Izbira terenca in potencialno uvoz iz tujine
Izbira terenca in potencialno uvoz iz tujine
Pozdravljeni,
Vem, da je na podobno temo napisanih že oh in sploh tem. Pa vendar.
Odkar nimam več terenskega vozila je v meni neprestana želja, da se spet podam na pot obnove in pozneje 4x4 potovanj. Zadnje leto in pol se mučim s povsem praktičnim in luštkanim 'hatchbackom', sedaj pa mislim da bo počasi spet čas, da se začnem voziti z vozilom, ki je starejše, ima malo večjo porabo in je vsaj dve tretjini časa bolj nepraktično, kot pa praktično. Bo mi pa vsakič, ko vanj sedem zaigralo srce in v trebuhu švignil kak metulj.
V preteklem letu sem se povsem zaljubil v LC HJ60/61. Se pa sprašujem o praktičnosti omenjenega za overland. Bojda ga je precej težko dobiti s klimo, v Sloveniji pa ga je nemogoče dobiti s ... aja, nasploh ga ni mogoče dobiti. Potem je tukaj, seveda, Patrol GR Y60 LWB. Klima, vijačne vzmeti napram listnatim, 5 prestav napram 4. Tudi Patrolov motor (mislim 2.8TD) je verjetno bolj praktičen od opcij v 60 seriji?
Potem se pa vprašam ali bi bilo mogoče bolj smiselno kupiti kaj novejšega (čeprav mi ob prej omenjenih precej bolj zaigra srce) ? LC 90 LWB? Patrol GU LWB? Ali pa bi bilo smiselno uvoziti LC 80, čeprav mi vizualno ni nič kaj všeč?
Zavedam se, da bi z izjemo LC90 in GU Patrola, omenjene moral uvoziti iz tujine. O kakšnih zneskih se 'odokativno' pogovarjamo, če gre za starodobnika in če ne gre za starodobnika ob uvozu iz držav EU?
Vem, da je na podobno temo napisanih že oh in sploh tem. Pa vendar.
Odkar nimam več terenskega vozila je v meni neprestana želja, da se spet podam na pot obnove in pozneje 4x4 potovanj. Zadnje leto in pol se mučim s povsem praktičnim in luštkanim 'hatchbackom', sedaj pa mislim da bo počasi spet čas, da se začnem voziti z vozilom, ki je starejše, ima malo večjo porabo in je vsaj dve tretjini časa bolj nepraktično, kot pa praktično. Bo mi pa vsakič, ko vanj sedem zaigralo srce in v trebuhu švignil kak metulj.
V preteklem letu sem se povsem zaljubil v LC HJ60/61. Se pa sprašujem o praktičnosti omenjenega za overland. Bojda ga je precej težko dobiti s klimo, v Sloveniji pa ga je nemogoče dobiti s ... aja, nasploh ga ni mogoče dobiti. Potem je tukaj, seveda, Patrol GR Y60 LWB. Klima, vijačne vzmeti napram listnatim, 5 prestav napram 4. Tudi Patrolov motor (mislim 2.8TD) je verjetno bolj praktičen od opcij v 60 seriji?
Potem se pa vprašam ali bi bilo mogoče bolj smiselno kupiti kaj novejšega (čeprav mi ob prej omenjenih precej bolj zaigra srce) ? LC 90 LWB? Patrol GU LWB? Ali pa bi bilo smiselno uvoziti LC 80, čeprav mi vizualno ni nič kaj všeč?
Zavedam se, da bi z izjemo LC90 in GU Patrola, omenjene moral uvoziti iz tujine. O kakšnih zneskih se 'odokativno' pogovarjamo, če gre za starodobnika in če ne gre za starodobnika ob uvozu iz držav EU?
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Izbira terenca in potencialno uvoz iz tujine
Jst vem samo to, da boš prej našel iglo v senu, kot Toyoto 60, pa da bo zapovrh še za normalen denar. Tiste za 2-3 jurje pa... lahko da imaš voljo do popravlanje avtomobilov, ampak preden bos tist kup pleha spravil v red... no ja..kakor kdo... vsekakor mislim da je končni produkt zelo drag. Verjemi, sem probal
So pa - v info, če te to zanima - Nissana GQ kopirali po LC60... kako uspešno ne bom trdil, ker se nikoli nisem spuščal v detajle kako je LC60 sploh narejen... Ampak ja, tudi meni je LC60 oblikovno krasen avto.
Patrol GQ (ali pri nas Y60) je spet stvar osebne odločitve...jst ga imam, ker mi je oblika preprosto TOP!
Imam ga tudi zato, ker vem, da se na terenu precej dobro obnese, ker vem, da ga bom še v taki vukojebini, znal z improvizacojo spravit v pogon in tako nadaljevati pot. Je pa res, pa obračaj kolikor hočeš, da udobje v njem primerljivo spuščanju po bregu v pločevinki od piva.
Patrol GU (za nas Y61) je po zmoglivostih na terenu enakovreden GQ, če odvzamemo plastike, ki jo je na njemu preveč in le ta, pri resnem offroadu, kmalu odpade. Pelje se pa veliko bolj udobno, to mu moram priznat...ampak zame ni, ker mi pač oblika ne potegen tako kot pri GQ.
Problem obeh naštetih pa je, da so več ali manj vsi v slabem stanju in precenjeni... Patrol rjavi, to je dejstvo, zato se gnilih ne manjka, pa še ti niso poceni... Obnovljenim cene segajo v nebo, o kakovosti obnov pa se raje ne bom spuščal...nekaterim je obnova že to, da na rjavino našpricajo body...
LC80 bi bila dobra izbira...a ima nekaj težav...prva je ta, da ti (tako kot meni) oblika ni všeč. Je*i ga, če že kupim, se mi mora avto vsaj malo dopast...
Druga je cena... za zgleden kos pleha, boš odštel v štartu blizu ali več kot 15k eur...potem pa ti preostane še pimpanje...
Je pa res, da so ti avti, vsaj kolikor jst poznam to sceno, veliko manj rjavi.
Prednosti pa...definitivno je tukaj njegov 4.2 motor... serijsko gnan s turbom in ostalim neumnostim, ki jih ponavadi na druge avte tlačimo posebej...in tukaj ponavadi funkcijonirajo bistveno boljše kot "naše predelave".
Tudi pelje se tako, da mu lahko rečeš avto mirne duše...ampak ja...še vedno mi NI VŠEČ!
LC90... nevem, eni se kr lepo vozjo z njimi, drugi pravjo temu avtu pusi toyota... ne bom sodil kaj od tega je, definitivno pa je mogoče avto, ki bi bil vreden nakupa za potovanja.
Skratka... odgovora v tej temi, kakšen avto je top, pa poceni, pa najbolj primeren za potovanja ne boš dobil..vsak bo pač svojo slamo mlatil.
Kupi takega ki bo všeč tebi, ki ga boš znal sam popravljat in katerega boš zmogel sam vzdrževat. Pa naj si bo to Toyota, Nissan, Land Rover, al pa zgolj še ena Feroza
So pa - v info, če te to zanima - Nissana GQ kopirali po LC60... kako uspešno ne bom trdil, ker se nikoli nisem spuščal v detajle kako je LC60 sploh narejen... Ampak ja, tudi meni je LC60 oblikovno krasen avto.
Patrol GQ (ali pri nas Y60) je spet stvar osebne odločitve...jst ga imam, ker mi je oblika preprosto TOP!
Imam ga tudi zato, ker vem, da se na terenu precej dobro obnese, ker vem, da ga bom še v taki vukojebini, znal z improvizacojo spravit v pogon in tako nadaljevati pot. Je pa res, pa obračaj kolikor hočeš, da udobje v njem primerljivo spuščanju po bregu v pločevinki od piva.
Patrol GU (za nas Y61) je po zmoglivostih na terenu enakovreden GQ, če odvzamemo plastike, ki jo je na njemu preveč in le ta, pri resnem offroadu, kmalu odpade. Pelje se pa veliko bolj udobno, to mu moram priznat...ampak zame ni, ker mi pač oblika ne potegen tako kot pri GQ.
Problem obeh naštetih pa je, da so več ali manj vsi v slabem stanju in precenjeni... Patrol rjavi, to je dejstvo, zato se gnilih ne manjka, pa še ti niso poceni... Obnovljenim cene segajo v nebo, o kakovosti obnov pa se raje ne bom spuščal...nekaterim je obnova že to, da na rjavino našpricajo body...
LC80 bi bila dobra izbira...a ima nekaj težav...prva je ta, da ti (tako kot meni) oblika ni všeč. Je*i ga, če že kupim, se mi mora avto vsaj malo dopast...
Druga je cena... za zgleden kos pleha, boš odštel v štartu blizu ali več kot 15k eur...potem pa ti preostane še pimpanje...
Je pa res, da so ti avti, vsaj kolikor jst poznam to sceno, veliko manj rjavi.
Prednosti pa...definitivno je tukaj njegov 4.2 motor... serijsko gnan s turbom in ostalim neumnostim, ki jih ponavadi na druge avte tlačimo posebej...in tukaj ponavadi funkcijonirajo bistveno boljše kot "naše predelave".
Tudi pelje se tako, da mu lahko rečeš avto mirne duše...ampak ja...še vedno mi NI VŠEČ!
LC90... nevem, eni se kr lepo vozjo z njimi, drugi pravjo temu avtu pusi toyota... ne bom sodil kaj od tega je, definitivno pa je mogoče avto, ki bi bil vreden nakupa za potovanja.
Skratka... odgovora v tej temi, kakšen avto je top, pa poceni, pa najbolj primeren za potovanja ne boš dobil..vsak bo pač svojo slamo mlatil.
Kupi takega ki bo všeč tebi, ki ga boš znal sam popravljat in katerega boš zmogel sam vzdrževat. Pa naj si bo to Toyota, Nissan, Land Rover, al pa zgolj še ena Feroza
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
-
- Prispevkov: 316
- Pridružen: Pe Feb 26, 2010 9:28 am
- Kraj: Vogrsko
Re: Izbira terenca in potencialno uvoz iz tujine
Oba se motita ena lc60 je v slo in to v novi gorici
Te pa morem razocarat je brez motorja .
Te pa morem razocarat je brez motorja .
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Izbira terenca in potencialno uvoz iz tujine
primorec 90 napisal/-a:Oba se motita ena lc60 je v slo in to v novi gorici
Te pa morem razocarat je brez motorja .
Motor se v današnih cajtih najde...mogoče ne original, nekaj pa že
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Re: Izbira terenca in potencialno uvoz iz tujine
Imaš pa eno 4 ruuner na netu zelo lepo.
Re: Izbira terenca in potencialno uvoz iz tujine
Dr.Patrol napisal/-a:So pa - v info, če te to zanima - Nissana GQ kopirali po LC60...
Nisem vedel. Opazim pa sedaj vsekakor oblikovne poteze, ki si jih delita. Ni čudno, da sta mi oba oblikovno precej všeč.
primorec 90 napisal/-a:Oba se motita ena lc60 je v slo in to v novi gorici
Te pa morem razocarat je brez motorja .
Pa je naprodaj?
k5 napisal/-a:Imaš pa eno 4 ruuner na netu zelo lepo.
Sem pogledal. Lep avto, vendar 4Runner ni čisto po mojem okusu.
Glede na krhek slovenski trg terencev ... kako pa je z uvozom iz kakšne druge države EU? Se sploh splača?
-
- Prispevkov: 316
- Pridružen: Pe Feb 26, 2010 9:28 am
- Kraj: Vogrsko
Re: Izbira terenca in potencialno uvoz iz tujine
Kar jst vem so motor uzeli vn za en drugi projekt in bo avto sel v prodajo ..
Re: Izbira terenca in potencialno uvoz iz tujine
Price/performance bi jaz vzel Toyoto KZJ95, ko govoriš o potovanjih.
Če pa govoriš o restavriranju, pa LC40, LC60 ali pa LC80. Zato, ker boš vsaj dele dobil in bo stvar lahko na koncu zgledala, tako kot mora. Za Patrole boš potreboval precej precej več improvizacije in živcev.
Če pa govoriš o restavriranju, pa LC40, LC60 ali pa LC80. Zato, ker boš vsaj dele dobil in bo stvar lahko na koncu zgledala, tako kot mora. Za Patrole boš potreboval precej precej več improvizacije in živcev.
LP, Y.
Destination: Overland
Destination: Overland
Re: Izbira terenca in potencialno uvoz iz tujine
Tule na Obali bo mogoče/verjetno naprodaj ena LC73 predelana v tovorno vozilo (po takratnih italijanskih zahtevah, torej s stekli zadaj) in še z italijanskimi tablicami. Motor je VM.
Včeraj sem govoril z lastnikom, ki se je priselil iz Italije, a ima pri nas težave s homologacijo ob uvozu, ker baje zahtevajo, da da namesto stekel pločevino. Mogoče/verjetno jo bo začel prodajati, tako kot je.
Miran
Včeraj sem govoril z lastnikom, ki se je priselil iz Italije, a ima pri nas težave s homologacijo ob uvozu, ker baje zahtevajo, da da namesto stekel pločevino. Mogoče/verjetno jo bo začel prodajati, tako kot je.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Re: Izbira terenca in potencialno uvoz iz tujine
primorec 90 napisal/-a:Kar jst vem so motor uzeli vn za en drugi projekt in bo avto sel v prodajo ..
A je mogoče ta oseba na forumu? Bi bil mogoče interesent za nakup
miran napisal/-a:Tule na Obali bo mogoče/verjetno naprodaj ena LC73 predelana v tovorno vozilo (po takratnih italijanskih zahtevah, torej s stekli zadaj) in še z italijanskimi tablicami. Motor je VM.
Včeraj sem govoril z lastnikom, ki se je priselil iz Italije, a ima pri nas težave s homologacijo ob uvozu, ker baje zahtevajo, da da namesto stekel pločevino. Mogoče/verjetno jo bo začel prodajati, tako kot je.
Miran
Hvala za info. Je zanimiva ponudba, vendar bi potem raje uvozil LC60
Ipsilon napisal/-a:Price/performance bi jaz vzel Toyoto KZJ95, ko govoriš o potovanjih.
Če pa govoriš o restavriranju, pa LC40, LC60 ali pa LC80. Zato, ker boš vsaj dele dobil in bo stvar lahko na koncu zgledala, tako kot mora. Za Patrole boš potreboval precej precej več improvizacije in živcev.
Hja. Oboje bi Se pa zavedam, da bi preden kakšno LC60 restavriram, porabil ogromno časa in sredstev. In zaradi omenjenega verjetno v danem trenutku niti ni najboljša opcija.
V danem trenutku mi je prioriteta čimprej začeti potovati Rad bi nabiral overland izkušnje in iskreno to trenutno bolj pogrešam od restavriranja (oz. mojega približka restavriranju ). In ravno zato so verjetno moje najboljše opcije - LC95, Y61 ali pa mogoče kakšna micka ?
Razmišljal sem, da bi za terenca v osnovi odvrtel kakšnih 5 tisočakov. Za pravi avto mogoče kaj več. Pa ne vem kaj mi to pravzaprav prinese? Verjetno avto z več kot 300k prevoženimi kilometri. Kolikšen problem je to pri omenjenih? Y61 3.0TD je imel neke probleme z motorjem med določenimi proizvodnimi leti?
Re: Izbira terenca in potencialno uvoz iz tujine
Mogoče bi podal nek okvirni buđet, ki ga imaš v mislih?
Predlogi se gibljejo za avte v cenovnem razponu od 5k do 30kk eur.
Predlogi se gibljejo za avte v cenovnem razponu od 5k do 30kk eur.
Re: Izbira terenca in potencialno uvoz iz tujine
Dimen napisal/-a:Mogoče bi podal nek okvirni buđet, ki ga imaš v mislih?
Predlogi se gibljejo za avte v cenovnem razponu od 5k do 30kk eur.
Okoli 5 tisočakov.
Re: Izbira terenca in potencialno uvoz iz tujine
Kupil Patrola GU LWB. Hvala vsem za pomoč
Re: Izbira terenca in potencialno uvoz iz tujine
game-on napisal/-a:Kupil Patrola GU LWB. Hvala vsem za pomoč
Super, čestitam.
Koliko € in v kakšnem stanju je? Kakšne fotke se tudi ne bomo branili
Re: Izbira terenca in potencialno uvoz iz tujine
Dobra izbira
Re: Izbira terenca in potencialno uvoz iz tujine
5400 €. Avto je lepo ohranjen. V notranjosti nekih napak ni, na podvozju pa se kaže rja, vendar ni gnil. Zraven sem dobil še en set platišč s skoraj novimi zimskimi gumami.
Re: Izbira terenca in potencialno uvoz iz tujine
Srečno vožnjo, samo nosilci ne paše gor
If It’s Not Broken, Why Fix It?
#abnormal4x4
#abnormal4x4
Re: Izbira terenca in potencialno uvoz iz tujine
Glede na odbijač bi rekel da je ZD30?
Naj laufa.
Naj laufa.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Izbira terenca in potencialno uvoz iz tujine
Ja, ZD30. Imam v planu merilnike za spremljanje turbo boosta ter EGT, Provent 200 catch can, potem pa še boost control.
Re: Izbira terenca in potencialno uvoz iz tujine
No potem bo verjetno laufal.
Čeprav sem imel zadnjic na obisku nekoga z mislim da 600.000 km s prvim motorjem. In to taprva problematična serija. In večino časa vlačil prikolico za avte.
Ko bos olje v menjalniku menjeval, poglej, če je kaj rdeče-rjave barve-znak da se počasi poslavlja peta prestava.
Pa v reduktor sem jaz po nasvetu iz tujih forumov dal atf, da pozimi ni problemov z avtomatskimi vklopniki.
Čeprav sem imel zadnjic na obisku nekoga z mislim da 600.000 km s prvim motorjem. In to taprva problematična serija. In večino časa vlačil prikolico za avte.
Ko bos olje v menjalniku menjeval, poglej, če je kaj rdeče-rjave barve-znak da se počasi poslavlja peta prestava.
Pa v reduktor sem jaz po nasvetu iz tujih forumov dal atf, da pozimi ni problemov z avtomatskimi vklopniki.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Izbira terenca in potencialno uvoz iz tujine
Hvala za nasvet. Bom upošteval
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 203 gosti