Pozdravljeni,
Razmišljam v smeri predelave discovery 2, in sicer za začetek bull bar znamke arb. V ponudbi imajo dva tipa, tisti ki pa ga želim, ni mogoče homologirati. Bi v primeru prometne nesreče ipd nehomologiran bull bar lahko predstavljal večjo težavo? Kako pa se kaj obnaša policijo ob kontrolah ipd, preverjajo redno predelave na terenskih vozilih?
Hvala za vsakršni odgovor!
Bullbar in prometna nesreča
Re: Bullbar in prometna nesreča
Že toliko napisanega o tem....
Meni niso še nikoli niti na cesti niti na tehničnem zahtevali kakršnokoli homologacijo (vitel, lift kit).
V primeru nesreče pa ne bi riskiral; če se ti nekdo v to zapiči, mislim da ima vse argumente za to da ti zagreni življenje če nimaš homologacije.
Jaz se z nehomologiranim avtom ne bi vozil.
Ampak to je moje mnenje..
Meni niso še nikoli niti na cesti niti na tehničnem zahtevali kakršnokoli homologacijo (vitel, lift kit).
V primeru nesreče pa ne bi riskiral; če se ti nekdo v to zapiči, mislim da ima vse argumente za to da ti zagreni življenje če nimaš homologacije.
Jaz se z nehomologiranim avtom ne bi vozil.
Ampak to je moje mnenje..
Re: Bullbar in prometna nesreča
Sem nov na forumu pa ravno brskam po temah, pa ne najdem teme o bullbarih. Bi mi lahko linkal?
Re: Bullbar in prometna nesreča
Sedaj ne vem kako je na drugih tehničnih pregledih ampak pri nas v Kranju na Primskovem so pasji (očitno tudi dobro poučeni o tunning opremi), hvala bogu imam vse na avtu homologirano, so se pa letos vtaknili v stranske stopnice, ki so na Land Cruiserju že tovarniško gor. Moje mišljenje je (tako kot pravi šrauf) da znajo nehomologirane stvari v primeru kakšnih zapletov imeti hude posledice. Nenazadnje te lahko na tehničnem ne spustijo skozi če so pasji tako kot v Kranju.
lp
lp
Re: Bullbar in prometna nesreča
Če ni papirja po novem ne naredijo tehničnega nikjer.
Ma kej si mona
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 64 gostov