se ne neha, to je k LR, razen motorja k ga je nemc naredu kot se zagre.
Ne bi jaz na tvojem mestu nič spreminjal. Pusti kot je, vzdrževaj in tankaj v motor enogradno olje, SAE 20. Redno menjaj olje v reduktorju, se greje ko motor, laufa na 80+ stopinj, ko se voziš po AC ure in ure. Toliko, srečno